Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki

Pytania i ciekawostki z gry The Sims 4
Awatar użytkownika
Angel92
Administrator
Administrator
Posty: 45
Rejestracja: czwartek 10 paź 2019, 15:37
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: Angel06992
Kontakt:

Re: Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki

Post autor: Angel92 » wtorek 19 maja 2020, 21:00

Nie ma za co lecę do was z kolejna informacją Jutro co prawda dopiero na simholic to info jednak wam już tu wysyłam 21 maja o 20 naszego czasu live z producentami.
😆

ID Angel0992

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 636
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » wtorek 19 maja 2020, 21:13

Dzięki, @Angel92 :)

a tak w ogóle to co oni w tym EA robią z premadowymi Simami? Tzn one niby nie są jakieś wow, ale porównajcie sobie premady z pierwszych dodatków z ostatnimi potworkami. Pani w środku jeszcze ok, ale brunetka ma coś bardzo złego ze szczęką (nazwę to roboczo syndromem kobry) a pan wygląda, jakby za często za dzieciaka wkładał głowę do słoika z łakociami i tak mu się odkształciło, rzekłabym nawet, że widzę pewne podobieństwa z tym posłem, co w młodości butaprenem się zaprawiał. Pan ekolog ewidentnie miał ciekawą przeszłość.
Obrazek

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1777
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » wtorek 19 maja 2020, 21:45

Ciekawie się robi, może Czwórka będzie trochę podciąganą także w wersji podstawowej bo konkurencja ,choć z wersją alfa/beta to jednak chyba już się zaczęła :)
Ciekawe się robi bo coś mi się zdaje, że albo szybciej "wycieknie" jakieś szersze info o prawdopodobnie kleconej od dawna Piątce albo też zanim to nastąpi, Czwórka nas zaskoczy (bo uwagę będzie trzeba podtrzymać i wreszcie czymś zawalczyć o gracza) :) Poczekamy ,ciekaw jestem jak to się będzie rozwijało w najbliższych miesiącach, zdaje się ,że sporo się zadzieje z powodu nowej sytuacji na wąskiej półce symulatorów i w wąskiej przegródce z napisem"symulatory życia". Konkurencji nawet dla dobra EA brakowało jak tlenu.
Life może być całkiem ciekawy także z uwagi na ożywiona sytuację :) Może pokażą trochę więcej nowego otoczenia ,byłoby fajnie.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Wikki
Redaktor
Posty: 294
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 18:08
Origin ID: WIKKI04

Post autor: Wikki » środa 20 maja 2020, 00:01

@Aericia Twój komentarz o apokalipsie rozbawił mnie do łez :a_grin2: Naprawdę świetne podsumowanie dodatku.

Jeżeli ktoś jednak ma ochotę obejrzeć dokładnie najnowszy zwiastun "Życia eco", to SimsCommunity rozebrał go na screny
https://simscommunity.info/2020/05/19/t ... o-screens/

Ostrzegam jednak, sceny są niemal identyczne jak te w pierwszym zwiastunie, kolejność zresztą też.
W ogóle przebolałbym nawet to bara-bara w śmietniku, chociaż jest to obrzydliwe, nawet jedzenie z robaczków (w niektórych krajach są one traktowane przecież jak dobre źródło białka) ale tego, że menel z filmiku najpierw hoduje robaki, nawet je tuli, a potem żre, to już jest przegięcie .. nie wiem co za ohyda. W dodatku tenże menel, jak wynika z dymków, oburza się, że ktoś się w ogóle kąpie. Co to ma być? W dodatku w erze epidemii!
Po obejrzeniu wspomnianego zwiastuna miałem nieodparte wrażenie, że zostal on tak samo zrealizowany jak drugi zwiastum dot. Uniwersytetu. Tam bohaterka ze swojej perspektywy opowiada o studenckim życiu, tu bohaterka opowiada o życiu w slamsach. Nawet EA nie chciało się wymyślić nowej koncepcji.

Tu z kolei można przeczytać wpis mówiący nieco więcej o samej krainie
https://sims.arhn.eu/2020/05/19/miasto- ... -na-blogu/

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1777
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 20 maja 2020, 00:19

Dzięki Wiki. Pod drugim linkiem napisano m.in: "Przestrzeń publiczną będzie można stworzyć w każdym otoczeniu w grze" - a przecież parcele publiczne od zawsze możemy tworzyć tam gdzie chcemy więc ciekawe o co w tym chodzi.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kropka
Fotograf
Fotograf
Posty: 479
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
Lokalizacja: Kraków
Origin ID: jasna98

Post autor: Kropka » piątek 22 maja 2020, 07:15

Oto, co pojawi się w grze w najnowszej, nadchodzącej aktualizacji. Wiadomości pochodzą z wczorajszego Stream'a.


- Po drabinach można wchodzić i schodzić w różnych kierunkach.
- Drabiny mogą być wielopiętrowe!
- Zupełnie nowy system rachunków, dzielą się one na prąd i wodę .
- Rachunki teraz zależą od użytku danych obiektów.
- KOMORNIK POWRACA DO GRY!
- STRAŻAK RÓWNIEŻ POWRACA DO GRY!
- Gdy nie ma na parceli alarmu, simowie mogą zadzwonić po strażaka z telefonu.
- Strój strażaka dostępny będzie w CAS. Posiada on zabezpieczenie przed ogniem.
- Pojawi się również informacja o tym z jaką łatwością obiekty się zapalą (dotyczy również pokryć podłóg).
- Ekwipunek dostanie całkiem nowy wygląd, razem z tym dochodzą filtry, możliwość zaznaczenia wielu rzeczy naraz.
- Cecha “Bez przyłącza” dostała nowe ulepszenia.
- Parcelę z cechą “Bez przyłącza”, można podłączyć do prądu poprzez różne generatory.
- OKNA I DRZWI MOŻNA TERAZ PRZESUWAĆ ALTEM RÓWNIEŻ W ORIENTACJI POZIOMEJ (do tej pory można było dostosowywać orientację pionową okien).
- Nazwy dzielnic w podstawowej wersji gry.


A tu ogólne informacje dotyczące najnowszego dodatku "Życie Eco"



- 15 parcel.
- Apartamenty dojdą wraz tym dodatkiem. Nie będą one jednak posiadać niektórych aspektów, CHYBA ŻE gracz posiada Miejskie Życie.
- Dworzec kolejowy w okolicy będzie użytkowy.
- Po zanieczyszczonym mieście będą biegać szczury.
- Nazwy nowych dzielnic to Grims Quarry, Conifer Station i Port Promise.
- Community Space, nowy rodzaj parceli. Ma dopisane 4 subparcele – Community Space (postawowa), Community Garden, Marketplace i Maker Space. W zależności od ilości oddanych
głosów, Community Space może zamienić się w jedną z tych 4 subparcel.
Każdą z nich można edytować oddzielnie.
- Mapa otoczenia zmienia się razem z ekosystemem.
- Mapy innych światów również będą zmieniać się z ekosystemem.

EKOSYSTEM

- Zaraz przy godzinie pojawi się ikona stanu ekosystemu
- W trybie Budowania/Kupowania przy każdym obiekcie pojawi się informacja o tym jak bardzo przyjazny jest środowisku.
- Ekosystem otoczenia może się również pogorszyć.
- Start rakiety powoduje bardzo duże zanieczyszczenie.
- Sposób, w jaki zbudujemy parcelę również wpływa na otoczenie.
- Każda dzielnica ma inny ekosystem.
- Ecomaster zawsze przyjdzie do Ciebie od razu jak zamieszkasz w nowym mieście
- Ecomaster zaprowadzi naszego sima do miejsca, gdzie można zagłosować na plan aktywności społeczności.
- Niektóre z ankiet zmieniają otoczenie.
- Otoczenie nie zmienia się od razu. Dzieje się to w przeciągu simowego tygodnia.
- W opcjach gry można wyłączyć głosowanie przez miastowych
- Z kodem testingcheats można od razu “wygrać ankietę”
- Wykonując interakcje z innymi simami, nasz sim zdobywa punkty wpływu, które wykorzystywane są przy ankietach i interakcjach z innymi simami.
- Pojawia się nowa część simologii, dotyczy ona głosowania na czynności które podejmuje społeczeństwo
- Jeśli posiada się pory roku, dochodzi nowy kwaśny deszcz.
- Prawie wszystkie rośliny dostępne w trybie kupowania/budowania mają pozytywny wpływ na ekosystem.

ROZGRYWKA

- Crafter - nowa kariera wolnego strzelca
- W dużym śmietniku można uprawiać bara-bara.
- Podczas bara-bara w śmietniku, rozsypuje on śmieci dookoła.
- W dużym śmietniku można szukać jedzenia.
- W dużym śmietniku można znaleźć również meble, niektóre znaleźć można tylko w śmietniku.
- W śmietniku można znaleźć również zniszczone/spalone/podrapane meble, które sim będzie mógł odnowić wraz z umiejętnością.
- W śmietnikach simowie mogą spać
- Śmieciarz dochodzi do gry, będzie on opróżniał śmietnik zewnętrzny raz na jakiś czas.
- Zwykłe śmietniki mają również więcej opcji niż dotychczas
- Każdy obiekt można recyklingować
- Dzięki recyklingowanym śmieciom simowie mogą tworzyć zupełnie nowe obiekty. Nawet rzeczy takie jak elementy ulepszeń
- Do stworzenia świeczek potrzebny jest wosk i barwnik, które można kupić bezpośrednio w stacji roboczej.
- Wosk można wziąć od pszczół.
- Z czasem świeczki mogą się stopić.
- Im wyższa umiejętność tym więcej rzeczy można zrobić ze świeczkami. Niektóre z nich dodają nowe nastrójniki, można również dodać kwiaty jak i różne wzory do ozdoby świeczek.
- Z toalety można zrobić kompost przez co istnieje dość spora szansa na zapalenie się toalety.
- Reduce and Recycle - nowa cecha parceli
- Dochodzi nowa stacja radiowa: Americana
- Nowe donice same podlewają uprawy.
- W piętrowej donicy można zacząć hodować mięso.
- Można poprawiać i zwiększać jakość mięsa
- Dochodzą kartony, w których można przechowywać rzeczy
- Dochodzi maszyna do robienia soków
- Sok będzie tworzyć się sam, sim musi jednak to zacząć i zakończyć.
- Wytworzony sok można nazwać.
- Gdy wypije się wystarczająco dużo soków, sim otrzymuje ukrytą cechę
- Panele słoneczne na dachu dostosowują się do jego nachylenia.
- Trawa na dachu, to zwykłe pokrycie dachowe
- Dochodzi pewna liczba nowych przepisów, która jest zależna od rodzaju robaków jakie się zbierze
- Soja, to nowa roślina uprawna (z niej również można pozyskać wosk do wytwarzania świec)
- Śmierć przez atak much.

(Niektóre wiadomości mogą pokrywać się razem z informacjami z oficjalnego strumienia EA)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1562
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 22 maja 2020, 11:22

Tak będzie wyglądać mapa nowej okolicy

mapa.jpg

Tym dworcem i przesuwanymi w bok drzwiami i oknami mnie kupili... Zastanawia mnie tylko ta drabina... Skoro można po drabinie zjeżdżać, skoro można się poruszać w różnych kierunkach, to do jasnej ciasnej - co im stoi na przeszkodzie dodać te cholerne kręcone schody!

Mapę dokładniej można pooglądać na dotce. Tam też trochę informacji uzuoełniających obszerną relację Kropesi :)

https://sims.arhn.eu/2020/05/21/znamy-m ... i-na-zywo/

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 636
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » piątek 22 maja 2020, 12:11

Wczoraj pobieżnie przejrzałam najnowszy stream. Denerwowała mnie w tle jedna kobieta, która nie dość, że miała za głośny mikrofon, to w dodatku z udawanym zaskoczeniem piała nad każdym elementem...

Znowu mała mapa i tak bardzo niewykorzystana... I co z tego że jest jedna parcela, skoro w tle mamy atrapy domków, które są po prostu paskudne w mojej opinii... :( Nie lepiej zostawić budowanie graczom?
Temat dalej mnie nie pociąga. Za dużo tych maszyn, Simsy zaczynaja przypominać jakiś świat science fiction, niedługo dojdzie dodatek Jetsonowie chyba... To znaczy te przedmioty są wielkie i mają określone zadania, więc jeśli ktoś ńie chce opiekować się a potem zżerać albo palić owadów (to jest okropne... dlaczego więc nie zrobić ewentualnego dodatku farmerskiego z rzeźnią. Opiekuj się krową a potem przez łeb i na stół. Ok, część mordercza może być jako królicza nora, wiadomo, dzieci grają...) to już nie poużywa. Tak samo jest z samym trybem eko. Może rozgrywka będzie baaaardzo ciekawa, ale na razie serio mnie nie przekonuje.

Z plusów... przede wszystkim możliwość projektowania własnych apartamentów! Gdyby tylko Simowie wyłazili ze swoich mieszkań jak z Dwójce i gdzieś mogli wchodzić w interakcje z naszą rodziną, byłby bajer! To jest coś, co mnie przekonuje do zakupu zdecydowanie. I jeśli można budować apartamentowce wszędzie, w innych światach, będę w siódmym niebie!
Dobrze że zajęli się ekwipunkiem, bo tam już serio trudno znaleźć cokolwiek!
Drabiny bardzo fajne!
Jeżeli znerfili rachunki to dla mnie na plus. Za tanie to życie w Simsach mimo wszystko. :D

A co z tym dworcem? Będzie mozna podróżować pociągami? :o (tylko dokąd?).
Obrazek

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1562
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 22 maja 2020, 13:23

Mam nadzieję - (miałam od zawsze), że każdą akcję wczytywania parceli poza obrębem aktualnie używanego świata poprzedzać będzie wizyta na dworcu - czy to kolejowym, czy autobusowym, czy lotniczym. W tym upatruję sens posiadania dworca. Pięknie by było udać się na dworzec z niezliczoną ilością waliz - i oczekiwać z ekscytacją na przyjazd pociągu, wsiadanie - i ... niech już dalej odbywa się to za pomocą tego ekranu wczytywania. Skoro wiele innych akcji poprzedzają jakieś tam animacje, to czegóżby pozbawiać się tej właśnie.
Co do pozostałych aspektów nadchodzącego dodatku. Czytałam wpisy ludzi, którzy mówią brrr hodowaniu owadów, by potem je na stół?
A czym się różni hodowanie kurczaków, indyków, świń... Pamiętam ryk jaki urządziliśmy u babci, gdy najpierw babcia "dała" nam po małej kaczuszce, którą karmiliśmy, opiekowaliśmy się, i ogólnie mieliśmy wiele frajdy z tego "posiadania"... I gdy wyjeżdżaliśmy do domu, babcia zabiła te kaczuszki - już podrośnięte - i dała nam na drogę oskubane kadłubki. Żadne nie tknęło...
Niemniej kurczaki i indyki wcinam, więc czuję w sobie taką niezgodność poczynań... Niby mi żal, ale jednak je jem, ciesząc się, że te zwierzęta nie są zabijane w mojej obecności, albo że nie robię tego własnymi rękami? Co więc lepsze - pokazać to otwarcie, czy nadal udawać, że kura po prostu wyrasta mi na talerzu?
Ale fakt jest faktem - na wsi ludzie nie mają takich dylematów i sentymentów... Nie mogę do dziś tego przeboleć, ale life is brutal, jak już dawno zauważono...

Kolejny aspekt - apartamenty. Może nie jest to wiele, ale wprowadza coś nowego. Do tej pory na działce mogły mieszkać simy z tej samej rodziny, tzn wszystkimi mogliśmy sterować. Może wreszcie dojdzie taka opcja, że będą mogły mieszkać npce, które będą z nami wchodzić w interakcje inne niż w Myshuno. Np kłótnie o nie posprzątane otoczenie, czy zaśmiecanie albo nieekologiczne działanie - np palenie śmieci - nie tylko pretensje o głośne imprezy jak w Myshuno...

Kariera strażaka to dla mnie żadna ekscytacja, ale zawsze to jakieś nowe animacje. Rozumiem, że kariery strażaka nie przewidują, i nie mam zamiaru płakać z tego powodu. Będzie za to komornik. No, super wiadomość - ale dlaczego zabrakło złodzieja? Skoro za nie płacenie rachunków zostaniemy pociągnięci do odpowiedzialności (czytaj - za kieszeń), to dlaczegóż nie wprowadzić tej zabawnej animacji. Ileż mnie nerwów wizyty złodzieja kosztowały, gdy okazywało się, że mój sim jest poza domem, a w domu grasuje włamywacz, a mi się "zapomniało" kupić alarm!

Fajną rzeczą jest wreszcie możliwość spożytkowania tych wszystkich zbiorów kryształów, żab, owadów, trofeów mysims etc... Generalnie podoba mi się, że gra pokazuje, że opłaca się oszczędzanie, skrzętność, gospodarność... Bara bara w śmietniku... Nie jest już aż takim szokiem, bo posiadacze wickeda już dawno mieli to okazję zobaczyć w trochę bardziej lajtowej wersji :P Mam "dowód rzeczowy" w folderze zrzutów z gry... :P

Generalnie - po przeczytaniu wszystkich informacji o nowościach, a w szczególności o oknach i drzwiach dowolnie przesuwanych w bok (mam wrażenie że nie bez przyczyny - wszak EA już czuje oddech Paralives na karku), użytkowym dworcu, realizmie w płatnościach rachunków, możliwości wpływania na środowisko, możliwości odzysku lub nadania nowego życia zużytym meblom i innym przedmiotom - to uważam, że nie ma podstaw do kręcenia nosem... I wiem, że wielu z nas - choć kręci nosem - nie będzie czekać na obniżkę, ja również :P
Ostatnio zmieniony piątek 22 maja 2020, 13:48 przez Alibali, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kropka
Fotograf
Fotograf
Posty: 479
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
Lokalizacja: Kraków
Origin ID: jasna98

Post autor: Kropka » piątek 22 maja 2020, 13:40

Mnie rozbawiła informacja o możliwościach umieszczania okien i drzwi, a zwłaszcza okien, poza kratkami :03-face-with-tears-of-joy: Ewidentnie zerżnęli to od Paralives, które najwyraźniej jest im kością w gardle :03-face-with-tears-of-joy: I bardzo dobrze! Teraz, jak wreszcie dostrzegli konkurencję, i to nie byle jaką, to dało im to może trochę do myślenia i zaprzestania lekceważenia graczy. Zobaczymy :09-winking-face: Może i kręconych schodków doczekamy się wkrótce, nawet w jakieś aktualizacji :39-face-stuck-out-tongue-winking-eye:
Mnie, tak jak Ari, hodowla a następnie konsumpcja tychże wypieszczonych pupilków-robaczków odrzuca :75-face-open-mouth-vomiting: Jakieś to takie mało estetyczne i mało humanitarne.
Strażacy jako nowa jakość :09-winking-face: też mnie nie przekonują, możne gdyby to było z dodaniem kariery strażaka, to byłoby do przełknięcia, a tak, to może się stać w pewnym momencie irytujące. Miejmy nadzieję, że to towarzystwo, po ugaszeniu pożaru, będzie się wynosiło z domów naszych simów samo, bez konieczności wypraszania ich mniej, lub bardziej grzecznie za drzwi. Pamiętam jak to bywało w trójce, gdzie niejednokrotnie potrafili się zbugować i trwać po wieki wieków, do momentu wyłączenia gry bez zapisu. Przerabiałam to parokrotnie, niestety :54-face-look-of-triumph: Do komorników mam podobne odczucia. Jak będą sami wychodzili po załatwieniu sprawy, to ok. Można z tego wywnioskować, że niebawem mogą wprowadzić i złodziei jako urozmaicenie i dopieszczenie zniechęconych graczy :09-winking-face:
Co do funkcjonalnych dworców, to też się zastanawiam po co to dodali. Bez możliwości podróżowania to trochę bez sensu. Na pewno tego dodatku nie kupię od razu. Poczekam i obejrzę, a przede wszystkim muszę się przekonać, co na ten temat będą mówić ci, którzy będą grali z Eco Lifestyle.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1373
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » piątek 22 maja 2020, 16:01

No Kropeczko zawsze mozna ich bylo wyprosic tych strażaków uzywając MC Twallana Trojkowego a teraz MCC czwokowy tez to zalatwia.
Ja osobiscie jestem raczej przekonana do tego dodatku. Robaczki a raczej larwy jadlam w Azji - generalnie je sie smazy i nie były takie złe, chociaz od smazonych kalaruchów mnie odrzuciło. W Azji to nic nowego. W Europie jada sie ślimaki - bardzo lubie - i nikogo to juz nie szokuje oprocz wielbicieli "tradycyjnych wartości" i schabowego. Krewetki, homary to tez "morskie robaki" i dlatego wielu Polaków reaguje na nie wymiotnie, chociaż nic nie maja przeciw rakom, ktore w Polsce jadano od wiekow. A przeciez to to samo, nawet smakuje podobnie tyle ze raki to skorupiaki słodowodne. Czyli co sie je i akceptuje to kwestia danej kultury i tradycji. Wiec robaki mi nie przeszkadzaja.
Wszystkie nowinki typu łatwopalne elementy, podłogi , pozary itp witam z radościa bo to utrudni gre, ktora jak dla mnie była za łatwa.Komornik mnie nie ekscytuje - tez tak jak Ala wolałabym dodanego złodzieja - najlepiej z karierą i zeby mozna z nim było chodzić do pracy, a jesli strazacy to tez z karierą i tez zeby mozna było z nimi chodzic do pracy. W koncu to byloby latwiejsze od kariery policjanta do zrobienia - bo pozar nie ucieknie i na nich poczeka! No pomarzyc mozna...
Dworce to wyzwanie dla budowlancow i nowa parcela do stworzenia - więc dla mnie super.
Jesli chodzi o projektowanie apartamentów, to jak w mordę widac z tej mapy ze apartamentowiec tam jest tylko jeden i pewnie te całe projektowanie apartamentu bedzie polegac na stworzeniu w tym apartamentowcu mieszkania dla naszego sima, ktore to mieszkanie bedziemy mogli powiekszać i nadbudowywać w miare potrzeb i posiadanej kasy, bo faktycznie metraz toto ma duzy. Wiec nie nalezy sie na to napalac, bo to nic do gry nowego nie wniesie dla posiadaczy dodatku Zycie w mieście. Dla tych co Zycia w miescie nie mają, to faktyczni nowość i prezent od Maxisa. Czyli to lipa.
I teraz sto pytań mam na ktore dopiero gra odpowie - czy jesli mieszkam w danej okolicy na przykład w New Crest i wybuduje tam na wolnych parcelach parki i ogrody to czy to wplynie na ekologie? Teoretycznie powinno czyz nie?
Parcel z ta mapką wcale tak malo nie dochodzi - w kazdej dzielnicy cztery a w przemyslowej nawet pięc.
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1777
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » piątek 22 maja 2020, 18:25

Poziom marudyzmu delsowego trochę się obniżył bo faktycznie tych nowości trochę będzie jednak zupełnie nie mam przekonania co do funkcjonalnego dworca bo choć streama podglądałem sobie dzisiaj bez dźwięku to jednak widać, że tory są zniszczone i zarośnięte... no chyba że to jakiś pociąg widmo będzie :P
Jeśli się mylę to oczywiście wielkie Wow! I |||Delsu już pakuje walizki :P
Apartamentowce jeśli byłyby "normalne" wreszcie czyli do samodzielnego budowania każde piętro i bryła to jak najbardziej ale jeśli to kolejna nakładka w stylu uniwersyteckich bloczków i pół-sztucznych wieżowców z miejskiego życia to faktycznie na taką zabawę pozostaje poczekać do The Sims5 lub Paraflifes. Jeśli się mylę i będzie można je budować to oczywiście będę mieć frajdę bo lubię miejskie klimaty w grze (budowane samodzielnie i funkcjonalne).
Zaciekawiły mnie uwagi Ari o etyczności gry; faktycznie zgadzam się, że te robaki były niepotrzebne bo jeśli to ma działać tak jak myślimy to w sumie nic etycznego ale tez mam negatywne odczucia co do zabaw ze śmietnikami-kojarzy się to trochę jak ponury żart z najbiedniejszych w realnym świecie nawet jeśli nie taki zamysł przyświecał twórcom gry (domyślam się że nie taki). Tak czy inaczej strażacy to z kolei kolejny plus choć jak dobrze rozumiem dojdą w aktualce.
Faktycznie EA poczuło chyba "ostry cień mgły" nad sobą ;) To dobrze, mamy pierwsze efekty, dało się drabinkę i strażaków w aktualce, podejrzewam, że i kręcone schody równie niespodziewanie okażą się jednak dla twórców do zrobienia :)
Powracając do bloczków i apartamentowców to zaciekawiła mnie tam pokazana opcja jakby natychmiastowego modernizowania już zbudowanych budynków od zewnątrz ,nie bardzo kumam co ten gościu zrobił kiedy to pokazywał i może będzie to coś ciekawego. Parceli faktycznie nie najmniej, będzie gdzie budować choć na minus jest to że wydają się w większości dość małe.
Samo otoczenie jest nawet niezłe choć faktycznie trochę mam już znużenie udawanymi domkami w tej grze.Niemniej zaskoczył mnie kamieniołom, wygląda trochę jak kopalnia cukru ale myślę, że będzie to fajnie wyglądało w grze. Sporo wynalazków przyda sie do budowania fabryk ale przede wszystkim z rzeczy pewnych dla mnie spodobały mi się wystające typy okien oraz ciekawych drzwi przesuwnych i to co zaskoczeniem nie jest czyli budowanie własnych generatorów prądu w postaci wiatraczków itp. to jest fajne.
Myślę, że kupię po obejrzeniu pierwszych rozgrywek i prezentacji graczy jednocześnie pozostając już myślami przy Paraludkach za które trzymam kciuki licząc na więcej bez kupowania zgrzewki dodatków by doczekać się także rzeczy ,które dla Sims4 powinny być oczywiste od dawna (vide drabina czy swobodne budowanie apartamentowców) :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1777
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » piątek 22 maja 2020, 20:44

Jeszcze dla pozytywu ,trochę obiektów, m.in. okienka i drzwiczki wydaja się całkiem spoko.

Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Wikki
Redaktor
Posty: 294
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 18:08
Origin ID: WIKKI04

Post autor: Wikki » piątek 22 maja 2020, 20:51

A poniżej filmik, na którym twórca SimCommunity omawia, co dojdzie w dniu 2 czerwca 2020 r. w darmowej aktualizacji


Odnośnie zaś dworca pokazanego na streamie, to nie wiem, czy on będzie funkcjonalny. Z tego, co zrozumiałem była mowa tylko o tym, że wraz ze zmianami w mieście będzie się też zmieniać stacja kolejowa, która na początku wygląda tak (szczerze pisząc to bardziej przypomina makietę)
dworzec front.JPG
dworzec.JPG
No niby są drzwi wejściowe i schody, ale czy są użytkowe?

Edytowałem ten post, bowiem
@Alibali obejrzałem przed chwilą filmik na You Tube James Turnera, który m.in. opowiadał o dworcu, który jest nieczynny. Wszystko to jest dekoracją.!!! Simowie mogą podejść w jego okolice, ale tylko w obszarze parceli, na której powstanie projekt społecznościowy (podobne obszary społecznościowe są w kamieniołomach i w porcie, który też jest tylko dekoracją :( )
Podaję link (Turner o tym, co powyżej mówi od ok. 5:34

Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 866
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » sobota 23 maja 2020, 01:27

Obejrzałam stream, i nadal podchodzę do tego dodatku sceptycznie. Nic mnie w nim nie zachwyciło, ani miasto, ani CAS, ani elementy z trybu budowy. Ciekawą jest jedynie informacja o możliwości przesuwania drzwi i okien, ale liczę na to, że wejdzie to wraz z aktualizacją.
Możliwe, że kupię dodatek, jak wiele innych rozszerzeń na które się skusiłam, ale na pewno nie w dniu premiery.

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 636
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » sobota 23 maja 2020, 20:03

Co do dworca...
nie chce mi się wsłuchiwać dokładnie w to, co tam guru mamle, ale wychodzi na to, że sami możemy sobie zaprojektować otoczenie. Na tych tablicach wybieramy kierunek, w jakim ma zmieniać się krajobraz (nie za wiele wynika z opisów, ale jest tych ścieżek dość sporo - tylko czy wszystkie wpływają na wygląd otoczenia? Chyba nie, być może będą także oddziaływać na zachowanie Simów NPC). Niestety, dworzec tez jest makietą, budynek nie będzie edytowalny, to nie jest parcela a jedynie dekoracja. Nie da się tam wejść nie mówiąc już o przebudowie. Guru powiedział, że gracz może sobie zaprojektować tak zmianę otoczenia, że dworzec stanie się parkiem (czyli tam, gdzie są pozostałości szyn kolejowych, będzie trawka i alejki). Zapewne ten opuszczony budynek będzie wyglądał na nowszy i czystszy. Ale to się zmieni samo a braki w szynach oznaczają, że pociąg tamtędy nie pojedzie. :( (ale może któraś ze zmian odbuduje dworzec i zacznie tam jeździć pociąg... Guru jednak mówił tylko o parku dla Simów).

Tak wygląda dworzec - atrapa:
dworzec1.jpg
A tu wg. guru ma być park:
dworzec2.jpg
Obrazek

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1562
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 23 maja 2020, 20:25

@Aericia @Wikki - no i zabiliście mię! Macie mię na sumieniu! Idę płakać :60-weary-face: :63-face-open-mouth-cold-sweat: A potem rzucę kapciem na Dotkę! :cat_bat: Bo to ona podała info, że dworzec JEST użytkowy! No to teraz poczekam - zobaczę, co powiedzą nabywcy...

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1777
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 24 maja 2020, 02:34

Tak pomyślałem od razu widząc dziurawe tory. Edit: szkoda gadać :) w sumie może nie powinno nas to dziwić bo należałoby wtedy przebudować wszystkie dworce np w San Myszkowie na funkcjonalne parcele lub miejsca z atrap ozdobnych.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1562
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 28 maja 2020, 08:32

Zajrzałam dziś na DOT-kę, by poczytać jakieś nowinki o tym ECO-life, i wśród komentarzy (lawina narzekań!) wyłowiłam taką informację:

Kopytko27 maja 2020 o 10:39
Trochę odbiegając od tematu, PlayStation Magazine podał gry, które mają się ukazać na PS5. Wśród nich jest Sims 5, które ma się pojawić za ponad 12 miesięcy. Brak konkretów, ale pewnie coś jest na rzeczy…

Szczerze powiem, to zrobiło mi się przykro... Za 12 miesięcy - lub nawet 24 - ukaże się nowa wersja gry, która - sądząc po zachowaniu EA w czwórce - ma za zadanie wyciągnąć od nas kasę za bylejaki kontent, bo wiadomo, że każdy PRAWDZIWY miłośnik TS kupi ją... A tę - obecną pozostawią tak, jak pozostawili Trójkę... Jest tyle do poprawienia w czwórce, tyle do uzupełnienia...
Ale może ta wersja gry miała być właśnie taka... niedorobiona, niedomówiona. Albo też - kopnęli się po rozum do głowy, i zrozumieli, że nie ma co ulepszać tego od początku byle jak zrobionego produktu, i skupić się na czymś, co od startu będzie lepsze...

Gosik
Bloger
Posty: 73
Rejestracja: piątek 11 maja 2018, 23:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Gosik » czwartek 28 maja 2020, 10:19

W takim razie po co ta ankieta bodajże miesiąc temu? By się pytali jak ulepszyć grę itd. Mi narobili nadzieję na Włoskie albo górskie miasteczko a teraz są przecieki że kończą czwórkę. Być może pytali po to, żeby mieć już jakiś materiał co byśmy chcieli na piątkę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4”