Aktualizacja 03;09.2020

Informacje o najnowszych aktualizacjach gry The Sims 4
Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1491
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Aktualizacja 03;09.2020

Post autor: kreatora » piątek 04 wrz 2020, 09:06

Czy Wasi Simowie marzyli kiedyś o ślubie w dżungli? Albo kameralnej, lecz wytwornej uroczystości w lesie? Mogą teraz wziąć ślub w dowolnym świecie wakacyjnym. Wyobraźcie to sobie… Ciepły, słoneczny dzień w Selvadoradzie. Wasz Sim i jego druga połówka pośród gwaru Puetro Llamante… Zupełnie jak w jednym z odcinków telenoweli Russkii.

Poza tym, że pozwalamy… to znaczy zachęcamy Simów do brania ślubów w światach wakacyjnych, poprawiliśmy nieco dynamikę okien, jeśli można tak powiedzieć. Można teraz wstawiać okna, umieszczając je jedno nad drugim, bez konieczności używania kodu bb.moveobjects. Może nie jest to wielka zmiana, ale liczymy, że naszym budowniczym się spodoba!

Specjalnie dla posiadaczy PlayStation 4 popytaliśmy, posprawdzaliśmy i wytrzasnęliśmy więcej pamięci. Powinno to pomóc tym pechowym Simomaniakom, którym gra zawieszała się w czasie podróży i przechodzenia z i do trybu budowania z wykorzystaniem bardziej rozbudowanych plików zapisu.

Wprowadziliśmy także zmianę na PC i Macu, która polega na automatycznym tworzeniu nowego folderu o nazwie ConfigOverride w \Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\. Gracze mogą tam skopiować pliki Default.ini, GraphicsCards.sgr oraz GraphicsRules.sgr, które będą nadrzędne wobec ich odpowiedników z folderu z grą. Tak więc jeśli zdarzyło się Wam już je edytować, możecie to teraz zrobić w nowym folderze.
Radosnego Simowania!

– SimGuruRomeo i SimGuruRusskii
The Sims 4

Po najechaniu kursorem na zakupione cechy nie będzie już wyświetlany tekst „Niedostępne dla robotów”. Wiemy, że roboty to istoty świadome, ale niestety te cechy nie są zgodne z ich oprogramowaniem.
Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że parcele pobrane z Galerii z włączonym manipulowaniem terenem były umieszczane tyłem. Gdzie są drzwi? Z przodu czy z tyłu? Porządek w końcu został przywrócony.
Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że pokrycie terenu nie było poprawnie wyświetlane pod drzewami i fundamentami.
Zespół pracujący nad interfejsem przeprowadził małe porządki i poprawił rozciąganie tła na panelach kariery.
Po wstawieniu okien tego samego typu w piwnicy nie pojawiają się już migające cienie. Przyznaję, że to było dość upiorne, ale już wystarczy tego straszenia, drogie okna.
Naprawiliśmy palety kolorów obiektu „Duży emiter tańczącej wody” w trybie budowania.
Schody bez podstawy nie będą już nachodzić na obrzeża. Bezpieczeństwo przede wszystkim!
Uniwersytet

Niektóre kwiaty i rośliny w Gibbs Hill nie będą już unosić się w powietrzu przy spacerujących Simach. Szczerze mówiąc, latająca flora nawet mi się podoba.
Życie eko

Miejscy projektanci nie będą już wracać do domu z pracy w losowym obuwiu. Wiadomo, że kiedy Sim jest cały dzień na nogach, to chce się odprężyć, ale zmienianie butów w pracy bez większego powodu to już lekka przesada. Poza tym powrót do domu w innym obuwiu jest co najmniej podejrzany.
Naprawiliśmy błąd, który powodował pewne problemy z paletami kolorów strojów miejskiego projektanta.
Kraina magii

Naprawiliśmy błąd związany z generowaniem w Galerii miniatur małych dzieci, które pojawiały się nie tylko w postaci Simów, lecz również czarodziejów. Słodycz też ma swoje granice!
Włóczkowe historie

Co takiego? Wciąż słyszeliście odgłosy dziergania po anulowaniu interakcji? <śpiewnym głosem> To już nie problem.
Naprawiliśmy błąd związany z elementem cfHair_SP17LocsLong, który powodował wyświetlanie wszystkich palet kolorów dla dorosłych Simów.
ORIGIN ID Kreatora

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualizacje gry”