Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1570
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry

Post autor: Alibali » poniedziałek 22 cze 2020, 17:11

@MychQQQ - nie sądzę, by EA posunęła się do takiego kroku - to byłby trochę strzał w stopę (własną) - ryzykowaliby oskarżenia o postępowanie monopolistyczne, podobne do działania Microsoftu, który uniemożliwił innym firmom produkcję konkurencyjnego oprogramowania kompatybilnego z produktami własnymi, zmuszając użytkowników do kupna oprogramowania od tylko jednego wytwórcy. Była o to batalia sądowa, którą jak pamiętam - Microsoft przegrał.
EA zresztą już przerobiła temat jak Michał słusznie zauważył - z SimCity. Ktoś inny zrobił to o niebo lepiej, dając nam grę SkyLines
Życzę Adamowi Masse dużo dobrego, a przede wszystkim - dużo energi i pomysłów na zrealizowanie tego fantastycznego projektu.

Żeby nie było offtopu - na tym filmiku pokazane jest co nieco - m innymi dowolne powiększanie (poszerzanie) okien i dopasowywanie firanek. Niestety - nie zauważyłam, bu okna były "otwieralne" Film początkowo pokazuje TS4 - info po to byście się nie zrazili, że to jakaś pomyłka.


Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1814
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 24 cze 2020, 00:23

Trafiłem dziś na ankietę twórców Paralives dotyczącą kultury, historycznych strojów czy fryzur. Gdyby ktoś chciał się zapoznać to łapcie linka :)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform
Załączniki
11.04w.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1814
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 25 cze 2020, 21:30

Znalazłem przypadkiem profil na Re-edit, wygląda na oficjalny info o Paralives i info o możliwym (planowanym?) dodaniu funkcji niepełnosprawności do gry.
Ciekaw jestem co sądzicie o niepełnosprawności w symulacji życia, w tym wypadku w Paralifes. Sam mam mieszane uczucia do takich rzeczy jak niepełnosprawność podobnie jak do symulowania ekstremalnej biedy i jedzenia ze śmietnika (vide ostatni wynalazek do Sims4) ale z drugiej strony takie rzeczy mogą jakoś delikatnie urealniać taką symulacje.
Wedle infosa znalezionego dziś przypadkiem ,rozważana jest możliwość niepełnosprawności i chyba nawet związanych z tym umiejętności.
Moim zdaniem? Osobiście bardziej czekam na jakieś nowe info o trybie budowy domu, że tak dyplomatycznie odpowiem ;)

Infos stąd: https://translate.google.com/translate? ... &sandbox=1
Załączniki
pierun jasny z nieba spadl.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1409
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » piątek 26 cze 2020, 10:25

Ankiete wypełniłam, co do niesprawności jestem zdecydowanie na nie. Nie chcę tego w grze bo to smutne, a biorąc pod uwagę co sadystyczne dzieciątka w ramach rozrywki potrafią zrobić czasem z simami, to tym bardziej nie.
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Kirka
Bloger
Posty: 98
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » wtorek 30 cze 2020, 22:03

Alex Masse i spółka długo niczego nie publikowali. Teraz nowość - cykl dnia i nocy :)
Na dokładkę żartobliwe możliwości (cyt.) - " Oglądaj piękny zachód słońca. Ciesz się dłuższymi dniami w lecie. Zmodyfikuj grę, aby dodać drugą gwiazdkę w Układzie Słonecznym. Zmodyfikuj grę, aby zastąpić słońce twarzą Doggo (firmowego psa):


Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1814
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » wtorek 30 cze 2020, 22:50

Akurat zauważyłem nie dawno i tez chciałem się tym podzielić :) Miodne jak dla mnie, wreszcie widac trochę świata a grafika choć jeszcze nawet nie w wersji alfa to już lepsza niż na pierwszych obrazkach z gry.
Latarnia morska zdradza zapowiadane możliwości budowlane; cieszy nie tylko to że jest dość wysoka ale i to że faktycznie ma okrągłe ściany. Otoczenie z falującymi trawami wydaje się bardzo żywe.
Więcej takich filmików a EA stanie na głowie np dając wreszcie kręcone schody w aktualizacji bez dalszego czekania nie wiadomo na co (oby szybko) :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kirka
Bloger
Posty: 98
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » niedziela 12 lip 2020, 23:37

Kolejna ankieta Paralives do wypełnienia. Tym razem dot. orientacji seksualnych

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform

Awatar użytkownika
Kirka
Bloger
Posty: 98
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » środa 22 lip 2020, 01:31

Wkrótce zespół Paralives przedstawi nowego parafolka Sebastiana. Jak piszą twórcy - ludzik ten został zaprojektowany wspólnie z Patronami i teraz wprowadza się do nowego domu :)
Sebastian.JPG
Ponadto Alex Masse poinformował, że została zatrudniona nowa osoba - Alicja animatorka 3D A. Pani tak pisze o sobie:
"Cześć! :)
Tak się cieszę, że mogę być częścią tej niesamowitej przygody jaką jest Paralives, że nie ma innego projektu, nad którym chciałabym pracować więcej niż ten.
Zawsze byłam (jak wszyscy w zespole) wielkim fanem gier symulacyjnych, zaczęłam grać bardzo wcześnie w pierwsze gry sims i od tamtej pory kupiłam KAŻDY pojedynczy dodatek. To była naprawdę duża część mojego dorastania i to, co zapoczątkowało moje zainteresowanie innymi grami.
Lubię też gry niezależne (Stardew Valley, Kynseed, Night in the Woods ...), gry budowlane (Parkitect, Planet Zoo ...), ale także wskaż i kliknięcia (Oxenfree, Broken Age, Deponia ... i specjalne wzmianka o starych <3).
Cóż, rozumiesz. Lubię gry wideo!
Bardziej od strony osobistej / zawodowej, o ile pamiętam, zawsze wiedziałam, że chcę zostać animatorem 3D. Pierwsza Toy Story była dla mnie naprawdę wielkim punktem zwrotnym, od razu wiedziałam, że chcę tchnąć życie w postacie i opowiadać historie.
Dlatego poszłam do szkoły artystycznej. Po ukończeniu studiów pracowałam na różnych polach: seriale, gry wideo, filmy ... I kochałam to każdego dnia. Moim celem dla Paralives jest zapewnienie płynnych, realistycznych animacji, które pomogą graczom zanurzyć się w grze, ale także takich, które sprawią, że pokochasz Parafolki, chcę aby animacje pomogły zdefiniować ich osobowości.
Naprawdę nie mogę się doczekać, aby przyczynić się do stworzenia bardzo żywego świata ze złożonymi interakcjami społecznymi, zabawnymi i kolorowymi postaciami niezależnymi! Czuję się tak szczęśliwa, że mogę być teraz częścią tej podróży. Uwielbiam fakt, że każdy jest tak kreatywny i codziennie wymyśla nowe niesamowite pomysły na grę, zawsze starając się jak najwięcej wcielić pomysłów społeczności.
Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak Paralives będą rosnąć i ewoluować, i jestem pewna, że Ty też.
Dziękuję za przeczytanie :)"

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1409
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » środa 22 lip 2020, 11:09

Chyba była bezrobotna w momencie jak znalazła te ogłoszenie Masse bo widac ze jest straszliwie wdzieczna za tą robotę. Mam nadzieje ze jest tak samo dobrym tworcą animacji graficznej jak specjalistka od podziekowań. :cat_mwaha: Daty nie ma kiedy to sie objawi?
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 647
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » czwartek 23 lip 2020, 19:32

Przed chwilką pojawił się nowy filmik, tym razem prezentujący parachłopka Sebę ;) widać trochę więcej trybu edycji ludzika.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wikki
Redaktor
Posty: 304
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 18:08
Origin ID: WIKKI04

Post autor: Wikki » czwartek 23 lip 2020, 21:38

Może warto też przytoczyć historię Sebastiana, przedstawioną przy okazji prezentacji ludzika.
"Sebastiana wychowała babcia, która była fantastyczną kucharką. Nauczyła go wszystkiego, co wiedziała. Marzyła o otwarciu restauracji ze swoim wnukiem. Dorastając, Sebastian zaczął się buntować. Wpadł w złe nawyki i złe towarzystwo. Stracił kontakt z rodziną. Podczas imprezy ze swoimi wątpliwymi przyjaciółmi poznał Lucasa i rozpaczliwie się w sobie zakochali. Postanowili więc rzucić wszystko i uciec od swojego życia. Zaczęli podróżować po całym świecie, a Sebastian na nowo odkrył swoją miłość do jedzenia i rzadkich składników, zbierając wszędzie zioła i grzyby. Po pewnym czasie postanowili się ustatkować, pobrali i wspólnie adoptowali dziecko. Byli szczęśliwi, ale Lucas zginął w tragicznym wypadku. Sebastian jest teraz zdeterminowany, aby uratować swoją rodzinę i zapewnić swojemu dziecku świetlaną przyszłość. Chce wszystko naprawić i spełnić stare marzenie swojej babci o otwarciu restauracji. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nim więcej, musisz zdobyć jego zaufanie i być może podzieli się z Tobą niektórymi ze swoich sekretów".

Mamy więc pierwszego nie tylko męskiego parafolka, ale na dokładkę ludka LGBT. Może wkrótce tez poznamy parafolkowe dziecko?
I jeszcze jedno, na co zwróciłem uwagę - jest mowa o prowadzeniu restauracji. Czyżby więc twórcy dołączyli do gry wątek prowadzenia własnego biznesu?
Odnośnie zaś samego Sebastiana. Też został stworzony w stylu kreskówkowym. Ciągle mam jednak nadzieję, że to się trochę zmieni, bo ogólnie nie za bardzo mi się podoba, chociaż (moim zdaniem) prezentuje się nieco lepiej od Maggie . Natomiast spodobała mi się animacja schodzenia z komody - jak na początkową fazę tworzenia ruchy są płynne.
Nadal trzymam kciuki i czekał na dalsze pokazy :)

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1409
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » piątek 24 lip 2020, 16:53

No nie jest tragicznie choć mogloby być lepiej. CAS jest o 1000 kilomertrów z tylu za CASem Simsów, Nie ma opcji edycji twarzy co mnie bardzo martwi. . Mozesz wymieniac jej elementy ale edytowac tego nie mozesz. Mam nadzieje ze dodadza opcje edytora twarzy - to znacz jakieś suwaki. Tu lepiej twarze wygladaja niz w sim1 ale o stulecia z tylu za Czwórka. Ludzik jest nieproporcjonalnie zbudowany - grzechy pierwszych wersji simsów powtórzone. Za krótkie nózki w stosunku do tulowia. Może to oddaje proporcje w realu ale w grze to kiepsko wygląda. Ale moze mozna bedzie te nogi wydluzać? Cos tam było na starcie ze bedzie mozna zmieniac wzrost smów choc nie bardzo wierzew te obietnice z kosmosu z poczatków powstawania gry, To ze to styl kreskowki mnie nie przeszkadza ale brak suwakow i edytora twarzy to ogromny mininus dla mnie.
O ile w trybie budowy ta gra przebija TS4 i jest lepsza, o tyle w ludzikach i trybie ich twozenia tworcy simsy na razie ich pzebijaja razy 10 niestety.
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1814
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 25 lip 2020, 01:10

Elu, przy poprzedniej postaci pokazano zmniejszanie i zwiększanie wzrostu tzn całej sylwetki paraludzika więc to będzie napewno i to jest na wielki plus. Zakładam, że edycja twarzy będzie też bo faktycznie to by było dziwne (sądziłem też, że coś takiego tym razem będzie pokazane) ale na litość te OCZY :O On wygląda jak UFO z tymi oczami :O
Nie każdy chciałby a'la anime tudziez ufoka na starcie w grze więc mam nadzieję, że będzie można dać mniejsze a nóżki faktycznie... jak u kaczuszki :D Sporo pracy faktycznie z tym mają jeszcze choć ogólnie taki trochę rysunkowy wygląd by mi nie przeszkadzał przy innych proporcjach.
Przedewszystkim cieszę się że prace postępują. Biznes w podstawce byłby super sprawą ale skoro obiecywane są nawet konie ,pojazdy czy pory roku (też w podstawce) to chyba i to jest możliwe :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1570
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 26 lip 2020, 10:49

Byłam pełna uniesień i zachwytów nad możliwościami Paraświata... Ale te paraludki to nie moje klimaty. Brzydkie są po prostu, już nie mówię o oczach czy korpusiku, czy tym a la owłosieniu klaty... I jeśli tego wyglądu nie poprawią, to biada im!
Mam cichą nadzieję, że zmierzają w zupełnie innym kierunku, a ta żałosna ludkowa grafika to tylko dla zmyłki i uśpienia czujności przeciwnika! EA nie śpi!

Awatar użytkownika
Kirka
Bloger
Posty: 98
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » sobota 01 sie 2020, 18:20

Męski parafolk, aczkolwiek przyjęty dosyć pozytywnie, nie wzbudził takiego entuzjazmu co Maggie. No, nie da się ukryć, że wygląda dosyć dziwnie. Wielkie oczy, a małe stópki. Klata pirata, a reszta jakaś taka mikra. W dodatku utrzymany w kreskówkowym stylu totalnie wtapia się w tło pokoju. Gdyby nie płynny zeskok z szafki, to właściwie byłby niezauważalny. I to właśnie wystrój pomieszczenia wzbudził wśród fanów największe zainteresowanie. Zwrócono bowiem uwagę, nie tylko na możliwość zrobienia bałaganu na półkach, ale przede wszystkim na podłogę w kuchni. Jedna płaszczyzna a różne poziomy. Przy drzwiach wejściowych niższy (prawdopodobnie dwustopniowy) poziom, z kolei przed wejściem na schody na piętro poziom wyższy jednostopniowy. Zresztą proszę zobaczyć:
paralives podłoga.JPG
Trzeba przyznać, że Masse wykonuje dobrą robotę, bowiem to on zajmuje się stroną budowlaną gry. Czy pozostałe jej aspekty będą z czasem lepsze? Zobaczymy.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1409
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 02 sie 2020, 15:20

Caly problem w tym ze nie wiadomo czy osoby odpowiedzialne za poruszanie sie paraludków "dopasują" te ruchy do tej budowlanki.Dlaczego nie ma w simach kreconych schodów do tej pory ? Prosta odpowiedź. Bo nikomu sie nie chce tworzyc interakcji do tych schodów dla maluchow, dzieci i doroslych. Dla jednych schodów szkoda kasy dla teamu od interakcji simów z obiektami... trzeba pamietac - ze to muszą być trzy interakcjedla kazdej gruoy wiekowej, bo schody maja trzy opcje wysokosci - jak sciany...
Tak ze Masse moze tworzyc sobie cudenka budowlane ale dla osob odpowiedzialnych za interakcje paraludkow z obiektami i za ich ruchy prawdopodobnie te schodki to ból głowy i zgrzytanie zębami, a nie zapomnijmy o psach i kotach bo i dla nich trzeba stworzyc takie same interakcje..
Niestety gra, to nie jest sama budowlanka ktora zdaje sie jest najlatwiejsza ale stworzenie oprogramowania dla tej budowlani by je do niej przyspawac. Kazdy obiekt uzytkowy w simsach czy krzeslo czy pólka ma przyczepiona interakcje dla kazdej grupy wiekowej, Jesli maluchy nie moga otwierac lodówki, to dlatego ze na lodowce nie ma tej interakcji dla maluchów.
CC obiekty tez maja takie interakcje identyczne jakie ma z obiekt na bazie ktorego CC powstało. Gdy EA zmienia aktualizacją te interakcje na obiektach to CC stworzone na bazie tych obiektów zaczynają psuć gre.
Tak wiec stworzenie samego obiektu w Paralives to jakies 10 procent roboty i to najłatwiejsze do zrobienia. Gorzej z reszta software... Dlatego obawiam sie ze minie duzo czasu nim ta gra powstanie.
Weżmy na przyklad komputer i krzeslo i biurko. Biurko musi miec zaprogramowane sloty na obiekty stawianych na nim oraz czasem ma doczepione interakcje z komputerem , Komputer musi miec doczepione szereg interakcji dla sima to samo musi miec krzeslo - no tu akurat tylko jedną interakcje. No i wystarczy uzyc biurka z debug z gabinetu dedektywa zamiast normalnego i sim nie bedzie mogl pisac na komputerze ksiązek - obojetnie jaki to bedzie komputer.. Postawienie komputera na tym biurku usunie z komputera te interakcje. Bardzo mi sie spodobalo ze EA doczepila do klębków wełny interakcje dla kota w ostatnich akcesoriach, Taki drobiazg ale jak wzbogaca gre.
ORIGIN ID Kreatora

ODPOWIEDZ

Wróć do „Paralives”