Symulatory życia
Re: Symulatory życia
@Nisełka Steam to jest platforma podobna do origina/ea app. Zakładasz tam profil, instalujesz aplikacje i pozniej przez nia uruchamiasz gre. W platforme wbudowany jest sklep, forum community zarowno samego steama jak i kazdej gry. Ponadto mozesz stworzyc wlasna liste zyczen, dzieki ktorej latwiej jest znaleźć gry, ktore Cię interesuja. No i zaleta jest to, ze w odróżnieniu od origina czy ea app, steam dziala bez zarzutu
W sumie nie wiem czy do dobrego wątku wrzucam, czy powinnam bardziej do Gry inne niż Simsy. Ale dzisiaj wyświetliła mi się na jednym filmie na YT reklama a la średniowiecznej gry online Albion. Co prawda rozgrywką nie przypomina TS - a takich szukam, ale wygląda ciekawie.
Tu nowe super instrukcje, drodzy ziomkowie :
InZOI
Life by you
InZOI
Life by you
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Tu jeszcze jeden chwalipost. Mam wrażenie, że Life by You zaczęła ostrą kampanię zachwalającą.
W filmiku powyżej jest jednak bardzo dużo nieścisłości i mijania się z prawdą. Tłumaczę te nieścisłości tym, że dziewczyna odinstalowała grę i nie wie, co się w międzyczasie w TS4 zmieniło.
A zmieniło się sporo. Ja - totalna hejterka TS4 (na początku) - przyznam, że nawet tę grę polubiłam. A brak otwartego świata staje się coraz mniej uwierający - na rzecz uwierania światami dekoracjami :
Bo tu EA przegięła totalnie. Światy takie jak Tomarang czy San Sequoia to już kompletna porażka, choć przedsmak tego, czego możemy po EA oczekiwać mieliśmy w Copperdale - wiele obiektów, na które patrzyliśmy z nadzieją (czarodziejski Młyn), czy nowe funkcje (chodzenie do szkoły, bal maturalny) okazały się jakąś pomyłką, delikatnie mówiąc. Ale w Life by You też już widzę braki. Co to znaczy - dwie sylwetki do wyboru? Albo cechy... Co z tego, że można ich przypisać do postaci więcej niż w TS4, skoro koszyk tych cech jest dosyć skąpy, jak na taką grę. Zmroziła mnie też martwa twarz postaci - kompletnie bez emocji, a emocje pokazywane są w lewym dolnym rogu w postaci emotki. To chyba jakieś nieporozumienie???
Ale dość rozważań. Oto ten kolejny filmik (oczywiście pełen zachwytów)
W filmiku powyżej jest jednak bardzo dużo nieścisłości i mijania się z prawdą. Tłumaczę te nieścisłości tym, że dziewczyna odinstalowała grę i nie wie, co się w międzyczasie w TS4 zmieniło.
A zmieniło się sporo. Ja - totalna hejterka TS4 (na początku) - przyznam, że nawet tę grę polubiłam. A brak otwartego świata staje się coraz mniej uwierający - na rzecz uwierania światami dekoracjami :
Bo tu EA przegięła totalnie. Światy takie jak Tomarang czy San Sequoia to już kompletna porażka, choć przedsmak tego, czego możemy po EA oczekiwać mieliśmy w Copperdale - wiele obiektów, na które patrzyliśmy z nadzieją (czarodziejski Młyn), czy nowe funkcje (chodzenie do szkoły, bal maturalny) okazały się jakąś pomyłką, delikatnie mówiąc. Ale w Life by You też już widzę braki. Co to znaczy - dwie sylwetki do wyboru? Albo cechy... Co z tego, że można ich przypisać do postaci więcej niż w TS4, skoro koszyk tych cech jest dosyć skąpy, jak na taką grę. Zmroziła mnie też martwa twarz postaci - kompletnie bez emocji, a emocje pokazywane są w lewym dolnym rogu w postaci emotki. To chyba jakieś nieporozumienie???
Ale dość rozważań. Oto ten kolejny filmik (oczywiście pełen zachwytów)
Niektóre "gotowe" wersje tych gier już miały swoje premiery. Graliście już w któreś? Jeśli tak, jakie wrażenia?
Część symulatorów dzielnie się trzyma, ale część upadła https://www.gry-online.pl/newsroom/wiel ... ki/z629c7a
InZOI
Właśnie na Steam pojawiła się informacja, że gra InZOI będzie wkrótce dostępna. Na razie można ją dodać do listy życzeń.
Warto zajrzeć na stronę Steam, bowiem Krafton zamieścił tam aż 39 scerenów z gry oraz podane zostały wymagania systemowe, jakie winien spełniać sprzęt, by w tę gr zagrać:
Jeżeli ktoś chce się więcej dowiedzieć o tym symulatorze może prześledzić wywiady, których udzielił jej twórca.
Pierwszy pochodzi z kanału koreańskiego youtubera i zawarty jest w dwóch częściach (są napisy do automatycznego przetłumaczenia na język polski:
Z kolei drugi wywiad został zamieszczony na oficjalnej stronie InZoi na You Tubie (napisy tez do przetłumaczenia)
.
Właśnie na Steam pojawiła się informacja, że gra InZOI będzie wkrótce dostępna. Na razie można ją dodać do listy życzeń.
Warto zajrzeć na stronę Steam, bowiem Krafton zamieścił tam aż 39 scerenów z gry oraz podane zostały wymagania systemowe, jakie winien spełniać sprzęt, by w tę gr zagrać:
Jeżeli ktoś chce się więcej dowiedzieć o tym symulatorze może prześledzić wywiady, których udzielił jej twórca.
Pierwszy pochodzi z kanału koreańskiego youtubera i zawarty jest w dwóch częściach (są napisy do automatycznego przetłumaczenia na język polski:
Z kolei drugi wywiad został zamieszczony na oficjalnej stronie InZoi na You Tubie (napisy tez do przetłumaczenia)
.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Kirko, chyba jdnak wolę grę, która nie udaje przeróbk fotografii w wysokiej rozdzielczości. Od nadmiaru kolorów, szczegółów nie wiadomo na czym skupić wzrok. To już nie będzie gra tylko udawanie, że żyjemy w hiperrealistycznym świecie. A tak dobrze się zapowiadało Life by You - nie udawało video, tylko było widać, że to gra, a nie przeróbki realnych fotek.
Zresztą w dobie sztucznej inteligencji chyba jednak w tym kierunku będą zmierzać twórcy gier. Aż ktoś na nowo odkryje pikselowego Minecrafta, i wrócimy do korzeni
Zresztą w dobie sztucznej inteligencji chyba jednak w tym kierunku będą zmierzać twórcy gier. Aż ktoś na nowo odkryje pikselowego Minecrafta, i wrócimy do korzeni
Ostatnio zmieniony środa 14 sie 2024, 20:46 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3465
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Faktycznie to chyba po raz pierwszy połaczenie takiej grafiki z zupełnie otwartym światem w swobodnej grze bez narzuconych zadań i scenariusza czyli taka mała rewolucja. Napewno wielu sponsorów, deweloperów itd zastanawia się jak podażając naturalnym (niestety) kierunkiem świata czyli w strone totalnego matrixu tworzyć gry w których faktycznie gracz będzie spędzał cały swój wony czas kupując i kupując bez przerwy jakieś wirtualne przedmioty czy funkcje. Z tego powodu cos mi sie zdaje, że symulacja życia to jednak gatunek który swoje 5 minut ma dopiero przed sobą tylko właśnie mam takie drobne obawy co do celu i zamierzeń, zreszta to w sumie tez nie nowosć bo próbka było store a teraz te przysłowiowe dlc z chomikiem do zwierzaków. Ok pomarudziłem (prawo wieku) a teraz obejrze sobie z ciekawością te materiały,m dzieki ogromnke Kirka, sporo tego!
@Alibali twórca gry inZOI w którymś z wywiadów informował, że w grze jest opcja dot. grafiki. Jeżeli ktoś nie lubi takiej hiperrealistycznej, to może ja zmienić np. na taką "simową" lub kreskówkową, a nawet na typ anime.
@SimDels informacja dla Ciebie odnośnie budowania wieżowców. Początkowo twórcy przewidywali budynki tylko czteropiętrowe. Jednak przyszli gracze domagali się wysokościowców. Autorzy InZOI przychylili się do tej prośby. W grze mozna budować budynki o nieskończonej liczbie pięter z tym, że po powstaniu czwartego piętra będzie ostrzeżenie, iż gracz tworzy to na własną odpowiedzialność.
Jeszcze taka uwaga odnośnie wymagań systemowych In ZOI - komentujący te wymagania jednogłosnie stwierdzili, że jeżeli na swoim komputerze grasz lub jesteś w stanie zagrać w "Cyberpunka 2077" to spokojnie odpalisz również ten symulator życia.
A teraz informacja dla wszystkich zainteresowanych InZOI, a konkretnie tworzeniem ludzików.
Otóż na oficjalnym kanale gry na YouTube pojawiła się taka informacja:
" Z przyjemnością przedstawiamy funkcję personalizacji postaci inZOI, „inZOI: Character Studio”, w której możesz edytować i udoskonalać wygląd swoich Zoi. Będzie ona dostępna wyłącznie na Steamie przez zaledwie pięć dni, od 21 sierpnia o 4:00 rano do 26 sierpnia o 4:00 rano (UTC), z bezpłatnym dostępem do pobrania dla wszystkich. Twoje dzieła w „Canvas” zostaną zapisane i będą dostępne do użytku, gdy inZOI zostanie oficjalnie wydane. Więc nie martw się — stwórz ich tyle, ile możesz! Bądź na bieżąco i przygotuj się — Twoja podróż do inZOI: Character Studio rozpocznie się w przyszłym tygodniu"
@SimDels informacja dla Ciebie odnośnie budowania wieżowców. Początkowo twórcy przewidywali budynki tylko czteropiętrowe. Jednak przyszli gracze domagali się wysokościowców. Autorzy InZOI przychylili się do tej prośby. W grze mozna budować budynki o nieskończonej liczbie pięter z tym, że po powstaniu czwartego piętra będzie ostrzeżenie, iż gracz tworzy to na własną odpowiedzialność.
Jeszcze taka uwaga odnośnie wymagań systemowych In ZOI - komentujący te wymagania jednogłosnie stwierdzili, że jeżeli na swoim komputerze grasz lub jesteś w stanie zagrać w "Cyberpunka 2077" to spokojnie odpalisz również ten symulator życia.
A teraz informacja dla wszystkich zainteresowanych InZOI, a konkretnie tworzeniem ludzików.
Otóż na oficjalnym kanale gry na YouTube pojawiła się taka informacja:
" Z przyjemnością przedstawiamy funkcję personalizacji postaci inZOI, „inZOI: Character Studio”, w której możesz edytować i udoskonalać wygląd swoich Zoi. Będzie ona dostępna wyłącznie na Steamie przez zaledwie pięć dni, od 21 sierpnia o 4:00 rano do 26 sierpnia o 4:00 rano (UTC), z bezpłatnym dostępem do pobrania dla wszystkich. Twoje dzieła w „Canvas” zostaną zapisane i będą dostępne do użytku, gdy inZOI zostanie oficjalnie wydane. Więc nie martw się — stwórz ich tyle, ile możesz! Bądź na bieżąco i przygotuj się — Twoja podróż do inZOI: Character Studio rozpocznie się w przyszłym tygodniu"
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Super wiadomość @Kirka Nie wiem jednak, czy dałąbym zagrać w tego Cyberpunka - muszęsprawdzić, jakie ma wymagania.
Tymczasem nieoczekiwanie moja bratowa zapałała chęcią zagrania w tę moją grę. Z przyjemnością ją uczę, ale bywa to nieoczekiwanie męczące! Ciekawa jestem, czy InZoi będzie łatwiejsze niż Simy. Bo ja jestem taka "kumata", że dopiero teraz odkrywam niektóre możliwości gry. Czy Ty/Wy też tak macie?
Tymczasem nieoczekiwanie moja bratowa zapałała chęcią zagrania w tę moją grę. Z przyjemnością ją uczę, ale bywa to nieoczekiwanie męczące! Ciekawa jestem, czy InZoi będzie łatwiejsze niż Simy. Bo ja jestem taka "kumata", że dopiero teraz odkrywam niektóre możliwości gry. Czy Ty/Wy też tak macie?
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3465
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Oj my mamy na pewno No ale ja mniej gram niż buduję, jednak czuje, że biorąc pod uwagę wszystkie dlc to nie znam przynajmniej 1/3 interakcji.
Kirko jesteś niesamowitym informatorem, te opcje z wieżowcami brzmią ciekawie. Może faktycznie inny styl lub słabsze ustawienia grafiki pozwolą większości z nas się tym pobawić. Demo będzie do tego okazją by to sprawdzić (ja to widzę tak, że się odpali i będzie działać ale komp nagrzeje się jak grzejnik i ewentualnie ludzik będzie mieć ruchy robota ).
Kurczę co by nie powiedzieć wygląda na to i to jest ciekawostka dla wszystkich którzy się ewentualnie śmieją z tego że ktoś gra w Simsy (bo że dla dzieci lub tylko dziewczynków) ; no na bank nie ma trudniejszych gier do stworzenia, wszystko na to wskazuje także falstard lby.
Kirko jesteś niesamowitym informatorem, te opcje z wieżowcami brzmią ciekawie. Może faktycznie inny styl lub słabsze ustawienia grafiki pozwolą większości z nas się tym pobawić. Demo będzie do tego okazją by to sprawdzić (ja to widzę tak, że się odpali i będzie działać ale komp nagrzeje się jak grzejnik i ewentualnie ludzik będzie mieć ruchy robota ).
Kurczę co by nie powiedzieć wygląda na to i to jest ciekawostka dla wszystkich którzy się ewentualnie śmieją z tego że ktoś gra w Simsy (bo że dla dzieci lub tylko dziewczynków) ; no na bank nie ma trudniejszych gier do stworzenia, wszystko na to wskazuje także falstard lby.
Kolejna zajawka z InZOI. Trailer, na którym pokazano nieco nowe animacje, m.in. surfowanie, jazdę kolejką górską (tak, tak park rozrywki to nie będzie królicza nora) itp.
Zresztą proszę zobaczyć:
Na filmiku tego nie ma, ale na plaży oprócz surfowania, śpiewu przy ognisku, opalania się, łowienia ryb, będzie można także grać w piłkę plażową
Natomiast, jeżeli chodzi o samochody, są dwie opcje kierowania nimi - możemy wsiąść do samochodu i sami nim sterować lub włączyć automatyczne sterowanie. Oprócz samochodu istnieje także możliwość jazdy autobusem, tylko że w tym przypadku wsiadamy do pojazdu i jesteśmy przeniesieni do punktu docelowego, gdzie wysiadamy z autobusu. W przyszłości będzie również opcja podróży metrem, a nawet twórcy coś przebąkują o samolocie.
Na dzień dzisiejszy już są dostępne dwa światy. Jeden inspirowany koreańskim miastem, drugi nawiązujący do amerykańskiego city. Twórcy pracują teraz jeszcze nad trzecim.
I jeszcze jedno - w grze są przerywniki filmowe (z tego, co wiem gracze lubili tę część w The Sim 2).
Jeżeli ktoś jest zainteresowany rozgrywką na wczesnym etapie, to może zapoznać się z tematem na YouTube, bowiem wybrani streamerzy otrzymali tę wczesną wersję gry i od wczoraj, tj. 17.08.2024 r. mogą prezentować treści w swoich filmikach. Warto więc na YouTube wpisać hasło InZOI, a wyświetli się multum pozycji.
(osobiście proponuję kanał youtubera Pixelade, który dogłębnie analizuje treść gry i będzie to czynił cyklicznie codziennie. Wczoraj był filmik z CAS, dzisiaj jest jeszcze kreator i trochę z trybu budowania. Oczywiście trzeba włączyć tłumaczenie na jęz. polski. Z polskich yutuberów możliwość przetestowania rozgrywki otrzymał KOSmo).
Zresztą proszę zobaczyć:
Na filmiku tego nie ma, ale na plaży oprócz surfowania, śpiewu przy ognisku, opalania się, łowienia ryb, będzie można także grać w piłkę plażową
Natomiast, jeżeli chodzi o samochody, są dwie opcje kierowania nimi - możemy wsiąść do samochodu i sami nim sterować lub włączyć automatyczne sterowanie. Oprócz samochodu istnieje także możliwość jazdy autobusem, tylko że w tym przypadku wsiadamy do pojazdu i jesteśmy przeniesieni do punktu docelowego, gdzie wysiadamy z autobusu. W przyszłości będzie również opcja podróży metrem, a nawet twórcy coś przebąkują o samolocie.
Na dzień dzisiejszy już są dostępne dwa światy. Jeden inspirowany koreańskim miastem, drugi nawiązujący do amerykańskiego city. Twórcy pracują teraz jeszcze nad trzecim.
I jeszcze jedno - w grze są przerywniki filmowe (z tego, co wiem gracze lubili tę część w The Sim 2).
Jeżeli ktoś jest zainteresowany rozgrywką na wczesnym etapie, to może zapoznać się z tematem na YouTube, bowiem wybrani streamerzy otrzymali tę wczesną wersję gry i od wczoraj, tj. 17.08.2024 r. mogą prezentować treści w swoich filmikach. Warto więc na YouTube wpisać hasło InZOI, a wyświetli się multum pozycji.
(osobiście proponuję kanał youtubera Pixelade, który dogłębnie analizuje treść gry i będzie to czynił cyklicznie codziennie. Wczoraj był filmik z CAS, dzisiaj jest jeszcze kreator i trochę z trybu budowania. Oczywiście trzeba włączyć tłumaczenie na jęz. polski. Z polskich yutuberów możliwość przetestowania rozgrywki otrzymał KOSmo).
Czyli wygląda na to, że mimo wszystko InZOI jest nastawione na możliwość tworzenia uniwersów osadzonych we Współczesności.
Znalazłam wzmiankę o grze the Guild 3, grze z uniwersum osadzonym w Średniowieczu. Jeśli graliście w nią, dajcie mi proszę znać, jaką mamy tam dowolność w tworzeniu postaci, scenografii i całej reszty. Jak bardzo każdy z tych aspektów jest tu zbliżony do the Sims 4? Oglądałam jeden podcast o the Guild 3 na YouTube i wydaje mi się, że podobieństwo do the Sims 4 w tej materii wynosi 5/10, ale wciąż nie jestem pewna.
Znalazłam wzmiankę o grze the Guild 3, grze z uniwersum osadzonym w Średniowieczu. Jeśli graliście w nią, dajcie mi proszę znać, jaką mamy tam dowolność w tworzeniu postaci, scenografii i całej reszty. Jak bardzo każdy z tych aspektów jest tu zbliżony do the Sims 4? Oglądałam jeden podcast o the Guild 3 na YouTube i wydaje mi się, że podobieństwo do the Sims 4 w tej materii wynosi 5/10, ale wciąż nie jestem pewna.
Kosmo dał komentarz porównawczy TS4 vs InZOI Nie do końca się z nim zgadzam, bo skoro w grze podstawowej InZOI jest więcej, niż w grze podstawowej TS4, to uważam to za plus, bo od razu można ogarnąć rozgrywkę z porządną fabułą. Nawet jeśli do zabawy w różne epoki historyczne będą potrzebne jakieś rozszerzenia, to już teraz można ogarnąć rozgrywkę z porządną fabułą osadzoną w naszych czasach. Chyba, że ktoś z was grywa już w InZOI i może potwierdzić, że już w grze podstawowej można osadzać fabułę przynajmniej w niektórych epokach.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3746
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Mam nadzieję, że weźmiesz pod uwagę parametry kompa potrzebne do Inzoi. Skoro twój nie uciąga Simsów w obecnej wersji, to nawet nie masz o czym marzyć, jeśli chodzi o tę drugą grę. Z tego choćby powodu nie ma (póki co) aż takiego entuzjazmu wśród miłośników tego typu gry - mało komu chce się wymieniać kompa dla symulatora życia.
@Alibali Masz rację. Na obecnym kompie nie będę instalować jakiejkolwiek gry, bo znów będzie mieć humory. Ok. miesiąc temu jakiś sterownik strzelił focha i w każdym okienku/edytorze tekstu nie chciało mi przestać pisać litery k, a czegokolwiek bym w Internecie nie chciała robić, wyrzucało mnie do okienka do wpisywania adresów i to k wpisywało się, jak katarynka. Myślałam, że nie-powiem-co mnie strzeli. Jednak wyżej mówię o samych różnicach w rozgrywce w podstawach obu gier.