Aktualizacja 22/10/2024
PC: 1.110.265.1030 / Mac: 1.110.265.1230
Konsole: wersja 2.01
Sul, sul, Simomaniacy i widma! Podczas tegorocznego sezonu halloweenowego z Zaświatów przybywają wspaniałe niespodzianki, a także premiera The Sims 4 Życie i śmierć Dodatek. Upiorne podziękowania dla tych, którzy zgłosili problemy za pośrednictwem Answers HQ.
Przygotuj się na nowe, przerażające poprawki i zmiany. Żadnych psikusów, same smakowite kąski!
Co nowego w The Sims 4 ?
Nowe interakcje i zmiany sa zawarte w tym filmiku
Gra podstawowa – nowości
Simowie będą reagować w wyjątkowy sposób na śmierć innych na podstawie cech i związków. Może to być opłakiwanie odejścia ukochanej osoby lub odruchy wymiotne po śmierci nieznajomego. Nareszcie!
Duchy w wieku dziecięcym i starsze można teraz tworzyć w trybie Stwórz Sima.
Gdy Simowie „przejdą dalej”, potrzeby właściwe żywym Simom zastąpią nowe, takie jak: breja, eteryczny posiłek, sen z zaświatów, upiorne rozrywki, eteryczna więź oraz czyszczenie zjaw.
W chwili śmierci Simowie otrzymają możliwość zostania grywalnymi lub wolnymi duchami.
Gdy jeden z małżonków umrze, status będących w tym małżeństwie Simów zmieni się na „Owdowiały/a”. Wprowadziliśmy jednak nową interakcję, „Poproś o pozostanie w związku małżeńskim”, za pomocą której można wznowić poprzedni status.
Simowie znów mogą uprawiać bara-bara z Mrocznym Kosiarzem.
Usprawniliśmy samodzielne zachowania duchów, które teraz rzadziej psują różne rzeczy oraz pozostawiają po sobie irytujące „produkty uboczne”, np. kałuże.
Dodaliśmy nową zewnętrzną kategorię obrazów w trybie budowania o nazwie „Aktywności wydarzeń życia”, która pomoże graczom znaleźć zawartość związaną z pogrzebami, ślubami i nie tylko.
Niemowlęta, małe dzieci oraz dzieci odebrane przez opiekę społeczną trafią teraz do menu rodzin na ekranie zarządzania światami, zamiast zostać usunięte.
W grze podstawowej umieszczono nowy obiekt: palenisko „Kamień polny”.
Istnieje opcja ręcznego przełączania między nagrobkami i urnami niezależnie od tego, czy obiekt znajduje się wewnątrz czy na zewnątrz. Dotychczas za każdym razem po wniesieniu/wyniesieniu obiektu następowało automatyczne przełączenie.
Dodaliśmy 10 nowych wariantów „prawdziwej czerni” dla 10 różnych butów BG:
(ymShoes_AnkleOxford)
(yfShoes_AnkleBoots)
(yfShoes_PumpsLow)
(ymShoes_SneakersSlipOn)
(yfShoes_PumpsHighPointed)
(ymShoes_OxfordFringe)
(ymShoes_AnkleCombat)
(yfShoes_AnkleBootsCuffed)
(yfShoes_PumpsHighOpenAsym)
(yfShoes_PumpsMediumOpenJewel)
Nowa zawartość w grze podstawowej, kompatybilna z innymi pakietami
Jeśli posiadasz Witaj w Pracy (kosmici), Wampiry, Wilkołaki, Kraina magii (czarodzieje), Wyspiarskie życie (syreny) lub nadchodzący Dodatek Życie i śmierć, możesz kliknąć urnę lub nagrobek Sima, by dokonać wyboru nagrobka. Ten Sim, który nie był wampirem, choć bardzo lubił wampiry... może teraz spoczywać w pokoju, a właściwie w grobie z motywem nietoperzy.
W dodatku Wyspiarskie życie dostępne są od teraz syrenia urna oraz syreni nagrobek.
Simowie mogą zmieniać formy okultystyczne w trybie Stwórz Sima, jeśli posiadają odpowiednie dodatki okultystyczne. Nie spowoduje to usunięcia postępów Simów, którzy są w trakcie tworzenia (w ramach zdrowego rozsądku).
Aktualizacja z 22.10.24 - dużo zmian!
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Naprawiono wiele błędów i wprowadzono usprawnienia.
DirectX 11 – usprawnione wykrywanie kart graficznych na systemach hybrydowych
Naprawiliśmy problem, który występował u posiadaczy laptopów z hybrydową kartą graficzną, polegający na tym, że na urządzeniach z grafiką NVIDIA i AMD domyślnie ustawiona była wersja 9 DirectX zamiast 11.
Naprawione błędy
Konsola
[AHQ] Wiejska sielanka – obrazy obiektów stworzonych za pomocą haftu krzyżykowego na PlayStation nie są już wyświetlane w skali szarości.
[AHQ] Razem raźniej – łamigłówki nie są już czarno-białe na PlayStation.
Gra podstawowa:
(znacznik AHQ przy informacji o naprawionym błędzie oznacza, że ten błąd był zgłoszony na Answers przez graczy)
[AHQ] Simowie nie będą samodzielnie jeść zepsutego jedzenia.
[AHQ] Rośliny, które mają wystarczającą ilość wody, przestaną umierać.
[AHQ] Interakcje nie będą już się blokować, uniemożliwiając postępy w kolejce interakcji z powodu utknięcia kurczaków na parceli.
[AHQ] Simowie będą zamykać oczy w odpowiednich momentach (na przykład podczas snu).
[AHQ] Simowie będący rodzicami nie utkną już, stojąc bezczynnie przed kołyską oraz próbując nawiązać interakcję ze śpiącym dzieckiem.
[AHQ] Postacie niezależne nie wchodzą już na parcelę bez pukania.
[AHQ] Podręczniki umiejętności są teraz dostępne we wszystkich bibliotekach, a nie tylko w Wierzbowej Zatoczce.
[AHQ] Simowie, z którymi ostatnio podjęto interakcje, pojawią się na początku panelu związków.
[AHQ] Można teraz dać napiwek dostawcy pizzy oraz podjąć z nim interakcję.
[AHQ] Niewidzialne nianie straciły swoje supermoce i stały się widzialne.
[AHQ] Simowie nie będą już nieprawidłowo starzeć się podczas dostosowywania wieku w grze.
[AHQ] Usunięto błąd, który sprawiał, że trzymane na rękach dziecko próbowało wykonać interakcję wymagającą od dorosłego postawienia go na ziemi, lecz dorosły nie mógł tego zrobić, w związku z czym wpadał w pętlę.
[AHQ] Tekstury będą teraz działały na dachach dwuspadowych.
[AHQ] Zaokrąglone ogrodzenia będą teraz rzucać cień.
[AHQ] Niewielkie czarne cienie na mapie zarządzania światami można usunąć, wczytując parcelę, dla której występuje problem, a następnie wychodząc, co spowoduje odświeżenie miniaturki.
[AHQ] W trybie budowania, w trakcie zapisywania parceli, zamiast pustych cech parceli nie pojawiają się już niebieskie kwadraty.
[AHQ] Kod na zmianę stroju służbowego działa teraz dla karier na część etatu.
[AHQ] Męskie bezrękawniki nie będą już widoczne po wyborze preferencji „Kobiece” dla poprzednich elementów z EDTS.
[AHQ] Żałobny nastrójnik nie będzie się pojawiać, gdy na oczach aktywnego Sima umrze nieznajomy Sim. Nastrójnik wyświetla się tylko wtedy, gdy łączy ich co najmniej znajomość.
[AHQ] Tekstura kucyka z poprzedniej EDTS nie będzie już zniekształcać się w pobliżu rozciągniętych kształtów uszu.
Podczas przyjęć urodzinowych niebinarni Simowie są teraz poprawnie określani jako jubilaci.
[AHQ] Śmietnik „Nano” firmy Guerdon 2.0 jest teraz oznaczony jako „bez przyłącza”.
[AHQ] Usunęliśmy problem, który mógł się pojawiać podczas wykonywania interakcji „Adoptuj dziecko” poza parcelą.
Błędy wpływające na wiele pakietów
[AHQ] Usunięto sytuacje, w których obiekty z trybu budowania oraz domy umieszczone po włączeniu kodu „moveobjects” pojawiały się na niebie.
Miejskie życie
[AHQ] „Błąd wczytywania gry” nie wyświetla się po odwiedzeniu mieszkania z basenem. (Kod błędu: 132:dad724e4:16f19fc6).
[AHQ] Festiwale z Miejskiego życia oraz pozostałe zawsze poprawnie wyświetlają się w kalendarzu.
[AHQ] Postacie niezależne w San Myshuno nie będą już nagle przybierać na wadze. Ciała postaci niezależnych powinny podlegać zmianom jedynie, jeśli znajdą się na aktywnej parceli mieszkalnej.
Wyspiarskie życie
[AHQ] Syreny mają teraz własne nagrobki i urny.
[AHQ] Ślubne historie: canoe z Wyspiarskiego życia nie nabiera już wody podczas pływania w świecie Tartosy.
Cztery pory roku
[AHQ] Kompozycje kwiatowe będą wyglądać tak samo po umieszczeniu ich zarówno z poziomu Biblioteki, jak i Galerii.
Życie eko
[AHQ] Wertykalne ogrody zaliczają się teraz do aspiracji niezależnego botanika.
Licealne lata
[AHQ] Posiłki z pudełek śniadaniowych z wyposażenia będą konsumowane przez nastolatki podczas pory obiadowej.
[AHQ] Kamienie pojawią się ponownie kilka godzin po wykopaliskach „Pod wieżą ciśnień” w świecie Copperdale.
Razem raźniej
[AHQ] Występuje mniej problemów z przenikaniem, gdy dzieci ćwiczą jazdę na rowerze w pobliżu budynków.
Ranczo
[AHQ] Nastrójnik „Kiepski plon” nie pojawia się już po zebraniu plonów z rośliny wspaniałej/zachwycającej/doskonałej jakości.
Do wynajęcia
[AHQ] Właściciel nieruchomości nie zostanie obciążony kosztami po negocjacji eksmisji na skutek złamania zasad najmu przez lokatora.
[AHQ] Komunikat o niepowodzeniu wydarzenia nie wyświetla się już po ukończeniu wydarzenia „Bunt lokatorów” i wykonaniu interakcji „Obiecaj lepsze warunki”.
[AHQ] Wyzwania parceli oraz cechy parceli pobranych z Galerii prawidłowo odzwierciedlają ich cechy w grze.
[AHQ] Gdy lokator zburzy mieszkanie w parceli mieszkalnej na wynajem, czynsz za pozostałe ukryte mieszkania nie spadnie do zera.
[AHQ] Element (yfBody_EPLongTunicPants_darkpink) łączy się teraz ze wszystkimi paznokciami.
Zakochaj się!
[AHQ] Obiekt (yfAcc_PediContrast_ContrastOrange) zyskał pomarańczowy wariant kolorystyczny.
Wampiry
[AHQ] Niemowlaki nie będą już teleportować się na zewnątrz kojca, jeśli gracz wznowi grę, podczas gdy niemowlę zasypia.
Kraina magii
Animacja czarodzieja będzie się rzadziej odtwarzać w trybie Stwórz Sima.
Wilkołaki
[AHQ] Wilkołaki rzadziej wyją w trybie Stwórz Sima.
[AHQ] Wilkołakom nie będzie już brakowało koloru nosa.
Styl dawnych lat
[AHQ] Taca do napojów „Globobarek” pasuje już do stolików ozdobnych / stolików / stolików do kawy.
Badacz zjawisk paranormalnych
[AHQ] Światła nie będą już przełączać się na tryb automatyczny w nawiedzonych domach.
Kryształowe cudeńka
[AHQ] Kryształowe drzewo nie stanie się już niewidzialne ani przezroczyste, a kryształy będzie można zbierać.
Wielkie porządki
[AHQ] Nastrójnik „Czysty dom” otrzymał licznik czasu, który uniemożliwia obchodzenie innych nastrójników oraz blokowanie powiązanych interakcji.
DirectX 11 – usprawnione wykrywanie kart graficznych na systemach hybrydowych
Naprawiliśmy problem, który występował u posiadaczy laptopów z hybrydową kartą graficzną, polegający na tym, że na urządzeniach z grafiką NVIDIA i AMD domyślnie ustawiona była wersja 9 DirectX zamiast 11.
Naprawione błędy
Konsola
[AHQ] Wiejska sielanka – obrazy obiektów stworzonych za pomocą haftu krzyżykowego na PlayStation nie są już wyświetlane w skali szarości.
[AHQ] Razem raźniej – łamigłówki nie są już czarno-białe na PlayStation.
Gra podstawowa:
(znacznik AHQ przy informacji o naprawionym błędzie oznacza, że ten błąd był zgłoszony na Answers przez graczy)
[AHQ] Simowie nie będą samodzielnie jeść zepsutego jedzenia.
[AHQ] Rośliny, które mają wystarczającą ilość wody, przestaną umierać.
[AHQ] Interakcje nie będą już się blokować, uniemożliwiając postępy w kolejce interakcji z powodu utknięcia kurczaków na parceli.
[AHQ] Simowie będą zamykać oczy w odpowiednich momentach (na przykład podczas snu).
[AHQ] Simowie będący rodzicami nie utkną już, stojąc bezczynnie przed kołyską oraz próbując nawiązać interakcję ze śpiącym dzieckiem.
[AHQ] Postacie niezależne nie wchodzą już na parcelę bez pukania.
[AHQ] Podręczniki umiejętności są teraz dostępne we wszystkich bibliotekach, a nie tylko w Wierzbowej Zatoczce.
[AHQ] Simowie, z którymi ostatnio podjęto interakcje, pojawią się na początku panelu związków.
[AHQ] Można teraz dać napiwek dostawcy pizzy oraz podjąć z nim interakcję.
[AHQ] Niewidzialne nianie straciły swoje supermoce i stały się widzialne.
[AHQ] Simowie nie będą już nieprawidłowo starzeć się podczas dostosowywania wieku w grze.
[AHQ] Usunięto błąd, który sprawiał, że trzymane na rękach dziecko próbowało wykonać interakcję wymagającą od dorosłego postawienia go na ziemi, lecz dorosły nie mógł tego zrobić, w związku z czym wpadał w pętlę.
[AHQ] Tekstury będą teraz działały na dachach dwuspadowych.
[AHQ] Zaokrąglone ogrodzenia będą teraz rzucać cień.
[AHQ] Niewielkie czarne cienie na mapie zarządzania światami można usunąć, wczytując parcelę, dla której występuje problem, a następnie wychodząc, co spowoduje odświeżenie miniaturki.
[AHQ] W trybie budowania, w trakcie zapisywania parceli, zamiast pustych cech parceli nie pojawiają się już niebieskie kwadraty.
[AHQ] Kod na zmianę stroju służbowego działa teraz dla karier na część etatu.
[AHQ] Męskie bezrękawniki nie będą już widoczne po wyborze preferencji „Kobiece” dla poprzednich elementów z EDTS.
[AHQ] Żałobny nastrójnik nie będzie się pojawiać, gdy na oczach aktywnego Sima umrze nieznajomy Sim. Nastrójnik wyświetla się tylko wtedy, gdy łączy ich co najmniej znajomość.
[AHQ] Tekstura kucyka z poprzedniej EDTS nie będzie już zniekształcać się w pobliżu rozciągniętych kształtów uszu.
Podczas przyjęć urodzinowych niebinarni Simowie są teraz poprawnie określani jako jubilaci.
[AHQ] Śmietnik „Nano” firmy Guerdon 2.0 jest teraz oznaczony jako „bez przyłącza”.
[AHQ] Usunęliśmy problem, który mógł się pojawiać podczas wykonywania interakcji „Adoptuj dziecko” poza parcelą.
Błędy wpływające na wiele pakietów
[AHQ] Usunięto sytuacje, w których obiekty z trybu budowania oraz domy umieszczone po włączeniu kodu „moveobjects” pojawiały się na niebie.
Miejskie życie
[AHQ] „Błąd wczytywania gry” nie wyświetla się po odwiedzeniu mieszkania z basenem. (Kod błędu: 132:dad724e4:16f19fc6).
[AHQ] Festiwale z Miejskiego życia oraz pozostałe zawsze poprawnie wyświetlają się w kalendarzu.
[AHQ] Postacie niezależne w San Myshuno nie będą już nagle przybierać na wadze. Ciała postaci niezależnych powinny podlegać zmianom jedynie, jeśli znajdą się na aktywnej parceli mieszkalnej.
Wyspiarskie życie
[AHQ] Syreny mają teraz własne nagrobki i urny.
[AHQ] Ślubne historie: canoe z Wyspiarskiego życia nie nabiera już wody podczas pływania w świecie Tartosy.
Cztery pory roku
[AHQ] Kompozycje kwiatowe będą wyglądać tak samo po umieszczeniu ich zarówno z poziomu Biblioteki, jak i Galerii.
Życie eko
[AHQ] Wertykalne ogrody zaliczają się teraz do aspiracji niezależnego botanika.
Licealne lata
[AHQ] Posiłki z pudełek śniadaniowych z wyposażenia będą konsumowane przez nastolatki podczas pory obiadowej.
[AHQ] Kamienie pojawią się ponownie kilka godzin po wykopaliskach „Pod wieżą ciśnień” w świecie Copperdale.
Razem raźniej
[AHQ] Występuje mniej problemów z przenikaniem, gdy dzieci ćwiczą jazdę na rowerze w pobliżu budynków.
Ranczo
[AHQ] Nastrójnik „Kiepski plon” nie pojawia się już po zebraniu plonów z rośliny wspaniałej/zachwycającej/doskonałej jakości.
Do wynajęcia
[AHQ] Właściciel nieruchomości nie zostanie obciążony kosztami po negocjacji eksmisji na skutek złamania zasad najmu przez lokatora.
[AHQ] Komunikat o niepowodzeniu wydarzenia nie wyświetla się już po ukończeniu wydarzenia „Bunt lokatorów” i wykonaniu interakcji „Obiecaj lepsze warunki”.
[AHQ] Wyzwania parceli oraz cechy parceli pobranych z Galerii prawidłowo odzwierciedlają ich cechy w grze.
[AHQ] Gdy lokator zburzy mieszkanie w parceli mieszkalnej na wynajem, czynsz za pozostałe ukryte mieszkania nie spadnie do zera.
[AHQ] Element (yfBody_EPLongTunicPants_darkpink) łączy się teraz ze wszystkimi paznokciami.
Zakochaj się!
[AHQ] Obiekt (yfAcc_PediContrast_ContrastOrange) zyskał pomarańczowy wariant kolorystyczny.
Wampiry
[AHQ] Niemowlaki nie będą już teleportować się na zewnątrz kojca, jeśli gracz wznowi grę, podczas gdy niemowlę zasypia.
Kraina magii
Animacja czarodzieja będzie się rzadziej odtwarzać w trybie Stwórz Sima.
Wilkołaki
[AHQ] Wilkołaki rzadziej wyją w trybie Stwórz Sima.
[AHQ] Wilkołakom nie będzie już brakowało koloru nosa.
Styl dawnych lat
[AHQ] Taca do napojów „Globobarek” pasuje już do stolików ozdobnych / stolików / stolików do kawy.
Badacz zjawisk paranormalnych
[AHQ] Światła nie będą już przełączać się na tryb automatyczny w nawiedzonych domach.
Kryształowe cudeńka
[AHQ] Kryształowe drzewo nie stanie się już niewidzialne ani przezroczyste, a kryształy będzie można zbierać.
Wielkie porządki
[AHQ] Nastrójnik „Czysty dom” otrzymał licznik czasu, który uniemożliwia obchodzenie innych nastrójników oraz blokowanie powiązanych interakcji.