Willa Florence

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Willa Florence

Post autor: Alibali » niedziela 05 maja 2019, 00:19

Pobawiłam się tym razem budując willę w stylu włoskim, nazwałam ją Villa Florence. Powstała na miejscu parceli "Zameczek na szczycie" w Del Sol Valley. Jak na mnie jest to wyczyn co niemiara, bo willa jest bez cc. Za to z całym majdanem dodatków, więc nie wiem, co lepsze :( Ceceki można ściągnąć za darmo, w odróżnieniu od dodatków akcesoriów i rozszerzeń...

Inspiracją do powstania tej willi była dwójkowa praca Villa Sorrento. Właściwie tylko przestrzeń wokół pałacu zagospodarowałam podobnie.

Willa ma dwie wersje w galerii, bo ją jeszcze poprawiałam i uzupełniałam o pomysły, które przyszły później. Nie wiem jaki efekt dałoby nadpisanie pracy więc wolałam już aby współistniały obie.


Willę Florence w wersji niepoprawionej można pobrać w Galerii pod linkiem https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false

Wersja poprawiona (zmieniłam nieco górny hol i poprawiłam zauważone niedociągnięcia (brak dywaników w łazienkach, goły fragment ściany, etc)

https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false

Zdjęcia

Widok ogólny budynku i działki


1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


6a.jpg

7.jpg

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 05 maja 2019, 00:28

Rzuty poszczególnych pięter

Parter

8.jpg

Piętro pierwsze

10.jpg


11.jpg



12.jpg


Na ostatniej kondygnacji (drugie piętro) znajduje się gabinet i mały pokój gimnastyczny. Gabinet jest tylko częściowo umeblowany - biurko z komputerem, biblioteka oraz stanowisko dla archeologa. Mikrofon oraz sztalugi znajdują się na tarasach, stolik szachowy jest na patio zewnętrznym (parter)


13.jpg


14.jpg

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 05 maja 2019, 00:53

Otoczenie willi


14a.jpg


14b.jpg


14c.jpg



Z lewej strony - patrząc od frontu willi - umieściłam zadaszony placyk z miejscem do grillowania i potańczenia ( przy grillu jest alarm ppoż, żeby simowie przypadkiem nie usmażyli się sami :) )


14cc.jpg


14cec.jpg



Z tyłu domu jest nieduży ogródek warzywny, ukryty za żywopłotem


14d.jpg


14e.jpg



Niewielki basen


1ff.jpg




Nocą ładnie się prezentuje mała altanka z ławeczkami



1fff.jpg




Miejsc do odpoczynku w ogrodzie jest więcej


1.jpg


1e.jpg


1f.jpg


2cc.jpg


det astrolabium.jpg


fonn.jpg

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 05 maja 2019, 01:08

Wnętrza


Z holu głównego mamy wejście do kuchni


23.jpg



Kuchnia nie jest jakoś specjalnie wypasiona - półeczki przeznaczyłam na zaprezentowanie pięknego serwisu severinki - ale jest niestety cc, więc po namyśle z żalem ściągnęłam :(



24.jpg


25.jpg


26.jpg


Z kuchni mamy bezpośrednie połączenie z jadalnią


21.jpg


22.jpg


A jadalnia łączy się z salonem i wewnętrznym patio



17.jpg


20.jpg


19.jpg


18.jpg


16.jpg


Patio wewnętrzne



15.jpg

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 05 maja 2019, 01:12

Teraz piętro


Znajdują się tu 3 duże sypialnie, pokój dla dziecka, dwie łazienki i pokój dla służby




Obszerny hol


27.jpg


28.jpg


29.jpg


30.jpg


31.jpg

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 05 maja 2019, 01:29

Sypialnie -

Błękitna

sb1.jpg


sb2.jpg



Różowa


sr1.jpg


sr2.jpg



Purpurowa, w której jest kominek, a przy nim miejsce do gry stolikowej


sp1.jpg


sp2.jpg



Pokój dziecka (starałam się, aby nie był przypisany do płci, ale domek dla lalek jest - wiadomo :P)

nur.jpg


nur2.jpg



Pokój dla lokaja lub pokojówki - jest nawet mały telewizorek, ale jak znam tych hultajów - więcej będą siedzieć przy nim niż zajmować się domem


psł1.jpg



psł2.jpg

psł4.jpg


I na samej górze - spory gabinecik. Sali fitness nie pokazuję, bo widać ją z rzutu piętra, a nic w niej nie ma szczególnego prócz przyrządów do ćwiczeń i medytacji.


gab.jpg

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 05 maja 2019, 01:39

Łazienki - dwie na górze i jedna pełna - na dole. W pralni jest dodatkowo wc i umywalka, więc to pomieszczenie też można pod łazienkę podciągnąć.

Daję tylko po jednej fotce, bo nasze forum chyba zaczyna już dyszeć po takiej porcji :)

Łazienka na dole i pralnia

łaz przy pralni.jpg


pralnia.jpg



łazienki na górze


łł1.jpg


L2.jpg



I na zakończenie mały bonus - rozgwieżdżone niebo nad Del Sol


1aaa.jpg

I to tyle jak na moją "premierę" w galerii :)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 05 maja 2019, 01:45

P.S. Nie zauważyłam małego błędu w fotkach - sypialnia różowa była wcześniej błękitna,, ale ją przerobiłam, jednak fotkę pomyliłam i wkleiłam sprzed zmiany tapety. Także obwódka wokół basenu na dwóch fotkach jest inna - zorientowałam się jednak, że jest cc i wymieniłam, niestety - na fotce pozostała.
Tak długo dłubałam tę willę latem, że zastała mnie jesień. A że wywaliłam folder mods z cc (żeby omyłkowo jakiegoś nie użyć) - nie mogłam mc commanderem zmienić pory roku - więc fotki są częściowo z lata, a częściowo z jesieni. Szkoda mi było najbardziej róż, bo latem wyglądały dużo ładniej - szczególnie te, które "owinęłam" na kolumnach ganku :(

Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 1493
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » niedziela 05 maja 2019, 22:03

Wspaniała willa i pięknie się prezentuje na wzgórzu w Del Sol. :hearts/heavy-black-heart: Ogród i całe obejście iście królewskie, chyba sporo pracy kosztowało Cię zaplanowanie terenu i układanie tych klombów, ale efekt jest świetny! Podobają mi się również misterne kolumny (część chyba to CC), tarasy i ozdoby na samym budynku. Super pomysł z rzeźbami koni. Na jednym ze zdjęć widzę basen otoczony czarno-białym wzorkiem, i fajnie to wygląda. Czy to jest ta jodełkowa wykładzina ułożona w tak fantazyjny sposób ?
Wnętrza bardzo eleganckie i przestronne, w zasadzie gdyby postawić tą wille w nowym mieście Simtopiacity, to wszystkie nasze avki mogłyby w niej zamieszkać. :02-grinning-face-smiling-eyes:
Prześliczna praca Alu :a_bravo:

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 06 maja 2019, 01:06

Dziękuję bardzo Gabi! Tak - ta działka w Del Sol jest wprost wymarzona na taką włoską willę - zalaną słońcem, mającą wokół jasną i świetlistą przestrzeń.
Cała historia towarzyszy tej parcelce, ale za dużo by pisać...
Ta willa potrzebuje Gabrysiu działki 64x64 - a takiej w Wierzbowej nie mamy. W całej pracy nie użyłam cc - na początku miałam taki zamiar i stąd ten czarnobiały wzorek przy basenie. Ale "zdjęłam" ten wzór i zamieniłam na inny - nie cc, jednak nie od razu zauważyłam, że zaplątała mi się fotka sprzed poprawek. Parcela jest w galerii do pobrania - i nie ma kluczyka oznaczającego cece. Wysyłałam ją kilka razy ze strachu, że jak mi się coś posypie w grze , to już na pewno do niej nie wrócę.Więc jak kawałek umeblowałam, to wysyłałam... Ostatnia wersja po drobnych kosmetycznych poprawkach jest pod tym linkiem

https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false

Kolumny są jak najbardziej z gry - są "owinięte" pnączem, które pracowicie stworzyłam z pomniejszonych kilka razy krzaczków różowych azalii albo stokrotek - już teraz nie pamiętam. Chyba właśnie te "pnącza" kosztowały mnie najwięcej pracy.
Podobny ogród z żywopłotów ułożyłam wokół parceli Howard Castle (nazwałam ją Howards End) - więc miałam już wprawę :P
Coś mi się stało z netem i namęczyłam się bardzo wczytując fotki - stąd te pomyłki - a bardzo chciałam choć RAZ pokazać dom zrobiony od początku do końca. Najczęściej zniechęcam się w połowie pracy i zostawiam parcelę niedokończoną :(

Mam jeszcze trzy parcelki do pokazania, ale jeszcze ich nie umeblowałam - jak zwykle :(

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3338
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » poniedziałek 06 maja 2019, 01:09

Niesamowita praca :13-smiling-face-heart-shaped-eyes: Willa ale w rozumieniu, włoskim / rzymskim, klasycznym trochę więc i poteżny pałac i zarazem pełna detali oraz naturalnie otoczona pięknymi ogrodami. Wspaniałe miejsce a fotki z miastem nocnym w tle wymiatają! Ładnie prezentują się wsporniki zakończone rzeźbami przy balustradzie a wspomniane ogrody sa naprawde przemyslane i świetne. Kapitalne zadaszenia i wiele urokliwych miejsc z ławeczką ,alejka z latarniami na ukosie czy wielka fontanna ,dopełniają całości otoczenia. Wewnątrz także lux; podziwiam zazdraszczając talentu.Superowa jest tez lokalizacja parceli na fotkach. Ta dzielnica od początku kojarzyła mi sie bardziej z klimatami śródziemnomorskimi, Hiszpanią, Włochami itd niż z Kalifornią. Zmyślne detale, wykończenia min basenów i wspaniałe wbętrza (zwłaszcza sypialnie wydały mi sie bajkowe). Pałacowe wnętrza jak biała sala kapitalne. Kawał wielkiej pracy ALi ! :a_bravo:
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 06 maja 2019, 01:41

Willa w rozumieniu Włochów oznacza posiadłość - tyle, co w j angielskim Mansion, Manor, Court... Więc masz rację Michale. Balustrada z głowami koników doszła z którymś dodatkiem, ale nie pamiętam z którym. Czy aby nie ze Strangeville? Jak wlezę do gry to sprawdzę. Teraz to już nie wiem, o jakich konikach Gabi pisała - czy o tej balustradzie właśnie, czy o konikach, które postawiłam na tarasie jako zwieńczenie konstrukcji ścian.

Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 1493
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » poniedziałek 06 maja 2019, 02:07

Alu ja pisałam o konikach na tarasie, fantastycznie je tam wyeksponowałaś. Nie mam Strangeville, może dlatego wydawało mi się, że część elementów jest CC, jak choćby balustrady, drzwi czy te kolumny. Jeśli sama ja tak owinęłaś pnączem to naprawdę wielkie brawa, wyglądają bajecznie. :13-smiling-face-heart-shaped-eyes:

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 06 maja 2019, 02:47

Koniki doszly z jakimis akcesoriami - niestety nie pamietam z ktorymi, :)\
Praca jest niesamowita - oblukalam w grze. Piekna pałacowa bryła z tarasami , balstradkami, rzeźbami i wszystko tonie w zieleni pnacej sie po scianach. I tej zieleni jest akurat tyle ile trzeba ani o milimetr za duzo. pzrez to cala buowla wygląda bardzo realistycznie. Ogrod jest bajeczny. Wnetrza tak samo pracowicie dopieszczone i ozdobione . Wszystko dobrane stylowo - i tu wielkie brawa, ze bez CC tez potrafiłas stworzyc wytworny i staroświecki klimat pałacowych wnetrz. To duza wieksze mistrzostwo niz pójscie na łatwiznę i podreptanie do skladu CC po potrzebne elementy. Biorac pod uwage moje zamilowanie do łazienek oblukalam wszystkie najstaranniej i o dziwo najbardziej mi sie spodobala ta przy pralni XD Choc wszystkie byly bardzo ladne ale obok pralni dla mnie the best.
Niesamowita praca Alu :hearts/heavy-black-heart: i dowod na to, ze tylko dlatego nie brylujesz w Galerii bo ci się nie chce XD Czyste lenistwo i tyle XD :cat_mwaha:
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 06 maja 2019, 15:47

Elu @kreatora , dzięki za zaglądnięcie do kącika i zostawienie komenta. Wtedy gdy pobierałaś tę parcelę (jeśli pobrałaś tę bez dopisku upd), to te łazienki gorzej wyglądały moim zdaniem, bo ze zmęczenia już mi się nie chciało dłubać detalików typu dywaniki, pierdółki... Później to poprawiłam - niejako przy okazji, bo grając parcelą zauważyłam, że wysłałam z jakąś niepomalowaną ścianą. Przy okazji zmieniłam hol na górze, bo niepotrzebnie go zamknęłam dodatkowym pomieszczeniem, które do niczego nie służyło.
W ogóle kilka razy wysyłałam, bo komputer dziwnie mi fiksował, i bałam się, że jak już raz się zawzięłam, to mi wszystko szlag trafi, bo mam od zawsze takie cholerne "szczęście".

Co do zieleni - najwięcej pracy kosztowały mnie te owijające się wokół kolumn pnącza róż - powstały z dziesiątków pomniejszonych krzaczków czegoś różowego - nie pamiętam już - czy stokrotek, czy azalii. Z daleka jednak wyglądają jak różyczki.
Cieszę się, że ci się podoba. Starałam się nie przeładować meblami, i mam nadzieję, że tak jest.
Parcela jest funkcjonalna, sim nigdzie nie utyka, nie macha łapkami i nie krzyczy. Ten gostek, który mignął na niektórych fotkach SAM się tam wprowadził, ku mojemu zaskoczeniu! Tzn gra wygenerowała jakiegoś lokatora z mnóstwem kasy :) Bo na początku weszłam na parcelę w trybie edycji, zamierzałam lokatora wprowadzić później. A on sam się wprowadził :)
Co do cece - mam tak idealnie tam pasujące podłogi i ściany, że aż mnie skręcało, by ich użyć. i nawet nieco użyłam, żeby zobaczyć, jak będzie to wyglądać. Zrobiłam nawet fotki, i Gabrysi bardzo spodobała się ta kostka wokół basenu, która się uchowała jedynie na fotce. Ale ona właśnie jest cece. ... Potem nie mogłam tego znaleźć i usunąć, bo ciągle mi się przy próbie wysyłania pokazywał ten kluczyk, choć wydawało mi się, że wszystkie cece jest usunięte. Czy ten kluczyk pokazuje się gdy masz cece w folderze, choć ich nie użyłaś? Tego właśnie jeszcze nie wiem, I wielu innych rzeczy - nie mogłam zmienić pogody na parceli, gdy usunęłam cały folder mods z mc commanderem. Stąd takie jesienne kolory drzew. Wyszło to na dobre tylko bugenwilli na ścianach z tyłu domu, bo straciła ten swój wściekle różowy kolorek. Ale krzaczki zaczęły tracić liście i przestraszyłam się, że wszystko będzie drapakowato wyglądać...


Elu, nie będę konkurować o nic w galerii, bo ja się na tym kompletnie nie znam. Nie zależy mi na pobraniach, bo tak rzadko coś zbuduję, że od jednej parceli do drugiej ludziska by zapomnieli, kto to jest ta Aschantka :) Żeby tam zaistnieć, to trzeba tłuc te parcele lub simów, a mi się - jak zauważyłaś - niezbyt chce...
Poza tym nie umiem ani wysyłać, ani poruszać się tam. Wiem, że ty o jakichś tam specjalnych godzinach wysyłasz, żeby parcela nie znikła w gąszczu. A że gąszcz jest niesamowity, to się sama przekonałam, gdy wysłałam tę willę i w pięć minut została zepchnięta do tyłu przez kilkadziesiąt prac. Chciałam zerknąć jak się prezentuje w galerii, i już z trudem odnalazłam.
Chciałam skasować też te niepotrzebne zdublowane parcele (za dużo tej willi - tak mi się zdaje), ale nawet nie umiem tego zrobić. Przyznaję się bez bicia. Gdzieś mi mignęła opcja usunięcia z galerii ale teraz nie wiem gdzie. Dawno usunęłabym tę rodzinę Maliniaków, którą moja wnusia wysłała sobie - już mi nawet pozwoliła ją skasować:P

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 06 maja 2019, 21:16

@Alibali
Kilka odpowiedzi

Nie - jesli masz CC w mods ale ich NIE UZYŁAŚ nie bedzie kluczyka. Mozesz trzymac wszyskie mody i CC w folderze gry i to nie ma wplywu na parcele dopóki nie wlozysz objektu CC do chaty. Mody wcale nie maja na to wplywu - mozesz trzymac wszyskie mody i to nie bedzie mialo noc wspolnego z chatą. To samo CC - tylko wtykac ich w obiekt czy sima nie wolno.
To nie dotyczy modu Whicked oraz skinu "modowatego" CMarra - kazdy sim zapisany przez posiadacza tego modu i skinu bedzie mial kluczyk bo skiny sa dodawane do sima z automatu. Do domow ten mod jednak nic nie ma.
Natomiast raz zapisana parcela jako CC - kluczyk, aby ten kluczyk straciła wymaga usuniecia folderu mods wylaczenia opcji pokaz CC i mody w grze a i to moze nie skutkowac. po prostu ten cholerny kluczyk "przykleja" sie do pliku domu albo sima i nic nie mozesz zrobic. Czasem usuniecie modow i zaczecie nowej gry z ta parcela lub simem "odklei" toto ale moze odkleic ale nie musi.

Co do usuwania parcel z Galerii..
Jak znalezc - kliknij na wlana nazwe u gory "Ashantka" i przeniesie Cie na Twoj PROFIL. Tam u gory bedzie opcja "KATALOG". Otworz toto. Pokaze Ci sie wszystko co kiedykolwiek wyslalas do Galerii. Jesli wysylalas CC to po lewej w tym katalogu jest kolumna a tam opcje. Wlacz opcje "obiekty zmodyfikowane" wtedy objawi Ci sie całość.

PS klikanie na "niki" - jak na przyklad na moj "kreatora" pod jakims domkiem bedzie zawsze Cie przenosic na profil posiadacza niku - gdzie mozesz napisac na przyklad "hallo :)" albo "do licha moglbys mi skomentowac w koncu moja prace!"
Zaś po kliknieciu w slowo "KATALOG" widoczne na stronie PROFILU u gory obejrzec co dana osoba wlasnie ostatnio wypichciła i wyslala do galerii, Tam tez obejrzysz cala tworczosc tejze osoby, bo wszystko co kiedykolwiek wysłała bedzie w jej katalogu. W ten sposob mozesz obejrzec progres i osiagniecia tej osoby - od domow potwortkow do dzieł wysokiej klasy. No o ile te wczesne potworki nie zostaly przez autora wywalone z Galerii. Moje zostaly wywalone XD (Jest tez niestety opcja ze dana osoba pozostala na etapie potworków i dalej produkuje 2 domy-potworki dziennie - Dzezus DWA DOMY DZIENNIE autentycznie!!!! - marzac o Maxisie - znam pare takich osób ) .

Jak usunac - klikasz na mala podobizne obiektu w tym KATALOGU zeby Ci sie powiekszyła i pierwsza strzalka po lewej na dole - jak w nia klikniesz to obiekt zostanie usuniety z Galerii. To ze zostal usuniety zobaczysz dopiero po powtornym wejsciu do Galerii po włączeniu gry. Wtedy juz go nie bedzie.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 07 maja 2019, 20:31

Dzięki Elu za tę garść porad. Teraz już wiem, dlaczego - mimo usunięcia wszystkich ceców parcela nadal mi się wyświetlała z kluczykiem. Pewnie uśmiechnęłaś się na widok tej mojej nieporadności. Ale to efekt tego, że akurat tą stroną zabawy w simsy nie interesowałam się nadmiernie, i nie nabyłam niezbędnej wprawy. Postaram się nadrobić braki, ale i tak co i rusz będę zadawać takie śmieszne pytania :P
Więc zadam od razu jedno, które mnie nurtuje czas jakiś - dlaczego nie widać wszystkich prac danej osoby w jej katalogu, mimo, że nie używa cece. Nawet twoich. Szukałam kiedyś pracy, którą wysłałaś do galerii i nie mogłam znaleźć u ciebie (chodzi o ten dom do Selwadorady). Dałaś mi link, i po linku trafiłam. Ale na "piechotę" - nie było go. Tak też bywa u innych, np Michała czy Gabrysi. Wiem, że praca na pewno jest, widzę ją u nas na forum, czytam info, że jest wysłana, ale za diabła znaleźć jej nie mogę samodzielnie.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » środa 08 maja 2019, 19:36

@Alibali
No to juz niestety bład Galerii - za duzo prac jest wyslanych - przeszlo 4 miliony nie licząć tych z CC. Wiec nie wyswietla wszystkich objektow w katalogu czasem. Najlepiej w takim wypadku wybrac tylko jeden rodzaj objektow - parcele, albo pokoje albo rodziny - nie wszystkie naraz. Choc u osoby ktora ma pare tysiecy prac wyslanych i to nie pomoze. W moim wypadku wyswietli wszystko jak sie zmieni opcje na same parcele, czy pokoje.
Po kazdej wizycie w Galerii tez nalezy wywalic z folderu the Sims4 folder cache - im wiecej w nim tym trudniej wyswietlic Galerie. Czasem nawet folder onlinethumbnailcache sie zapelni - tez nalezy wywalic bez litosci, W ogole jak sa jakies klopoty to warto stamtad wywalic wszystko oprocz oczywiscie folderu saves, Tray, mods i pliku TrayDeleteItems . Wszystko co wywalisz odtworzy sie nowiusie i bez ewentualnych błedów po właczeniu gry. Konfiguracje i takie tam rozne inne. Nic nie bedzie brakowalo. A jeszcze jak po wywaleniu naprawisz pliki instalacyjne na wszelki wypadek na Origin - co trwa minut 10 to juz nie ma mowy o błedach, Za to lubie Czworke - naprawia sie praktycznie sama XD
Wiekszosc bledow na jakie sie natykam na stronie Help jest spowodowana przez stare CC i nie aktualizowane mody - a jakies 10% to wina bledow w systemie Windows albo stare sterowniki do kart graficznych. Samych bugow gry za wiele nie ma - cos na co ludzie strasznie narzekali - bardzo wolna rozgywka, przestoje simów i.t.p okazalo sie byc wina programow biegnacych w tle i laczacych sie z internetem w czasie gry, Po wylaczeniu kompletnie internetu kiedy cholerny Win10 i inne szpiegowskie programy ktory kazdy chyba jakies ma w kompie mimo zabezpieczen nie mogly juz wysyłac wyszpiegowanych danych - gra zaczynała śmigac.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Fredra
Miłośnik zwierząt
Miłośnik zwierząt
Posty: 289
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 16:25
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: granatoweszklo
Kontakt:

Post autor: Fredra » środa 08 maja 2019, 20:58

To bardzo duży budynek a nadal jest śliczny jak motylek ♥
Mnie przerażają takie ogromne pałace, zawsze mam wrażenie, że simowie są do nich za mali xD wkurza mnie jak zaczynają się plątać z jednego końca na drugi to mija cały dzień nim dotrą z kuchni do toalety. To nie zmienia jednak faktu, że Twoje dzieło jest wspaniałe. Nie spodziewałam się, że można uzyskać tak lekki klimat w takim gmaszysku ^^ Po części przysłużyło się temu światło, świetny wybór działki :) Jestem pod wrażeniem wyglądu ścian? Nawet nie wiem jak to opisać xD W każdym razie mury nie sa po prostu cegłą ale plątaniną bluszczu, kolumn i rzeźb - ślicznie ♥
A ogrody? Łał, znów wracamy do wyboru działki i jak wspaniale skomponowała się z tymi spływającymi ze ścian zaroślami ♥ Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek to powiem ale podobają mi się chodniki :D z łukami i ławeczkami. Znów magicznie działa światło i przypomina mi sie Hiszpania ^^
To pewnie zabrzmi niepoważnie ale moim ulubionym pomieszczeniem jest holl na piętrze. JAKA PIĘKNA PODŁOGA! Zresztą wszystko mi tam pasuje - balustrada z lamami, kanapa, ramy obrazów i stolik kawowy. Kocham holl ♥

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3416
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 08 maja 2019, 22:18

Fredrusiu - dziękuję za dobre słowo :) O rety, zarumieniłam się jak Delsu i uciekłam gdzie sul sul...
Ta willa sprawiła mi ogromną przyjemność podczas budowania, bo cokolwiek tam zrobiłam - wychodziło! Materia jakby uginała się pod moimi palcami... Inaczej niż z wieloma innymi budyneczkami, które zaczęłam, i porzuciłam... Najczęściej podczas meblowania, bo idzie mi to niezwykle opornie.
Co do działki - nie miałam specjalnego wyboru, bo działek 64x64 nie ma zbyt wiele w czwórce. Z tego dwie są w Windenburgu, w którym jest zbyt ciemno dla stylu, jaki wybrałam. Dodatkowo - jak zauważyłaś - ta działka jest na skarpie z porośniętymi bluszczem zboczami, więc stanowi jakby przedłużenie tych pnączy otaczających pałac.
Przed oczami miałam światło z filmu Ostatni Legion (pałac - więzienie, gdzie malec znajduje Excalibur). Dużo z wystroju tego pałacu zapamiętałam, a szczególnie właśnie ściany zewnętrzne, atrium i mury, otaczające pałac-twierdzę na Capri - miejsce uwięzienia małego Romulusa. Nawet przez moment zastanawiałam się, czy nie nazwać tej willi - Villa Capri. Ale że zielska tam ci dostatek - pozostałam przy Florence - od Flory - rzymskiej bogini kwiatów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ala buduje”