Manufaktura robotów

Awatar użytkownika
Marvi
Stalker
Stalker
Posty: 326
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:41

Manufaktura robotów

Post autor: Marvi » niedziela 22 mar 2020, 22:44

No tak sobie umyśliłam. Nie mam warunków lokalowych na wstawienie stołu do robienia robotów, a trochę się natchnęłam byłam, bo Bobi ostatnio jest konstruktorem androidów i mi sie też zachciało sobie jakiegoś terminatora zbudować, bowiem "co i pan, to i małpa". Moja blachara w końcu "zespawała się" z rudym i nie dokończyła swego prototypu. Toteż pomyslalam sobie tak: nowe simy, nowe roboty, nowe budowle, w których roboty mozna konstruować. I tym sposobem wymysliłam sobie kolejny "ceglak". Zresztą pasuje mi pod moją "ceglaną" zabudowę Newcrestowa ;P Ale jako, ze nie jestem dzisiaj królem elokwencji, to wrzucam screeny i ad rem!

Przód+tył+zboki:
front.png
hugokopter.png
tył.png
zbokgaraż.png
garaż.png
bokwejście.png
Budka ciecia... pardon, "biuro przepustek" xD
buda.png
Do budynku wloz:
wloz.png
Hala+biuro głównego inżyniera xD
hala.png
kokpithala.png
Pierwsze piętro czyli socjal...
anekskuchenny.png
...i biuro szefa wszystkich szefów:
biurobossa.png
Rzuty:
dółrzut.png
górarzut.png
Link: https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false

Kłaniam się nisko i co złego to... tym razem przemilczę ;x
Obrazek

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1545
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 22 mar 2020, 23:56

Kapitalna praca, bardzo pomysłowa! Nie wiem jeszcze jak zrobiłaś te drogi dojazdowe z pasami (sprawdzę to sobie w grze bo mus taki wyczad rozkminić w praktyce) ale za to fajnie wygląda futurystyczny billboard powitalny i to co jako pierwsze poza ulica z pasami rzuciło mi się w oczy czyli ciekawy pomysł na fabryczne okienka dachowe.A to wszystko to tylko zewnętrzny sznyt bo okazuje się że smaczków jest tu multum; budka ciecia :D z kamerą i ciekawymi rozwiązaniami parapetów i surowe wnętrze skrywające futurystyczny przemysł z antresolą do sterowania całym ustrojstwem. Kapitalne i tak jak Ty pytałaś w innym temacie o ewentualny zamysł na opowieść przy budowaniu tak ja wiedząc że skrobnęłaś na wstępie o faktycznej potrzebie zbudowania robota jako motywacji do budowy także całej linii produkcyjnej, mogę jedynie zastanawiać się czy to przy okazji mógłby być przyczynek do jakiegoś dłuższego story bo... taki tu klimat że aż się prosi. Świetne klimatyczne wnętrza, sporo fajnych ,wręcz kapitalnych pomysłów i jak widać co najmniej trójka podopiecznych już się tam narodziła :)
Ogromne gratulacje ,genialna praca Konstruktorze Marviczu!
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1414
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 23 mar 2020, 19:53

Tak jak napisałam w czacie - widziałam tę pracę na swe osobiste oczy i potwierdzam opinię Michała, dodając własną. Swietne to jest i realistyczne aż do ostatniej cegiełki. Śluza przepustkowa - czyli stanowisko "ciecia" jak raczył Zdels zauważyć - to prawie realne odwzorowania takich budyneczków w zakładach przemysłowych... Mysz się nie przeciśnie! Realistycznie oddałaś też kanciapę głównego inżyniera - coś w rodzaju stanowiska głównodowodzącego. Na górze kąt do przyjmowania interesantów i chwili odpoczynku i relaksu...
Bardzo spodobały mi się pomysłowe bilboardy przed fabryczką - jakoś nigdy nie wpadam na takie pomysły, by zrobić coś z niczego :( Cece najwyraźniej rozleniwiają...

I przyszło mi do głowy - że szkoda by było, aby takiej fabryczki nie wykorzystać szerzej. Mnóstwo ludzi ma Witaj w Pracy, i mnóstwo graczy reaguje "rzygliwie" - okreslenie Eli bardzo oddaje ten stan zachwytu produkcją made by EA - na gotowe laboratorium.
A gdybyś Marvi pokusiła się o przeróbkę Manufaktury na potrzeby tego laboratorium? Pierwsza bym podmieniła to paskudztwo od EA!
I przyszło mi znów do głowy, że ta fabryczka bardzo pasuje do Strangeville... Można by jako parcelę publiczną wykorzystać w tej okolicy... Klub konstruktorów czy cóś...

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 891
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » środa 25 mar 2020, 16:43

Tak jak napisałam w komentarzu na Galerii to miejsce, to wyspecjalizowana przestrzeń produkcyjna, która nareszcie pozwoli na masową produkcję Sługusów. Pomysłowo i bardzo realistycznie podeszłaś do tematu, bo jest w tym projekcie wszystko tzn. hala produkcyjna, portiernia, biuro dla bossa oraz osobne biuro głównego inżyniera, szatnia, kącik socjalny o łazienkach nie wspomnę.
Całość utrzymana w klimacie dawnych zakładów produkcyjnych, które chociaż produkują teraz zupełnie inne towary,to jednak nie zmieniły swojego stylu architektonicznego. Czasami faktycznie warto zachować takie relikty przeszłości, bo są one dziedzictwem kulturowym okresu socjalizmu, który przynajmniej mnie kojarzy się z wiekiem dorastania.
Jak już napisali poprzednicy, obejrzałam bardzo dokładnie całą fabryczkę i zamiast rozpisywać się nad urodą tego projektu, posłużę się zdjęciami, które zrobiłam we wnętrzach.

Jak widać nawet w grze moja dziewczynka już na wejściu przeprowadziła dezynfekcję:
dezynfakcja.jpg
Następnie postanowiła poszerzyć swoje umiejętności :
spawanie.jpg
Wiem, że jest to przyrząd do zmiany pogody, ale przy odrobinie wyobraźni tak mógł wyglądać pierwszy prototyp stanowiska roboczego :)
stary model.jpg
Biuro głównego inżyniera, uległo małej modernizacji :09-winking-face: , mam nadzieję że mnie nie zabijesz:
biuro gl.projektanta.jpg
Logo zakładu jest genialne :hearts/heavy-black-heart:
logo.jpg
Na zakończenie wizytacji bonus, bo nie tylko moja simka wędrowała po manufakturze:
rozmowa kwalifikacyjna1.jpg
Praca pod każdym względem świetna :12-ok-hand:
Ostatnio zmieniony czwartek 26 mar 2020, 06:18 przez bobas52, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1414
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 25 mar 2020, 16:55

Świetny komiks dołączyłaś Bobi. A właściwie - Bobinatorze, bo twoje nowe emploi to Twórca Robotów - a za niedługo - androidów :)
Marvi zabrała się za tworzenie Laboratorium!
Cieszę się na tę fabryczkę bardzo - bo zamierzam to okropieństwo made by EA wykrzaczyć z gry, a na miejsce powołać Marviczowe dzieło... Zasługuje na to!
W ogóle jak tu się jakiejś Simoskary rozdaje, to proponuję Marviczowi przyznać Oskara w kategorii Twórca Fabryk i Rupieci rodem z Pe-er-elu. Ma już całą kolekcję malowniczych ruinek, z Psychiatrisze Klinik na czele! Swoją drogą to znamienne... Peerel i Psychiatrisze...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Stalkerowskie budowle Marvi”