KODY do The Sims4

Mnóstwo ciekawych porad ułatwiających rozgrywkę w The Sims 4
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

KODY do The Sims4

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:03

Mają je inni na swoich forach - czemu mielibyśmy i my nie mieć :)
Kopiuję je z forum DOT

Aby otworzyć konsolę kodów przyciśnij klawisze CTRL + Shift + C!

KODY PODSTAWOWE

Help – pokazuje listę dostępnych komend

testingcheats true/false – włącza tryb testowy

kaching lub rosebud – dodaje 1000 simoleonów

motherlode – dodaje 50 000 simoleonów

resetsim[imię] [nazwisko] – resetuje wybranego sima

fullscreen – włącza/wyłącza tryb pełnoekranowy

bb.moveobjects – pozwala na umieszczanie obiektów w dowolnych miejscach, nawet gdy nachodzą na siebie

bb.showhiddenobjects – pokazuje ukryte obiekty

bb.ignoregameplayunlocksentitlement – odblokowuje zablokowane obiekty

headlineeffects [on/off] – usuwa kryształek i inne efekty znad głowy sima

sims.give_satisfaction_points [x] – dodaje Simowi punkty satysfakcji (w miejsce x wpisać ilość)

bb.enablefreebuild – pozwala budować na parcelach tj. szpital, laboratorium, czy posterunek policji

Death.toggle [true/false] – powoduje lub zapobiega śmierci

freerealestate [on/off] – odblokowuje możliwość zamieszkania w każdym domu bez względu na ilość pieniędzy w rodzinie

cas.fulleditmode – pozwala na pełną edycje Sima w CAS (zmiana cech, imion, ubrań itd.)

hovereffects off/on – usuwa biały kontur wokół Simów i obiektów

Shift + ] – powiększa obiekt

Shift + [ – pomniejsza obiekt


Niektóre kody wymagają od nas użycia ID naszego Sima zamiast jego imienia.

W celu stworzenia takiego ID musimy wprowadzić do konsoli specjalną komendę.

sims.get_sim_id_by_name [Imię] [Nazwisko]




ASPIRACJE

aspirations.complete_current_milestone – kończy dany etap wypełniania aspiracji

sims.add_buff Points

a następnie

sims.remove_buff Points – Dodaje 100 punktów satysfakcji. Te dwa kody muszą być napisane parą, żeby dodać więcej punktów.


KODY KARIERY

careers.promote [AngielskaNazwaKariery] – Awansujemy swojego Sima o 1 poziom w jego karierze. Angielską nazwę kariery trzeba napisać bez żadnej przerwy, np. careers.promote TechGuru

careers.demote [AngielskaNazwaKariery] – Obniża karierę wybranego Sima o 1 stopień.

careers.add_career [AngielskaNazwaKariery] – Nadaje karierę wybranemu Simowi.

careers.remove_career [AngielskaNazwaKariery] – Usuwa karierę wybranego Sima.

careers.promote Gradeschool – Podnosi ocenę dziecka w szkole.

careers.promote Highschool – Podnosi ocenę nastolatka w szkole.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:05

KODY ZWIĄZANE ZE ŚMIERCIĄ

sims.add_buff buff_death_electrocution_warning – Nadaje naszemu Simowi nastrójnik „Porażony”. Jeżeli spróbuje naprawić jakiś obiekt związany z elektroniką, umrze od porażenia.

sims.add_buff buff_death_elderexhaustion_warning – Natychmiastowa śmierć z wycieńczenia (Emeryci).

sims.add_buff buff_mortified – Natychmiastowa śmierć ze wstydu.

sims.add_buff buff_motives_hunger_starving – Nadaje nastrójnik „Wygłodzony”. Po 24 simowych godzinach bez jedzenia nastąpi śmierć naszego podopiecznego z głodu.

sims.add_buff Ghostly – Zamienia Sima w ducha (Witaj w pracy)

sims.get_sim_id_by_name [ImięGranegoZwierzaka] [NazwiskoGranegoZwierzaka] – Kod na ID naszego zwierzaka. Potrzebujemy go, aby wykonać następną komendę.

traits.equip_trait Ghost_OldAge [ID Zwierzaka] – Zabija zwierzaka i zmienia go w ducha. (Psy i koty)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:07

EMOCJE

Sims.add_buff [TypNastrójnika] – Dodaje nastrójnik wybranemu Simowi. [TypNastrójnika] powinien być zamieniony jednym z poniższych formułek.

Sims.remove_buff [TypNastrójnika] – Usuwa jeden z poszczególnych nastrójników Sima. [TypNastrójnika] powinien być zamieniony jednym z poniższych formułek.

Sims.remove_all_buffs – Resetuje Sima do nastroju „pogodny”

Nazwy nastrójników musimy wpisywać w języku angielskim

Zdenerwowany – Social_Angry, e_Buff_Angry, feelingangry, unfaithful

Zawstydzony – e_buff_embarrassed, peedself

Pobudzony – EnergizedLow LUB EnergizedHigh

Filciarski – FlirtyLow LUB FlirtyHigh

Skupiony – FocusedLow LUB FocusedHigh

Szczęśliwy – Social_Happy, e_Buff_Happy

Zainspirowany – InspiredLow LUB InspiredHigh

Rozbawiony – PlayfulLow LUB PlayfulHigh

Smutny – SadLow LUB SadHigh

Niekomfortowo – e_buff_uncomfortable

Spięty – Buff_Motives_Fun_desperate

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:10

INTERAKCJE JAKIMI MOŻEMY DYSPONOWAĆ PO WPISANIU KODU PODSTAWOWEGO TESTING CHEATS TRUE

Klikamy na sima lub przedmiot i możemy odpowiednio uzyskać następujące interakcje

Dodaj do rodziny

Zmodyfikuj w Trybie Stwórz Sima

Zresetuj obiekt

Teleportuj

Ubrudź

Wyczyść

Uszczęśliw

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:12

PIENIĄDZE

money (kwota) – Ustawia kwotę rodziny na podaną w komendzie zamiast (kwota)

sims.modify_funds [+/- kwota] – Dodaje [+] lub usuwa [-] podaną kwotę

household.force_bills_due – Komenda opłaca rachunki rodziny

households.autopay_bills [true/false] – Włącza/wyłącza automatyczną zapłatę rachunków

Możemy też zastosować kody podstawowe

kaching lub rosebud – dodaje 1000 simoleonów

motherlode – dodaje 50 000 simoleonów

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:13

CIĄŻA


sims.add_buff Buff_Pregnancy_Trimester1 – Nadaje Simom i Duchom wygląd podczas pierwszego trymestru ciąży

sims.add_buff Buff_Pregnancy_Trimester2 – Nadaje Simom i Duchom wygląd podczas drugiego trymestru ciąży

sims.add_buff Buff_Pregnancy_Trimester3 – Nadaje Simom i Duchom wygląd podczas trzeciego trymestru ciąży

sims.add_buff Buff_Pregnancy_InLabor – Wywołuje nieprawdziwy poród u Simów i Duchów. Dzieci nie mogą powstać z tej komendy

pregnancy.force_offspring_count [IDSima] [liczba] – Ustala liczbę dzieci ciężarnych Simów i Duchów

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:20

RELACJE


Jeśli chcemy poprawić relacje między simami, musimy wpisać następującą komendę (pamiętając, za każdym razem chcąc coś uzyskać najpierw wpisujemy kod podstawowy - testingcheats true)

modifyrelationship [imię 1 Sima] [Imię 2 Sima] 50 LTR_Friendship_Main – Dodaje 50 punktów do znajomości pomiędzy dwoma Simami

w miejsce [imię 1 sima] wpisujemy dane pierwszego, a w miejsce [imię 2 sima] wpisujemy dane drugiego sima z pary, której relacje chcemy poprawić.

Aby dokonać wzajemnych zmian w związku, docelowy Sim musi stać się wybranym Simem, a komenda musi zostać ponownie wprowadzona. Wzajemne zmiany pojawiają się tylko wtedy, gdy używasz tą komendę na obu Simach.
(tego za Chiny nie rozumiem)


modifyrelationship [Imię Sima] [Imię Zwierzaka] 50 LTR_SimToPet_Friendship_Main – Dodaje 50 punktów do znajomości Sima i zwierzaka

modifyrelationship [Imię Sima] [Imię Zwierzaka] -50 LTR_SimToPet_Friendship_Main – Odejmuje 50 punktów z znajomości Sima i zwierzaka

modifyrelationship [Imię 1 Sima] [Imię 2 Sima] 50 Romance_Main – Dodaje 50 punktów do paska romantycznej znajomości Simów

modifyrelationship [Imię 1 Sima] [Imię 2 Sima] -50 Romance_Main – Odejmuje 50 punktów od paska romantycznej znajomości Simów

relationships.create_friends_for_sim – Na parceli magicznie pojawia się Sim z połową paska znajomości z twoim wybranym Simem

relationships.introduce_sim_to_all_others – Nasz Sim poznaje wszystkich Simów, włącznie z tymi, którzy niedawno zmarli

relationship.destroy [IDTwojegoSima] [IDdocelowegoSima] – Całkowicie niszczy znajomość wybranych Simów


relationship.add_bit [IDtwojegoSima] [IDdocelowegoSima] [RelacjaSimów] – Ustala daną relację pomiędzy Simami. Zamiast [RelacjaSimów] wpisujemy jeden z poniższych formułek:

romantic-Married

family_husband_wife

family_grandchild

family_son_daughter

family_brother_sister

family_grandparent

family_parent

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:25

POTRZEBY, NASTRÓJNIKI


traits.equip_trait [NazwaCechyBezPrzerwy] – Nadaje cechę wybranemu Simowi. Cecha musi być podana w języku angielskim. Pełny spis cech w wersji angielskiej znajdziecie poniżej.

traits.remove_trait [NazwaCechyBezPrzerwy] – Usuwa cechę wybranemu Simowi. Cecha musi być podana w języku angielskim.

sims.add_buff NPC_Maid – Zmusza Sima do zachowywania się jak sprzątaczka. Sim będzie zachowywał się normalnie, tylko, że jeżeli w okolicy będzie coś do posprzątania, sprzątnie on to sam z siebie

sims.remove_buff NPC_Maid – Sim przestaje zachowywać się jak sprzątaczka



soak.enable_soak_handyman_situation (Użyj tego kodu w pierwszej kolejności)

soak.create_soak_handyman_situation (Użyj tego kodu po wykonaniu poprzedniego) – Przywołuje mechanika na parcelę, aby naprawił wszystkie zepsute obiekty.




soak.enable_soak_maid_situation (Użyj tego kodu w pierwszej kolejności)

soak.create_soak_maid_situation (Użyj tego kodu po wykonaniu poprzedniego) – Przywołuje sprzątaczkę na parcelę, aby posprzątała dom



soak.enable_soak_party_situation (Użyj tego kodu w pierwszej kolejności)

soak.create_soak_party_situation (Użyj tego kodu po wykonaniu poprzedniego) – Przywołuje paru Simów na parcelę, aby poimprezować. Po paru simowych godzinach zbierają się do własnych domów


Sims.Spawn – Przywołuje Sima i dodaje go do rodziny

Sims.spawnsimple – Przywołuje Sima na parcelę jako gościa

Setage – Zamienia noworodki, dzieci i nastolatki w dorosłych

fillmotive [motive_potrzeba po angielsku] – wypełnia dany pasek potrzeby Sima, np. fillmotive motive_fun
objects.consumables_infinite_toggle –

Włącza możliwość nielimitowanego używania przedmiotów takich jak talerze z jedzeniem i mikstury za punkty satysfakcji. Komenda musi być wprowadzona zanim stworzymy lub kupimy przedmiot. Podczas picia mikstur za punkty satysfakcji Sim będzie pił z kubka już zawsze i podobnie, w przypadku jedzenia jakiejś potrawy, Sim będzie ją jadł cały czas i nie przestanie.


ANGIELSKIE NAZWY CECH OSOBOWOŚCI:

Aktywny – Active
Wesoły – Cheerful
Kreatywny – Creative
Geniusz – Genius
Pochmurny – Gloomy
Głupek – Goofball
Gorąca głowa – Hot-Headed
Romantyk- Romantic
Zadufany – Self Assured
Nieprzystępny – Unflirty
Znawca sztuki – Art Lover
Mól książkowy- Bookworm
Smakosz – Foodie
Zapaleniec – Geek
Miłośnik muzyki – Music Lover
Perfekcjonista – Perfectionist
Ambitny – Ambitious
Miłośnik kotów – Cat Lover
Infantylny- childish
Niezdarny – Clumsy
Mistrz parkietu- Dance Machine
Miłośnik psów – Dog Lover
Szalony – Erratic
Żarłoczny – Glutton
Kleptoman – Kleptomaniac
Leniwy – Lazy
Miłośnik natury – Loves Outdoors
Materialista – Materialistic
Schludny – Neat
Niechlujny – Slob
Snob – Snob
Wrażliwy – Squeamish
Wegetarian – Vegetarian
Kumpel – Bro
Zły – Evil
Rodzinny – Family-oriented
Dobry – Good
Nie cierpi dzieci – Hates Children
Klubowicz – Insider
Zazdrosny – Jealous
Samotnik – Loner
Wredny – Mean
Nieangażujący się – Nocommittal
Przyjacielski – Outgoing


MAŁE DZIECI:

Aniołek – Angelic
Ciekawy świata – Inquisitive
Głuptasek – Silly
Przylepa – Clingy
Rozrabiaka – Fussy
Niezależny – Independent
Rezolutny – Charmer
Żywe srebro – Wild

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:49

UMIEJĘTNOŚCI


Najpierw oczywiście wpisujemy kod podstawowy testingcheats true

NAUKA KULTURA SZTUKA

stats.set_skill_level Major_Programming [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Programowania

stats.set_skill_level Major_RocketScience [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Nauk kosmicznych

stats.set_skill_level Major_Archaeology [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Archeologii

stats.set_skill_level Minor_LocalCulture [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Znajomości kultury Selvadorady

stats.set_skill_level Major_Painting [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Malowania

stats.set_skill_level Major_Writing [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Pisania

stats.set_skill_level Major_Photography [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Fotografowania

stats.set_skill_level Major_Piano [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Gry na pianinie

stats.set_skill_level Major Guitar [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Gry na gitarze

stats.set_skill_level Major_Violin [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Grania na skrzypcach

stats.set_skill_level Major_PipeOrgan [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Gry na organach piszczałkowych


OGRODNICTWO ZIELARSTWO RYBY

stats.set_skill_level Major_Gardening [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Ogrodnictwa

stats.set_skill_level Major_Herbalism [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Zielarstwa

stats.set_skill_level Major_Fishing [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Łowienia ryb


UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNE

stats.set_skill_level Major_Logic [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Logiki.

stats.set_skill_level Major_Charisma [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Charyzmy

stats.set_skill_level Major_Comedy [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Komedii

stats.set_skill_level Major_Mischief [1-10] – Ustawia poziom Złośliwości



SPORT I ZABAWA

stats.set_skill_level Major_Bartending [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Miksologii

stats.set_skill_level Major_DJ [1-10] – Ustawia poziom umiejętności bycia DJ

stats.set_skill_level Minor_Dancing [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Tańczenia

stats.set_skill_level Major_VideoGaming [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Grania w gry

stats.set_skill_level Skill_Fitness [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Sportowej

stats.set_skill_level Skill_Bowling [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Grania w kręgle

stats.set_skill_level Major_Wellness [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Medytacji



GOSPODARSTWO DOMOWE

stats.set_skill_level Major_Baking [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Pieczenia

stats.set_skill_level Major_HomestyleCooking [1-10]- Ustawia poziom umiejętności Gotowania

stats.set_skill_level Major_GourmetCooking [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Wykwintnego gotowania

stats.set_skill_level Major_Handiness [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Majsterkowania



WAMPIRY I ŚMIERĆ

stats.set_skill_level statistic_Skill_Hidden_VampireLore [1-15] – Ustawia poziom umiejętności Wiedzy o wampirach

stats.set_skill_level Major_Reaping [1-10] – Ustawia poziom ukrytej umiejętności Koszenia (zmarłych :) )



ZWIERZAKI

stats.set_skill_level skill_Dog [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Trenowania zwierzaka

stats.set_skill_level Major_Vet [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Wiedzy weterynaryjnej



RODZICIELSTWO I MAŁE DZIECI

stats.set_skill_level AdultMajor_Parenting [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Wychowania

stats.set_skill_level Skill_Child_Social [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Społecznych u dzieci

stats.set_skill_level Skill_Child_Motor [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Motorycznych u dzieci

stats.set_skill_level Skill_Child_Mental [1-10] – Ustawia poziom umiejętności umysłowych u dzieci

stats.set_skill_level Skill_Child_Creativity [1-10] – Ustawia poziom umiejętności Kreatywności u dzieci

stats.set_skill_level Skill_Toddler_Communication [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Komunikacji u małych dzieci

stats.set_skill_level Skill_Toddler_Imagination [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Wyobraźni u małych dzieci

stats.set_skill_level Skill_Toddler_Movement [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Poruszania się u małych dzieci

stats.set_skill_level Skill_Toddler_Potty [1-3] – Ustawia poziom umiejętności Korzystania z nocnika u małych dzieci

stats.set_skill_level Skill_Toddler_Thinking [1-5] – Ustawia poziom umiejętności Myślenia u małych dzieci

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:51

PRZYWOŁYWANIE OGNIA (WITAJ W PRACY)


stats.set_stat commodity_Buff_BurningLove_StartFire 7 – Przywołuje ogień. Jest 15% szansy na to, że po przywołaniu ognia podpalimy także naszego Sima

sims.remove_buff Buff_Fire_RecentFire – Przywraca szansę na przywołanie ognia. Za każdym razem po użyciu poprzedniej komendy trzeba odczekać 2 simowe dni

sims.add_buff BurningLove

sims.remove_buff BurningLove – Usuwa szansę na spalenie Sima

objects.gsi_create_obj 0x0000abd9 – Wywoła ogień obok twojego Sima. Nie będzie się rozprzestrzeniać oraz nie podpali Sima. Zniknie po jakimś czasie sam w sobie

sims.add_buff BurningLove – Zwiększa szansę Sima na wzniecenie pożaru przez 4 następne godziny

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:53

PROWADZENIE WŁASNEGO BIZNESU SKLEPY – NAGRODY


bucks.unlock_perk RegisterMimic true – Kasa sklepowa jutra

bucks.unlock_perk SignageMimic true – Oszołamiający szyld

bucks.unlock_perk PedestalMimic true – Postument “Prowokujący”

bucks.unlock_perk AdditionalWorker_1 true – Dodatkowy pracownik nr 1

bucks.unlock_perk AdditionalWorker_2 true – Dodatkowy pracownik nr 2

bucks.unlock_perk CustomerPurchaseIntent true – Poważny klient

bucks.unlock_perk ImproveManagementSocials true – Megamenedżer

bucks.unlock_perk ImproveRetailSocials true – Sprytny sprzedawca

bucks.unlock_perk DecreaseRestocking_Temporary true – Niepożądana nadwyżka

bucks.unlock_perk DescreaseRestockingCost true – Szybsze uzupełnianie towaru

bucks.unlock_perk StorePlacard_1 true – Mój pierwszy simoleon

bucks.unlock_perk StorePlacard_2 true – Afisz – Tuz 500

bucks.unlock_perk RetailOutfit true – Gustowna koszula

bucks.unlock_perk CheckoutSpeed_Small true – Szybsze podliczanie (nieznaczne)

bucks.unlock_perk CheckoutSpeed_Large true – Szybsze podliczanie (znaczne)

bucks.unlock_perk RestockSpeed_Small true – Szybsze uzupełnianie towaru (nieznaczne)

bucks.unlock_perk RestockSpeed_Large true – Szybsze uzupełnianie towaru (znaczne)

bucks.unlock_perk CustomerBrowseTime true – Zainteresowany klient

bucks.unlock_perk SureSaleSocial true – Pewna sprzedaż

bucks.unlock_perk InstantRestock true – Natychmiastowe uzupełnianie zapasów

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:54

RESTAURACJE – NAGRODY


bucks.unlock_perk RiskFreeMarkup true – Sowite napiwki

bucks.unlock_perk RecommendDishSocial true – Dociekliwi klienci

bucks.unlock_perk RecommendDishFrequency true – Dociekliwsi klienci

bucks.unlock_perk MoreCustomers true – Inwazja głodomorów

bucks.unlock_perk LowerEmployeeTrainingCost true – Niższe koszty szkolenia pracowników

bucks.unlock_perk LowerChanceBadEvents_Small true – Dobre zarządzanie

bucks.unlock_perk LengthenImpatienceTimeout true – Cierpliwi klienci

bucks.unlock_perk InspirationalSpeechSocial true – Inspirująca przemowa

bucks.unlock_perk IngredientQualityOptions true – Opcje jakości składników

bucks.unlock_perk IngredientCostDiscount true – Nadwyżka plonów (chwilowo)

bucks.unlock_perk ExpensiveOrders true – Bogaci smakosze

bucks.unlock_perk EatFaster true – Szybkożercy

bucks.unlock_perk ChefsHat true – Czapka szefa kuchni

bucks.unlock_perk CheaperIngredients_2 true – Rabat na składniki (duży)

bucks.unlock_perk CheaperIngredients_1 true – Rabat na składniki (mały)

bucks.unlock_perk AdditionalWaiter_1 true – Dodatkowy kelner nr 1

bucks.unlock_perk AdditionalWaiter_2 true -Dodatkowy kelner nr 2

bucks.unlock_perk AdditionalChef true – Dodatkowy szef kuchni

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:56

SKŁONNOŚCI (BYĆ RODZICEM)


stats.set_stat lifeSkillStatistic_Empathy 100 – pozytywne zwiększenie empatii

stats.set_stat lifeSkillStatistic_Empathy -100 – negatywne zwiększenie empatii

stats.set_stat lifeSkillStatistic_Manners 100 – pozytywne zwiększenie manier

stats.set_stat lifeSkillStatistic_Manners -100 – negatywne zwiększenie manier

stats.set_stat lifeSkillStatistic_Responsibility 100 – pozytywne zwiększenie odpowiedzialności

stats.set_stat lifeSkillStatistic_Responsibility -100 – negatywne zwiększenie odpowiedzialności

stats.set_stat lifeSkillStatistic_ConflictResolution 100 – pozytywne zwiększenie rozstrzygania konfilktów

stats.set_stat lifeSkillStatistic_ConflictResolution -100 – negatywne zwiększenie rozstrzygania konfliktów

stats.set_stat lifeSkillStatistic_EmotionalControl 100 – pozytywne zwiększenie kontrolowania emocji

stats.set_stat lifeSkillStatistic_EmotionalControl -100 – negatywne zwiększnie kontrolowania emocji

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 18:57

NAGRODY – KLINIKI WETERYNARYJNE


bucks.unlock_perk AdditionalVet_1 true – odblokowuje: dodatkowy weterynarz nr 1

bucks.unlock_perk SupplyQuality true – odblokowuje: jakość zaopatrzenia

bucks.unlock_perk vetperks_MoreCustomers true – odblokowuje: godziny szczytu w klinice weterynaryjnej

bucks.unlock_perk vetperks_LengthenImpatienceTimeout true – odblokowuje: cierpliwi pacjenci

bucks.unlock_perk AdditionalVet_2 true – odblokowuje: dodatkowy weterynarz nr 2

bucks.unlock_perk vetperks_InspirationalSpeechSocial true – odblokowuje: inspirująca przemowa

bucks.unlock_perk vetperks_LowerEmployeeTrainingCost true – odblokowuje: niższe koszty szkolenia pracowników

bucks.unlock_perk vetperks_LowerChanceBadEvents_Small true – odblokowuje: dobre zarządzanie

bucks.unlock_perk ReducePetStress true – odblokowuje: obiżony stres u zwierzaków

bucks.unlock_perk UnlockCASItem true – odblokowuje: weterynaryjny kitel

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 19:14

PRZYWOŁYWANIE KOLEKCJI - GDYBYŚMY CHCIELI NA SKRÓTY UZUPEŁNIĆ KOLEKCJĘ :)

Przywoływanie obiektów z kolekcji wykonamy zawsze za pomocą komedy objects.gsi_create_obj. Aby kod działał należy dodać do niego ID obiektu. Pełna lista wszystkich kolejkcji i kodów ich przywoływania znajduje się poniej.

KOLEKCJA KOSMICI

Żywa kosmiczna kałamarnica – objects.gsi_create_obj 0x5F57
Żywy niebieski ślimak morski – objects.gsi_create_obj 0x5F55
Żywy różowy wieloryb – objects.gsi_create_obj 0x5F54
Martwa kosmiczna kałamarnica – objects.gsi_create_obj 0x5F52
Żywy czerwony koralowiec – objects.gsi_create_obj 0x5F56
Martwy czerwony koralowiec – objects.gsi_create_obj 0x5F51
Martwy niebieski ślimak morski – objects.gsi_create_obj 0x5F4F
Martwy kosmiczny jeżozwierz – objects.gsi_create_obj 0x5F53
Martwy różowy wieloryb – objects.gsi_create_obj 0x5F4E
Żywy kosmiczny jeżozwierz – objects.gsi_create_obj 0x5F58
Odznaka za kolekcję kosmitów – objects.gsi_create_obj 0x9F6C


KOLEKCJA KRYSZTAŁY

Plumbit – objects.gsi_create_obj 0x7047
Żonkilit – objects.gsi_create_obj 0x703B
Tęczowin – objects.gsi_create_obj 0x703E
Gagat – objects.gsi_create_obj 0x7045
Simanit – objects.gsi_create_obj 0x7040
Diament – objects.gsi_create_obj 0x7038
Hematyt – objects.gsi_create_obj 0x703A
Ametyst – objects.gsi_create_obj 0x7037
Opal ognisty – objects.gsi_create_obj 0x7044
Błyskolit – objects.gsi_create_obj 0x704D
Kwarc – objects.gsi_create_obj 0x7048
Alabaster – objects.gsi_create_obj 0x7042
Szafir – objects.gsi_create_obj 0x703F
Kamień brzoskwiniowy – objects.gsi_create_obj 0x703D
Turkus – objects.gsi_create_obj 0x704E
Pomarańczowy topaz – objects.gsi_create_obj 0x703C
Kwarc różowy – objects.gsi_create_obj 0x704B
Emerald – objects.gsi_create_obj 0x7039
Rubin – objects.gsi_create_obj 0x704C
Cytryn – objects.gsi_create_obj 0x7043
Tajemnit – objects.gsi_create_obj 0x11ACB
Nocolit – objects.gsi_create_obj 0x11ACC
Odznaka za kolekcję kryształów – objects.gsi_create_obj 0x9F6A



KOLEKCJA GEODY

objects.gsi_create_obj 0x11AF2 – Gwiezdny płatek
objects.gsi_create_obj 0x11B00 – Zarinne
objects.gsi_create_obj 0x11AFE – Corbut
objects.gsi_create_obj 0x11AFF – Glumbut
objects.gsi_create_obj 0x1050B – Tonik mylom
objects.gsi_create_obj 0x11B01 – Oko znudzonej burzą



KOLEKCJA PIERWIASTKI

objects.gsi_create_obj 0x70FC – Firaksium
objects.gsi_create_obj 0x70F5 – Plumbobus
objects.gsi_create_obj 0x70FE – Krytak
objects.gsi_create_obj 0x70FF – Wilkum
objects.gsi_create_obj 0x70F4 – Platium
objects.gsi_create_obj 0x70F7 – Perylium
objects.gsi_create_obj 0x70F9 – Ozynat
objects.gsi_create_obj 0x6EE6 – Sydrolin
objects.gsi_create_obj 0x70F6 – Fozon
objects.gsi_create_obj 0x6F07 – Selium
objects.gsi_create_obj 0x70FD – Alcynet
objects.gsi_create_obj 0x70F8 – Melak
objects.gsi_create_obj 0x7100 – Glubek
objects.gsi_create_obj 0x70FB – Oksypin
objects.gsi_create_obj 0x70FA – Wolenton
objects.gsi_create_obj 0x11ACE – Ksenopetrium
objects.gsi_create_obj 0x9F71 – Odznaka za pełną kolekcje pierwisatków


KOLEKCJA METALE

objects.gsi_create_obj 0x7066 – Smutkum
objects.gsi_create_obj 0x7058 – Furium
objects.gsi_create_obj 0x706D – Literalit
objects.gsi_create_obj 0x7065 – Romantium
objects.gsi_create_obj 0x706C – Flamingonium
objects.gsi_create_obj 0x706B – Defmetal
objects.gsi_create_obj 0x7057 – Krytunium
objects.gsi_create_obj 0x7072 – Socjalit
objects.gsi_create_obj 0x7067 – Simtanium
objects.gsi_create_obj 0x705C – Żelazium
objects.gsi_create_obj 0x706F – Fozonit
objects.gsi_create_obj 0x7064 – Platynium
objects.gsi_create_obj 0x7071 – Piryt
objects.gsi_create_obj 0x7070 – Mizerium
objects.gsi_create_obj 0x7059 – Hewimetal
objects.gsi_create_obj 0x706E – Obtanium
objects.gsi_create_obj 0x7068 – Utranium
objects.gsi_create_obj 0x7063 – Ozinold
objects.gsi_create_obj 0x706A – Bekonit
objects.gsi_create_obj 0x7069 – Alkron
objects.gsi_create_obj 0x11AC8 – Blutonium (Witaj w pracy)
objects.gsi_create_obj 0x11ACA – Solarium (Witaj w pracy)
objects.gsi_create_obj 0x9F70 – Odznaka za pełną kolekcje metali



KOLEKCJA WYDRUKI MIKROSKOPOWE

objects.gsi_create_obj 0x59C5 – Kryształowy pałac
objects.gsi_create_obj 0x59CA – Mięsisty liść
objects.gsi_create_obj 0x59BD – Śladowe pozostałości
objects.gsi_create_obj 0x59C6 – Szpetny rozkwit
objects.gsi_create_obj 0x59C8 – Komórka-klocek
objects.gsi_create_obj 0x59C7 – Spadanie
objects.gsi_create_obj 0x59CD – Hula-hooplankton
objects.gsi_create_obj 0x59CE – Rapsodia w błękicie
objects.gsi_create_obj 0x59CC – Impreza w różu
objects.gsi_create_obj 0x59CB – Psychodeliczna skała
objects.gsi_create_obj 0x59C9 – Walka w śniegu
objects.gsi_create_obj 0x59C4 – Włóczęga
objects.gsi_create_obj 0xA1DD – odznaka “Ekspert Mikroskopu”


KOLEKCJA WYDRUKI KOSMICZNE

objects.gsi_create_obj 0x6C54 – Na powierzchnię
objects.gsi_create_obj 0x6C55 – Gwiazdy bitewne
objects.gsi_create_obj 0x6C4C – Mgławica T-Rex
objects.gsi_create_obj 0x6C51 – Gwiezdni kochankowie
objects.gsi_create_obj 0x6C53 – Pochmurna wizja
objects.gsi_create_obj 0x6C48 – Migotanie
objects.gsi_create_obj 0x6C49 – Powrót Saturna
objects.gsi_create_obj 0x6C4E – Marzę o plejzozaurze
objects.gsi_create_obj 0x6C4A – Standardowy kosmos
objects.gsi_create_obj 0x6C4B – Koniec świata
objects.gsi_create_obj 0x6C52 – Planeta zwierząt
objects.gsi_create_obj 0x6C47 – Fascynująca różyczka
objects.gsi_create_obj 0x6C50 – Na czerwono
objects.gsi_create_obj 0x6C4F – Styl nie z tego świata
objects.gsi_create_obj 0x6C4D – Wielka gwiazda
objects.gsi_create_obj 0x9F6D – The Gargantuan Telescope



KOLEKCJA SKAŁY KOSMICZNE

objects.gsi_create_obj 0x5C7D – Nienaturalnie wielka skała kosmiczna
objects.gsi_create_obj 0x5C7F – Wyjątkowa skała kosmiczna
objects.gsi_create_obj 0x5C80 – Wielka skała kosmiczna
objects.gsi_create_obj 0x5C7E – Pospolita skała kosmiczna
objects.gsi_create_obj 0xBC58 – Odznaka za pełną kolekcje skał



KOLEKCJA SKAMIELINY

objects.gsi_create_obj 0x71E8 – Skamieniała czaszka kosmity
objects.gsi_create_obj 0x71E5 – Głowa praprapraSima
objects.gsi_create_obj 0x71E7 – Skamieniałe coś
objects.gsi_create_obj 0x71E6 – Skamieniałe wymiona
objects.gsi_create_obj 0x71E4 – Doskonale zachowane wąsy
objects.gsi_create_obj 0x71E3 – Ptak prehistoryczny
objects.gsi_create_obj 0x71DD – Skamieniały odcisk rośliny
objects.gsi_create_obj 0x71E2 – Prehistoryczna skała
objects.gsi_create_obj 0x71DA – Skamieniałe jajo
objects.gsi_create_obj 0x71E0 – Ogromny Trylobit
objects.gsi_create_obj 0x71DF – Absurdalnie maleńkie łapki T-Rexa
objects.gsi_create_obj 0x71DC – Pazur raptora
objects.gsi_create_obj 0x71E1 – Skamieniała dłoń Sima
objects.gsi_create_obj 0x71DB – Skamieniały potwór morski
objects.gsi_create_obj 0x71DE – Prehistoryczny odcisk kopyta
objects.gsi_create_obj 0x11ACD – Skamieniały czerw piaskowy (Witaj w pracy)
objects.gsi_create_obj 0x9F6F – Odznaka za pełną kolekcje skamielin


KOLEKCJA ŻABY


objects.gsi_create_obj 0x8241 – Surfująca żaba sercowata
objects.gsi_create_obj 0x824F – Wirująca żaba kwiatowa
objects.gsi_create_obj 0x824C – Wirująca żaba bakłażan
objects.gsi_create_obj 0x8240 – Surfująca żaba bakłażan
objects.gsi_create_obj 0x824B – Żaba celownicza
objects.gsi_create_obj 0x823D – Surfująca żaba słoneczna
objects.gsi_create_obj 0x8245 – Żaba Tygrysia
objects.gsi_create_obj 0x824D – Wirująca grzebiuszka ziemna
objects.gsi_create_obj 0x823E – Surfująca żaba ziemna
objects.gsi_create_obj 0x823A – Żaba lamparcia
objects.gsi_create_obj 0x8228 – Żaba słonecznik
objects.gsi_create_obj 0x8239 – Cętkowana żaba sercowata
objects.gsi_create_obj 0x8249 – Pasiasta żaba bakłażan
objects.gsi_create_obj 0x8246 – Pasiasta żaba sercowata
objects.gsi_create_obj 0x823C – Surfująca żaba liściasta
objects.gsi_create_obj 0x824A – Hipnożaba
objects.gsi_create_obj 0x823B – Cętkowana żaba bakłażan
objects.gsi_create_obj 0x8238 – Cętkowana grzebiuszka ziemna
objects.gsi_create_obj 0x81FC – Żaba liściasta
objects.gsi_create_obj 0x8244 – Pasiasta grzebiuszka ziemna
objects.gsi_create_obj 0x8227 – Żaba bakłażan
objects.gsi_create_obj 0x822C – Grzebiuszka ziemna
objects.gsi_create_obj 0x822B – Żaba sercowata
objects.gsi_create_obj 0x8237 – Cętkowana żaba liściasta
objects.gsi_create_obj 0x8242 – Pasiasta żaba liściasta
objects.gsi_create_obj 0x9F6B – Odznaka za pełną kolekcje żab



KOLEKCJA OWADY

objects.gsi_create_obj 0xFE50 – Pszczoła
objects.gsi_create_obj 0xFE52 – Morfid Błękitny
objects.gsi_create_obj 0xFE4A – Ognista mrówka
objects.gsi_create_obj 0xFE4E – Motyl
objects.gsi_create_obj 0xFE37 – Pasikonik
objects.gsi_create_obj 0xFE51 – Biedronka
objects.gsi_create_obj 0xFE4F – Ćma Księżycówka
objects.gsi_create_obj 0xFE4C – Komar
objects.gsi_create_obj 0xFE35 – Termit
objects.gsi_create_obj 0xFF06 – Świetlik
objects.gsi_create_obj 0xFE4D – Odorek zieleniak
objects.gsi_create_obj 0xFE57 – Ważka
objects.gsi_create_obj 0xFE58 – Żuk bogatek
objects.gsi_create_obj 0xFE54 – Szarańcza
objects.gsi_create_obj 0xFE55 – Modliszka
objects.gsi_create_obj 0xFE53 – Monarcha
objects.gsi_create_obj 0xFE59 – Patyczak
objects.gsi_create_obj 0xFE5B – Świetlik tęczowy
objects.gsi_create_obj 0xFE5A – Błędny ognik
objects.gsi_create_obj 0xFE5C – Kurzołek
objects.gsi_create_obj 0xFE5D – Smocza ważka
objects.gsi_create_obj 0x10661 – Odznaka za pełną kolekcje owadów


KOLEKCJA RYBY

objects.gsi_create_obj 0xAEF1 – Tęczowa ryba
objects.gsi_create_obj 0xB101 – Jesiotr
objects.gsi_create_obj 0xE876 – Drzeworyba
objects.gsi_create_obj 0xB082 – Grubowarg dwubarwny
objects.gsi_create_obj 0xAEF4 – Pirania
objects.gsi_create_obj 0xE874 – Ryba nietoperz
objects.gsi_create_obj 0xAFE6 – Żabnica
objects.gsi_create_obj 0xAF6E – Sum
objects.gsi_create_obj 0xB0A6 – Zębacz długi
objects.gsi_create_obj 0xB0C2 – Gurami całujące
objects.gsi_create_obj 0xB03F – Anioł morski
objects.gsi_create_obj 0xB0B4 – Bojownik
objects.gsi_create_obj 0xAF72 – Tilapia
objects.gsi_create_obj 0xAFF0 – Okoń
objects.gsi_create_obj 0xB1DC – Tetra
objects.gsi_create_obj 0xB03B – Pstrąg
objects.gsi_create_obj 0xB16C – Perca
objects.gsi_create_obj 0xB0A2 – Łosoś
objects.gsi_create_obj 0xAFE4 – Płotka
objects.gsi_create_obj 0xB04C – Koi
objects.gsi_create_obj 0xB184 – Gupik
objects.gsi_create_obj 0xAF70 – Złota rybka
objects.gsi_create_obj 0xFFCD – Sandacz amerykański (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0xFF4A – Skrzydlica górska (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0xFEB1 – Rak błękitny (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0xFEB3 – Rak czerwony (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0xFF19 – Żółty okoń (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0xBC5A – Odznaka za pełną kolekcje ryb

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 19:15

KOLEKCJA ROŚLINY

objects.gsi_create_obj 0x1EA1C – Rosnowoc
objects.gsi_create_obj 0x5B90 – Smoczy owoc
objects.gsi_create_obj 0x5B8E – Jeżyny
objects.gsi_create_obj 0x93E2 – Krowokwiat
objects.gsi_create_obj 0x5FAE – Śmieciowy owoc
objects.gsi_create_obj 0x5B9C – Orchidea
objects.gsi_create_obj 0x7151 – NOL
objects.gsi_create_obj 0x5B8F – Granat
objects.gsi_create_obj 0x1010C – Kwiat śmierci
objects.gsi_create_obj 0xB2C7 – Bonsai
objects.gsi_create_obj 0x5B9F – Strelicja królewska
objects.gsi_create_obj 0x057C3 – Wiśnie
objects.gsi_create_obj 0x5B9A – Lilie
objects.gsi_create_obj 0x5B97 – Róża
objects.gsi_create_obj 0xB500 – Pomidor
objects.gsi_create_obj 0x5B8D – Truskawka
objects.gsi_create_obj 0xB0EF – Ziemniaki
objects.gsi_create_obj 0x5B95 – Gruszka
objects.gsi_create_obj 0xB53C – Cebula
objects.gsi_create_obj 0x5B98 – Tulipan
objects.gsi_create_obj 0xB2A6 – Pietruszka
objects.gsi_create_obj 0x5B92 – Winogrona
objects.gsi_create_obj 0xB961 – Szpinak
objects.gsi_create_obj 0x55A6 – Snapdragon
objects.gsi_create_obj 0xB2A8 – Szałwia
objects.gsi_create_obj 0x57C2 – Cytryna
objects.gsi_create_obj 0xB0FF – Grzyby
objects.gsi_create_obj 0xB2A4 – Bazylia
objects.gsi_create_obj 0x55B3 – Jabłko
objects.gsi_create_obj 0x5B99 – Stokrotka
objects.gsi_create_obj 0x5B9B – Chryzantema
objects.gsi_create_obj 0x5B9D – Dzwonki
objects.gsi_create_obj 0xB0F3 – Marchew
objects.gsi_create_obj 0x57C4 – Plantain
objects.gsi_create_obj 0x1071C – Toksyczny rumianek(Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x1025F – Rumianek (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x10725 – Trujący ognioliść(Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x102A0 – Ognioliść (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x10723 – Trujący czarny bez(Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x1025C – Czarny bez (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x107E5 – Cotozajagoda(Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x107E4 – Czarna bażyna(Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x10724 – Fałszywy smardz(Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x10261 – Smardz (Ucieczka w Plener)
objects.gsi_create_obj 0x11AC7 – Kolco-owoc(Witaj w Pracy)
objects.gsi_create_obj 0x11AC3 – Świecąca kula(Witaj w Pracy)
objects.gsi_create_obj 0x11AC1 – Zębaty kwiat(Witaj w Pracy)
objects.gsi_create_obj 0xBC59 – Odznaka za pełną kolekcje

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 19:17

KOLEKCJA ELIKSIRY


objects.gsi_create_obj 0x11A66 – Jedzenie systetyczne
objects.gsi_create_obj 0x11A70 – Impuls
objects.gsi_create_obj 0x11A74 – Zeruj wiek
objects.gsi_create_obj 0x11A68 – Czerwona gorączka
objects.gsi_create_obj 0x11A6E – Spryt
objects.gsi_create_obj 0x11A71 – Kumpel Kosiarza
objects.gsi_create_obj 0x11A72 – Szczęście złotej rączki
objects.gsi_create_obj 0x11A6F – Potrzeby OK
objects.gsi_create_obj 0x11A69 – Różane perfumy
objects.gsi_create_obj 0x11A6A – Ektoplazma
objects.gsi_create_obj 0x11A73 – Aura kosmitów
objects.gsi_create_obj 0x11A6B – Powiększenie
objects.gsi_create_obj 0x11A67 – Wyciąg z węża
objects.gsi_create_obj 0x11A6D – Bycza Siła
objects.gsi_create_obj 0x11A6C – Odchudzenie


KOLEKCJA MIKSTURY

objects.gsi_create_obj 0x10A77 – Balsam Rozpraszania Smutku
objects.gsi_create_obj 0x10A71 – Maść przeciw owadom
objects.gsi_create_obj 0x10A7C – Nawóz grzybowy
objects.gsi_create_obj 0x10A73 – Krem dezodoryzujący
objects.gsi_create_obj 0x10A72 – Łagodzący balsam do skóry
objects.gsi_create_obj 0x10A76 – Łagodzący balsam do skóry
objects.gsi_create_obj 0x10A75 – Ulga dla brzucha
objects.gsi_create_obj 0x10A7D – Ekstrakt z Ognioliścia
objects.gsi_create_obj 0x10A78 – Destylat czystego umysłu
objects.gsi_create_obj 0x10A7B – Naturalny olej chwastobójczy
objects.gsi_create_obj 0x10A74 – Dawka energii
objects.gsi_create_obj 0x10A79 – Maść uspokajająca
objects.gsi_create_obj 0x10A7A – Eliksir płodności

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 19:18

KOLEKCJA MY SIMS


objects.gsi_create_obj 0x729A – TOBOR
objects.gsi_create_obj 0x729E – Zombie Carl
objects.gsi_create_obj 0x729C – Violet
objects.gsi_create_obj 0x72A5 – Goth Boy
objects.gsi_create_obj 0x7298 – Morcubus
objects.gsi_create_obj 0x7297 – Lyndsay
objects.gsi_create_obj 0x72A7 – Jenny
objects.gsi_create_obj 0x7296 – Leaf
objects.gsi_create_obj 0x729B – Trevor Verily
objects.gsi_create_obj 0x72A0 – Dr. F
objects.gsi_create_obj 0x7299 – Poppy
objects.gsi_create_obj 0x7295 – DJ Candy
objects.gsi_create_obj 0x72A6 – Hopper
objects.gsi_create_obj 0x7294 – Buddy
objects.gsi_create_obj 0x72A4 – Gonk
objects.gsi_create_obj 0x72A3 – Chef Gino
objects.gsi_create_obj 0x72A2 – Ol’ Gabby
objects.gsi_create_obj 0x72A1 – Elmira Clamp
objects.gsi_create_obj 0x729F – Chaz McFreely
objects.gsi_create_obj 0x729D – Yuki
objects.gsi_create_obj 0x9F74 – Odznaka za pełną kolekcje trofeów

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 19:20

KOLEKCJA PIÓRA


Pióro modrosójki błękitnej – 0x2B36C
Pióro kardynała – 0x2B366
Pióro wrony – 0x2B35F
Pióro kaczki – 0x2B362
Pióro zięby – 0x2B364
Pióro czapli – 0x2B36A
Pióro papugi – 0x2B372
Pióro bażanta – 0x2B36E
Pióro gołębia – 0x2B313
Pióro maskonura – 0x2B370

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1781
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 02 lut 2019, 19:21

KOLEKCJA POCZTÓWKI OD PRZYJACIELA


objects.gsi_create_obj 0x778C – Isla Paradiso
objects.gsi_create_obj 0x7785 – Dolina Smoków
objects.gsi_create_obj 0x7783 – Barnacle Bay
objects.gsi_create_obj 0x778B – Północna Grota
objects.gsi_create_obj 0x778A – Księżycowe Jeziora
objects.gsi_create_obj 0x7784 – Champs Les Sims
objects.gsi_create_obj 0x777F – Littlehaven
objects.gsi_create_obj 0x7788 – Bridgeport
objects.gsi_create_obj 0x777E – Riverview
objects.gsi_create_obj 0x7786 – Sunset Valley
objects.gsi_create_obj 0x7789 – Appaloosa Plains
objects.gsi_create_obj 0x7782 – Moonlight Falls
objects.gsi_create_obj 0x7780 – Oaza Szczęścia
objects.gsi_create_obj 0x7787 – Twinbrook
objects.gsi_create_obj 0x9F6E – Odznaka za pełną kolekcje pocztówek

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4 - rozgrywka”