CSI wild west

Awatar użytkownika
Marvi
Stalker
Stalker
Posty: 440
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:41

CSI wild west

Post autor: Marvi » sobota 25 lip 2020, 22:58

*pew pew*

Posterunek policji (przynajmniej w zamierzeniu) w klimatach westernu :P
(ogólnie powinien działać bez zarzutu, przy czym po zaoraniu parceli więźniów wywala na zewnątrz - trzeba "przeładować" parcelę żeby wrócili do celi).
pszut.png
pszut2.png
tyu.png
Portiernia:
portier.png
Cele i pokój przesłuchańska xD
rewizja.png
pszesluchansko.png
El komendante:
kumendant.png
Rzuty xD
duy.png
gura.png

Linkeł: https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false

Kłaniam się nisko i co złego to nie ja :P

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1570
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 26 lip 2020, 10:45

Marviczu - nie spodziewałam się niczego nowego stylistycznie... A tu proszę... Miły dla oka old fashion, drewienko i kaktusy...Klimaty bonanzowe, tylko patrzeć, jak zza węgła wyjedzie sam
Wyatt Earp aka Johnny Wayne! Albo jaki Patt Garrett... I dostarczy na posterunek związanego Billy Kida alibo innego Apache... Tylko jakieś współczesne te cele... I ubranka nie w paski... I plakatu brak - Poszukiwany żywy lub umarły... Wiem, marudzę... Ale ja Marviczu dzisiejsza nie jestem... Tzn nie napiłam się zawczora, tylko tak mentalnie :P
Anyway - podoba mi się bardzo :)
PS _ Teraz czekam na saloon albo tavernę (obowiązkowy burdelik na piętrze!) I dodatkowo jakiś storage czy shoop. I bank! Bank koniecznie, żeby można było napadać! I za co siedzieć :) Ja się poświęcę i napadnę - w razie co :P - mam wprawę!
Ostatnio zmieniony niedziela 26 lip 2020, 16:59 przez Alibali, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1814
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 26 lip 2020, 11:17

Mega pomysł by zrobić posterunek nie tylko funkcjonalny ale i w takim klimacie :79-face-cowboy-hat: Świetny bogaty w odpowiednim wystroju gabinet i co nie mniej ważne duża ilość... miejsc noclegowych ;P
Jest oryginalny klimat i funkcjonalność*
*To chyba norma, czasem trzeba poprostu chwile poczekać aż lekarze, naukowcy czy pewnie także policajsi (jeszcze tego ostatniego nie sprawdzałem) przestana się lampić na parcele i raczą wleźć by zacząć swoje codziennie obowiązki jak dawniej w starym wyburzonym budynku. U mnie bynajmniej nie chciało sie naukowcom ruszyć do roboty musieli się namyśleć przez ok 3 simowe godziny :cat_confused:
Mając taki komisariat możnaby się pokusić o zabawę w grze w klimacie "dzikiego zachodu" choć póki co cza by było odpuścić sobie koniki :79-face-cowboy-hat:
Wspaniały pomysł i świetna praca z klimatem :a_bravo: :79-face-cowboy-hat:
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1409
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 26 lip 2020, 16:28

Poprawiony link do tego XD
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... 251572FD44 - bedzie zawsze dzialal, :)
Bardzo ładny stylowy budyneczek. Jak powinno byc - aresztowani siedzą w zgrzebnych celach a dyrekcja opływa w luksusy.
Wiezienie jest bardzo trudno stworzyć aby nie wyskakiwaly w nim bugi w grze. Problem jest ze tam sa doczepione do tej EA parceli skrypty "sciezek" simów "więźniów" W grze tylko są tylko dwie takie parcele do ktorych sa dodane te skrypty - logi dla simów NPC. Jedna to wiezienie, a druga to ten klub gdzie rozdaje sie nagrody z dodatku Zostań gwiazdą. We wszystkich innych wypadkach zaprogramowano simy aby wchodziły w interakcje zawsze z konkretnym obiektem - inspektor jogi z mata instruktora, barman z kazdym barem - oboejetnie gdzie ten bar postawimy, a nie z konkretnymi "kratkami" parceli. W tym wypadku to chyba kratki cel, Dodatkowo powiazano tam simy takze z objektami. Wystarczy ze jakis obiekt zostanie wymieniony na na przykład "ładniejdzy" przez architekta albo jakiegos malutkigo objektu zabraknie i simy opuszcza radosnie cele bo juz nie ma tam obiektu do ktorego zostaly skryptem "przywiazane', Z reguły sa to najmniej dwa obiekty ktore musza obowiazkowo tam sie znajdować. Jak jest tylko jeden to więźniów wywali z cel.
ORIGIN ID Kreatora

ODPOWIEDZ

Wróć do „Stalkerowskie budowle Marvi”