Strona 2 z 2

Re: Całkowita kontrola nad obiektami w grze

: środa 12 sty 2022, 19:16
autor: Katel
Właśnie dopisałam w poprzednim poście :)

Re: Całkowita kontrola nad obiektami w grze

: środa 12 sty 2022, 19:37
autor: Alibali
To super @Katel - cieszę się, że pomogłam. Ja cały czas pisałam, dopisywałam do tego co już wcześniej wysłałam, więc też wróć do poprzedniej strony, bo właśnie odkryłam, do czego służy polecenie toggle active object :)

Re: Całkowita kontrola nad obiektami w grze

: środa 12 sty 2022, 21:19
autor: Katel
Hahaha :D Własnie miała Ci pisać, że też to odkryłam :D. Chwilowo jednak zostawiam simsy bo dłubałam pracowicie domeczek, a w ferworze zapomniałam robić sobie zapis co 10 minutek i oczywiście jak o tym zapoomniałam to wywaliło mnie z gry i całe moje dłubanie poszło w kosmos :/. Żeby nie było, jak o tym nie zapominam to mi się takie przypadki jak wywalenie nie zdarzają, ot, ironia losu.
Tak że, aby złapać dystans idę wyprowadzić moje czarne zwierzę, bo już siedzxi i patrzy na mnie wymownie, a potem pewnie jakiś film obejrzeć na kolorowe sny ;)

Re: Całkowita kontrola nad obiektami w grze

: niedziela 16 paź 2022, 17:00
autor: Alibali
Będę wklejać tutaj info o nowszych wersjach tego moda, żeby opis jego działania też był "na wierzchu"
Najnowszy TOOL wyszedł 11 października wiuęc łapcie, którzy używacie :)

https://www.patreon.com/posts/73225807

Re: Całkowita kontrola nad obiektami w grze

: piątek 25 lis 2022, 22:00
autor: Alibali
Najnowszy TOOL (z 22 listopada) https://www.patreon.com/posts/73225807

Re: Całkowita kontrola nad obiektami w grze

: piątek 03 lis 2023, 19:36
autor: Alibali
Najnowsza wersja narzędzia TOOL, którym posługuje się już coraz więcej twórców :)


https://www.patreon.com/posts/89883956