People of the Newbery - nowy symulator życia

O kocie, samochodzie, pracy i o niczym. Chcesz pogadać o czymś innym niż nasze piksele? Proszę bardzo!
Awatar użytkownika
Kirka
Felietonista
Posty: 130
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

People of the Newbery - nowy symulator życia

Post autor: Kirka » poniedziałek 17 sie 2020, 19:52

Złościmy się na kolejne bugi gry The Sims 4, zastanawiamy, kiedy wyjdzie The Sims 5, fascynujemy Paralives i tym co Alex Masse nam dawkuje, a tymczasem po cichutko, bez szumu i reklamy powstaje nowy symulator życia pod nazwą People of the Newbery.
Twórcy (twórca) tak tę grę opisują:
"„Czy potrafisz kontrolować ludzi cyfrowych - zmuszając ich do gotowania, sprzątania, ćwiczeń, oglądania telewizji, znajdowania pracy, płacenia rachunków, tworzenia rodziny i interakcji społecznych… Uważasz, że to niesamowicie wciągające? Gratulacje, jesteś po prostu wielkim fanem symulatora życia.
People of the Newbery to nadchodząca gra niezależna, która symuluje życie. Możesz zbudować idealną osobę w idealnym domu, stworzyć uroczego szczeniaka zgodnie z własnymi specyfikacjami. Otworzyć własną firmę, sklep odzieżowy lub małą kawiarnię. Możesz grać sam lub ze znajomymi, w trybie online dla 5 osób .
Stwórz własną niesamowitą historię w nowym realistycznym symulatorze życia. Wdrażaj swoje kreatywne pomysły. Gra jest obecnie w fazie rozwoju i zostanie wydana w Epic Games. Obsługiwane platformy: PC, Mac, PS5 i Xbox Series X"
Oficjalny zwiastun tej gry pojawił się w czerwcu br. :


A potem, co kilka tygodni następne. Oto, co wiemy już o nowym symulatorze:

1/ Bardzo się cieszymy, że możemy pokazać osiągnięcia w rozwoju gry. Jest to edytor postaci, który pozwala na zmianę różnych części ciała postaci oraz zwrócenie uwagi na mało zauważalne cechy wyglądu. Cechą edytora jest kompatybilna mechanika dwóch części gier The Sims 3 i Sims 4, daliśmy graczowi wybór sposobu wybierania części ciała. Możesz zmienić części ciała, zaznaczając je lub użyj suwaków
Na filmikach tego nie ma, ale według zapewnień na Discordzie jednego z twórców, istnieje również suwak wzrostu.
- tworzenie kobiety


- i mężczyzny


2/ W People of the Newbery możesz używać prostych, ale potężnych narzędzi do tworzenia i edycji przyrody. Gracze będą mogli tworzyć niestandardowe wymiary i proporcje.


3/ W grze People of the Newbery zobaczysz ponad 100 różnych zwierząt. Będą to zwierzęta domowe i dzikie zwierzęta, które zobaczysz w lesie lub zoo.


Co jeszcze wiadomo o grze Ludzie z Newbery (informacje pochodzą z Discorda)
4/ Przed wydaniem gry przeprowadzone zostaną trzy testy, istnieje więc mozliwość zgłoszenia się i wypróbowania gry za darmo;
5/ Gra będzie obsługiwać języki:
angielski, francuski, niemiecki, polski , rosyjski, chiński;
6/ Gra będzie miała dużą mapę globalną z różnymi krajami i miastami, ale można je odwiedzić tylko jako turysta, natomiast zbudować własny dom i mieszkać można tylko w Newbery;
7/ Na początku gry dostaniemy dużo treści, ubrania, fryzury, meble, style domu i nie tylko. Twórca (twórcy) będę dodawać nowe DLC do gry i wypuszczać je za darmo co 3 miesiące.
Na początku gry otrzymamy również zupełnie nowe miasto, 2 ośrodki i farmę.
Z kolei za cenę 7 $ zostanie wydane DLC z nowymi miastami i kurortami;
8/ W grze możesz spotkać dowolną postać i nawiązać z nią związek, postaram się, aby ten proces był przyjemniejszy. Możesz się ożenić i mieć dzieci. Jak dotąd twórcy nie chcą lub nie mogą nic powiedzieć o osobach LGBT. Powstrzymali się się od odpowiedzi;
9/ W People of the Newbery prawdopodobnie nie będzie wampirów lub wilkołaków. Twórca bowiem stwierdził, że jest to symulator prawdziwego życie, a w życiu przecież takie nadprzyrodzone stworzenia nie biegają po ulicy (cyt.) „Możesz dodać miejskie legendy o wampirach i wilkołakach, ale jeśli gracz dowie się więcej na ten temat, zrozumie, że wszystkie wilkołaki i wampiry to prawdziwi ludzie, którzy odgrywają rolę wampirów. Gracz może również zostać poproszony, by odegrać rolę wampira, ale to wszystko nie będzie prawdą. ”;
10/ Gra będzie miała 10 etapów życia, zaczynając od dziecka, a kończąc na najstarszym. Wszystkie te etapy będą się różnić w zależności od życzeń i potrzeb postaci. Na przykład w wieku 16 lat Twoja postać będzie częściej zakochiwała się w dziewczynach, a dziewczynki w wieku 16 lat będą częściej kupować nowe ubrania;
11/ Będzie postęp historii dla każdej postaci w grze;
12/ Do gry zostanie dodana mała fabuła, losowe wydarzenia i ciekawe zadania. Będzie można poznać historię niektórych mieszkańców Newbery;
13/ Prawdopodobnie już na starcie będą pory roku, bowiem twórca oznajmił, ze obecnie "pracuje nad śniegiem";
14/ Gra nie będzie obsługiwać modów, aby utrzymać dobrą optymalizację gry, wiele osób zauważyło już błędy w grze Sims 3 i Sims 4 spowodowane są modyfikacjami (szczególnie po nowych aktualizacjach gry). Co 2-3 miesiące będę wypuszczany nowy darmowy dodatek, zawierający nowe ubrania, meble i wszystko, co jest w grze niezbędne;
15/ Gra będzie sterowana za pomocą klawiatury i myszy;
16/ W grze zastosowano technologię Unreal Engine 4, umożliwiającą elastyczne dostosowywanie grafiki i wydajności gry. Dzięki temu można uruchamiać ją na prawie każdym komputerze.
17/ Przybliżony rozmiar gry na starcie to 50 GB;
18/ Data wydania - trzeci kwartał 2021 roku.

A teraz zdjęcia wnętrza chaty farmera (zdjęcia pochodzą ze strony People of the Newbery z fb
People wnętrze.JPG
People wnętrze 2.JPG
People.JPG
Na kanale You Tube dot. gry Ludzie z Newbery można obejrzeć również filmiki pokazujące ruch postaci (animację biegu i mimikę twarzy) oraz zorzę polarną (i domek farmerski na palach)
https://www.youtube.com/channel/UCyEcZS ... R7Q/videos

Na razie nic nie wiadomo o trybie budowy. Może zostanie on pokazany na następnym filmiku twórców gry. Film ten zostanie opublikowany 20 sierpnia br.


Jedna z yutuberek przygotowała film prezentujący ten nowy symulator życia (i właściwie od niej dowiedziałam się, ze w ogóle taka gra powstaje)


To tyle, co na razie znalazłam o nowym symulatorze. Może ktoś z forumowiczów wie coś więcej?

Osobiście bowiem, tym co zobaczyłam na filmikach i przeczytałam w informacjach, jestem zauroczona, nawet bardziej niż Paralives. Uwielbiam bowiem realistyczną grafikę.
O ile więc nie jest to jakaś podpucha, czy ściema (bo o twórcy/twórcach tejże gry nic nie wiadomo), to życzę Twórcy/Twórcom (i oczywiście przyszłym fanom) powodzenia.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1605
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 17 sie 2020, 23:52

No i super! Najwyraźniej ktoś pozazdrościł EA dochodów :) Mam nadzieję, że to nie ściema, bo gra zapowiada się interesująco.

Awatar użytkownika
Kirka
Felietonista
Posty: 130
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » wtorek 18 sie 2020, 01:05

Niestety :( Poprzedni mój wpis był bardzo entuzjastyczny, jeżeli chodzi o grę People of the Newbery. Zresztą nie tylko ja byłam nią zachwycona, gdyż youtuberzy wręcz rzucili się, by publikować informacje o tymże symulatorze.
Jednak teraz, po kilku godzinach szperania w internecie, czuję się zawiedziona, a wręcz oszukana. Dlaczego?
Już trochę wiadomo o twórcy tej gry. Prawdopodobnie pochodzi z Rosji. Na Twitterze zaś przyznał się, że nad grą pracuje samodzielnie od siedmiu miesięcy. Wcześniej studiował, rozpracowując silnik gry i przygotowywał się do stworzenia symulatora już od 2016 r. Jednak nie to jest istotne w całej tej sprawie.
Otóż przedstawiony przez tego "twórcę" edytor postaci jest żywcem zerżnięty z programu zwanego Unreal Engine (akurat na ten aspekt zwrócił mi uwagę syn). Pakiet ten (stworzony przy pomocy jednego z najpopularniejszych grafików postaci aktualnie na Artstation) pozwala na potężną personalizację. Umożliwia graczom zaprojektować idealną postać lub stworzyć wiele różnych NPC do swojej gry!
Zawiera:
- kobiecą postać gotową do gry z rozbudowaną personalizacją twarzy i ciała. Idealny dla każdej kobiety / dziewczyny, do projektów FPS lub RPG.
link do programu (gdyby ktoś był zainteresowany)
https://www.unrealengine.com/marketplac ... ion-female
oraz film na You Tube jak tenże edytor działa:



- męską postać gotową do gry z rozbudowaną personalizacją twarzy i ciała. Idealny dla każdego bohatera, do projektów FPS lub RPG.
link do programu
https://www.unrealengine.com/marketplac ... ation-male
i film przedstawiający możliwości edytora



Każdy pakiet (męski, żeński) jest płatny i to sporo.

Nie wiem, o co chodzi "Twórcy" symulatora (jak nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o kasę), ale przecież takie oszustwo wcześniej czy później ujrzy światło dzienne.
Nic to, ciekawa jestem, co ten pan zaprezentuje na filmiku 20 sierpnia, może jednak nie trzeba gry definitywnie skreślać z listy oczekiwanych.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1881
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » wtorek 18 sie 2020, 17:11

Edytor postaci jak rozumiem w podobie do popularnych narzędzi typu Unreal 4 (tworzenie gier z gotowców z opcja importu własnych obiektów) ale nie jest to część jednego z takich edytorów (?)
Takie narzędzia dają co prawda potężne możliwości i choć chyba zawsze liczymy, że nowa gra będzie czymś więcej niż tym co teoretycznie możemy stworzyć sami nie mając wielkiego studia (relatywnie worka kasy i przygotowania w temacie) to jednak można w tych edytorach importować własne obiekty i tworzyć menu a na ile to się wydaje profesjonalne to już kwestia na którą odpowiedzią może być jedynie efekt finalny i jego odmiennoś ćgraficzna od tego co na szybko zrobimy z gotowych pakietów drzewek czy postaci.
Raczej chyba wszyscy spodziewamy się czegoś oryginalnego czyli tworzonego od zera a jak to się zwykło mawiać; narzędzia zawsze są mniej ważne od wyobraźni.
Najważniejsze i za to dzięki wielkie Kirka; że wyraźnie zainteresowanie tworzeniem gier simo-podobnych nabiera rozpędu. Osobiście mam taką nadzieje, że powtórzy się historia podobna do tej w tematyce symulatorów lunaparków kiedy po blisko dekadzie totalnego zastoju i wspominania jedynej słusznej gry (RCT#) nagle pojawiły sie a z trzy podobne projekty.
Wtedy pierwszy nie wypalił (pokazywano i wtedy właśnie eytor w którym tworzono grę ,chyba coś na podobieństwo) drugi i trzeci zapremierowały niemal jednocześnie; nowa wersja od dawnego monopolisty w gatunku (Atari) na starcie przegrała wyścig z rozbudowanym narzędziem do tworzenia światów (bo tak konkurencyjny symulator lunaparku o nazwie Planet Coaster wypadałoby nazwać bez cienia przesady) . Ciekaw jestem obserwując ten nagły zryw entuzjazmu nowych twórców czy historia się powtórzy i coś mi się zdaje ,że to tylko kwestia czasu, może i tym razem coś niewypali, inna premiera się opóźni ale ostatecznie wygra wizja ,która powstała z słuchania rynku (graczy) a nie jedynie oparta na sprawdzonych metodach w stylu jak wyciągnąć kasę na powtarzaniu schematu w rodzaju "rzućmy znów te same dodatki a w bonusie zmniejszmy edytowalność gry tak by gracza zmusić do kupowania płatnej zawartości (bo jak chcesz mieć nowe otoczenie to jesteś zdany na dodatek). Sims4 pod względem twardej polityki odmawiającej graczowi części frajdy dla kasy z powodu świadomości wydawcy na monopol w gatunku osiągneło pewien szczyt więc w sumie do przewidzenia było to, że rynek się otworzy tylko wydaje się, że tworzenie takiej gry jest chorendalnie trudne więc tym bardziej cieszy każda próba i każda wizja alternatywy.
Trzymam kciuki także za ten projekt bo coby nie powiedzieć na taka grafikę chyba nikt by się nie pogniewał (poza ewentualnie nie dającym rady kompem) mimo, że jakoś lepsze przeczucia mam co do Paralives.
Dzięki za info ,zobaczymy jak to się rozwinie, ważne że pojawiają się nowe próby stworzenia takiego symulatora.

Graficznie People of Newbery to chyba byłoby cacuszko :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1491
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » piątek 21 sie 2020, 16:06

Jak na razie jedynie EA i finansowo i z pwodu posiadania duzych zasobow specjalistow moze pokusic sie o wydanie i to szybke takiego przeboju. I mam nadzieje ze to zrobi w Sims 5 i nie odda pola bez walki.
Silą rzeczy bedzie musiala bardziej sie postarac by przebic ewentualna konkurencje i dopiescic grę i pod wzgledem grafiki i zawartości oraz wygladu simow piatkowych.
Najgorszym scenariuszem bedzie jesli EA oleje te konkurencje i wypausci znow bubla za ciezka kasę, a konkurcja i tak jej nie dorowna i bedziemy mieli trzy podobne symularory zycia - a krotko mowiac trzy buble z czego bubel EA będzie najlepszy i tak ze wzgledow wymienionych w pierszym zdaniu.
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Kirka
Felietonista
Posty: 130
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » poniedziałek 24 sie 2020, 15:20

Już trochę wiadomo o twórcy People of the Newbery. Jest to Michaił Szewczuk 22 letni student pochodzący z Rosji. Przyznał się do tego, iż zakupił sporo aktywów Unreal Enigme, gdyż po pierwsze takie gotowce przyspieszają tworzenie podstaw gry, a po drugie są tańsze niż zatrudnienie profesjonalnego artysty grafika, co dla osoby nieposiadającej zaplecza finansowego jest bardzo istotne. Zresztą z tego, co się zorientowałam często kupuje się skrypty / animacje / dźwięki / zasoby od innych w celu ukończenia projektu. Tak robią też duże studia, tworzące gry np. z gotowych zasób UE korzystali np. twórcy " Cities Skylines".
Nadal nie wiem, czy People of the Newbery jest próbą oszustwa, czy też młody człowiek naprawdę jest pasjonatem i wierzy, że samodzielnie stworzy tę grę. Jeżeli ma szczere zamiary, to musi teraz , po fali hejtu, bardzo zmobilizować, aby pokazać coś co ludzi przekona.
Póki co dzisiaj zaprezentował ten zwiastun, opisując go tak
" Dziś pokażę, jak sterować kamerą, jak działają niewidoczne ściany i jak ozdobić budynki roślinami. Obszar na tym filmie to przedmieścia Newbery. Mieszkają tam rolnicy i ci, którzy chcą być blisko natury. Po wizycie w tym miejscu możesz zbudować własne ranczo, hodować zwierzęta i uprawiać rośliny"



Obiecał również na Twitterze, że wkrótce opowie coś o rozgrywce. Zobaczymy, czy podoła wyzwaniu.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1491
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » wtorek 25 sie 2020, 21:42

Prawdę powiedziawszy lepiej ten jego "real" wyglada niz w Paralives. Mnie nie przeszkadza ze uzywa cudzych rozwiazań. Dopoki nie zlamie prawa autorskiego i go nie oskarza ro jest OK. Generalnie graczowi wisi,dynda i powiewa kto cos pierwszy wymyslił, bo gracz tylko chce dostać ladny produkt i nie interesuje go skad tworca tego produktu zwinąl rozwiazania ktore przeniosł do nowej gry.
My chcemy symulacji zycia perfekt zrobionej, slicznej i tak zblizonej do realu o jakim marzymy jak to mozliwe. Kto nam to dostarczy i komu po drodze zwedzi pomysly osobiscie mnie nie obchodzi. Jak na razie w XXI wieku wciaz nic takiego nie powstalo, Tylko EA dala nam bublopodobny produkt i tak daleko odjechany od tego czego chcieli milosnicy simsow jak to mozliwe, Kupujemy bo nie ma innej takiej gry. Kupujemy bo w dobie pandemii chcemy przeniesc sie choc na chwile do innego slicznego swiata. Oczuwiscie to dotuczy milosnikow symulacji zycia = milosnicy strzelaniny, potworów i horroru mogą przebierać w ofertach... My to jakiś cholerny, margines ktorym sie inne, duze wytwonie gier zupelnie nie przejmują...
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Kirka
Felietonista
Posty: 130
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » niedziela 06 wrz 2020, 19:05

Twórca "People of the Newbery" wrzucił kolejny króciutki zwiastun. Tym razem dotyczący kreatora postaci i tak o tym napisał:
"To niewielka część nowego edytora postaci. Wykonano wiele pracy, aby naprawić błędy i poprawić wydajność gry. W tej chwili pracujemy nad nowym interfejsem gry, w przyszłych filmach będziecie mogli zobaczyć gotowy edytor. Wiele osób lubi spędzać dużo czasu na tworzeniu postaci. Postanowiliśmy cię zadowolić! Możesz wybrać styl pomieszczenia, w którym chcesz tworzyć. Tworzymy również osobne białe tło i inteligentny aparat. Możesz robić zdjęcia swoim postaciom i udostępniać je znajomym"
Na Twitterze natomiast wyjaśnił, że będzie można kształtować każdą część ciała oraz będzie też koło kolorów, umożliwiające zmianę odcieni skóry, włosów, brwi, ubrania. Zimą tego roku pojawi się z kolei demo gry związane z kreatorem postaci.
Dodał także, że wkrótce pokaże okolice Newbery.



Nadal mam mieszane uczucia, co do prawdziwości gry, ale chciałabym aby jednak kiedyś ujrzała światło dzienne. Podoba mi się bowiem jej realizm.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1491
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 07 wrz 2020, 13:19

No coz to moze byc lipa i sposob na szybki zarobek:
Udawaj ze tworzysz nowa gre - montuj screeny i ujecia skasuj forse za reklamy gdy masz duzą ogladalność i oddal sie zgodnoscią zmieniając nick i adres mailowy.
Ale wolalabym jednak zeby to byla naprawdę nowa gra... Choc drugi trailer i teraz ten trzeci pasuja do siebie jak pięść do nosa. Zupelnie jakby to by były filmiki z dwóch róznych gier. Nawwt grafika jest inna niestety, wiec jednak mysle ze to iipa...
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Kirka
Felietonista
Posty: 130
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » wtorek 15 wrz 2020, 12:17

Twórca "People of the Newbery" wymienił poprzedni filmik, prezentujący cząstkę kreatora postaci na inny. Na nowym zwiastunie pokazuje suwaki zmieniające części ciała oraz kolor włosów. Zapewnia jednocześnie, że za jakiś czas pokaże pełen edytor.


Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 945
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » wtorek 15 wrz 2020, 22:28

W czwórce troszkę odwykłam od suwaków, ale zawsze można wrócić do tego sposobu kształtowania ludzika. Fajnie to wygląda i mają bardzo realistyczne twarze. :)

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1491
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » czwartek 17 wrz 2020, 14:05

Mnie tam suwaki nie przeszkadzają - ludziki są fajne, realistyczne , części twarzy ładnie ukształtowane - te pacynki są zdecydowanie lepsze od paraludków.
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Kirka
Felietonista
Posty: 130
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » czwartek 17 wrz 2020, 14:06

Twórca People of the Newbery wrzucił kolejny kilka sekundowy filmik o fizyce włosów


Awatar użytkownika
Kirka
Felietonista
Posty: 130
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54

Post autor: Kirka » piątek 25 wrz 2020, 12:42

Twórca "People of the Newbery" zamieścił króciutki filmik. Pokazuje na nim, że paski kolorów i cieni są tworzone także dla mebli



Nadal nie wiem, czy to są jego działania, czy ciągle zakupione aktywa. Zresztą - szczerze pisząc - nie interesuje mnie to, byle facet wszystko sprawnie poskładał w całość, dodał fajne funkcje i dobrą rozgrywkę, wówczas gra może być konkurencyjna dla innych symulatorów życia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „O wszystkim i o niczym”