Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Re: Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki
Dzięki @Nisełka Nisełce, która umieściła link do artykułu na stronie Gry-on-line dowiedziałam się, co nowego dojdzie nam wraz z najnowszym dodatkiem, a co mi umknęło (i pewnie wielu innym graczom).
Dojdzie nam - i to prawdopodobnie już w aktualizacji poprzedzającej dodatek - możliwość wyboru wyglądu (makijażu i akcesoriów) za jednym że tak powiem - kliknięciem! Będziemy mieć dodatkowe okno -zakładkę, w którym po wybraniu np kolczyków, będziemy mogli zdecydować, do których jeszcze strojów użyjemy wybranej biżuterii. Dotyczyć to będzie także makijażu, obuwia, akcesoriów typu rajstopy, skarpetki, nakrycia głowy czy rękawiczek.
Koniec z mozolnym "dekorowaniem" Sima przy każdym typie stroju!
Oprócz tego - tadam, taradaradam - Alutka docekała się prawdziwnych rzęs u Simów, a nie tej zwartej linii czegoś czarnego nad okiem. Rzęsy mają być także dolne! W aktualce dojdą nam dwa rodzaje i z samym dodatkiem kolejne dwa! Bumtarara!
Oprócz tego - Miszka trzym się - będą zaokrąglone baseny robione na takiej samej zasadzie jak zaokrąglone ściany.
Oprócz tego (no, ja chyba padnę od tych nowinek ) - w trakcie tworzenia SIma w CAS możemy od razu utworzyć z dwóch Simów parę - czyli jak drzewiej bywało w dwójce czy trójce. Do tej pory mogliśmy ustalić jedynie stopień pokrewieństwa, bycie współlokatorem lub współmałżonkiem. Teraz możemy dumnie obiweścić światu - taak, jesteśmy parą...od jakiegoś CAS-u, ale do ślubu nam nieśpieszno
;img]https://www.gry-online.pl/Galeria/Html/ ... 759609.jpg[/img]
Ca ły artykuł możemy przejrzeć tutaj
https://www.gry-online.pl/newsroom/the- ... ol/z929f44
Dojdzie nam - i to prawdopodobnie już w aktualizacji poprzedzającej dodatek - możliwość wyboru wyglądu (makijażu i akcesoriów) za jednym że tak powiem - kliknięciem! Będziemy mieć dodatkowe okno -zakładkę, w którym po wybraniu np kolczyków, będziemy mogli zdecydować, do których jeszcze strojów użyjemy wybranej biżuterii. Dotyczyć to będzie także makijażu, obuwia, akcesoriów typu rajstopy, skarpetki, nakrycia głowy czy rękawiczek.
Koniec z mozolnym "dekorowaniem" Sima przy każdym typie stroju!
Oprócz tego - tadam, taradaradam - Alutka docekała się prawdziwnych rzęs u Simów, a nie tej zwartej linii czegoś czarnego nad okiem. Rzęsy mają być także dolne! W aktualce dojdą nam dwa rodzaje i z samym dodatkiem kolejne dwa! Bumtarara!
Oprócz tego - Miszka trzym się - będą zaokrąglone baseny robione na takiej samej zasadzie jak zaokrąglone ściany.
Oprócz tego (no, ja chyba padnę od tych nowinek ) - w trakcie tworzenia SIma w CAS możemy od razu utworzyć z dwóch Simów parę - czyli jak drzewiej bywało w dwójce czy trójce. Do tej pory mogliśmy ustalić jedynie stopień pokrewieństwa, bycie współlokatorem lub współmałżonkiem. Teraz możemy dumnie obiweścić światu - taak, jesteśmy parą...od jakiegoś CAS-u, ale do ślubu nam nieśpieszno
;img]https://www.gry-online.pl/Galeria/Html/ ... 759609.jpg[/img]
Ca ły artykuł możemy przejrzeć tutaj
https://www.gry-online.pl/newsroom/the- ... ol/z929f44
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Tutaj mamy co nowego dojdzie nam w trybie budowania a co nowego w CAS, jeśli zdecydujemy się wysupłać te marne 179 zeta https://www.ea.com/games/the-sims/the-s ... nsion-pack
A tutaj Kosmo pokazuje nam nowy dodatek - CAS i trochę miasta
A tutaj Kosmo pokazuje nam nowy dodatek - CAS i trochę miasta
Wypuścili jakiś zestaw TS4, który nie jest kompilacją żadnych rozszerzeń https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... ily-bundle
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Dokładnie tak - jak prześledzisz obiekty np z dodatku weselnego, to je w tym wielkim packu odnajdziesz. I z Razem Raźniej, i z kilku innych rozgrywek, kręcących się wokół rodzinnych relacji.
Też jestem ciekawa, czy @Nisełka kupiłaś już ten komputer. Nie żebym cię poganiała... Ale jestem ciekawa tej twojej sagi jagiellońskiej Gdy widzę jakąś modyfikację, ktora by się "nadała" - natychmiast myślę o tobie
Jeśli do tej pory nie kupiłaś, to kupując - może zastanów się nad wymogami, jakie powinien spełniać komp pod tę nową symulację - InZoi - mój niestety tej nowej gry nie uciągnie... A ciekawa jestem - mimo obaw i niechęci do tak realistycznego przedstawiania symulacji życia - , jak to się będzie prezentowało. Gdyby była dostępna polska wersja językowa, to może miałabym motywację do składania kasy na nowego kompa. Angielski, ani tym bardziej koreański nie interesują mnie w tego rodzaju symulacji, która wymaga czytania menu kontekstowego.
Też jestem ciekawa, czy @Nisełka kupiłaś już ten komputer. Nie żebym cię poganiała... Ale jestem ciekawa tej twojej sagi jagiellońskiej Gdy widzę jakąś modyfikację, ktora by się "nadała" - natychmiast myślę o tobie
Jeśli do tej pory nie kupiłaś, to kupując - może zastanów się nad wymogami, jakie powinien spełniać komp pod tę nową symulację - InZoi - mój niestety tej nowej gry nie uciągnie... A ciekawa jestem - mimo obaw i niechęci do tak realistycznego przedstawiania symulacji życia - , jak to się będzie prezentowało. Gdyby była dostępna polska wersja językowa, to może miałabym motywację do składania kasy na nowego kompa. Angielski, ani tym bardziej koreański nie interesują mnie w tego rodzaju symulacji, która wymaga czytania menu kontekstowego.
O rany, 3 października ma wyjść nowe rozszerzenie do TS4 https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... -continued To tylko gra i nie ma co płakać. Ale serio czy oni nie idą bardziej w ilość, niż w jakość? I tu nawet nie chodzi o moją chęć stworzenia uniwersum z czasów Jagiełły, do czego są potrzebne nie tylko wierzchowce (vide TS4: Ranczo), ale też konie zaprzęgowe i powozy (bo - nawet kiedy miałabym nowy komp - nie mogłabym się przemóc do tego "rowerowego konia"-CC). Ale jeśli teraz wychodzi kolejne rozszerzenie i wciąż bez funkcjonalnych samochodów, czy innych pojazdów, to widzę to, jako coś nie halo. Gdyby przynajmniej w TS4: Ranczo zrobili dorożki, a w TS4: Cztery pory roku, lub TS4: Śnieżna eskapada - sanie do kuligów, to już byłoby coś. I, wracając, do mojego pomysłu, można by było na takich bazach stworzyć CC bardziej kompatybilne z grą.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3465
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Faktycznie będzie troche nowych gratów, pewnie oddzielnie mały oaczek z bajzlem artystycznym oraz drugi z wystrojem chyba bardziej dla pokoju dziecięcego w wersji troche mrocznej "gotyckiej" i cukierkowej jak na świar dziecków przystało
Info źródłowe na tradycyjnie niezastapionej stronie: https://simscommunity.info/2024/09/10/s ... -sep-2024/
Info źródłowe na tradycyjnie niezastapionej stronie: https://simscommunity.info/2024/09/10/s ... -sep-2024/
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Od 24 września wraca zabawa z codziennym logowaniem się i wyłapywaniem prezentów. Jakie będą te prezenty - czort jeden wie, ale z "przecieków" donoszą, że coś związanego z najnowszym packiem śmierciowo-halloweenowym.
Edit - DOT-ka już wie - nagrody oraz opis zadań w treści artykułu (tym razem trzeba będzie oprócz logowania, wykonać także szereg zadań)
https://sims.arhn.eu/2024/09/18/wyzwani ... -stracimy/
Edit - DOT-ka już wie - nagrody oraz opis zadań w treści artykułu (tym razem trzeba będzie oprócz logowania, wykonać także szereg zadań)
https://sims.arhn.eu/2024/09/18/wyzwani ... -stracimy/
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
W ostatniej aktualizacji EA dodała mnóstwo owych obiektów, w tym pokryć terenu oraz rekolorów już istniejących obiektów. O tym, co wniosła aktualizacja, możemy poczytać tutaj (jeśli angielski to nie wasza bajka - włączcie tłumaczenie strony)
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... -9-18-2024
EA szykuje się do kolejnych dodatków, i wypuściła w związku z tym ankietę, jakiej tematyki oczekujecie w przyszłości.
Boniu, czego tam nie ma! Nawet o monarchię i kreatora światów zahaczyli, nie mówiąc o życiu pod wodą, czy w czasach postapokaliptycznych oraz future!
Bardzo proszę - wypełnijcie tę ankietę, bo poprzednio gracze rzeczywiście mieli wpływ na efekt końcowy, czyli tematykę dodatku oraz akcesoriów.
Link do ankiety jest w treści artykułu.
https://sims.arhn.eu/2024/09/19/ea-ujaw ... ie-w-grze/
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... -9-18-2024
EA szykuje się do kolejnych dodatków, i wypuściła w związku z tym ankietę, jakiej tematyki oczekujecie w przyszłości.
Boniu, czego tam nie ma! Nawet o monarchię i kreatora światów zahaczyli, nie mówiąc o życiu pod wodą, czy w czasach postapokaliptycznych oraz future!
Bardzo proszę - wypełnijcie tę ankietę, bo poprzednio gracze rzeczywiście mieli wpływ na efekt końcowy, czyli tematykę dodatku oraz akcesoriów.
Link do ankiety jest w treści artykułu.
https://sims.arhn.eu/2024/09/19/ea-ujaw ... ie-w-grze/
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Konieczna jest wymiana modyfikacji more column in CAS autorstwa Weerbesu.
Sorry - to nie tu miało być, ale niech już zostanie
https://www.patreon.com/posts/more-columns-in-27751117
Sorry - to nie tu miało być, ale niech już zostanie
https://www.patreon.com/posts/more-columns-in-27751117
Ostatnio zmieniony sobota 28 wrz 2024, 15:08 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.
Propozycje nowych rozszerzeń wyglądają zachęcająco. Ale oby dodane w nich zmiany były nie-kosmetyczne.
1. W TS4: Podwodny świat można było budować budynki pod wodą i mogłyby pojawić się się zwierzęta wodne inne, niż ryby.
2. W TS4: Życie w drodze mogłyby pojawić się nowe typy funkcjonalnych środków transportu na każdą porę roku.
3. Tytuł TS4: Świat postapokaliptyczny sugeruje, że pojawiłoby się oddzielne miasto przeznaczone konkretnie do takiej rozgrywki.
4. TS4:Prehistoryczna przygoda może przydać się do rozgrywki a la Flinstonowie .
5. TS4: Świat cyberpunku może do rozgrywki a la Jetsonowie .
6. W TS4: Świat przestępczy mogliby pojawić się funkcjonalni policjanci[/b].
7. Potencjalna zawartość TS4: Obóz letni powinna była być już w TS4: Mali obozowicze.
Potencjalna zawartość TS4: Świat retro lat 80. i 90 powinna była być już w TS4: To były czasy.
8. Tytuł TS4: Świat monarchii sugeruje, że pojawiłoby się oddzielne miasto przeznaczone konkretnie do takiej rozgrywki. Tyle, że - gdyby to rozszerzenie wyszło - oby nie zrobiono z tego TS: Średniowiecze, skupionego na zarządzaniu miastem. No i dobrze byłoby móc wybrać sobie epokę do rozgrywki. Mi na razie pasowałoby Średniowiecze. Ale ktoś inny mógłby chcieć odwzorować sobie np. Cesarstwo Rzymskie.
1. W TS4: Podwodny świat można było budować budynki pod wodą i mogłyby pojawić się się zwierzęta wodne inne, niż ryby.
2. W TS4: Życie w drodze mogłyby pojawić się nowe typy funkcjonalnych środków transportu na każdą porę roku.
3. Tytuł TS4: Świat postapokaliptyczny sugeruje, że pojawiłoby się oddzielne miasto przeznaczone konkretnie do takiej rozgrywki.
4. TS4:Prehistoryczna przygoda może przydać się do rozgrywki a la Flinstonowie .
5. TS4: Świat cyberpunku może do rozgrywki a la Jetsonowie .
6. W TS4: Świat przestępczy mogliby pojawić się funkcjonalni policjanci[/b].
7. Potencjalna zawartość TS4: Obóz letni powinna była być już w TS4: Mali obozowicze.
Potencjalna zawartość TS4: Świat retro lat 80. i 90 powinna była być już w TS4: To były czasy.
8. Tytuł TS4: Świat monarchii sugeruje, że pojawiłoby się oddzielne miasto przeznaczone konkretnie do takiej rozgrywki. Tyle, że - gdyby to rozszerzenie wyszło - oby nie zrobiono z tego TS: Średniowiecze, skupionego na zarządzaniu miastem. No i dobrze byłoby móc wybrać sobie epokę do rozgrywki. Mi na razie pasowałoby Średniowiecze. Ale ktoś inny mógłby chcieć odwzorować sobie np. Cesarstwo Rzymskie.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Ja tam wolałabym epokę wiktoriańską
To jest całkiem realna możliwość. Zauważ, że syreny nie pojawiają się w innych lokacjach niż Sulani. A dziwne zachowania Simów w Strangerville są spotykane tylko tam. Więc jest możliwość rozgraniczenia (i odgraniczenia) konkretnego wyglądu i zachowania charakterystycznego dla danej lokacji, nie przenoszonego do innej. Od tego tylko jeden krok, by w epoce przed telefonami - także tej z lat międzywojennych (boże, istniało coś takiego jak epoka przedkomórkowa??) Simowie pisali listy gęsim piórem, jeździli powozami, nie znali lodówki, tańczyli kadryla... Mam w grze modyfikację pozwalającą grać na oboju, wiolonczeli, klawikordzie (dziadek pianina), harfie... stnieje mod na bycie myśliwym, na strzelanie z luku - więc skoro EA oficjalnie przyznaje się do podpierania modami od najsłynniejszych moderów - czemu miałaby nie skorzysać z gotowców do stworzenia odpowiedniego dodatku? Jestem w tej chwili prawie pewna, że powstanie, skoro NIE postanie nowa wersja The Sims. Będą ekslorować The sims4 do utraty tchu! Kosmos, średniowiecze, cyberpunk, świat podwodny... Tyle jeszcze można kasy zgarnąć!
To jest całkiem realna możliwość. Zauważ, że syreny nie pojawiają się w innych lokacjach niż Sulani. A dziwne zachowania Simów w Strangerville są spotykane tylko tam. Więc jest możliwość rozgraniczenia (i odgraniczenia) konkretnego wyglądu i zachowania charakterystycznego dla danej lokacji, nie przenoszonego do innej. Od tego tylko jeden krok, by w epoce przed telefonami - także tej z lat międzywojennych (boże, istniało coś takiego jak epoka przedkomórkowa??) Simowie pisali listy gęsim piórem, jeździli powozami, nie znali lodówki, tańczyli kadryla... Mam w grze modyfikację pozwalającą grać na oboju, wiolonczeli, klawikordzie (dziadek pianina), harfie... stnieje mod na bycie myśliwym, na strzelanie z luku - więc skoro EA oficjalnie przyznaje się do podpierania modami od najsłynniejszych moderów - czemu miałaby nie skorzysać z gotowców do stworzenia odpowiedniego dodatku? Jestem w tej chwili prawie pewna, że powstanie, skoro NIE postanie nowa wersja The Sims. Będą ekslorować The sims4 do utraty tchu! Kosmos, średniowiecze, cyberpunk, świat podwodny... Tyle jeszcze można kasy zgarnąć!
@Alibali Dlatego, gdyby to rozszerzenie wyszło, ale i by każde z nas mogło tworzyć własne indywidualne rozgrywki, byłoby chyba najlepiej, gdyby dano tu możliwość tworzenia nowego świata i ustawiania konkretnej epoki, oraz ustawiania jej w już istniejących światów.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Ja aż takich oczekiwań nie mam. Niechby dali tylko taki świat, w którym w tle są odpowiednie dekoracje, a zachowania simów nie kolidują z epoką. Myślę tu o telefonie, telewizorze, bieżni, samochodach czy innych pojazdach tła.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Najnowsze wieści o nadchodzącym dodatku, którego tytuł będzie brzmiał - "Życie i Śmierć'. Oto, co piszą w internetach
NARESZCIE COŚ DLA ALUTKI, której całe simowe życie brakowało cmentarza i pogrzebów w Simach (poza epoką wiktoriańską i dworcem kolejowym rzecz jasna! )
Odkrywaj Zaświaty i czerp korzyści z dobrze przeżytego życia
W tegoroczny dzień Wszystkich Świętych chcielibyśmy, by gracze dowiedzieli się, jak przeżyć spełnione życie, i odkryli, co znajduje się po drugiej stronie – dzięki The Sims 4 Życie i śmierć Dodatek. Odwiedź upiorne Ravenwood i wyrusz na eksplorację trzech otoczeń, które oferują dostęp do mrocznego przejścia między życiem a śmiercią oraz tego, co czeka po niej. Twoi Simowie będą mogli sporządzić listę marzeń, załatwić niedokończone sprawy po śmierci, korzystać z mocy, by siać zniszczenie i emanować życzliwością (lub coś pomiędzy), a nawet się odrodzić.
Wraz z najnowszym dodatkiem otrzymamy nową okolicę o nazwie Ravenwood , tadycyjnie już podzieloną na trzy strefy, o tajemniczo brzmiących nazwach - Kruczy Przesmyk, Żałobna Dolina i Dolina Szeptów
Witaj w Ravenwood, gdzie zasłona między życiem a śmiercią jest wyjątkowo cienka. Znajdziesz tu 3 wyjątkowe otoczenia – obok siebie żyją w nich Simowie oraz duchy, które starają się załatwić swoje niedokończone sprawy.
Niech Twój Sim rozpocznie swoją podróż w Kruczym Przesmyku – upiornej wiosce, która, jak głoszą plotki, jest regularnie nawiedzana przez duchy. Przemierzaj brukowane drogi, przy których odkryjesz miejscowe zakłady kamieniarskie, spotkasz tajemniczego kupca handlującego rozmaitymi okazami kolekcjonerskimi lub natkniesz się na wyprzedaż trumien „Przymierz, póki możesz”. Simowie poszukujący ukojenia mogą odwiedzić miejski cmentarz, by uczcić pamięć Simów, którzy niegdyś spacerowali po tych drogach (a być może nadal to robią), lub wejść do krypty, by spędzić wyjątkowe chwile z drugą połówką lub poopowiadać historie o duchach. Atrakcji jest mnóstwo – od obchodów dnia rodziny w Ravenwood i Święta Życia w Kruczym Przesmyku, przez nawiedzone domy, aż po strzeżoną przez duchy studnię życzeń.
Simowie, którzy wolą nieco wolniejsze tempo, mogą przechadzać się po pofalowanych wzgórzach idyllicznej Doliny Szeptów. To otoczony ruinami przedmiot plotek i raj dla kolekcjonerów oraz historyków. Odkrywaj miejscową kryptę, badaj ołtarzyk tarota u podstawy ruin, uprawiaj ogródek na współdzielonych parcelach albo po prostu powiększaj swoją kolekcję. Cokolwiek robisz, nie przestawaj, dopóki nie wzejdzie księżyc. Każdej nocy w Dolinie Szeptów odbywa się Księżycowa Uczta – festiwal, podczas którego Simowie mogą pływać w blasku księżyca, opowiadać historie przy ognisku i tańczyć do białego rana. Ciekawie robi się podczas pełni, kiedy to ubiór jest zupełnie nieobowiązkowy.
Żałobna Dolina ma w sobie coś nie z tego świata. Może to kwestia wycia wiatru wśród omszałych drzew, upiornego bicia dzwonu na dzwonnicy o niespodziewanych porach albo obdarzonych świadomością roślin. Bez względu na przyczynę wiele duchów wybiera to miejsce na swój dom. Nawet Mroczny Kosiarz od czasu do czasu je odwiedza. Simowie mogą tu wykąpać się w Moczarach Zguby, gdzie wyjdą z ciała lub rozpoczną odrodzenie, odprawiać miejscowe obrzędy podczas Festiwalu Niknącej Zasłony lub pogodzić się z wizją własnej śmierci podczas spotkań Anonimowych Umarlaków. Cokolwiek się nie wydarzy podczas podróży do tego otoczenia – z pewnością po Twoich plecach przejdzie dreszcz.
Simowie żyją tylko raz, prawda?
W życiu Sima jest wiele do zrobienia – a tak mało czasu! Monitoruj wszystko, co Twoi Simowie robią, by żyć pełnią życia za sprawą Podróży Duszy – wszechstronnego systemu nagród, który łączy w jedno aspiracje oraz pragnienia. Podróż Duszy nagradza Simów za wypełnione cele, a nagrodą główną jest możliwość odrodzenia, po którym zmarły Sim otrzyma cechę „Żar duszy”. Simowie, którzy się odrodzą, ukończywszy Podróż Duszy, mogą odblokować dawne umiejętności rozwojowe, cechy lub etapy rozwoju niemowląt (w zależności od tego, w jakim wieku powrócą do życia). Mogą też nawiązać specjalne więzi z Simami z poprzedniego życia.
Gracze mogą również zadbać, by ich Simowie poczuli się spełnieni, za sprawą list marzeń. Młodzi dorośli lub starsi Simowie mogą je stworzyć na wiele sposobów. Jeśli pozostawią oni listę marzeń bez ingerencji, automatycznie wypełni się ona celami wynikającymi z ich cech. Dostępne są także nowe interakcje na komputerze oraz w dzienniku, dzięki którym Simowie mogą samodzielnie zapisywać cele losowe, z różnych kategorii (np. „Podróż” lub „Rodzina”) lub konkretne. Za wypełnienie listy marzeń Simowie otrzymają atrakcyjne nagrody, w tym możliwość odrodzenia. Po zostaniu duchami Simowie mogą kontynuować swoją Podróż Duszy, by załatwić niedokończone sprawy, co (jeśli im się powiedzie) zapewni im jeszcze potężniejsze odrodzenie – jako Simowie z cechą „Żar duszy”.
Niektórym Simom ciężko jest się odciąć od poprzedniego życia. W The Sims 4 Życie i śmierć Dodatek gracze mogą pozwolić swoim Simom na pozostanie w rodzinie w postaci jej grywalnych członków – Simowie będą mogli wtedy siać chaos lub robić dobre uczynki. Duchy, które wytworzą między sobą wyjątkowe więzi, mogą uprawiać widmowe bara-bara wewnątrz obiektów o różnych kształtach i rozmiarach. Przyzwyczajając się do formy grywalnych duchów, Simowie mogą dostosować swój wygląd w trybie Stwórz Sima, rozwijać duchowe moce oraz zdobywać esencje strachu i życzliwości, wchodząc w interakcje z żywymi Simami. Esencje te mogą następnie sprzedać za simoleony. W Zaświatach również można się rozwijać!
Tu rządzi Mroczny Kosiarz
Simowie szukający nowej drogi zawodowej mogą oswoić się ze śmiercią, wybierając jedną z dwóch nowych karier: kosiarza lub grabarza.
W ramach kariery kosiarza Simowie czujący więź z życiem po śmierci mogą zostać mrocznymi stażystami, po czym awansować na kosiarzy, czyniąc ułatwianie Simom przejścia na drugą stronę swoim zawodem. Współpracuj z Mrocznym Kosiarzem w Wydziale Śmierci w Zaświatach (WŚwZ) lub rusz „w teren”. Simowie, którzy wybrali ten zawód, mogą przejść szkolenie na kosiarza z dobrym kolegą, manekinem ćwiczebnym Kennym, przeprowadzać konserwację kos mrocznych stażystów, ćwiczyć koszenie dusz na manekinach oraz określać przyczyny śmierci posiadaczy skoszonych dusz. Na wyższych poziomach kariery Simowie mogą nawet określać, które dusze będą kosić, a które przywracać do życia. Po pozyskaniu dusze umieszcza się w portalu Zaświatów – w ten sposób wyrabiana jest norma dusz. Mroczni stażyści, którzy wyrobią normę dusz, mogą zostać pracownikami miesiąca.
Kariera grabarza to klasyczna kariera, w ramach której Simowie służą zarówno żywym, jak i duchom. Od kopania grobów po balsamowanie – Simowie, którzy podejmą karierę w branży pogrzebowej, umożliwiają innym odejście w spokoju. Specjalizując się w opiece pośmiertnej – na przykład rozmawiając o usługach pogrzebowych czy kontemplując egzystencję – przygotowujesz się do trudnych chwil w życiu. Za osiągnięcia możesz otrzymać maskę „Zaraza”, popiersie „Membrana Murphy’ego” lub tabliczkę „Wyróżnienie korpusu”. Kariera dzieli się na dwie ścieżki: eksperta pogrzebowego i właściciela zakładu pogrzebowego.
Czczenie pamięci zmarłych
Śmiertelność i życie po śmierci mogą teraz wpływać na interakcje Simów z otaczającym światem, by mogli oni tworzyć wspaniałe, zaskakujące historie. Wypełnij aspirację duchowego historyka, odblokuj powieści grozy i otrzymaj cechę-nagrodę „Zaklinacz Duchów”, odwiedź dowolną parcelę z cechą parceli „Na świętej ziemi”, wypróbuj którąś z trzech nowych cech („Makabryczny”, „Ścigany przez śmierć” i „Sceptyk”), rozwiń umiejętność tanatologii lub poznaj nowy typ śmierci: śmierć spowodowaną przez kruki. Historie z całego życia czekają na opowiedzenie.
Aby przygotować się na odejście ze świata żywych, Simowie mogą sporządzić testament w ratuszu w Kruczym Przesmyku, za pośrednictwem komputera lub podczas obchodów Dnia Rodziny. Za pośrednictwem testamentu Simowie mogą przekazywać pamiątki wybranym osobom, pozostawiać osobiste notatki, ustawiać reakcje emocjonalne bliskich podczas odczytu, wybrać, co bliscy zrobią ze szczątkami, wyrazić wolę dotyczącą pogrzebu lub wyznaczyć Simów, którzy zatroszczą się o zwierzęta lub dzieci. Jeśli umrze cała rodzina, Simowie mogą przekazać należące do jej członków simoleony innej rodzinie lub na cele charytatywne. Testament można zmodyfikować w dowolnym momencie życia Sima.
Strata bliskiej osoby również dla Simów nie jest łatwym przeżyciem. W The Sims 4 Życie i śmierć Dodatek umożliwia Simom przeżywanie żałoby na cztery sposoby: złość, smutek, wyparcie lub trzymanie emocji w ryzach. Rodzaj żałoby zależy od cech Sima oraz jego związku (jeśli w nim jest). Z żałobą wiąże się konkretne spektrum zachowań. Nie tylko śmierć wywołuje żałobę. Ciężkie sytuacje, takie jak śmierć członka rodziny lub przyjaciela, śmierć zwierzaka (jeśli posiadasz Dodatek Ranczo lub Psy i koty), rozwód lub utrata pracy, mogą wywołać rozpoczęcie procesu żałoby. Simowie w żałobie mogą zasięgnąć pomocy innych Simów. Dostępna jest także terapia żałoby. Simowie mogą udzielać innym Simom pocieszenia po śmierci bliskich lub pozytywnie radzić sobie z żałobą, wykonując twórcze lub produktywne aktywności. Podczas pogrzebu Simowie mogą składać innym niezręczne wyrazy współczucia lub rzucić życzliwym żartem.
Po śmierci Sima możliwe jest zaplanowanie i zorganizowanie pogrzebu. Podczas planowania gracze mogą wybrać gości pogrzebowych oraz zmarłego, zaproponować zasady dotyczące stylu lub kolorów ubioru, wybrać spomiędzy czternastu aktywności pogrzebowych oraz ustalić czas i miejsce wydarzenia. Dostępne są m.in. takie aktywności jak wygłoszenie radosnej mowy pogrzebowej, zapalenie świec, zasianie czegoś lub podanie jedzenia. Każdy pogrzeb jest wyjątkowym wydarzeniem – może się wydarzyć tak, że duchy pojawią się na swoim własnym pogrzebie! Simowie mogą również uczcić pamięć zmarłych, stawiając ołtarzyk z portretem, wybierając urnę lub nagrobek, ozdabiając miejsce pochówku, pozostawiając wiadomość na specjalnym pamiątkowym posągu lub chowając ich urny w kryptach.
Tym, którzy kupią dodatek Życie i śmierć między 3 października a 12 grudnia, zyskają szansę, by zobaczyć tych, którzy byli tu przed nim, będą mogli posłuchać budzącej grozę kołysanki, jaką gra pozytywka „Żałobne melodie”, a także bdą mieli szansę wystroić się w ptasie ozdoby dzięki masce „Pierzasta elegancja” - cokolwiek to znaczy
Oto rzeczone nagrody
DOdam tylko, że w ubiegłotygodniowym Wyzwaniu Kosiarza można było zdobyć kilka fajnych ciuchów, nową księgę czarów oraz wyzwanie parceli Strachy na lachy, a także parę innych gadżetów - głównie elksirów.
NARESZCIE COŚ DLA ALUTKI, której całe simowe życie brakowało cmentarza i pogrzebów w Simach (poza epoką wiktoriańską i dworcem kolejowym rzecz jasna! )
Odkrywaj Zaświaty i czerp korzyści z dobrze przeżytego życia
W tegoroczny dzień Wszystkich Świętych chcielibyśmy, by gracze dowiedzieli się, jak przeżyć spełnione życie, i odkryli, co znajduje się po drugiej stronie – dzięki The Sims 4 Życie i śmierć Dodatek. Odwiedź upiorne Ravenwood i wyrusz na eksplorację trzech otoczeń, które oferują dostęp do mrocznego przejścia między życiem a śmiercią oraz tego, co czeka po niej. Twoi Simowie będą mogli sporządzić listę marzeń, załatwić niedokończone sprawy po śmierci, korzystać z mocy, by siać zniszczenie i emanować życzliwością (lub coś pomiędzy), a nawet się odrodzić.
Wraz z najnowszym dodatkiem otrzymamy nową okolicę o nazwie Ravenwood , tadycyjnie już podzieloną na trzy strefy, o tajemniczo brzmiących nazwach - Kruczy Przesmyk, Żałobna Dolina i Dolina Szeptów
Witaj w Ravenwood, gdzie zasłona między życiem a śmiercią jest wyjątkowo cienka. Znajdziesz tu 3 wyjątkowe otoczenia – obok siebie żyją w nich Simowie oraz duchy, które starają się załatwić swoje niedokończone sprawy.
Niech Twój Sim rozpocznie swoją podróż w Kruczym Przesmyku – upiornej wiosce, która, jak głoszą plotki, jest regularnie nawiedzana przez duchy. Przemierzaj brukowane drogi, przy których odkryjesz miejscowe zakłady kamieniarskie, spotkasz tajemniczego kupca handlującego rozmaitymi okazami kolekcjonerskimi lub natkniesz się na wyprzedaż trumien „Przymierz, póki możesz”. Simowie poszukujący ukojenia mogą odwiedzić miejski cmentarz, by uczcić pamięć Simów, którzy niegdyś spacerowali po tych drogach (a być może nadal to robią), lub wejść do krypty, by spędzić wyjątkowe chwile z drugą połówką lub poopowiadać historie o duchach. Atrakcji jest mnóstwo – od obchodów dnia rodziny w Ravenwood i Święta Życia w Kruczym Przesmyku, przez nawiedzone domy, aż po strzeżoną przez duchy studnię życzeń.
Simowie, którzy wolą nieco wolniejsze tempo, mogą przechadzać się po pofalowanych wzgórzach idyllicznej Doliny Szeptów. To otoczony ruinami przedmiot plotek i raj dla kolekcjonerów oraz historyków. Odkrywaj miejscową kryptę, badaj ołtarzyk tarota u podstawy ruin, uprawiaj ogródek na współdzielonych parcelach albo po prostu powiększaj swoją kolekcję. Cokolwiek robisz, nie przestawaj, dopóki nie wzejdzie księżyc. Każdej nocy w Dolinie Szeptów odbywa się Księżycowa Uczta – festiwal, podczas którego Simowie mogą pływać w blasku księżyca, opowiadać historie przy ognisku i tańczyć do białego rana. Ciekawie robi się podczas pełni, kiedy to ubiór jest zupełnie nieobowiązkowy.
Żałobna Dolina ma w sobie coś nie z tego świata. Może to kwestia wycia wiatru wśród omszałych drzew, upiornego bicia dzwonu na dzwonnicy o niespodziewanych porach albo obdarzonych świadomością roślin. Bez względu na przyczynę wiele duchów wybiera to miejsce na swój dom. Nawet Mroczny Kosiarz od czasu do czasu je odwiedza. Simowie mogą tu wykąpać się w Moczarach Zguby, gdzie wyjdą z ciała lub rozpoczną odrodzenie, odprawiać miejscowe obrzędy podczas Festiwalu Niknącej Zasłony lub pogodzić się z wizją własnej śmierci podczas spotkań Anonimowych Umarlaków. Cokolwiek się nie wydarzy podczas podróży do tego otoczenia – z pewnością po Twoich plecach przejdzie dreszcz.
Simowie żyją tylko raz, prawda?
W życiu Sima jest wiele do zrobienia – a tak mało czasu! Monitoruj wszystko, co Twoi Simowie robią, by żyć pełnią życia za sprawą Podróży Duszy – wszechstronnego systemu nagród, który łączy w jedno aspiracje oraz pragnienia. Podróż Duszy nagradza Simów za wypełnione cele, a nagrodą główną jest możliwość odrodzenia, po którym zmarły Sim otrzyma cechę „Żar duszy”. Simowie, którzy się odrodzą, ukończywszy Podróż Duszy, mogą odblokować dawne umiejętności rozwojowe, cechy lub etapy rozwoju niemowląt (w zależności od tego, w jakim wieku powrócą do życia). Mogą też nawiązać specjalne więzi z Simami z poprzedniego życia.
Gracze mogą również zadbać, by ich Simowie poczuli się spełnieni, za sprawą list marzeń. Młodzi dorośli lub starsi Simowie mogą je stworzyć na wiele sposobów. Jeśli pozostawią oni listę marzeń bez ingerencji, automatycznie wypełni się ona celami wynikającymi z ich cech. Dostępne są także nowe interakcje na komputerze oraz w dzienniku, dzięki którym Simowie mogą samodzielnie zapisywać cele losowe, z różnych kategorii (np. „Podróż” lub „Rodzina”) lub konkretne. Za wypełnienie listy marzeń Simowie otrzymają atrakcyjne nagrody, w tym możliwość odrodzenia. Po zostaniu duchami Simowie mogą kontynuować swoją Podróż Duszy, by załatwić niedokończone sprawy, co (jeśli im się powiedzie) zapewni im jeszcze potężniejsze odrodzenie – jako Simowie z cechą „Żar duszy”.
Niektórym Simom ciężko jest się odciąć od poprzedniego życia. W The Sims 4 Życie i śmierć Dodatek gracze mogą pozwolić swoim Simom na pozostanie w rodzinie w postaci jej grywalnych członków – Simowie będą mogli wtedy siać chaos lub robić dobre uczynki. Duchy, które wytworzą między sobą wyjątkowe więzi, mogą uprawiać widmowe bara-bara wewnątrz obiektów o różnych kształtach i rozmiarach. Przyzwyczajając się do formy grywalnych duchów, Simowie mogą dostosować swój wygląd w trybie Stwórz Sima, rozwijać duchowe moce oraz zdobywać esencje strachu i życzliwości, wchodząc w interakcje z żywymi Simami. Esencje te mogą następnie sprzedać za simoleony. W Zaświatach również można się rozwijać!
Tu rządzi Mroczny Kosiarz
Simowie szukający nowej drogi zawodowej mogą oswoić się ze śmiercią, wybierając jedną z dwóch nowych karier: kosiarza lub grabarza.
W ramach kariery kosiarza Simowie czujący więź z życiem po śmierci mogą zostać mrocznymi stażystami, po czym awansować na kosiarzy, czyniąc ułatwianie Simom przejścia na drugą stronę swoim zawodem. Współpracuj z Mrocznym Kosiarzem w Wydziale Śmierci w Zaświatach (WŚwZ) lub rusz „w teren”. Simowie, którzy wybrali ten zawód, mogą przejść szkolenie na kosiarza z dobrym kolegą, manekinem ćwiczebnym Kennym, przeprowadzać konserwację kos mrocznych stażystów, ćwiczyć koszenie dusz na manekinach oraz określać przyczyny śmierci posiadaczy skoszonych dusz. Na wyższych poziomach kariery Simowie mogą nawet określać, które dusze będą kosić, a które przywracać do życia. Po pozyskaniu dusze umieszcza się w portalu Zaświatów – w ten sposób wyrabiana jest norma dusz. Mroczni stażyści, którzy wyrobią normę dusz, mogą zostać pracownikami miesiąca.
Kariera grabarza to klasyczna kariera, w ramach której Simowie służą zarówno żywym, jak i duchom. Od kopania grobów po balsamowanie – Simowie, którzy podejmą karierę w branży pogrzebowej, umożliwiają innym odejście w spokoju. Specjalizując się w opiece pośmiertnej – na przykład rozmawiając o usługach pogrzebowych czy kontemplując egzystencję – przygotowujesz się do trudnych chwil w życiu. Za osiągnięcia możesz otrzymać maskę „Zaraza”, popiersie „Membrana Murphy’ego” lub tabliczkę „Wyróżnienie korpusu”. Kariera dzieli się na dwie ścieżki: eksperta pogrzebowego i właściciela zakładu pogrzebowego.
Czczenie pamięci zmarłych
Śmiertelność i życie po śmierci mogą teraz wpływać na interakcje Simów z otaczającym światem, by mogli oni tworzyć wspaniałe, zaskakujące historie. Wypełnij aspirację duchowego historyka, odblokuj powieści grozy i otrzymaj cechę-nagrodę „Zaklinacz Duchów”, odwiedź dowolną parcelę z cechą parceli „Na świętej ziemi”, wypróbuj którąś z trzech nowych cech („Makabryczny”, „Ścigany przez śmierć” i „Sceptyk”), rozwiń umiejętność tanatologii lub poznaj nowy typ śmierci: śmierć spowodowaną przez kruki. Historie z całego życia czekają na opowiedzenie.
Aby przygotować się na odejście ze świata żywych, Simowie mogą sporządzić testament w ratuszu w Kruczym Przesmyku, za pośrednictwem komputera lub podczas obchodów Dnia Rodziny. Za pośrednictwem testamentu Simowie mogą przekazywać pamiątki wybranym osobom, pozostawiać osobiste notatki, ustawiać reakcje emocjonalne bliskich podczas odczytu, wybrać, co bliscy zrobią ze szczątkami, wyrazić wolę dotyczącą pogrzebu lub wyznaczyć Simów, którzy zatroszczą się o zwierzęta lub dzieci. Jeśli umrze cała rodzina, Simowie mogą przekazać należące do jej członków simoleony innej rodzinie lub na cele charytatywne. Testament można zmodyfikować w dowolnym momencie życia Sima.
Strata bliskiej osoby również dla Simów nie jest łatwym przeżyciem. W The Sims 4 Życie i śmierć Dodatek umożliwia Simom przeżywanie żałoby na cztery sposoby: złość, smutek, wyparcie lub trzymanie emocji w ryzach. Rodzaj żałoby zależy od cech Sima oraz jego związku (jeśli w nim jest). Z żałobą wiąże się konkretne spektrum zachowań. Nie tylko śmierć wywołuje żałobę. Ciężkie sytuacje, takie jak śmierć członka rodziny lub przyjaciela, śmierć zwierzaka (jeśli posiadasz Dodatek Ranczo lub Psy i koty), rozwód lub utrata pracy, mogą wywołać rozpoczęcie procesu żałoby. Simowie w żałobie mogą zasięgnąć pomocy innych Simów. Dostępna jest także terapia żałoby. Simowie mogą udzielać innym Simom pocieszenia po śmierci bliskich lub pozytywnie radzić sobie z żałobą, wykonując twórcze lub produktywne aktywności. Podczas pogrzebu Simowie mogą składać innym niezręczne wyrazy współczucia lub rzucić życzliwym żartem.
Po śmierci Sima możliwe jest zaplanowanie i zorganizowanie pogrzebu. Podczas planowania gracze mogą wybrać gości pogrzebowych oraz zmarłego, zaproponować zasady dotyczące stylu lub kolorów ubioru, wybrać spomiędzy czternastu aktywności pogrzebowych oraz ustalić czas i miejsce wydarzenia. Dostępne są m.in. takie aktywności jak wygłoszenie radosnej mowy pogrzebowej, zapalenie świec, zasianie czegoś lub podanie jedzenia. Każdy pogrzeb jest wyjątkowym wydarzeniem – może się wydarzyć tak, że duchy pojawią się na swoim własnym pogrzebie! Simowie mogą również uczcić pamięć zmarłych, stawiając ołtarzyk z portretem, wybierając urnę lub nagrobek, ozdabiając miejsce pochówku, pozostawiając wiadomość na specjalnym pamiątkowym posągu lub chowając ich urny w kryptach.
Tym, którzy kupią dodatek Życie i śmierć między 3 października a 12 grudnia, zyskają szansę, by zobaczyć tych, którzy byli tu przed nim, będą mogli posłuchać budzącej grozę kołysanki, jaką gra pozytywka „Żałobne melodie”, a także bdą mieli szansę wystroić się w ptasie ozdoby dzięki masce „Pierzasta elegancja” - cokolwiek to znaczy
Oto rzeczone nagrody
DOdam tylko, że w ubiegłotygodniowym Wyzwaniu Kosiarza można było zdobyć kilka fajnych ciuchów, nową księgę czarów oraz wyzwanie parceli Strachy na lachy, a także parę innych gadżetów - głównie elksirów.
Ostatnio zmieniony niedziela 06 paź 2024, 22:26 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Ukazał się już trailer zapowiadający nowy dodatek, i jest on must have na mojej liście!
Opinie są w większości pełne entuzjazmu, ale i obawy, by nie okazał się jedynie szumną zapowiedzią, albo nie był tak zbugowany jak dodatek weselny!
Sądzę, że nareszcie będę mogła urządzać moim Simom pogrzeby jak należy! I będzie przeżywanie żaloby po śmierci kogoś bliskiego z rodziny SIma, a nie - jak do tej pory - umiera matka dzieciom, a za ścianą w sąsiednim pokoju - impreza na całego, bez jednej łezki!
Co dojdzie nowego?
Oprócz nowych karier - Kosiarza albo grabarza, cech, nastrójników etc - dojdą dwa nowe rodzaje śmierci - zadziobany przez kruki, oraz najzwyklejsza ze śmierci - śmierć w łóżku. W tej ostatniej ciekawą animacją jest oddawanie ostatniego tchnienia... Trochę to makabrycznie brzmi, ale jest ładnie oddane wizualnie. zwróćcie uwagę na ten moment w trailerze.
Nowością jest także możliwość spisania testamentu, i zadysponowanie swoim pogrzebem.
Trochę niepokoi mnie fragment opisu dotyczący zaplanowania ceremonii pogrzebowej. Wybieramy żałobników oraz ...zmarłego... WHAT?
Opinie są w większości pełne entuzjazmu, ale i obawy, by nie okazał się jedynie szumną zapowiedzią, albo nie był tak zbugowany jak dodatek weselny!
Sądzę, że nareszcie będę mogła urządzać moim Simom pogrzeby jak należy! I będzie przeżywanie żaloby po śmierci kogoś bliskiego z rodziny SIma, a nie - jak do tej pory - umiera matka dzieciom, a za ścianą w sąsiednim pokoju - impreza na całego, bez jednej łezki!
Co dojdzie nowego?
Oprócz nowych karier - Kosiarza albo grabarza, cech, nastrójników etc - dojdą dwa nowe rodzaje śmierci - zadziobany przez kruki, oraz najzwyklejsza ze śmierci - śmierć w łóżku. W tej ostatniej ciekawą animacją jest oddawanie ostatniego tchnienia... Trochę to makabrycznie brzmi, ale jest ładnie oddane wizualnie. zwróćcie uwagę na ten moment w trailerze.
Nowością jest także możliwość spisania testamentu, i zadysponowanie swoim pogrzebem.
Trochę niepokoi mnie fragment opisu dotyczący zaplanowania ceremonii pogrzebowej. Wybieramy żałobników oraz ...zmarłego... WHAT?
Ostatnio zmieniony niedziela 06 paź 2024, 22:31 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Filmiki pokazujące reakcje naszych czołowych youtuberów - Glossygema i Kosmo na nowy dodatek, i trochę o nich opowiadają (tzn Kacper i Karol opowiadają o zawartości trailerów).
GlossyGem - trochę mnie już drażni jego infantylizm
Kosmo (swoją drogą - ładnie się nam "starzeje" ten dzieciak )
GlossyGem - trochę mnie już drażni jego infantylizm
Kosmo (swoją drogą - ładnie się nam "starzeje" ten dzieciak )
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3465
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Dzięki za trailerek Parafrazując autorów kolejnych filmików "wow dziura w dachu!" oraz "co tu sie odjaniepaw..." - bosz i właśnie, jakas ukryta kraina (taki simowy Hades?) i tylko szkoda, że znów otoczenie choc ładne to pachnie mi małą ilościa parcel ale przyznam, że podoba mi sie to wszystko. Troche interaktywnych objektów, kolejna mównica, może w interakcjach będzie lepsza do simowych świątynek od poprzednich mównic no i pewnie w debugu będzie to drzewo, które chyba przenosi do tajemniczej krainy z jeziorem podobnie jak nasze drzewo z podstawki przenoszące do jaskini z jeziorem. Do tego jakiś portal. któy byc może też gdzies przenosi tak jak portale z magicznego paku. To daje ciekawe możliwości robienia odjazdowo uzytkowych parceli. Kariera grabarza :O Sic... kopanie grobów, balsamowanie... już widze dom pogrzebowy "Simsdlewska" i serio myślę, że chyba da się tu uzyskac ciekawe klimaty, cmentarz tez powinien jakoś fajnie interaktywnie działać, mogłaby dojsc taka funkcja parceli.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
@SimDels Miszka - w tych tygodniowych nagrodach jest nagroda - cecha parceli Strachy na lachy. Mamy już kilka innych cech parceli tego rodzaju - pokazują sie różne duchy, parcela jest nawiedzana etc, pojawiają się gnomy, fluidy, - to można już z tym dużo podziałać. Co do ilości parcelek do zagospodarowania - to nie licz na więcej niż do tej pory. Gra nie udźwignie większej ilości Simów ( a większa ilość parcel, to większa ilość SImów do wczytywania), stąd ograniczenia. Nawet wielkich parcel nie robią już po kilka w otoczeniu, jak np w Wierzbowej. Nie pamiętasz już, z jakiego powodu wykrzaczała się trójka? Nie można było kontrolować więcej niż trzy - ctery rodziny! Przecież gra musi to przechowywać w pamięci. Jeśli pamięć gry zajmie się "pamiętaniem" granych rodzin, to zabraknie pamięci na samo granie! Dlatego naczelnym przykazaniem w poradnikach rodzaju "Jak niewykrzaczyć trójki" stało jak byk - NIE GRAĆ więcej niż dwoma - trzema rodzinami naraz, nie przechowywać wspomnień, nie przechowywać zawartości plecaków ani nie gromadzić na parceli nadmiernej ilości mebli i ozdób - czytaj - ozdabiać domy jak matuchna EA - siermiężnie, prawie obozowo
Z tego, co do tej pory się dowiedzieliśmy - EA zamierza jeszcze długo produkować dodatki do czwórki - bo okazało się, że piątka - tak naprawdę - to zupełnie inny projekt. A po co marnować siły na konkurencję dla własnego, dobrze jeszcze prosperującego produktu! Większa ilość dodatków to także większe obciążenie dla gry. Pamiętajmy, że trójka miała zaledwie 23 części! A czwórka z dodatkami zbliża się już do sześćdziesięciu! Dlatego otoczenia (tak sądzę) zaczynają robić coraz mniejsze, z coraz większą ilością dekoracji zamiast grywalnych parcel, aby gra zbyt szybko nie wyzionęła ducha. Nomen omen
Z tego, co do tej pory się dowiedzieliśmy - EA zamierza jeszcze długo produkować dodatki do czwórki - bo okazało się, że piątka - tak naprawdę - to zupełnie inny projekt. A po co marnować siły na konkurencję dla własnego, dobrze jeszcze prosperującego produktu! Większa ilość dodatków to także większe obciążenie dla gry. Pamiętajmy, że trójka miała zaledwie 23 części! A czwórka z dodatkami zbliża się już do sześćdziesięciu! Dlatego otoczenia (tak sądzę) zaczynają robić coraz mniejsze, z coraz większą ilością dekoracji zamiast grywalnych parcel, aby gra zbyt szybko nie wyzionęła ducha. Nomen omen