Innisgreen

Strzeliłeś fotkę, która rozśmiesza cię do łez? Albo wzrusza? Podziel się z nami - też chcemy poczuć te emocje!
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4234
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Innisgreen

Post autor: Alibali » poniedziałek 21 lip 2025, 00:26

Nigdy wcześniej EA nie zrobiła czegoś podobnego. Nie oglądałam filmów w rodzaju Hobbit czy Willow - ale mam wrażenie, że to otoczenie jest żywcem przeniesione ze świata Śródziemia czy też z baśni z mchu i paproci :)

Póki EA nie naprawi mi błędu (zmienił się samoistnie język z polskiego na angielski), to grać nie będę, bo nie wiem, czy nie będę musiała dokonać reinstalacji gry.
Ale chodzę sobie po tym świecie i oglądam.


Na początek coś, co mnie zadziwiło najbardziej. Rośnie tam drzewo, które wygląda bardzo tajemniczo - sięga swoimi korzeniami do czeluści ziemi, a konarami - do nieba. Czeluść jest niegrywalna (chyba) - widać w dole rwącą rzekę w wąwozie, spadający do niej wodospad i rozległą krainę w oddali.

A na tym drzewie jest... parcela z niedużym domkiem. A do niej prowadzi ścieżka, która łączy oba światy - ten w przestworzach, pośród konarów drzewa - i ten na "stałym" lądzie.

Tak to wygląda - na pierwszej fotce widać ową ścieżkę, na drugiej - ukrytą między konarami parcelę.

w chmurach.jpg


DRZEWO.jpg


wodospad.jpg


olbrzym.jpg



Cała okolica utrzymana jest w baśniowym stylu. Zwiedzanie jej nocą daje niesamowite wrażenie.

grzyby.jpg


Na poniższej fotce widać jedną z większych parcel zamieszkałą przez trzyosobową rodzinę wróżek. Tzn jest mama wróżka, córeczka wróżka oraz tata - nie wróżek.

zamek wróżek.jpg


W innym miejscu - na wybrzeżu, na ławicy piachu utknął stary galeon. Wygląda na to, że jest tylko malowniczą ozdobą. A w tle pomyka prom :) Czyli zetknięcie dwóch światów - starego i nowego


stare i nowe.jpg
Origin ID: Aschantka

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4234
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 21 lip 2025, 00:33

Świat Innisgreen nie ma ulic, nie pomykają więc w tle samochody. Od parceli do parceli, wśród mnóstwa zieleni i kwiatów wiodą leśne lub polne ścieżki

drogi.jpg


tęcza.jpg


paprocie.jpg


pond.jpg


wróżek.jpg


zieleń.jpg
Origin ID: Aschantka

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4234
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 21 lip 2025, 01:05

Parcel nie jest dużo - ale już nie jesteśmy tym zaskoczeni. Poniższe domki znajdują się w dzielnicy leśnej

domek.jpg


domek2.jpg


Ten sam domek z drugiej strony

d2a.jpg


d3.jpg


d4.jpg
Origin ID: Aschantka

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4234
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 21 lip 2025, 01:19

A to już kolejna dzielnica

e4.jpg


e1.jpg


e1a.jpg


e2.jpg


e3.jpg


e5.jpg


Park
park.jpg


e6.jpg
Origin ID: Aschantka

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4234
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 21 lip 2025, 01:47

Dzielnica "portowa"

f1.jpg


f2.jpg


f3.jpg


f4.jpg

To tyle z pobieżnego "oglądu".

Jeśli uda się naprawić grę, to uzupełnię temat o elementy z trybu budowy i CAS...
Origin ID: Aschantka

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3627
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: Miasto kamienic
Origin ID: Dels

Post autor: SimDels » poniedziałek 21 lip 2025, 20:53

Ogromne dzięki za ta relację. Sam się jeszcze wstrzymam więc tym chętniej będe podpatrywać info o wszystkich smaczkach, Otoczenie wydaje sie naprawde łądne a to, że nie ma samochodów jest jak najbardziej na plus. To chyba dobre miejsce by pobawić sie inaczej np w inną epokę (poza tym współczesnym centrum na ostatnim foto). Drzewo to ciekawy pomysł i u mnie przywołało troche gigantyczne drzewa z filmu Avatar. Domki w większości wydają się iście bajkowe, mam nadzieje, że poza centrum przy porcie te bardziej leśne dzielnice nie są tak pełne makiet domów.
Trzymam kciuki Ali żeby jak najszybciej odkręciło ci sie z tym językiem w grze.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 4234
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 21 lip 2025, 22:41

@SimDels Miszka, każdemu teraz będę radziła wstrzymać się z zakupem, póki EA nie wyda łaty naprawiającej kosmiczne bugi tego dodatku!
Do tej pory jakimś psim swędem omijały mnie tego rodzaju problemy. Ale póty dzban wodę nosi... Zaistniała okazja na zakup tego dodatku, więc jako zapalona kolekcjonerka "wszystkiego" - skwapliwie skorzystałam (mimo tego, że miałam wątpliwości), póki są "sprzyjające okoliczności":P - no i mam za swoje. Trzeba było posłuchać intuicji!

Ale trzeba też uczciwie dodać, że problemy z językiem wyskoczyły mi wcześniej - po którejś łacie, albo zakupie kolekcji ( już teraz nie pamiętam). Pomogła mi wtedy Marvi - zmieniłam ręcznie wpisy w rejestrze. Ale teraz tak się nie dało zrobić - gra odmówiła współpracy. zdębiałam kompletnie, gdy zobaczyłam...puste okna dialogowe - albo wykropkowane, albo tylko ikonki na tych paseczkach - bez napisów. Znikły opisy dzielnic Innisgreen, a na podglądzie okolicy zauważyłam, że niektóre rośliny lewitują! Nie byłam pewna, czy to był zamierzony efekt twórców, ale ten brak opisów i puste okna dialogowe dały mi do myślenia. Naprawiałam kilka razy, ale bezskutecznie. Postanowiłam więc odinstalować grę - doszłam słusznie do wniosku, że coś się pochrzaniło podczas instalacji. Gdy wgrałam na nowo - już była po angielsku, a w apce nie było wyboru języka - prócz angielskiego.
Pomysł Marvi ze zmianą ręczną wpisu w rejestrach gry tym razem skończyła się komunikatem o błędzie inicjacji gry. Gdy zmieniałam na powrót na angielski - gra ruszała. W sumie reinstalowałam grę chyba ze trzy razy. Nic to nie dało. A support EA się najwyrażniej wypiął. Zresztą - zalani są falą oburzenia, bo okazuje się, że inni gracze mają podobne problemy. Może nie ze zmianą języka, ale tymi ze znikaniem opisów, błędami w interakcjach - najwyraźniej gra sfiksowała. Tak jak Kosmo zauważył - za dużo dodatków - gra głupieje!

Co do otoczenia, to mam mieszane uczucia. Nie można tego otoczenia wykorzystać do poważnej gry "w średniowiecze" na przykład, albo budowanie epoki wiktoriańskiej, bo za dużo tych grzybków w terenie, dziwnych roślin, dziwnych dekoracji - jak choćby taka

gnom.jpg

albo taka

gnom2.jpg


Galeon fotografowałam w deszczowej pogodzie. Ładniej prezentuje się na tle pogodnego nieba

gal2.jpg


Domki w porcie to w 70% niestety - dekoracja - ale jest mały postęp - przy stolikach można przysiąść. W Tartosie takie same miejsca są jedynie atrapą.

domki w porcie1.jpg

Przy tym domku stoją stoliki szachowe, więc można tu zastosować jedynie szachowe interakcje, ale zmęczony Sim może sobie posiedzieć przy nich i odpocząć. Przy lodziarni też są stoliki z krzesełkami,ale oprócz usiądnięcia - nie można nic innego zrobić. Myślałam, że chociaż będzie okienko ze sprzedażą lodów - ale gdzieżby! Nadmiar żądań. Nie ma lodziarni!

lody.jpg
Origin ID: Aschantka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Fotki z gry”