Swoja droga to genialny sposob na takie prawie "nowe światy" Michal.
Nie jest to to samo co narzedzie stworz swiat z Trojki ale efekt jest wspanialy! No i nie ma opcji zeby to sie bugowało. Najwyzej pare przedmiotów zniknie jesli gracz nie mial tego dodatku co Ty miales. I dostajemy zupelnie zmieniona nowa okolice zamiast atrchitektury Maxisa. Nawet o starterze pomyslałeś

A klinike weterynaryjna tam masz tez? W tym samym miejscu co była stara? Akurat to jest wazne - bo tylko na tej parceli klinika dziala bezbłednie. Jak postawisz gdzie indziej w innym swiecie taka ktora ma byc zazadzana przez greto juz jest opcja na bugi - nie ma weterynarzy, znika opcja jakis zabiegów i.t.p. Takie klimiki dzialaja tylko dobrze jesli sa zarzadzane przez gracza. Nie zarzadzana pzrez gracza klinika dziala perfect tylko na tej parceli gdzie byla orygiinalnie umieszczona w projekcie, cholera wie dlaczego. To zreszta dotyczy wszyskich lokali zarzadzanych przez gre oprocz restauracji.
Ja mysle ze to dlatego, ze gra ma zapisany "schemat" na jaką parcelę ma wysyłac NPC do roboty. teoretycznie to pownno dotyczyc kazdej, gdzie kolwiek ja postawisz ale w praktyce gra glupieje i wciaz chce wysylac NPC w stara lokalizacje , i nie rejestruje jakby nowych lokali. Jak taki lokal funkcjonuje dlugo to gra w kocncu zaskoczy.
Tak mialam ze swoim SPA tam byl bar dostawiony i dopiero po bardzo dlugim czasie gra zaczela do niego wysylac obsluge. Najdziwniejsze ze potem te SPA zapisalam i przerobilam jak wiecie i teraz do tego wstawianego do gry tego przerobionego SPA gra juz od startu wysyla obsluge . Tak jakby ta parcela uzyskala w pliku mala zmiane w grze i teraz jest rozpoznawana przez gre od razu jako miejsce pracy barmana.