Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki

Pytania i ciekawostki z gry The Sims 4
Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 740
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Re: Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki

Post autor: Ktosik » czwartek 22 sie 2019, 21:00

Trójkowe Moonlight Falls, było uroczym tajemniczym miastem , nie wiem jak to będzie tutaj z tymi dwoma światami. Na pewno kupię, bo lubię tą magiczną aurę w grze, często grałam czarodziejem. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Awatar użytkownika
Tokusa
Pisarz
Pisarz
Posty: 155
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 17:29
Origin ID: TokusaShi

Post autor: Tokusa » niedziela 25 sie 2019, 09:39

Podbijam moje wcześniejsze stwierdzenie, że Pakiety wychodzą im lepiej od Dodatków :P
Znaczy dobra, wiem, to robią dwie różne ekipy, ale ta od pakietów wydaje się bardziej przykładać. Póki co jestem pozytywnie nastawiona, i to na tyle, że pakiet kupię w dniu premiery.
Bo w sumie czarownice/czarodzieje to moje ulubione postaci nadnaturalne w całych simsach :D Już się nie mogę doczekać by zrobić moje magiczne Toudy.
Touda podpalający okolicę! Boże, jak ja tego chcę. Bóg ogni piekielnych powróci!

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1545
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » poniedziałek 26 sie 2019, 12:41

:D podpalający okolice? No nieźle :D ciekawe czy będzie mozna sledzic ludzika jak fruwa na mietle i latac razem z nim (szkoda byłoby gdyby to przypominało nurkowanie czyli ludzik gdzies tam odlatuje na sekunde i tyle)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1414
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 28 sie 2019, 17:29

Daję tutaj infosa o Maxis Monthly, które będzie miało miejsce 3 września o 20:00 - śledźcie tutaj

Spodziewamy się jakichś darmowych dodatków do CAS i budowlanki z okazji 5 rocznicy The Sims4 - farby ociupinkę puścił SimGuruFrost https://sims.arhn.eu/2019/08/25/piata-r ... sc-w-grze/

https://sims.arhn.eu/2019/08/26/maxis-m ... he-sims-4/

Wiadomości te umieściła DOT-ka, podaję dla porządku.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1414
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 31 sie 2019, 12:08

Moi drodzy. Dodatek zapowiada się bardzo czarodziejsko :)

Co dojdzie nowego (oprócz CAS i budowlanki)?



Wróżki będą dostępne jako NPC, co nie wyklucza wprowadzenia w przyszłości grywalnych postaci.

Istnieją 3 style magii (praktyczny, złośliwy i nieokiełznany), które są reprezentowane przez 3 mędrców.

Dodatkowym stylem magii jest alchemia, sztuka tworzenia mikstur.

Wszystkie style magii można ze sobą mieszać, lub wybrać wyłącznie jeden.

Dodane zostały dwie nowe rośliny (korzeń waleriany i korzeń mandragory), które będą powiązane z warzeniem mikstur.

Tylko czarodzieje mogą warzyć mikstury. Zwykli Simowie mogą przygotowywać w kociołku dania takie jak makaron z serem, chilli i cioppino.

W Glimmerbrook mieszkają dwie rodziny (razem 6 Simów).

Czarodzieje mogą mieć maksymalnie 3 dość paskudne klątwy. Można je nabyć wykonując nieudane zaklęcia. Istnieją jednak sposoby aby się ich pozbyć.

Aby dostać się do Krainy magii można skorzystać z portali, zaklęcia lub kamienia błyskowego (kryształowej kuli), który jest przyznawany każdemu czarodziejowi.

Z portali może skorzystać każdy Sim.

Istnieje zaklęcie dzięki któremu można wzniecić ogień.

Nie wprowadzono nowych umiejętności, ale występuje wiele możliwości rozwoju czarodziejów, tak jak u wampirów.

Zaklęcia nie mogą wprost zabić Sima, ale może on umrzeć poprzez użycie w pobliżu niego zaklęcia wzniecającego ogień.

Tworzenie czarodziejów i czarownic jest dostępne w CAS i przy użyciu opcji historii.

Każde warzenie mikstur daje 4 butelki wywaru.

Istnieje zaklęcie pozwalające na kopiowanie przedmiotów.

Czarodziej może być powiązany z dowolną ilością chowańców, ale naraz można wezwać tylko jednego z nich.

Jeden z trzech mędrców z Krainy magii może zmienić zwykłego Sima w czarodzieja.

Kociołek do warzenia mikstur jest dostępny na parcelach z cechą ,,bez przyłącza”.

Istnieje 15 mikstur, 24 zaklęcia i kilka klątw.

Chowańce są podobne do małych zwierząt domowych. Podążają za Simem jak dron z Zostań gwiazdą.

Czarodzieje starzeją się jak normalni Simowie. Istnieje mikstura nieśmiertelności, którą można uwarzyć.

Czarodzieje nie posiadają swojej okultystycznej formy.

Zwykli Simowie mogą nie reagować życzliwie na magię.

Dzieci mogą mieć magiczną cechę krwi, ale swoje pełne moce odkryją w wieku nastoletnim.

Nie można oficjalnie zamieszkać w Królestwie magii, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby umieścić tam łóżko.

Kryształowa kula istnieje tylko w wyposażeniu czarodzieja, nie można jej kupić.

Powodem dla którego Krainę magii można edytować tylko za pomocą kodu jest zachowanie mędrców. Domyślnie żyją w wyznaczonych miejscach. Odblokowanie parceli może spowodować, że zaczną przemieszczać się po świecie.

Dodano gablotkę na miotły, dzięki której mogą wisieć na ścianie.

Kraina magii jest pustką w której pory roku nie istnieją.

Prawdopodobnie istnieją sposoby, w których magia może przytłoczyć Sima. Gdyby łatwo było być czarodziejem, każdy by nim był.

Gracze posiadający rozszerzenie The Sims 4 Psy i koty mogą użyć zwierzaków jako chowańce.

Istnieje zaklęcie transformacji.

Wprowadzona cecha – magiczna linia krwi, pozwala na zostanie czarodziejem w późniejszym etapie życia.

Dodano dwie aspiracje – jedna na ścieżkę alchemii, a druga na ścieżkę rzucania zaklęć.

Wampir nie może być czarodziejem, ani na odwrót.

Kiedy miotła znajduje się w wyposażeniu Sima, można ją wybrać jako preferowaną metodę podróży. Miotła pozwala na podróżowanie wszędzie.

Chowańce pomagają zaoszczędzić magiczną energię. Nie zajmują miejsca na pasku rodziny.

Info wzięlam z DOTki

Tam też można obejrzeć garść fajnych gifów z nowego dodatku, których tu nie ma sensu przeklejać

https://sims.arhn.eu/2019/08/30/nowe-gi ... rook-zima/
Ostatnio zmieniony poniedziałek 02 wrz 2019, 19:09 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1414
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 31 sie 2019, 12:08

Oj - dwa razy poszło :(

Żeby nie było off - topu - wklejam jeszcze jedną nowinkę. Nowy utwór, którego nagranie zostało udostępnione - nie wchodzi do zawartości nowego dodatku o magii. Spekuluje się, że EA zamierza wydać kolejny, do którego ten utwór powstał. I to jeszcze w tym roku. Może studia? :a_grin3:

https://sims.arhn.eu/2019/08/30/udostep ... -w-drodze/

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1414
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 03 wrz 2019, 22:08

Chcieliście - to i macie - wreszcie! Schody - i to konfigurowalne!

schody.jpg
Zrzut-ekranu-552.jpg
https://sims.arhn.eu/2019/09/03/podsumo ... e-obiekty/

Do tego parę mebli ogrodowych (nie)piękny stół z obrusem - wg mnie wygląda jak cerata - przynajmniej ten kolor który pokazali. Jakieś ogrodzonko, dwa kolory dodatkowe leżaków, jakieś oświetlenie, gnom z tacą na łebku, i najważniejsze- to było nam potrzebne, baaardzo - hidżab i kufi (muzułmańskie nakrycia głowy) i trochę arabskich ciuchów... Jeśli doszłaby ładna abaja - to czemu nie. Ale te kitle zaprezentowane na fotkach to mnie nie bawią.

Awatar użytkownika
Tokusa
Pisarz
Pisarz
Posty: 155
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 17:29
Origin ID: TokusaShi

Post autor: Tokusa » środa 04 wrz 2019, 17:27

Schody cieszą mnie niezmiernie! Mam nadzieję, że będzie można robić je dosyć malutkie, i że kiedyś dodadzą spiralne ( ;-; ). Tak to mebelki ok, stół tez mnie nie porwał.
Z ciuchów irytują mnie tylko nakrycia głowy, bo znowu simowie spoza rodziny będą się super randomowo ubierać, no ale turbanu i zbroi rycerza nic i tak nie przebije.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1414
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 05 wrz 2019, 11:57

To może być super ciekawe w grze - i wygląda na to, że to będzie niezwykła łatwość w skręcaniu i wykręcaniu tych schodów. Chyba jednak im ten Masse od Paralives trochę nasypał soli na ogony :P Postarali się!



Na obrazku możemy dostrzec nowe okna i drzwi, a także dom, który pochodzi z Glimmerbrook - nowego otoczenia dochodzącego z Krainą Magii.
Info i obrazek znalazłam na Dot.sim

Awatar użytkownika
Tokusa
Pisarz
Pisarz
Posty: 155
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 17:29
Origin ID: TokusaShi

Post autor: Tokusa » piątek 06 wrz 2019, 17:54

Najnowszy zwiastun magicznego pakietu :D

Awatar użytkownika
Wikki
Felietonista
Posty: 242
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 18:08
Origin ID: WIKKI04

Post autor: Wikki » piątek 06 wrz 2019, 19:53

Wydaje mi się, że to będzie świetny pakiet!!!
Jeżeli ktoś woli od obrazków ruchomych obrazki stałe, to na Simscommunity rozebrano już zwiastun na części pierwsze i zamieszczono z niego screny
https://simscommunity.info/2019/09/06/t ... y-trailer/

Natomiast o 20:00 był Livestream na żywo omawiający Krainę Magii

Powtórkę można obejrzeć na YouTube


Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1185
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 08 wrz 2019, 13:11

No juz wiadomo! 4 dzialki 20x30 w tym tylko ta jedna wolna w całym świecie plus jedna 40x30, Super! Moj starter idealnie wlazi na 20x30 i ma margines plus 3000$ kasy na to. Nawet nie musze kodem dodawac forsy simowi!
Obrazek
https://t.co/Nlaw2CIVDR?amp=1
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Tokusa
Pisarz
Pisarz
Posty: 155
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 17:29
Origin ID: TokusaShi

Post autor: Tokusa » niedziela 08 wrz 2019, 13:16

Mapka może i nie jest jakaś najsuper, no ale w TS4 wszystkie mapki są takie raczej średnie. Grunt, że mają kolory.
Za to okolica śliczna i na pewno będę sobie odwiedzać. Postawię sobie tam jakąś mini restaurację, a co <3 w nich moje simy spędzają najwięcej czasu.

A na samym streamie rozwalało mnie to jak ciągle im gra padała XDDD

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 577
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » niedziela 08 wrz 2019, 13:48

Mało parcel! Mało! Niech dadzą więcej bo jejku... ale i tak nie ma takiej tragedii jak przy gwieździe... :(

A tu kilka screenow z CAS:
Załączniki
FD83A7AE-40F5-4B7A-80BF-4994C73C3289.png
0544D9F0-FFC7-4BE8-880B-66CDB54C15C5.png
F82A0D19-CB17-4151-ADF7-1C353F512249.png
C151A22B-FDD9-4FD6-94D7-5B759BF3620E.png
93F193ED-447F-4854-A2B5-B315D4D896C2.png
AB756210-78E0-4B1A-8F3C-4B4F720E745D.png
8C7A65A6-7EDC-40D3-854E-0F16F7F4B7F1.png
E3FF3AF6-8B60-4C12-8C72-50984C7F911F.png
ED91393B-87C6-429D-8648-35A7F19D997B.png
91C0BEB2-D96A-4178-9981-7C96BAEDAA81.png
C3B875FA-0639-4520-8CB6-10EE024F2AAB.png
Obrazek

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1185
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 08 wrz 2019, 14:12

Ta nowa fryzurka męska na boczek z półdlugimi włosami - miodzio! Wreszcie pare ciuchów męskich wcale fajnych! Juz nie moge sie doczekać!
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Karo_Min
Felietonista
Posty: 152
Rejestracja: środa 02 maja 2018, 13:38
Origin ID: Karo_0Min

Post autor: Karo_Min » poniedziałek 09 wrz 2019, 16:39

Wieść niesie,że w czwórce mają się pojawić konie https://sims.arhn.eu/2019/09/09/konie-p ... od-w-grze/
Co wy na to? Czyżby jednak dodatek wiejski zamiast studiów??

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1185
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 09 wrz 2019, 18:12

To tylko plotka wygenerowana przez kogoś kto zobaczyl buty do końskiej jazdy w nowych ciuchach simów. Na bazie jednej pary damskich butów ktore "mogą byc ale nie muszą być" butami do końskiej jazdy wydaje sie dość smiałe budowanie teorii o nadciagających koniach :cat_mwaha:

Patrząc racjonalnie na budowę gry w ostatnim dodatku to raczej teoria o Uniwersytecie jest bardziej prawdopodobna.
Miasteczko Uniwersyteckie - 2 akademiki ktorego to miasteczka sim nie moze opuszczac bez zrezygnowania ze studiów stworzone na koncepcji swiatow wakacyjnych - umieszczone poza bamami Uiwersytetu i profesorowie "przywiązani" do katedr na amen nieustannie robiący wykłady na ktore sim moze uczęszczać ale nie musi.
Egzaminy w kroliczej norze oczywiscie - wydaje sie to dosc latwe do zrobienia patrzac na Realm of Magic. Wygladaloby to bardzo podobnie do tego pakietu ktory mamy dostać tylko bardziej rozbudowane - czyli polowe roboty Maxis ma za sobą juz. Blędy koncepscji stestują za darmo gracze w tym nowym magicznym pakiecie, a my jak zawsze bedziemy rozczarowani bo to bedzie Uniwersytet - ale nie taki jaki pamietamy.
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
olivkasims
Asystent
Posty: 40
Rejestracja: czwartek 25 lip 2019, 09:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Origin ID: olivkasims

Post autor: olivkasims » wtorek 10 wrz 2019, 08:28

@Karo_Min dzięki za to info , to bardzo fajne spekulacje , bo akurat ja bardzo bym chciał dodatek z wsią , uprawy , hodowla kasa z tego dla sima i zabawa dla mnie a jakże!

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1545
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » wtorek 10 wrz 2019, 10:57

Te budynki na latających skałach w ukrytej dzielni otoczenia magicznego to atrapy czy da sie to edytowac i cos tam budowac, wiadomo cos na ten temat?
A na koniowate czekam ,może skoro małe dziecki, edycja terenu a nawet koło kolorów (zwierzaki) jednak sa w ts4 realne to mysle że i koniowate też :X
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 577
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » wtorek 10 wrz 2019, 13:21

Koniowate są realne (mogę sobie wyobrazić okolicę z alejkami do jazdy konnej wielkości Sulani) ale ja na nie bynajmniej nie czekam. Jeżeli zamiast uniwerku dadzą farmę to nie wiem... nawet nie chcę wiedzieć. :/

@SimDels w tej latającej krainie (czyli w BiedaDalaranie - sorry, skojarzenia z latającym miastem z WoWa same się narzucają) jest jedna działka, ale dostęp do jej edycji będzie przez kody. Twórcy gry nie zalecają jednak wprowadzania tam żadnych zmian, bo jest to szkoła magii i siedzą tam NPC- nauczyciele. Ingerencja może sprawić, że rozejdą się po świecie i nauka zaklęć moźe być utrudniona (jeśli nie niemożliwa). Ja bym tego nie ruszała, to jednak coś innego niż komisariat czy szpital. To latające miasteczko to trochę jak kosmos działa - inny wymiar, do którego będzie się można dostać portalem (i chyba czarami, o ile pamiętam).
Natomiast dojdzie jeszcze miasteczko, a właściwie wioska - strumyki, dużo drzew - i tam będzie pięć w pełni edytowanych, normalnych parcel.

Czyli - dostaniemy dwa nowe światy - jeden normalny, coś jak Wampirowo i drugi jak kosmos, do którego wchodzi się portalem i którego lepiej nie edytować, jeźeli nie chce się popsuć gry.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4”