Too much flowers!

Awatar użytkownika
Fredra
Miłośnik zwierząt
Miłośnik zwierząt
Posty: 289
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 16:25
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: granatoweszklo
Kontakt:

Too much flowers!

Post autor: Fredra » sobota 07 kwie 2018, 18:37

Czas trochę zapełnić to miejsce! :)

Od jakiegoś czasu próbuję nauczyć się budować domy. Do tej pory podkradałam co ładniejsze hacjendy z galerii i przerabiałam wnętrza po swojemu ale wiadomo, na swoim najlepiej :D Długo wychodziłam też z założenia, że po prostu nie potrafię budować i zostaje mi się z tym pogodzić, jednak skoro można od zera nauczyć się rysunku realistycznego, czemu nie miałoby to zadziałać w przypadku budowy?
Zmuszałam się więc do stawiania dzień po dniu brzydkich i topornych kloców, czekając na ich magiczną przemianę w pełne wdzięku pałacyki.
Cóż, na ma piękne posiadłości widocznie muszę jeszcze poczekać ale przynajmniej na widok własnych wypocin nie dostaje już ataku śmiechu :D

"Too much flowers!" powstało w odpowiedzi na panująca wówczas pogodę. Zima się skończyła (kocham zimę ♥) a na dworze było szaro, błotniście i wietrznie. Potrzebowałam miejsca pełnego kolorów i żywych roślin.

Maleństwo
Parcela: 20x20
Wartość: 43 545 §

Obrazek

Obrazek

Sypialenka
Obrazek

Łazienka
Obrazek

Mikro salon z kuchnią
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i żeby tradycji stało się za dość, rzuty
Obrazek

Obrazek

w galerii: http://bit.ly/2G4bRdj

Buziaki! ♥

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 2092
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 08 kwie 2018, 15:01

Dla mnie cudo, wnetrza jak z bajki, kolorowo na luzie ale i bryła niezła, troche kojarzy mi sie jak urokliwy przytulny domek mieszkalno-działkowy. Bardzo fajna praca , fajnie, że budopwanie Cię wciągneło więc pozostaje mi oczekiwac na kolejne dzieła i kibicowac mocno :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Mattoowy
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 73
Rejestracja: niedziela 08 kwie 2018, 13:22
Origin ID: Mattoowy
Kontakt:

Post autor: Mattoowy » niedziela 08 kwie 2018, 18:19

Nie ma nic złego w tym, ze domek jest malutki - takie też są potrzebne, szczerze to ja ubóstwiam takie maleństwa. Domek świetnie opleciony z zewnątrz tarasikiem, bardzo przyjemne kolory i ozdoby. Jeśli o wnętrze chodzi to podziwiam, że udało Ci się wykonać tak świetne fotki bo w małych domkach nie jest to łatwe :) Całość urzekająca i super przystrojona, świetna praca!♥

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1638
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 08 kwie 2018, 20:41

Domek moze jest i konstrukcyjnie jako bryła i prosty ale w zasadzie 70% domkow w Galerii to proste zestawienia klockow z mniej lub wiecej skomplikowanymi dachami. Talent ujawnia sie dopiero w tym jak ten klocek podstawe domu przeobrazi sie w cos miłego dla oka. No i tobie udalo sie to rewelacyjnie dzieki doborowi odpowiedniej stolarki. kolorow oraz wyszukania w katalogu budowania takich detali jak szklana markiza i a dodanie tej markizy włączyło tarasik do przestrzeni domu i stworzylo tam uroczy kacik wypoczynkowy. Kwiatów absolutnie nie jest too much XD Taki sliczny "wróżkowy" domeczek moze tonąć w kwiatkach. Jesli chodzi o wnetrza to sa bardzo ladne, kolorowe i radosne tylko ktoś tu nie uzył ustawienia swiateł na zimne dzięki ktoremu kolorki bylyby trzy razy ladniejsze.
Nie kazdemu sie chce wprowadzac sima do chaty przed wyslaniem, a tylko simem mozna te swiatla ustawic. Zeby uniknac tego klopoty włazimy w tryb gry na działke sima tam gdzie on mieszka. Robimy pokoik malutki w 4x2 max i zapychamy go lampami ktore beda nam potrzebne na budowie . Ustawiamy smem swiatlo "zmien kolor" - wybieramy kolor pierwszy z lewej u gory niebieski - opcja "wszystkie swiatla" i zapisujemy pokoik do biblioteki. Wylazimy z gry do Menu bez zapisywania i wracamy do sejfu gdzie chate budujemy. Sciagamy sobie tam ten pokoik przed meblowaniem jeszcze i wkladamy do chaty swiatla - beda zimne tak jak je zapisalismy. Przed meblowaniem - bo w zimnym swietle kolory beda wygladaly i lepiej ale i zupelnie inaczej niz w brudnym zoltym swietle Maxisa. Nie chcialo sie im budujac swiaty wybrac opcję masową - w domach swiatło zimne - i wszedzie w ich chatach jest te brzydkie. brudne swiatlo - na podworku wyglada to ladnie, ale w chatach niekoniecznie XD
Jeszcze duza pochwala za sliczna fotke w Galerii - co latwe nie jest :)
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Kropka
Fotograf
Fotograf
Posty: 587
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
Lokalizacja: Kraków
Origin ID: jasna98

Post autor: Kropka » niedziela 08 kwie 2018, 21:14

Fredu, domeczek jest jak z bajki, śliczny, zgrabny i kolorowy. Uroczy jest ten niziutki biały płotek, to chyba z dodatku Eco, którego sama nie mam :(
Jak na początkującego architekta wspaniale poradziłaś sobie z daszkami. W efekcie wyszedł ci bardzo ładny i zgrabny budynek. No i te wnętrza, jasne, i kolorowe, w środku chyba najbardziej spodobała mi się kuchnia, niby maleńka ale pełna światła. I tu znowu te drobiazgi z Eco, kurka, chyba go sobie w końcu kupię bo są świetne.
Na werandzie mogłabym spędzać każdą wolną chwilkę, z tymi kolorowymi kwiatkami wygląda bajkowo. Sielskie, urocze miejsce ♥
Już czekam na Twój kolejny domek.
Śliczna praca i piękne foty :a_bravo:

Awatar użytkownika
krulih2
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 97
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 22:05
Origin ID: via2382

Post autor: krulih2 » poniedziałek 09 kwie 2018, 13:52

Prawdą jest, że surowa bryła, jakakolwiek by nie była zawsze będzie tylko klockiem, prawdziwą sztuką jest nadać jej nie tylko charakteru ale również tchnąć w nią życie. Jak dla mnie to jesteś czarodziejką Fredziu i budować umiesz. Domek jest śliczny pod wieloma względami. Widać jak pracowałaś nad jego bryłą w trakcie tworzenia. Konstrukcja wydaje się być lekka dzięki przeszklonemu daszkowi nad tarasem i pergoli nad drzwiami. Dookoła uroczy ogródek a wnętrza i taras to plejada żywych kolorów. U ciebie domek ma na imię wiosna i żyje. Niemal czuć zapach ziół suszonych nad kuchnią. Nieduże pomieszczenia nadają jeszcze większego uroku. To jest domek, w którym każdy sim będzie czuł się szczęśliwy. Super praca :)

Awatar użytkownika
M3lcik
Pisarz
Pisarz
Posty: 52
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 17:57
Lokalizacja: MMz
Origin ID: M3lcik

Post autor: M3lcik » poniedziałek 09 kwie 2018, 18:29

O jeżu uroczy domek ♥ Ja lubię takie nieduże, najlepiej parterowe domki bo wtedy mi łatwiej je umeblować :D Twój domek jest kolorowy i przytulny, idealny dla parki Simów,która by chciała poznać się bliżej albo dla małżeństwa seniorów pragnących spokojnego miejsca na reszte wspólnych lat :)

Awatar użytkownika
Fredra
Miłośnik zwierząt
Miłośnik zwierząt
Posty: 289
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 16:25
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: granatoweszklo
Kontakt:

Post autor: Fredra » środa 11 kwie 2018, 19:47

Dzięki kochani :*
Naprawdę jestem zaskoczona taka mocą pozytywnych komentarzy bo bez fałszywej skromności nie uważam się za dobrego budowniczego. Stawianie domków to na razie la mnie męka i nie lada wysiłek. Prawie się przy tym pocę :D
Odpowiadając na pytania i sugestie:
- może to kwestia tego, że dopiero zaczynam się bawić w budowanie ale lubię cieplejsze, bardziej żółte światło. Wydaje mi się przytulniejsze. Zresztą akurat te foty były jeszcze trochę podkręcone kolorystycznie w gimpie bo robiłam je na różnych ustawieniach graficznych i chciałam żeby się tak super od siebie nie różniły (zorientowałam się, że nie mam włączonych najwyższych ustawień światła a z lenistwa nie chciało mi się robić wszystkich fot od nowa :P). Możliwe też, że trochę przesadziłam z zabawą kolorami :P
- zawsze jak buduje to wprowadzam jakiegoś sima na parcele. Pamiętam jak wrzuciłam swoje całkiem pierwsze foty na forum i nauczyliście mnie, że najlepsze zdjęcia wychodzą z trybu życia :) Dzięki za te cenną radę!
- płotek jest z akcesoriów małe dzieci

Naprawdę cieszę się, że się wam podoba :*

Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 1078
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » sobota 14 kwie 2018, 00:59

WOW! Uwielbiam takie malutkie domeczki, a ten jest naprawdę uroczy :hearts/heavy-black-heart:
Bryły w takim domkach są zazwyczaj proste, bo trudno coś wykombinować na tak małej powierzchni. ale pięknie go przyozdobiłaś tarasami i ogródkiem. Wnętrza też mi sie bardzo podobają, stworzyłaś w nich cieplutki i miły klimat. Ta mini kuchnia jest śliczna. :13-smiling-face-heart-shaped-eyes:

Świetna praca! :a_bravo:

Awatar użytkownika
Nicol.K
Twórca
Twórca
Posty: 92
Rejestracja: niedziela 08 kwie 2018, 15:30
Origin ID: Nicollete

Post autor: Nicol.K » sobota 14 kwie 2018, 08:47

Velmi hezký malý domek s pěknou terasou na relax :hearts/heavy-black-heart:
Líbí se mi květiny u domu a interiér je barevně hezky sladěný :10-smiling-face-smiling-eyes:
Dům vypadá pohádkově a mám ráda malé domy ve hře :) Skvělá práce Fredra a určitě ho vyzkouším :a_bravo:

Awatar użytkownika
Agusiamal
Administrator
Administrator
Posty: 83
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 22:07
Lokalizacja: Siewierz
Origin ID: agusiamal

Post autor: Agusiamal » wtorek 17 kwie 2018, 11:44

Przecudny domek! :hearts/heavy-black-heart: Sliczna, nieduża, zgrabna bryła z cudnymi tarasikami. Niby maleństwo a aż się serce wyrywa aby tam zamieszkać. Wnętrza u ciebie jak zwykle ciepłe i przytulne. Piękna praca!

Awatar użytkownika
Silvaborealis
Pisarz
Pisarz
Posty: 103
Rejestracja: środa 18 kwie 2018, 11:57
Origin ID: SILVAbOREALIS

Post autor: Silvaborealis » sobota 21 kwie 2018, 19:58

Domek malutki, ale słodki i przytulny. Podoba mi się, jak dobrałaś kolory i dekoracje. Ładnie to wszystko razem wygląda. Kojarzy mi się to z wakacjami, beztroską, różową oranżadą. Fajny pomysł z dachem szklanym- markizą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Budowy Fredry”