Ulubione światy w The Sims 3
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Ulubione światy w The Sims 3
Podzielcie się światami / miastami w których najlepiej sie Wam gra lub także buduje; otoczeniami pobranymi z sieci lub tymi oryginalnie wbudowanymi w grę i dodatki.
Osobiście poza światami, które wydłubałem samodzielnie (takowymi możecie podzielić się w tym wątku) lubiłem otoczenia z dodatku "Wymarzone Podróże" a zwłaszcza Chiny a także Rajską Wyspę ale poza tym zwróciłem uwage na Vice City inspirowane rzecz jasna mswiatem z gry GTA, może dlatego, że po raz pierwszy właśnie tu i to z samej podstawy gry autor stworzył duże miasto pełne wieżowców. Z pewnością stało się ono wzorem dla wielu innych gdzie bez gotowych "klocków| z dodatku "Po Zmroku" powstawały własnoręcznie budowane drapacze chmur. Mi osobiście w simsach brakowało z reguły bardziej wielkomiejskiego klimatu dlatego do tej pierwszej próby zrobienia czegoś kompletnie innego w The Sims 3 mam nadal spory sentyment.
Osobiście poza światami, które wydłubałem samodzielnie (takowymi możecie podzielić się w tym wątku) lubiłem otoczenia z dodatku "Wymarzone Podróże" a zwłaszcza Chiny a także Rajską Wyspę ale poza tym zwróciłem uwage na Vice City inspirowane rzecz jasna mswiatem z gry GTA, może dlatego, że po raz pierwszy właśnie tu i to z samej podstawy gry autor stworzył duże miasto pełne wieżowców. Z pewnością stało się ono wzorem dla wielu innych gdzie bez gotowych "klocków| z dodatku "Po Zmroku" powstawały własnoręcznie budowane drapacze chmur. Mi osobiście w simsach brakowało z reguły bardziej wielkomiejskiego klimatu dlatego do tej pierwszej próby zrobienia czegoś kompletnie innego w The Sims 3 mam nadal spory sentyment.
- Silvaborealis
- Pisarz
- Posty: 103
- Rejestracja: środa 18 kwie 2018, 11:57
- Origin ID: SILVAbOREALIS
Nie miałam wszystkich dodatków do 3, ale bardzo lubiłam grać w mieście z ''Nie z Tego Świata''. Przypasował mi tajemniczy klimat. Oprócz tego myślę że bardzo podobałyby mi się plażę z ''Rajskiej Wyspy'', ale te niestety oglądałam tylko na YT. ''Po Zmroku'' też było bardzo ciekawe,te kluby, styl życia. Zawsze żałowałam, że gdy sim się przeprowadzał do nowego miasta to od zera zaczynał, to akurat w 4 dobrze zrobili z przeprowadzkami, gra zapamiętuje status sima.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Mialam wszystkie dodatki plus miasta z zakupione w Store
Zdecydowanie Rajska Wyspa z plażami i kurortami, Mimo bugów, Cudowne krajobrazy nad wodą i pod wodą.
Najczęściej budowałam własnie na niej z tym ze tam tworzyłam sobie parcele w miejscach ktore mi sie podobały, Gralam tez najczesciej własnie tam,
Drugie miejsce Po Zmroku za kluby, fajne apartamentowce i WINDY oraz swietny wielkomiejski klimat, z budowniem tam gorzej było. Przerabiałam tam parcele publiczne , a własciwie przerabiałam całe miasto Jesli zas chodzi o grę to musze przyznac , ze wampiry Czworkowe sa ciekawsze.
Zdecydowanie Rajska Wyspa z plażami i kurortami, Mimo bugów, Cudowne krajobrazy nad wodą i pod wodą.
Najczęściej budowałam własnie na niej z tym ze tam tworzyłam sobie parcele w miejscach ktore mi sie podobały, Gralam tez najczesciej własnie tam,
Drugie miejsce Po Zmroku za kluby, fajne apartamentowce i WINDY oraz swietny wielkomiejski klimat, z budowniem tam gorzej było. Przerabiałam tam parcele publiczne , a własciwie przerabiałam całe miasto Jesli zas chodzi o grę to musze przyznac , ze wampiry Czworkowe sa ciekawsze.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Moje ulubione miasto... Jest ich cała masa. Ale najukochańszym pozostanie Wyspa Gallahada (Isle de Gallahad). Drugim w kolejności zawsze jest to, którym aktualnie gram. A gram obecnie w Fussen. Wbrew pozorom - całkiem ciekawe.
Nie ukrywam, że dodatek Podróże jest moim ulubionym, a z miast do których Sim podróżuje - najbardziej podobają mi się Chiny. Są najlepiej dopracowane, mają niesamowity klimat. I te widoki... Gdy zastanowiłam się nad ilością fotek wykonanych we wszystkich trzech lokacjach - Shang Simla bije na głowę pozostałe.
Chińskie grobowce przechodzi się najszybciej, ale ja tam ciągle wracam - z sentymentu. Przepiękne gaje, szemrzące wodospady, zakątki tak urocze, że chce się to wszystko zobaczyć i dotknąć na żywo... Żaden ze światów nie ma też tylu artefaktów do kolekcjonowania. I piękne zabytkowe wazy, i jadeitowe zwierzęta zodiaku - tygrys, wąż i smok. Do tego kolekcja mniejszych figurek tych zwierzaków - w brązie, jadeicie, złocie i kamieniu. Do tego zwykłe kolekcje waz i mis oraz znaków grobowca. Oprócz tego mnóstwo unikatowych metali i kamieni szlachetnych. Jedynie fauna nie obfituje w jakieś wyjątkowe egzemplarze - trzy rodzaje żuków i dwa rodzaje motyli nie występujące gdzie indziej.
Nie ukrywam, że dodatek Podróże jest moim ulubionym, a z miast do których Sim podróżuje - najbardziej podobają mi się Chiny. Są najlepiej dopracowane, mają niesamowity klimat. I te widoki... Gdy zastanowiłam się nad ilością fotek wykonanych we wszystkich trzech lokacjach - Shang Simla bije na głowę pozostałe.
Chińskie grobowce przechodzi się najszybciej, ale ja tam ciągle wracam - z sentymentu. Przepiękne gaje, szemrzące wodospady, zakątki tak urocze, że chce się to wszystko zobaczyć i dotknąć na żywo... Żaden ze światów nie ma też tylu artefaktów do kolekcjonowania. I piękne zabytkowe wazy, i jadeitowe zwierzęta zodiaku - tygrys, wąż i smok. Do tego kolekcja mniejszych figurek tych zwierzaków - w brązie, jadeicie, złocie i kamieniu. Do tego zwykłe kolekcje waz i mis oraz znaków grobowca. Oprócz tego mnóstwo unikatowych metali i kamieni szlachetnych. Jedynie fauna nie obfituje w jakieś wyjątkowe egzemplarze - trzy rodzaje żuków i dwa rodzaje motyli nie występujące gdzie indziej.
Uwaga, uwaga, to teraz Tokus:
KOCHAM. SUNSET. VALLEY. - jest to co prawda miasto podstawowe (i to jedno z tych najbardziej zbugowanych) ale po prostu je uwielbiam. Ten klimacik, to słoneczko, ta trawa, ojejujeju, gdy grałam w trójkę własnie to miasto wybierałam najczęściej.
Na drugim miejscu było moje kochane Appaloosa Plains, ponieważ często bawiłam się razem z końmi i ogólnym zwierzyńcem, ogólnie też całkiem przyjazne otoczenie.
Na trzecim było magiczne Isla Paradiso które jednak bugowało mi się częściej niż Sunset Valley :c
Ogólnie zawsze uwielbiałam i preferowałam otoczenia ze słońcem, z zielenią, takie bardziej przyjazne, niż mroczne i smutne.
Chociaż na dobrą sprawę nie było w trójce otoczenia, którego bym nie znosiła!
KOCHAM. SUNSET. VALLEY. - jest to co prawda miasto podstawowe (i to jedno z tych najbardziej zbugowanych) ale po prostu je uwielbiam. Ten klimacik, to słoneczko, ta trawa, ojejujeju, gdy grałam w trójkę własnie to miasto wybierałam najczęściej.
Na drugim miejscu było moje kochane Appaloosa Plains, ponieważ często bawiłam się razem z końmi i ogólnym zwierzyńcem, ogólnie też całkiem przyjazne otoczenie.
Na trzecim było magiczne Isla Paradiso które jednak bugowało mi się częściej niż Sunset Valley :c
Ogólnie zawsze uwielbiałam i preferowałam otoczenia ze słońcem, z zielenią, takie bardziej przyjazne, niż mroczne i smutne.
Chociaż na dobrą sprawę nie było w trójce otoczenia, którego bym nie znosiła!
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Faktycznie ten podstawowy świat był bardzo udany tez najbardziej z tych od EA lubiłem praktycznie podstawowy i oczywiście rajski.Z tym pływaniem łodziami dali czadu Najbardziej z tych oryginalnych polubiłem chyba ten chiński o którym wspomniała Ali, był bardzo szczegółowy i naprawde zaskakujący krajobrazem.
A dziś zakochałem się po uszy w pewnym światku do Sims3 ale dopiero dziś to sobie zainstaluje, wcześniej chyba kiedys trafiłem na temat o średniowiecznym świecie o nazwie Praaven
Bardzo ładnie szczegółowo wszystko wydaje się wykonane; mamy tu min. średniowieczne miasto na wyspie z zamkiem otoczone murami obronnymi ,realistyczne góry ,pola i wioskę z gotyckim kościołem. Trzeba pobrać kilka plików ale chyba warto, jak mi się uda to wrzuce jeszcze jakieś swoje screeny a narazie oficjalne obrazki reklamujące Praaven;
W sumie bardzo podobny zamysł na stworzenie świata miałem kiedyś i ja ale zanim ruszyłem z tym pomysłem, ktoś jak widać zrobił to perfekcyjnie.
Takie rzeczy sprawiają, że simowa Trójka jeszcze przez jakiś czas będzie żyć włąsnym życiem, podejrzewam ,że nawet wtedy gdy EA szumnie ogłosi SIms5 (obstawiam 2020 rok ale pozyjemy zobaczymy )
Praaven pobierzecie TU
A dziś zakochałem się po uszy w pewnym światku do Sims3 ale dopiero dziś to sobie zainstaluje, wcześniej chyba kiedys trafiłem na temat o średniowiecznym świecie o nazwie Praaven
Bardzo ładnie szczegółowo wszystko wydaje się wykonane; mamy tu min. średniowieczne miasto na wyspie z zamkiem otoczone murami obronnymi ,realistyczne góry ,pola i wioskę z gotyckim kościołem. Trzeba pobrać kilka plików ale chyba warto, jak mi się uda to wrzuce jeszcze jakieś swoje screeny a narazie oficjalne obrazki reklamujące Praaven;
W sumie bardzo podobny zamysł na stworzenie świata miałem kiedyś i ja ale zanim ruszyłem z tym pomysłem, ktoś jak widać zrobił to perfekcyjnie.
Takie rzeczy sprawiają, że simowa Trójka jeszcze przez jakiś czas będzie żyć włąsnym życiem, podejrzewam ,że nawet wtedy gdy EA szumnie ogłosi SIms5 (obstawiam 2020 rok ale pozyjemy zobaczymy )
Praaven pobierzecie TU
- Załączniki
-
-
-
-
-
-
Woah, trochę mi się kojarzy z Wiedźmina 3 O: Trochę z Novigradem, ale bardziej z Oxenfurtem
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Znalazłam dziś - przy szukaniu zupełnie czego innego - świat celtycki wzorowany na świecie z serialu Outlander, który jak mi wiadomo - dzieje się daawno temu w Szkocji
https://forums.thesims.com/en_US/discus ... -available
fotki muszę wpierw obrobić bo są w png i za duże - ale kto ciekawy zobaczy je pod powyższym linkiem.
Link do pobrania
https://www.simfileshare.net/download/70705/
https://forums.thesims.com/en_US/discus ... -available
fotki muszę wpierw obrobić bo są w png i za duże - ale kto ciekawy zobaczy je pod powyższym linkiem.
Link do pobrania
https://www.simfileshare.net/download/70705/
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Piękne! Super, że wrzucisz tu jeszcze fotki z tego otoczenia, mroczna szarobura cegiełka i gotycki klimat, Szkocja jak żywa Dzięki za to, może sobie podejrze w grze (póki jeszcze mam cierpliwosc i Ts3 nie wywaliłem głónie za niedziałający edytor światów).
- Pablo
- Redaktor
- Posty: 378
- Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2018, 03:43
- Lokalizacja: Łask/Łódzkie
- Origin ID: pawel0674
Mnie większość trójkowych światów się bardzo podobała,ale najbardziej lubiłem grać w:
- Sunset Valey
- Islo Paradiso - nim się zbugowało
- Rajska Wyspa
oraz to miasto z przyszłości,czyli Lunar.... coś tam
- Sunset Valey
- Islo Paradiso - nim się zbugowało
- Rajska Wyspa
oraz to miasto z przyszłości,czyli Lunar.... coś tam
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Pablo - Isla Paradiso to Rajska Wyspa. A Lunar-cośtam to Lunar Lakes - Księżycowe Jeziora. Tego akurat nigdy nie miałam. W Rajskiej krótko grałam, bo tnie mi się (pecet mam mocno starożytny).
Uważam, że gdyby dali inny kolor nieba i wody w Riverview, to byłoby to miasto idealne. Po pierwsze - ma sporo przestrzeni - dużo działek większych "pod" posiadłości lub jak kto urządzać chciał wieś - pod farmy.
Dużo ładniej zagospodarowane City - a smaczek szczególny ma cmentarz - dużo ciekawszy jest od tego w SV. Przy tym Riverview ma dużo większe możliwości plastycznego przekształcania. Można zrobić podmiejskie osiedle, można zrobić wiochę, a można zrobić też ( i świetnie wyjdzie) - np Prowansję... Toskania ma dużo więcej ciepłych barw, inny koloryt ziemi... Gdyby dali w River trochę cieplejszy odcień wody i koloryt nieba, inne światło - to byłyby dużo większe możliwości wykorzystania tej okolicy.
Widziałam w necie przeróbki River - niektóre nawet świetne!
Uważam, że gdyby dali inny kolor nieba i wody w Riverview, to byłoby to miasto idealne. Po pierwsze - ma sporo przestrzeni - dużo działek większych "pod" posiadłości lub jak kto urządzać chciał wieś - pod farmy.
Dużo ładniej zagospodarowane City - a smaczek szczególny ma cmentarz - dużo ciekawszy jest od tego w SV. Przy tym Riverview ma dużo większe możliwości plastycznego przekształcania. Można zrobić podmiejskie osiedle, można zrobić wiochę, a można zrobić też ( i świetnie wyjdzie) - np Prowansję... Toskania ma dużo więcej ciepłych barw, inny koloryt ziemi... Gdyby dali w River trochę cieplejszy odcień wody i koloryt nieba, inne światło - to byłyby dużo większe możliwości wykorzystania tej okolicy.
Widziałam w necie przeróbki River - niektóre nawet świetne!
- Pablo
- Redaktor
- Posty: 378
- Rejestracja: poniedziałek 23 kwie 2018, 03:43
- Lokalizacja: Łask/Łódzkie
- Origin ID: pawel0674
Czyli jak zwykle pokręciłem nazwy miasteczek w grze - hehe ,bo te same nazwy napisałem w dwóch językach.
Ale tak czy siak,najbardziej lubiłem trzy miasteczka w TS3:
- Sunset Valey(prawie stale grałem w tej okolicy)
- Isla Paradiso
oraz to miasteczko które doszło w ostatnim dodatku gdzie były Plumboty a z tego co mi wyjaśniłaś to nie nazywało się Lunar Lakes,tylko inaczej.
Natomiast miasteczko Riverviem jest fajnym i w miarę dużym obszarem,jednak tak jak wspomniałaś ta okolica była idealna dla osób które głównie budowali w grze.Natomiast ja raczej wolałem grać niż budować,podobnie jak i teraz w TS4. Jak sięgnę pamięciom wstecz,miałem czasami aż historyjkę do 6 pokolenia simów. Obecnie już nie mam takiego zacięcia i gdy umierają mi simy którymi zaczynałem grać to zapis jest kasowany i zaczynam od nowa.
Ale tak czy siak,najbardziej lubiłem trzy miasteczka w TS3:
- Sunset Valey(prawie stale grałem w tej okolicy)
- Isla Paradiso
oraz to miasteczko które doszło w ostatnim dodatku gdzie były Plumboty a z tego co mi wyjaśniłaś to nie nazywało się Lunar Lakes,tylko inaczej.
Natomiast miasteczko Riverviem jest fajnym i w miarę dużym obszarem,jednak tak jak wspomniałaś ta okolica była idealna dla osób które głównie budowali w grze.Natomiast ja raczej wolałem grać niż budować,podobnie jak i teraz w TS4. Jak sięgnę pamięciom wstecz,miałem czasami aż historyjkę do 6 pokolenia simów. Obecnie już nie mam takiego zacięcia i gdy umierają mi simy którymi zaczynałem grać to zapis jest kasowany i zaczynam od nowa.
Zdecydowanie Isla Paradiso <3
(Treść usunięta - Aericia)
(Treść usunięta - Aericia)
Nie wiem gdzie to wrzucić, ale znalazłam świetne miasto do pobrania z ModTheSims. Testowałam i jest świetne <3
https://modthesims.info/d/619664/cronor.html
Kilka zrzutów ze stronki:
https://modthesims.info/d/619664/cronor.html
Kilka zrzutów ze stronki:
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Ranyjulek Marviczu! Twoje Simy trafiły do piekła? W każdym razie dość piekielnie, apokaliptycznie i groźnie to wygląda! Ja tam wolę bardziej pokojowe klimaty
Trafiłam już dawno na piękne miasto w stylu starej dobrej brytyjskiej małomiasteczkowości https://thesimscatalog.com/sims3/downlo ... -on-stowe/ którego twórcą jest doublemedion694. Dałam link do tego świata w katalogu światów, ale tak naprawdę prowadzi on do giełdy wymiany - https://www.thesims3.com/assetDetail.ht ... Id=7451577
Nie wymaga niczego prócz paru darmowych obiektów ze store, ale myślę, że zainstaluje się bez nich bez wielkiej straty. Świat niestety ma nazwy lokacji tylko w języku angielskim, ale to normalka dla światów innych niż ze store. Grałam w tym miasteczku i uznałam je za bardzo ważne dla moich wiktoriańskich ciągotek i przyjaźni Alutkowo - Poirotowej
Nawet posiadłość wielkopańska tam jest
Trafiłam już dawno na piękne miasto w stylu starej dobrej brytyjskiej małomiasteczkowości https://thesimscatalog.com/sims3/downlo ... -on-stowe/ którego twórcą jest doublemedion694. Dałam link do tego świata w katalogu światów, ale tak naprawdę prowadzi on do giełdy wymiany - https://www.thesims3.com/assetDetail.ht ... Id=7451577
Nie wymaga niczego prócz paru darmowych obiektów ze store, ale myślę, że zainstaluje się bez nich bez wielkiej straty. Świat niestety ma nazwy lokacji tylko w języku angielskim, ale to normalka dla światów innych niż ze store. Grałam w tym miasteczku i uznałam je za bardzo ważne dla moich wiktoriańskich ciągotek i przyjaźni Alutkowo - Poirotowej
Nawet posiadłość wielkopańska tam jest
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Kolejnym światem, który może się Wam spodobać jest miasto Glennborough z klimatem średniowiecznej Irlandii. Twórcą tej okolicy jest bardzo znany kreator w świecie simowej trójki - niejaki Galadrielh - zrobił wiele pięknych (i co ważniejsze - grywalnych) światów.
Oto co sam pisze o swoim świecie:
Glennborough to miasto fantasy w średniowiecznej Irlandii. Zielone soczyste pastwiska, kamienne mury, łańcuchy górskie i mnóstwo skał charakteryzują krajobraz i liczne ruiny, ale także zamki i pałace lśniące w swojej dawnej świetności. Klany, jaśnie wielmożni królowie i królowe zaciekle walczą o swoje terytorium. Burżuazja i szlachta choć zjednoczone, to z kolei spierają się o swoje prawa i obowiązki. No i są też Normanowie, którzy nieustannie wdzierają się w głąb kraju i siłą odbierają to, co wg nich do nich należy…
Nieco większą część społeczności w Glennborough stanowią rolnicy, hodowcy bydła, pasterze i rzemieślnicy. Oni również walczą o swoją wolność i prawa.
W Glennborough w tej chwili panuje pokój, szlachta i burżuazja żyją w pokojowym współistnieniu. Ale kto wie jak długo?
Cechy tego miasta:
średniowieczny klimat
brak dróg dla samochodów, są tylko drogi piesze (tak jak np w Dolinie Smoków ze store czy Prato di Livori uzdolnionej Lilisims)
rozległy obszar miasta z wieloma domami (świat należy do kategorii największych map)
wszystkie domy w mieście są umeblowane
dzika roślinność z dużymi lasami mieszanymi
specyficzny mod oświetlenia dla tego świata
- Co to oznacza? Znaczy, że twórca użył modyfikacji do zmiany oświetlenia. Zauważcie, że w czwórce inne oświetlenie ma Wierzbowa Zatoczka i zupełnie inne Sulani czy Forgotten). W trójce odpowiednikiem Forgotten jest świat ze store Północna Grota o widać gołym okiem różnice - oba te światy są pogrążone w wiecznym mroku.. Sulani z czwórki tak jak trójkowe Sunlight Tides ze store swym słonecznym klimatem i jasną rozświetloną przestrzenią napawa nas optymizmem i wprawia w doskonały, wakacyjny nastrój.
Jeszcze inna specyficzny dla danej okolicy klimat tworzy kolorystyka wody. Najładniejsza mroczna zielona woda jest w trójkowej krainie Smoków, czyli w Dragon Valley, a słoneczne Karaiby z turkusową tonią odnajdziemy w Sunlight Tides.
Klimat Toskanii - woda i słońce nadające w dzień aurę spiekoty a o zmierzchu miedziano- rude rozbłyski na dalekich wzgórzach -znajdziemy w Monte Vista i Prato di Livori.
Świat podobny klimatem do Glenborough, który właśnie opisuję, dochodzi w trójce wraz z dodatkiem z wróżkami - czyli Moonlight Falls. Moonlights to świat lasu, elfów i zaczarowanych miejsc.. Glen jest bardziej zwrócone ku życiu niż magii, ale życie średniowiecznych ludzi przecież było przepełnione gusłami i silną wiarę w magię... Nie będę tego świata instalować aby to sprawdzić, ale przypuszczam patrząc na fotki, że twórca oddał wiernie klimat celtyckich baśni... A dam głowę, że użył koloru światła z Aurora Skies a wody - z Dragon Valley.
link viewtopic.php?f=13&t=137&p=16106#p16106
(świat jest już zarchiwizowany, kliknięcie na link od razu uruchamia pobieranie).
Wraz z plikiem świata dostajemy użyte cc, także dywaniki do rabbitholes.
Wszystkie budynki, z którymi Sim wchodzi w interakcje tzw rabbit holes zostały zastąpione przez budynki zbudowane przez twórcę, ale wymagają do swojego działania "menu", które jest zawarte w tym modzie - dywaniku. Pliki te są załączone do całego pobieranego pakietu, ale że są to pliki packages - trzeba je wrzucić do folderu Dokumenty/EA/TS3/Mods/Packages wraz z innymi plikami w tym formacie niezbędnymi do działania świata. Są tam też pliki które należy wrzucić do lolderu overrides (jeśli nie mamy go to musimy taki stworzyć i wrzucić do niego wymaganą zawartość. Wszystkie pliki w formacie packages wrzucamy do folderu Mods ZANIM zaczniemy instalować świat. Uwaga - świat mimo pięknie zarysowanej fabuły jest pusty i musimy go zaludnić sami, tworząc własną historię, ale możemy też użyć gotowca - sejwu z postaciami stworzonymi przez Galadrielha. Sejw wrzucamy do folderu saves.
Et voila! Możemy już uszami wyobraźni posłuchać celtyckich melodii i wyłapać szmer kroków pasącej się spokojnie owieczki albo wieczorem posłuchać odgłosów gawiedzi zabawiającej się w karczmie!
Trochę fotek
Oto co sam pisze o swoim świecie:
Glennborough to miasto fantasy w średniowiecznej Irlandii. Zielone soczyste pastwiska, kamienne mury, łańcuchy górskie i mnóstwo skał charakteryzują krajobraz i liczne ruiny, ale także zamki i pałace lśniące w swojej dawnej świetności. Klany, jaśnie wielmożni królowie i królowe zaciekle walczą o swoje terytorium. Burżuazja i szlachta choć zjednoczone, to z kolei spierają się o swoje prawa i obowiązki. No i są też Normanowie, którzy nieustannie wdzierają się w głąb kraju i siłą odbierają to, co wg nich do nich należy…
Nieco większą część społeczności w Glennborough stanowią rolnicy, hodowcy bydła, pasterze i rzemieślnicy. Oni również walczą o swoją wolność i prawa.
W Glennborough w tej chwili panuje pokój, szlachta i burżuazja żyją w pokojowym współistnieniu. Ale kto wie jak długo?
Cechy tego miasta:
średniowieczny klimat
brak dróg dla samochodów, są tylko drogi piesze (tak jak np w Dolinie Smoków ze store czy Prato di Livori uzdolnionej Lilisims)
rozległy obszar miasta z wieloma domami (świat należy do kategorii największych map)
wszystkie domy w mieście są umeblowane
dzika roślinność z dużymi lasami mieszanymi
specyficzny mod oświetlenia dla tego świata
- Co to oznacza? Znaczy, że twórca użył modyfikacji do zmiany oświetlenia. Zauważcie, że w czwórce inne oświetlenie ma Wierzbowa Zatoczka i zupełnie inne Sulani czy Forgotten). W trójce odpowiednikiem Forgotten jest świat ze store Północna Grota o widać gołym okiem różnice - oba te światy są pogrążone w wiecznym mroku.. Sulani z czwórki tak jak trójkowe Sunlight Tides ze store swym słonecznym klimatem i jasną rozświetloną przestrzenią napawa nas optymizmem i wprawia w doskonały, wakacyjny nastrój.
Jeszcze inna specyficzny dla danej okolicy klimat tworzy kolorystyka wody. Najładniejsza mroczna zielona woda jest w trójkowej krainie Smoków, czyli w Dragon Valley, a słoneczne Karaiby z turkusową tonią odnajdziemy w Sunlight Tides.
Klimat Toskanii - woda i słońce nadające w dzień aurę spiekoty a o zmierzchu miedziano- rude rozbłyski na dalekich wzgórzach -znajdziemy w Monte Vista i Prato di Livori.
Świat podobny klimatem do Glenborough, który właśnie opisuję, dochodzi w trójce wraz z dodatkiem z wróżkami - czyli Moonlight Falls. Moonlights to świat lasu, elfów i zaczarowanych miejsc.. Glen jest bardziej zwrócone ku życiu niż magii, ale życie średniowiecznych ludzi przecież było przepełnione gusłami i silną wiarę w magię... Nie będę tego świata instalować aby to sprawdzić, ale przypuszczam patrząc na fotki, że twórca oddał wiernie klimat celtyckich baśni... A dam głowę, że użył koloru światła z Aurora Skies a wody - z Dragon Valley.
link viewtopic.php?f=13&t=137&p=16106#p16106
(świat jest już zarchiwizowany, kliknięcie na link od razu uruchamia pobieranie).
Wraz z plikiem świata dostajemy użyte cc, także dywaniki do rabbitholes.
Wszystkie budynki, z którymi Sim wchodzi w interakcje tzw rabbit holes zostały zastąpione przez budynki zbudowane przez twórcę, ale wymagają do swojego działania "menu", które jest zawarte w tym modzie - dywaniku. Pliki te są załączone do całego pobieranego pakietu, ale że są to pliki packages - trzeba je wrzucić do folderu Dokumenty/EA/TS3/Mods/Packages wraz z innymi plikami w tym formacie niezbędnymi do działania świata. Są tam też pliki które należy wrzucić do lolderu overrides (jeśli nie mamy go to musimy taki stworzyć i wrzucić do niego wymaganą zawartość. Wszystkie pliki w formacie packages wrzucamy do folderu Mods ZANIM zaczniemy instalować świat. Uwaga - świat mimo pięknie zarysowanej fabuły jest pusty i musimy go zaludnić sami, tworząc własną historię, ale możemy też użyć gotowca - sejwu z postaciami stworzonymi przez Galadrielha. Sejw wrzucamy do folderu saves.
Et voila! Możemy już uszami wyobraźni posłuchać celtyckich melodii i wyłapać szmer kroków pasącej się spokojnie owieczki albo wieczorem posłuchać odgłosów gawiedzi zabawiającej się w karczmie!
Trochę fotek
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
W inny klimat przeniesie nas miasteczko o dźwięcznej nazwie Riverblossom...
Zaraz zaraz - skądś znam tę nazwę.... No tak - młodszym graczom Riverblossom nie powie nic. Starsi zaś - szczególnie ci rzewnie wspominający dwójkę - wpadną w zachwyt. Oto bowiem mamy dwójkowe miasto przeniesione do trójkowej rzeczywistości!
No nie tak do końca, bo autor po drodze zmienił nieco koncepcję, i zachował tylko część klimatu tej dwójkowej okolicy. A przynajmniej postarał się odtworzyć jej najwartościowsze elementy. A tym głównym elementem była rozkwitająca wszędy miłość!
Okolica jest zamieszkana - w większości przez rodziny znane z dwójki. Oto co pisze autor:
„Wielu Simów przeniosło się do cichej, wygodnej wsi w nadziei, że życie i rodzina mogą mocno zapuścić korzenie w szczerym polu. Świeże plony nie są jedyną rzeczą, która rośnie w społeczności rolniczej Riverblossom Hills – miłość wisi w powietrzu, a wiele związków jest u progu rozkwitu lub u jego kresu”.
Riverblossom Hills w The Sims 2: Pory roku były bardzo uroczą, ale bardzo ograniczoną dzielnicą. Początkowo okolica była planowana jako dokładny remake Riverblossom Hills, jednak pomysł szybko się rozwinął, aby zaspokoić wymagania gry The Sims 3 i jego rozszerzeń.
Wszyscy oryginalni Simowie zostali przerobieni, w tym rodziny Ramaswami i Ottomas, które pierwotnie znajdowały się w bibliotece rodzin w The Sims 2
Jest tam duża ilość płaskich terenów, na których gracze mogą rozbudowywać swoje miasto o nowe parcele. Wszystkie spawnery (rozsiewacze) i królicze nory aż do The Sims 3: Późna noc są dostępne. Oprócz przetworzonych rodzin istnieją dziesiątki oryginalnych Simów i kilka przeróbek miastowych z The Sims 2, takich jak Tosha Go. Niektóre rodziny Simów, takie jak Ropatas i Margo Tumeke, pochodzą pierwotnie ze świata Niua Simoa , inne to goście z Port Piston i innych miejsc.
Sąsiedztwo to duża, wiejska dzielnica z małym miasteczkiem znanym jako Winterton. Autostrada Sim Nation biegnie przez obszar przybrzeżny, kończąc się w Winterton i, z niewielkim objazdem, Roth Square. Plac Roth, należący do Rothów, wychodzi na Ocean Pasimficzny.
Kilka fotek
link do pobrania na Mod The Sims https://modthesims.info/download.php?t=429780
Zaraz zaraz - skądś znam tę nazwę.... No tak - młodszym graczom Riverblossom nie powie nic. Starsi zaś - szczególnie ci rzewnie wspominający dwójkę - wpadną w zachwyt. Oto bowiem mamy dwójkowe miasto przeniesione do trójkowej rzeczywistości!
No nie tak do końca, bo autor po drodze zmienił nieco koncepcję, i zachował tylko część klimatu tej dwójkowej okolicy. A przynajmniej postarał się odtworzyć jej najwartościowsze elementy. A tym głównym elementem była rozkwitająca wszędy miłość!
Okolica jest zamieszkana - w większości przez rodziny znane z dwójki. Oto co pisze autor:
„Wielu Simów przeniosło się do cichej, wygodnej wsi w nadziei, że życie i rodzina mogą mocno zapuścić korzenie w szczerym polu. Świeże plony nie są jedyną rzeczą, która rośnie w społeczności rolniczej Riverblossom Hills – miłość wisi w powietrzu, a wiele związków jest u progu rozkwitu lub u jego kresu”.
Riverblossom Hills w The Sims 2: Pory roku były bardzo uroczą, ale bardzo ograniczoną dzielnicą. Początkowo okolica była planowana jako dokładny remake Riverblossom Hills, jednak pomysł szybko się rozwinął, aby zaspokoić wymagania gry The Sims 3 i jego rozszerzeń.
Wszyscy oryginalni Simowie zostali przerobieni, w tym rodziny Ramaswami i Ottomas, które pierwotnie znajdowały się w bibliotece rodzin w The Sims 2
Jest tam duża ilość płaskich terenów, na których gracze mogą rozbudowywać swoje miasto o nowe parcele. Wszystkie spawnery (rozsiewacze) i królicze nory aż do The Sims 3: Późna noc są dostępne. Oprócz przetworzonych rodzin istnieją dziesiątki oryginalnych Simów i kilka przeróbek miastowych z The Sims 2, takich jak Tosha Go. Niektóre rodziny Simów, takie jak Ropatas i Margo Tumeke, pochodzą pierwotnie ze świata Niua Simoa , inne to goście z Port Piston i innych miejsc.
Sąsiedztwo to duża, wiejska dzielnica z małym miasteczkiem znanym jako Winterton. Autostrada Sim Nation biegnie przez obszar przybrzeżny, kończąc się w Winterton i, z niewielkim objazdem, Roth Square. Plac Roth, należący do Rothów, wychodzi na Ocean Pasimficzny.
Kilka fotek
link do pobrania na Mod The Sims https://modthesims.info/download.php?t=429780
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Przeglądając światy natknęłam się na nazwy (nicki) twórców, których prace zapisały się złotymi zgłoskami na kartach histori The Sims. Aż mi się łezka w oku zakręciła, bo są to nazwiska tej miary (dla prawdziwych fanów serii) , co dla dzisiejszej dzieciarni nazwiska Steve Jobs czy Mark Zuckenberg... Budzą we mnie do dziś zachwyt pomieszany z grozą... Grozę budzi we mnie sam fakt, że umieli TAK posługiwać się narzędziem Create a World jak ja łyżką w lewej ręce Niewtajemniczonym wyjaśniam, że niniejszy wywód piszę obiema co prawda rękoma a raczej palcyma, ale z przewagą lewej
Mamy więc prace Armiel, Nilxis, Pyronium, Volvenom, Crowkeeper, czy Simsample... Twórcy prześlicznych, ogromnych lub całkiem malutkich okolic.
Z nich wszystkich mój największy zachwyt wzbudziło swego czasu Jericho... Miasto przeogromne, ze wspaniałą historią, zamieszkałe, i co ważne - bez grama cc...
Jego twórcą jest Simpsample - znany i ceniony kreator światów z Mod The Sims.
Historia miasta
Od niepamiętnych czasów, wzdłuż rzeki Kaen-Garen istniała osada. Stare Miasto w Jerychu było sennym miejscem, uwięzionym w przeszłości, dryfującym szczęśliwie w swoim własnym, małym świecie.
Aż pewnego dnia ktoś zbudował wielki czerwony most przez Kaen-Garen, a na drugim brzegu wyrosły nowy ratusz i wieżowce. Wprowadzili się przybysze, powstał samorząd, powstały nowe instytucje i firmy. Nagle mieszkańcy Starego Miasta zostali zaatakowani przez nowy sposób życia i nie byli szczęśliwi!
Czy mieszkańcy Starego Miasta będą w stanie zachować swoje zwyczaje, czy też będą zmuszeni dostosować się do nowych sposobów? Czy Stare Miasto stanie się częścią Nowego Jerycha, czy też stare budynki pozostaną pomnikiem przeszłości? Czy przybysze zostaną przyjęci do kultury Starego Miasta, czy też społeczeństwa zostaną kiedyś rozbite?
Geografia:
Jerycho położone jest na półwyspie na oceanie. W głębi lądu widać miasto Boscaster. Rzeki Kaen i Garen przecinają ziemię, tworząc naturalną granicę między Nowym Miastem a Starym Miastem. Obszar handlowy znajduje się w miejscu połączenia rzek, dogodnie usytuowany dla dostępu zarówno z Nowego, jak i Starego Miasta. Na południe od Półwyspu Jerycho znajduje się obszar bagienny, a kilka małych wysp utworzonych przez Kaenów zostało odzyskanych dla osadnictwa Nowego Miasta. Jerycho szczyci się piaszczystymi plażami, a także żwirowymi, a kilka starożytnych zabytków tworzy punkty orientacyjne na wschodnich wzgórzach. Klimat jest umiarkowany ze zmiennym niebem. Zamożniejsi mieszkańcy mieszkają zwykle w rejonie Nowego Miasta, ale na brzegu Starego Miasta zbudowano kilka droższych nieruchomości, być może zapowiadając przyszły los dla tej okolicy.
I parę zabawnych szczególików
Link do pobrania
- do tej wersji potrzebnych jest jedynie kilka dodatków oprócz podstawki, a mianowicie - Wymarzone Podróże (World Adventures), Kariera(Ambitions ), Po zmroku (Late Night), Pokolenia (Generations) i Zwierzaki (Pets)
https://modthesims.info/d/464250/jericho.html
Tutaj zaś mamy wersję Jericha działającą dodatkowo z Show Time, SuperNaturals, i Seasons https://modthesims.info/download.php?t=485727
Fotki z tej drugiej wersji miasta
Mamy więc prace Armiel, Nilxis, Pyronium, Volvenom, Crowkeeper, czy Simsample... Twórcy prześlicznych, ogromnych lub całkiem malutkich okolic.
Z nich wszystkich mój największy zachwyt wzbudziło swego czasu Jericho... Miasto przeogromne, ze wspaniałą historią, zamieszkałe, i co ważne - bez grama cc...
Jego twórcą jest Simpsample - znany i ceniony kreator światów z Mod The Sims.
Historia miasta
Od niepamiętnych czasów, wzdłuż rzeki Kaen-Garen istniała osada. Stare Miasto w Jerychu było sennym miejscem, uwięzionym w przeszłości, dryfującym szczęśliwie w swoim własnym, małym świecie.
Aż pewnego dnia ktoś zbudował wielki czerwony most przez Kaen-Garen, a na drugim brzegu wyrosły nowy ratusz i wieżowce. Wprowadzili się przybysze, powstał samorząd, powstały nowe instytucje i firmy. Nagle mieszkańcy Starego Miasta zostali zaatakowani przez nowy sposób życia i nie byli szczęśliwi!
Czy mieszkańcy Starego Miasta będą w stanie zachować swoje zwyczaje, czy też będą zmuszeni dostosować się do nowych sposobów? Czy Stare Miasto stanie się częścią Nowego Jerycha, czy też stare budynki pozostaną pomnikiem przeszłości? Czy przybysze zostaną przyjęci do kultury Starego Miasta, czy też społeczeństwa zostaną kiedyś rozbite?
Geografia:
Jerycho położone jest na półwyspie na oceanie. W głębi lądu widać miasto Boscaster. Rzeki Kaen i Garen przecinają ziemię, tworząc naturalną granicę między Nowym Miastem a Starym Miastem. Obszar handlowy znajduje się w miejscu połączenia rzek, dogodnie usytuowany dla dostępu zarówno z Nowego, jak i Starego Miasta. Na południe od Półwyspu Jerycho znajduje się obszar bagienny, a kilka małych wysp utworzonych przez Kaenów zostało odzyskanych dla osadnictwa Nowego Miasta. Jerycho szczyci się piaszczystymi plażami, a także żwirowymi, a kilka starożytnych zabytków tworzy punkty orientacyjne na wschodnich wzgórzach. Klimat jest umiarkowany ze zmiennym niebem. Zamożniejsi mieszkańcy mieszkają zwykle w rejonie Nowego Miasta, ale na brzegu Starego Miasta zbudowano kilka droższych nieruchomości, być może zapowiadając przyszły los dla tej okolicy.
I parę zabawnych szczególików
Link do pobrania
- do tej wersji potrzebnych jest jedynie kilka dodatków oprócz podstawki, a mianowicie - Wymarzone Podróże (World Adventures), Kariera(Ambitions ), Po zmroku (Late Night), Pokolenia (Generations) i Zwierzaki (Pets)
https://modthesims.info/d/464250/jericho.html
Tutaj zaś mamy wersję Jericha działającą dodatkowo z Show Time, SuperNaturals, i Seasons https://modthesims.info/download.php?t=485727
Fotki z tej drugiej wersji miasta
Ostatnio zmieniony czwartek 18 lis 2021, 17:54 przez Alibali, łącznie zmieniany 3 razy.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Jeszcze garść uwag odnośnie Jericho
Miasto było wielokrotnie opisywane w różnych magazynach poświęconych grom. Nie tylko w tych poświęconych wyłącznie grze The Sims, ale już zapewne nie dotrę do tych opisów. Simsample umieścił na MTS kilka ciekawostek. I tak np jego praca została wyróżniona w Magazynie SF (opis Jericho jest od str 106 do 109)
https://issuu.com/sf_magazine/docs/sf_magazine_issue_14
Inny znany kreator Kiwi-Tea (ten od Glenborough) wystawił Jeruichu bardzo pochlebną opinię na swojej stronie:
Pierwszą rzeczą, jaką każdy zauważy, grając w Jericho, jest niezwykle efektowne intro towarzyszące wczytywaniu świata, które prezentuje piękne malowanie terenu, płynne efekty wody i starannie dobrane obiekty o zmienionej kolorystyce. Jednak ten przegląd nie zaczyna katalogować bogactwa świata – Jerycho wyróżnia się bowiem spośród niestandardowych światów zarówno głęboko szczegółowymi, jak i niezwykle ekonomicznymi.
Jerycho to miasto portowe, które rozciąga się wzdłuż rzeki Kaen-Garen. Technicznie rzecz biorąc, są to dwa miasta, które połączyły się w jedno, po zbudowaniu dużego czerwonego mostu (simsample wykonało świetną robotę, zmieniając kolor i zmieniając przeznaczenie zielonego mostu Ambitions).
Historia miasta jest bardzo ograniczona, ponieważ na początku nie ma populacji, ale jest to świetny początek dla graczy, a Simsample świetnie sobie radzi, pozwalając, aby samo miasto dostarczało małych wskazówek, jak w przypadku zardzewiałych linii kolejowych, które drogę śledzimy przez Stare Miasto i połowę Jerycha.
Teren jest głównie bardzo gładki, a Simsample ma bardzo szczególny styl zarówno w rzeźbieniu, jak i malowaniu. To naprawdę „falujące” wzgórza, których nie „bulgotało” posępne malowanie terenu w wąwozach między nimi. W szczególności obraz ukazuje silne użycie kontrastu, z jasnymi żółto-zielonymi szczytami wzgórz wyłaniającymi się z ciemnych, błotnistych podstaw - wszystko bardzo odpowiednio. Powiększając, można znaleźć starannie dostosowane kamyki i kamienie na plaże i ścieżkach, wszystkie idealnie wtopione w otoczenie.
Pokolorowane przedmioty naprawdę pomagają odróżnić świat od innych i nadają mu bardzo intrygujący motyw. Do czerwonego mostu pasują czerwone królicze nory metra, a podczas wczytywania miasta w filmiku widać na pierwszym miejscu egipski pomnik zamieniony w szary kamień i używany jak pomnik wojenny. Oprócz ponownego kolorowania, nietknięte obiekty, takie jak stare stodoły EA, zyskują dodatkowy urok dzięki staranności Simsample - dając wrażenia opuszczonych farm na bagnistych brzegach. Niestandardowe pliki ini klimatyczne i wodne nadają światu dodatkowy poziom mrocznego uroku.
Jako weteran symulacji, simsample jest bardzo dobry w budowaniu i wyposażaniu parceli, chociaż niektóre są tak szczegółowe, że przejście między LOD a pełnym widokiem zajmuje trochę czasu. Nie pomaga temu gęste rozmieszczenie parcel, ale świat jest wciąż tak dobrze skomponowany, że można to darować twórcy.
To jest świat, który jest bardzo polecany. Wprost zapiera dech w piersiach. Gras się nim bardzo dobrze. Ma wiele małych sekretów i smaczkówdo odkrycia. Z reguły nie lubię niezaludnionych światów, a przenoszenie rodzin jest dla mnie niemiłym obowiązkiem, ale Jericho tak mnie porwało, że nawet nie zauważyłem, kiedy świat zaludnił się podczas mojej sesji przeglądowej (dzięki NRaas Story Progression by Twallan).
Recenzja ta jest dostępna tutaj: https://cawtool.fandom.com/wiki/User_bl ... _simsample
Oprócz tego gracz o nicku Rourk założył bloga, którego akcja dzieje się w Jericho http://asingleseed.blogspot.com/
Simsample ma swoje studio na oficjalnym forum The Sims3 - i stamtąd można pobrać jego niesamowite parcele użyte w Jerichu, a także postaci mieszkańców Jericho (w tym legendarnego założyciela miasta - Treacle O'Flynna)
https://gb.thesims3.com/userExchange.ht ... =0&index=1
Miasto było wielokrotnie opisywane w różnych magazynach poświęconych grom. Nie tylko w tych poświęconych wyłącznie grze The Sims, ale już zapewne nie dotrę do tych opisów. Simsample umieścił na MTS kilka ciekawostek. I tak np jego praca została wyróżniona w Magazynie SF (opis Jericho jest od str 106 do 109)
https://issuu.com/sf_magazine/docs/sf_magazine_issue_14
Inny znany kreator Kiwi-Tea (ten od Glenborough) wystawił Jeruichu bardzo pochlebną opinię na swojej stronie:
Pierwszą rzeczą, jaką każdy zauważy, grając w Jericho, jest niezwykle efektowne intro towarzyszące wczytywaniu świata, które prezentuje piękne malowanie terenu, płynne efekty wody i starannie dobrane obiekty o zmienionej kolorystyce. Jednak ten przegląd nie zaczyna katalogować bogactwa świata – Jerycho wyróżnia się bowiem spośród niestandardowych światów zarówno głęboko szczegółowymi, jak i niezwykle ekonomicznymi.
Jerycho to miasto portowe, które rozciąga się wzdłuż rzeki Kaen-Garen. Technicznie rzecz biorąc, są to dwa miasta, które połączyły się w jedno, po zbudowaniu dużego czerwonego mostu (simsample wykonało świetną robotę, zmieniając kolor i zmieniając przeznaczenie zielonego mostu Ambitions).
Historia miasta jest bardzo ograniczona, ponieważ na początku nie ma populacji, ale jest to świetny początek dla graczy, a Simsample świetnie sobie radzi, pozwalając, aby samo miasto dostarczało małych wskazówek, jak w przypadku zardzewiałych linii kolejowych, które drogę śledzimy przez Stare Miasto i połowę Jerycha.
Teren jest głównie bardzo gładki, a Simsample ma bardzo szczególny styl zarówno w rzeźbieniu, jak i malowaniu. To naprawdę „falujące” wzgórza, których nie „bulgotało” posępne malowanie terenu w wąwozach między nimi. W szczególności obraz ukazuje silne użycie kontrastu, z jasnymi żółto-zielonymi szczytami wzgórz wyłaniającymi się z ciemnych, błotnistych podstaw - wszystko bardzo odpowiednio. Powiększając, można znaleźć starannie dostosowane kamyki i kamienie na plaże i ścieżkach, wszystkie idealnie wtopione w otoczenie.
Pokolorowane przedmioty naprawdę pomagają odróżnić świat od innych i nadają mu bardzo intrygujący motyw. Do czerwonego mostu pasują czerwone królicze nory metra, a podczas wczytywania miasta w filmiku widać na pierwszym miejscu egipski pomnik zamieniony w szary kamień i używany jak pomnik wojenny. Oprócz ponownego kolorowania, nietknięte obiekty, takie jak stare stodoły EA, zyskują dodatkowy urok dzięki staranności Simsample - dając wrażenia opuszczonych farm na bagnistych brzegach. Niestandardowe pliki ini klimatyczne i wodne nadają światu dodatkowy poziom mrocznego uroku.
Jako weteran symulacji, simsample jest bardzo dobry w budowaniu i wyposażaniu parceli, chociaż niektóre są tak szczegółowe, że przejście między LOD a pełnym widokiem zajmuje trochę czasu. Nie pomaga temu gęste rozmieszczenie parcel, ale świat jest wciąż tak dobrze skomponowany, że można to darować twórcy.
To jest świat, który jest bardzo polecany. Wprost zapiera dech w piersiach. Gras się nim bardzo dobrze. Ma wiele małych sekretów i smaczkówdo odkrycia. Z reguły nie lubię niezaludnionych światów, a przenoszenie rodzin jest dla mnie niemiłym obowiązkiem, ale Jericho tak mnie porwało, że nawet nie zauważyłem, kiedy świat zaludnił się podczas mojej sesji przeglądowej (dzięki NRaas Story Progression by Twallan).
Recenzja ta jest dostępna tutaj: https://cawtool.fandom.com/wiki/User_bl ... _simsample
Oprócz tego gracz o nicku Rourk założył bloga, którego akcja dzieje się w Jericho http://asingleseed.blogspot.com/
Simsample ma swoje studio na oficjalnym forum The Sims3 - i stamtąd można pobrać jego niesamowite parcele użyte w Jerichu, a także postaci mieszkańców Jericho (w tym legendarnego założyciela miasta - Treacle O'Flynna)
https://gb.thesims3.com/userExchange.ht ... =0&index=1