Tablica codzienna

Zobaczymy, czy coś z tego wyjdzie :19-slightly-smiling-face:
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1973
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Re: Tablica codzienna

Post autor: Alibali » niedziela 29 sie 2021, 15:56

Elu - zrób trochę fotek tych mebelków. EA dało plamę i ostatni wpis na stronie nawet nie dotyczy tej kolekcji tylko aktualizacji sprzed tygodnia! DOTka też utknęła na nowince, że odkryto w plikach gry zapowiedzi industrialnego loftu! A ten już jest w sprzedaży! Zapadli w sen zimowy? Nie za wcześnie?

https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims/the-sims-4/news

https://sims.arhn.eu/

Edit - już znalazłam fotki - tutaj są

https://www.origin.com/pol/en-us/store/ ... escription

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1774
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 29 sie 2021, 16:29

Alutku wlasnie buduje mini lofcik z tego pakietu - najpozniej jutro go skoncze i bedzie w Galerii to wtedy porobie fotki wnetrz jak to wyglada w srodku - umeblowane - no ten pakiecik jest tak cudny ze nie mogłam sie oprzeć...
Jest w sprzedazy - wejdz w swoja biblioteke gier a potem w zakladke "Kolekcje "
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
SimsoweAnime
Felietonista
Posty: 114
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:00
Origin ID: SimsoweAnime

Post autor: SimsoweAnime » niedziela 29 sie 2021, 17:22

Czy tylko mi się wydaję, że mebelki z tych kitów są ładnie dopieszczone i no wyglądają kozacko a meble już z większych rozszerzeń to już troszkę gorzej? :83-face-with-monocle:
Serdecznie zapraszam na swój instagram: psychopatchangel :cat_angel: :cat_8D:

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1973
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 29 sie 2021, 23:13

No jest jest, Elu. I też już go nabyłam. Rzeczywiście mebelki są bardzo dokładnie i realistycznie wykonane - te wszystkie fałdki na skórze i ładne kolory drewna i obić robią wrażenie!. Dywan - szczególnie w jasnych odcieniach - wygląda na rzeczywiście puszysty a nie płaski placek. Łóżko i szafka nocna zacne, do tego fajna szafa i jakaś komódko-półka, czy raczej kredensik. Mogliby istniejące szafki kuchenne, pasujące do tego zestawu - też jakoś urozmaicić, i dodać trochę więcej wersji kolorystycznych! Podoba mi się stół - taki typowo loftowy :) W realu to można by na nim sobie coś majstrować - nie do zdarcia! I fikuśny stolik kawowy - z taką nadstaweczką, np na wazonik, albo filiżankę dla leniwego sima, nie lubiącego się schylać :a_grin3: Nie ma nowych krzeseł, jest za to przyzwoity stołek barowy. Są też dwa rodzaje drzwi - jedne jak wrota do stodoły a drugie - jako łuk z drzwiami. Te drugie całkiem całkiem. No i okno (jedno!) - wszystkie elementy architektury są przygotowane na najniższe ściany, co też mi się nie spodobało. Widział kto niski loft??? Ale Delsik i Marvicz kwikną na widok tych wszystkich rułek i pokręteł, jakie są w packu :) Nie wysilili się jeśli chodzi o dzieci czy zwierzaki - nie ma dla nich nic. Ozdób też w sumie niewiele, i mało cieszy, że dość ładne. Lampy loftowe (zwisające) w trzech wysokościach, jakaś lampa w siatce metalowej na stół, do tego wentylator. Jedna naklejka i jedna tablica z pokrętłami jako obraz, waza z trawą pampasową, coś na kształt wielopoziomowej skrzyni z kwiatami (wpisuje się ta ozdoba świetnie również do farmy) - to trochę mało... Ale generalnie lubię pokrętła :cat_mwaha:

kit.jpg
Ostatnio zmieniony poniedziałek 30 sie 2021, 15:01 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 2259
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » poniedziałek 30 sie 2021, 01:37

Rzeczywiście jak dla mnie- w miarę fajne to i w sumie nie ma co biadolić że mało bo od bidy przynajmniej to cos więcej niż 4 odkurzacze :O Fakt, że okienko mogłoby być także na większa wysokość. Zacżałem z miejsca nową fabryczkę mając (wreszcie) chwilę na swobodne odpalenie gry i ostatecznie użyłem tez okien z paczki Moshino nie mniej powracając do tematu; tu prosiłoby sie jeszcze choćby o jedna porządną teksturę cegiełek do ściany i cos na podłogę ,wtedy byłoby to cudo bardziej pełne a tak półżartem zapraszam tu; https://simtopia.pl/viewtopic.php?f=9&t=1525
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1774
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 30 sie 2021, 01:38

Stolik jest z nadstaweczką na ten mniejszy TV stojacy XD
c 30.08.2021_00-16-21.jpg
Moj lofcik juz w Galerii
a30.08.2021_00-11-10.jpg
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... 7BDC94C7FE
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1973
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 31 sie 2021, 20:18

Tutaj jest filmik nagrany przez naszego Karolka (GlossyGema) z DOTki, w którym wytknięto wszystkie wpadki EA związane z pakietem industrialnym. Przy okazji zauważyłam, że pokazał dość fajne industrialne wnętrze:



Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1973
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 01 wrz 2021, 14:47

Moi kochani. Jeśli nie chcecie popsuć sobie gry nie pobierajcie parcel farmowych, na których twórca umieścił króliczy domek i ptaszki, zasiane i rosnące już wielkie warzywa oraz obórki obudowane w taki sposób, że budowniczy ukrył je wewnątrz budynku zbudowanego przez siebie. Wszystko to wywołuje masę błędów. Lama i krowa mimo czyszczenia WCIĄŻ są brudne, i ciągle wisi na nich interakcja - ostrzyż lamę, wydój krowę... Lama na moment robi się biała, a za chwilę brudna... Sim nie chce wejść na teren zagrody. Nie może więc wykonać tych interakcji, a przeniesiony teleportem - macha rękami przed tym budynkiem. Albo jakimś cudem wykonuje interakcję - ale za moment gdzieś znika, by pojawić się w zupełnie innym miejscu parceli. Warzywa, które już są w fazie wzrostu nie mają typowych dla siebie interakcji - poletko zachowuje się tak jakby nie było obsiane. Ponownie posadzone warzywa nie naprawiają sytuacji - marnuje się w ten sposób simoleony, bo nasiona warzyw znikają z wyposażenia, ale poletko NADAL jest nie obsiane. Mój Sim zaprzyjaźnił się z królikiem z norki znajdującej się na parceli, ale nie było nikogo w norce - tak jakby Sim nie miał tam żadnego królika.
Ela wspominała już, że postawienie norki i dziupli ptaków z debugu skutkuje błędami, ale poprzedni błąd był inny - mianowicie króliki mnożyły się... jak króliki,, i co chwilę umierały". Sim musiałby stać tylko przy norce i zaprzyjaźniać się z kolejnym i kolejnym pokoleniem, co było nie do ogarnięcia ani wytrzymania! Ten błąd który mam obecnie to brak królików w norce mimo "zaprzyjaźnienia się" z nimi - czyli błąd w odwrotną stronę.

Jedynie kury w kurniku patrzyły na to wszystko ze stoickim spokojem. Nawet kura dość szybko zniosła jajo gotowe do wyklucja :) Kurza twarz!

Parcelę - skądinąd świetnie wykonaną - pobrałam z galerii od MarmeladArt. Jest też na youtube speedbuild tej parcelki.




Efekt pójścia na skróty jest taki, że muszę wszystko wyburzyć, wywalić te debugowe warzywa i obory, i od nowa wszystko zacząć... sama. Może się to wszystko jakoś da naprawić. A jeśli nie - to cały zapis do skasowania :(
Przyszło mi do głowy, że te błędy z obórkami mogą też być przez to, że Marmelad umieściła je tak, że zielone kratki widoczne podczas stawiania zachodzą na siebie... Może gdyby je przesunąć... Ale i tak trzeba wtedy rozwalić całą konstrukcję jej budynków gospodarczych... A fajnie i pomysłowo je zrobiła.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1774
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » czwartek 02 wrz 2021, 10:51

To są skutki tego ze ci "tfurcy" pieknych domeczków właściwie nie graja w grę.
A jeśli nawet to juz nigdy we wlasnych cudnych chatach "na pokaz" .
Nie grają, wiec nie wiedzą jakie interakcje sim robi z danym obiektem i tak naprawde g... ich to obchodzi dopóki jacys frajerzy im to pobierają, "bo to ładnie wygląda"
Witaj w klubie nacietych na "ładniutki" domeczek - niewazne czy z TSR czy z Galerii.
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tablica codzienna - coś jakby aktywność...”