Strona 1 z 1

Syreny jako wiedźmy wodne i Topielice (trytony jako Utopce)

: piątek 20 cze 2025, 12:36
autor: Alibali
Najpierw obejrzyjcie świetny zwiastun





Następnie (również filmowy) przewodnik po modzie




Ten mod dodaje TONĘ nowej rozgrywki do mermaids, więc przejrzyjmy, co otrzymacie po jego pobraniu!


Nowe i ulepszone interakcje oceaniczne
Interakcje z oceanem znane z pierwszej wersji moda zostały ulepszone poprzez dodanie nowych przedmiotów kolekcjonerskich, nowych wyników i różnych wyników zależnych od lokalizacji.

Symulacje syren mogą nurkować pod wodą w dowolnym oceanie lub jeziorze, w którym można pływać, aby wyruszyć na przygody w norze królika z wyborem możliwych nagród, które są pomocne w budowaniu nowych umiejętności z tego moda. Mogą nurkować głębiej (wymaga poziomu sprawności 3) w Sulani i Tartosie, aby zdobyć również dodatkowe specjalne nagrody. Nurkowanie po wodorosty da teraz 4 różne odmiany wodorostów, które syreny mogą spożywać, a Fetch Fish pozwala syrenom polować na ryby z określonymi wyborami w zależności od tego, w jakim świecie pływają.

Dodano nowe interakcje w celu znalezienia określonych składników, z których niektóre wymagają nowej umiejętności Mermaid Mythology . Na koniec, simowie niebędący syrenami mogą nurkować w dowolnym miejscu w Sulani lub Tartosie, o ile zakupili rebreather z jednej z boi nurkowych i mogą również nurkować z rurką w dowolnym miejscu.

Rangi i XP Syrenki
Syrenom przyznano kilka nowych statystyk: rangę syreny i doświadczenie syreny .

Mermaid Rank to 5-poziomowa umiejętność podobna do rang wampirów, wilkołaków i czarodziejów. Kontroluje ona, które profity są dostępne dla syren i jak skutecznie je wykorzystują. Zwiększa się poprzez pływanie, wylegiwanie się w formie syreny, używanie zdolności profitów lub wszelkie inne czynności związane z syrenami.

Mermaid XP to 3-poziomowa umiejętność, która działa jak XP wampira lub czarodzieja. Gdy Twój sim osiągnie poziom 3, będzie mógł wybrać profit, dzięki czemu umiejętność zostanie zresetowana i zacznie budować się ponownie dla Twojego następnego profitu. Jest on zdobywany w taki sam sposób jak Mermaid Rank.


Wodne atuty i słabości
Teraz syreny mają do wyboru szereg profitów i umiejętności! Budując swoją rangę i XP, syreny będą mogły zdobywać profity, które im pomogą i dodadzą przydatne moce lub rozwiną słabości, które dadzą im negatywne efekty lub dodatkowe umiejętności.

Słabości mogą się rozwijać losowo poprzez rozgrywkę ( chyba że użyjesz dołączonego przeze mnie kodu wyłączającego tę funkcję przy włączonej opcji testingcheats ) lub mogą być przyznawane na kilka innych sposobów celowo poprzez rozgrywkę lub kody.



Mitologia syreny
Umiejętność Mermaid Mythology to nowa umiejętność 10-poziomowa, która oferuje mnóstwo wiedzy o syrenach, kilka nowych interakcji społecznych, ulepszenia interakcji Ask if Mermaid, książki ze specjalnymi przepisami, które są wytwarzane w barach lub piecach i wiele więcej. Ta umiejętność jest budowana poprzez czytanie książek Mermaid Mythology, które można kupić w Build/Buy lub na komputerze.

Wiedźmy morskie
Wiedźmy morskie przeszły gruntowną przebudowę: dodano nowe zaklęcia, mikstury do tworzenia, nowy system wypełniania kontraktów z Simami i nowe przedmioty do wykorzystania.

Grimoire Poseidon to specjalna księga, którą simowie mogą znaleźć podczas nurkowania w głębinach Sulani lub Tartosy. Po zbadaniu księga ta nauczy twojego sima, jak zostać Sea Witch, a następnie pozwoli mu nauczyć się zaklęć.


Sea Sorcery to 10-poziomowa umiejętność, która określa, jakich zaklęć można się nauczyć i jaki jest ich współczynnik powodzenia. Zaklęć można nauczyć się z Poseidon's Grimoire. Zbyt wiele zaklęć nauczonych na raz może być przytłaczające dla Twojego sima, ale zrobienie sobie przerwy lub zrobienie innych czynności Sea Witch pomoże mu się zregenerować.

Tidal Energy to poziom magicznej energii Sea Witch, uzyskiwany podczas pływania w oceanie lub medytacji pod księżycem. Jeśli jest zbyt niski, Sea Witch nie może wykonywać niektórych zaklęć ani umiejętności.

Deep Sea Conch to kolejny obiekt związany z Sea Witches. Jeśli Twój Sim znajdzie ten przedmiot podczas nurkowania głębinowego i jest Sea Witch lub przeczytał o tej specjalnej muszli w książkach Mermaid Mythology, będzie mógł przywołać Sea Witches, które zostały umieszczone w świecie, jeśli zdmuchnie muszlę nad kotłem.


Kocioł Morskiej Wiedźmy
Ten przedmiot, który można znaleźć w sekcji Build/Buy w sekcji Activities & Skills w kategorii Study, pozwala Sea Witches uczyć się i wytwarzać mikstury różnych typów. Gdy Twój Sim zacznie zdobywać umiejętność Sea Sorcery, odblokuje bardziej zaawansowane mikstury. Te mikstury można następnie spożyć lub rzucić w innych Simów, aby zobaczyć ich efekty lub wypełnić warunki kontraktu.

Kontrakty Wiedźmy Morskiej
Podobnie jak w starszej wersji tego moda, Sea Witches mogą zawierać kontrakty z simami w zamian za unikalne płatności, ale ten system został rozszerzony i znacznie ulepszony. Teraz kontrakty są prawdziwymi obiektami, które można tworzyć, gdy Sea Witch nauczy się tego z 5 poziomem Sea Sorcery.

Crafting Contracts - Można to zrobić w kotle. Twój sim wyczaruje kontrakt nad kotłem, gdzie będziesz mógł wybrać kilka opcji dla użytego zaklęcia/mikstury, wymaganej zapłaty i limitu czasu, w którym drugi sim ma zapłacić. Po stworzeniu będziesz mógł zobaczyć warunki wymienione w opisie narzędzia obiektu.

Podpisywanie - Po stworzeniu kontraktu można go umieścić z powrotem nad kotłem, gdzie można wybrać pobliskich simów, którzy spełniają odpowiednie kryteria, aby podpisać tę umowę. Sea Witch wyjaśni warunki, a drugi sim podpisze się swoim imieniem, przypieczętowując swój los!

Spełnienie - Spełnienie kontraktu odbywa się po prostu poprzez wybranie kontraktu i wybranie „Rozpocznij Spełnienie Kontraktu”. Rozpocznie się specjalne wydarzenie, które poinstruuje Cię, abyś wykonał uzgodniony czar lub użył niezbędnej mikstury. Czary i mikstury muszą zostać nauczone przez Sea Witch, aby pomyślnie ukończyć to wydarzenie!

Płatność - Po spełnieniu, wybrany limit czasowy rozpocznie się, a drugi sim będzie miał tyle czasu, aby zapłacić należności Sea Witch. Jeśli nie zapłaci, Sea Witch może wymierzyć konsekwencje, wybierając kontrakt i wybierając „Enforce Consequence”.

Ten system może okazać się świetnym sposobem na zarabianie pieniędzy jako Morska Wiedźma lub sianie spustoszenia!


Kelpie i inne wodne simy
Kelpies to kolejny rodzaj stworzeń wodnych zamieszkujących morze. Są bardziej rybne niż ich syrenie odpowiedniki i mają własny zestaw umiejętności, które zostały ulepszone dzięki tej aktualizacji.

Kelpie Form - Kelpies mają osobną formę, która została poddana metamorfozie z lepszymi teksturami i ogólnym projektem. Mają kilka opcji wariantów kolorystycznych, które można wybrać za pomocą menu Kelpie Form pie, a także kilka nowych opcji dostosowywania.

Shapeshifting Power – Ten motyw kontroluje zdolność Kelpie do ukrywania swojego prawdziwego ja. Jeśli się wyczerpie, sim będzie zmuszony do transformacji podobnej do wilkołaka i pozostanie w niej przez jakiś czas. W tej aktualizacji Kelpie mają teraz ukrytą umiejętność, która daje lepszą kontrolę nad transformacją w miarę upływu czasu.

Inne istoty wodne – istnieje także kilka tymczasowych stanów życia wodnego, które mają własne zdolności i można je uzyskać poprzez rozgrywkę, za pomocą eliksirów lub zaklęć Morskiej Wiedźmy.


Dziecięce Syreny
W tej nowej aktualizacji Twoje dzieci mogą być prawdziwymi syrenami! WIELE animacji dorosłych syren zostało przekonwertowanych dla dzieci, które pozwalają im nurkować pod wodą, nurkować po wodorosty, spać w oceanie, wypoczywać w formie syreny i wiele więcej!

Obrazek


Forma syreny - Dziecięce syreny nie mają takiej samej okultystycznej formy jak dorosłe syreny, ale oba style ogonów z Island Living zostały przekonwertowane dla dzieci, podobnie jak niestandardowe ogony z mojego zestawu Down Under i mojego zestawu Atlantica ! Można je wybrać z menu kołowego na symulatorze dziecka, które ustawi ten styl ogona i próbkę jako ten, w który zmienia się podczas pływania, kąpieli, wypoczynku lub korzystania z Basking Rock .

Rozgrywka - Jak wspomniano powyżej, dziecięce syreny potrafią robić wiele rzeczy, które potrafią robić dorosłe syreny, na przykład wchodzić w interakcje z oceanem, jeść wodorosty, wylegiwać się w formie syreny, relaksować się w formie syreny w gorącej wannie lub gorących źródłach itp.


Nowe obiekty/przedmioty
W tym modzie uwzględniono nowe obiekty, zarówno te do kupienia w Build/Buy, jak i te, które można zdobyć w trakcie rozgrywki. Większość z nich ma niestandardowe interakcje i funkcje rozgrywki!


Obrazek


Wymagania
Ten mod wymaga tylko Island Living i gry podstawowej , aby działać! Niektóre interakcje rozgrywki nie będą działać bez pakietów, takich jak Seasons lub Vampires, ale nie wpływa to na stabilność ani funkcjonalność samego moda.

Zgodność
Ten mod zastępuje cechy Mermaid i Mermaid Form, które pojawiły się w Island Living i będzie kolidować z każdym modem, który je zmienia . Mod zastępuje również interakcję Ask if Mermaid, podstawowy buff cechy Mermaid, łupy dla simów Child of the Ocean reagujących na zamontowane ryby i konsumujących ryby oraz interakcję przejścia dla utonięcia. Mody, które używają tych zasobów, również będą kolidować, ale bardzo niewiele modów, jeśli w ogóle, ich używa, o ile widziałem .

Instalacja
*Przed zainstalowaniem tej wersji pamiętaj o usunięciu starego moda Expanded Mermaids!

Gorąco polecam umieszczenie WSZYSTKICH PLIKÓW z tego moda BEZPOŚREDNIO w głównym folderze modów, szczególnie pliku .ts4script. Jeśli trzymasz pliki w ich podfolderach i masz problemy ze znalezieniem przedmiotów lub rozgrywka nie działa, spróbuj rozpakować WSZYSTKIE foldery do głównego folderu modów!



Link do modyfikacji

https://www.patreon.com/posts/expanded-mod-2-0-78685209


Link do polskiego tłumaczenia by AuroraSky

https://www.curseforge.com/sims4/transl ... ranslation