ZEPSUTY SAVE kod błędu 142:6329969:cd963aac

Masz problem z grą? Nie chce się uruchomić? Poszukaj odpowiedzi lub zadaj pytanie.
rzezniqq
Roznosiciel kawy
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 01 sie 2022, 23:35
Origin ID: rzezniqq

ZEPSUTY SAVE kod błędu 142:6329969:cd963aac

Post autor: rzezniqq » poniedziałek 01 sie 2022, 23:44

Cześć, popsuł mi się save w simsach 4 podczas usuwania modów i gdy w niego wchodzę wyskakuje mi "błąd wczytywania gry. Kod błędu 142:6329969:cd963aac. Zalecamy ponowne uruchomienie gry" Po tym komunikacie gra wyłącza się, czy da się to jakoś naprawić? :45-confused-face: :hearts/heavy-black-heart:

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2398
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 02 sie 2022, 09:54

Poczekaj chwilę, może wejdzie tu Ela Kreatora, która zna się na błędach czwórki. Póki co to radziłabym ci wyjąć cały folder mods z lokalizacji Dokumenty (lub Moje Siokumenty, w zależności od systemu operacyjnego, na którym grasz) - i uruchomić grę. Jeśli się ruszy, to oznacza, że masz popsuty jakiś mod albo cece (obiekt pobrany do gry). Jeśli to też nie pomoże to wyjęłabym cały folder TS4 z moje dokumenty (dokumenty). Dałąbym opcję napraw grę i uruchomiłabym ją. W obu przypadkach czy to wyjmując folder Mods czy cały folder TS4 gra utworzy sobie nowy folder Mods lub cały folder TS4. W przypadku wyjęcia folderu Mods trzeba pobrać nowe wersje twoich modów, bo jeśli gra się uruchomi już po wyjęciu Mods i wybraniu opcji napraw grę (klikamy w Originie na okładkę TS4 prawym przyciskiem myszy i w rozwiniętym menu tam mamy te opcję naprawy) to oznacza, że zawiniły mody. Trzeba bezwzględnie usunąć te, które modyfikują grę tzn takie jak mc command center, UI Cheats czy inne wpływające na mechanikę gry. Jeśli jednak dopiero po wyjęciu całego folderu TS4 i naprawie gra ruszyła, to oznacza, że problem leży jeszcze głębiej. Wtedy przekleiłanym ze starego jedynie zawartość Tray i uruchomiła grę. Z sejwami raczej pożegnałabym się bez żalu. Albo zbiory cc i mody, albo granie - wybór jest prosty. Wiele razy traciłam moje zbiory cece i sejwy z pięknymi parcelami.
Poczekaj jeszcze aż odezwie się Ela Kreatora.
Aha - gdy uruchomisz opcję napraw grę to będzie to dość długo trwało zanim gra wszystko naprawi, więc uzbrój się w cierpliwość - musisz poczekać aż gra będzie gotowa na ponowne uruchomienie, więc jeśli masz dużo dodatków to może potrwać więcej niż godzinę (w zależności też od twojego systemu operacyjnego).

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2398
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 02 sie 2022, 10:03

Na moje patrząc na kod błędu to winne jest jakieś cc, czyli to co sobie pobrałaś (pobrałeś). Jeśli ci na tym bardzo bardzo zależy, to pogrupuj sobie wyjęte z Mods cece na paczki np po 10 sztuk i sprawdzaj. Niedawno musiałam tak właśnie zrobić. Winne były pobrane zepsute okna. Na przyszłość wkładaj do mods np pięć obirktów nowych i odpalaj grę. Jeśli coś się zacznie dziać, to będziesz pewny (pewna), że coś z tej pdzoesiątki zawiniło. Wtedy wyjmij połowę z tej dziesiątki i uruchom. Jeśli nadal wyskakuje błąd, to znów wyjmij połowę - bo już łatwiej sprawdzić poprzez każdorazowe uruchamianie gry jedynie trzy obiekty (czyli trzy uruchomienia), niż dziesięć uruchomień, gdy wyjmować będziesz po jednym, a wimmy będzie obiekt ostatni.
Ale to dotyczy jedynie obiektów cc. Jeśli winne są modyfikacje to musisz niestety bezwzględnie odszukać ich nowsze, zaktualizowane wersje.

rzezniqq
Roznosiciel kawy
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 01 sie 2022, 23:35
Origin ID: rzezniqq

Post autor: rzezniqq » wtorek 02 sie 2022, 11:41

UPDATE. Dzięki bardzo za odpowiedź, wszystkie cc przejrzałam i nagle okazało się że nie zawinił żaden plik, wszystko wróciło do normy oprócz tego że moi simowie mają inną karnację oraz nie mają niektórych ciuchów z cc ale jest to chyba do odratowania. Aktualnie jedyny problem jest w tym że gdy stawiam łóżko z cc w trybie budowania ono znika mimo że jest zakupione, problem ten pojawił się po aktualizacji ts4 i po pobraniu najnowszego dodatku, czy jest to wina twórców czy coś jest nie tak w plikach?

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2398
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 02 sie 2022, 21:11

Pobierz jakieś łóżko, które NA PEWNO jest zupdatowane i je w trybie życia użyj. Być może masz jakieś przestarzałe cc. Postaraj się wyjąć obiekty, które wchodzą w interakcje z simem (łóżka, krzesła, kuchenki, lodówki, etc) i je wymienić na zupdatowane. Napisz jak poszło!

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2037
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » wtorek 09 sie 2022, 11:27

Nie ma czegoś takiego na dziś co "na pewno jest "zupdajtowane" . Te zmiany w skryptach były tak poważne ze Twórcy modów i CC wciąż wypuszczają cosik, co niby już powinno działać według nich ale co wciąż powoduje błędy albo wcale nie działa. Szczególnie jeśli są to obiekty CC z interakcjami przywiązanymi do nich. Łóżka CC rozwaliły dodane interakcje siedzenia na nich ze skrzyżowanymi nogami i bitwa na poduszki.
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2398
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 09 sie 2022, 22:22

@kreatora @rzezniqq Doszły Elu na łóżkach nowe interakcje - można na nich usiąść po turecku, czy w przyklęku (już nie pamiętam), i łóżka przestały działać prawidłowo - bo tak się zawsze dzieje, gdy na obiektach z gry cochodzą nowe sposoby korzystania z nich. Tak było po wejściu zwierzaków - przestały działać wanny szafki krzesła i łóżka - wszędzie, gdzie mógł kot lub pies wskoczyć, lub położyć się. Teraz doszło siadanie na łóżku i bitwa na poduszki, i twórcy cece, którzy mają w swoich zestawach łóżka - muszą te łóżka zupdatować. To normalka. Ostatni update obiektów na TSR miał np miejsce na początku kwietnia tego roku. Teraz będzie konieczność kolejnego apdejtu. Łóżka będą musiały być naprawiane. Trzeba się wstrzymać z ich pobieraniem niestety - do czasu ich naprawienia. Dlatego pisałam dziewczynie o tym updejcie. Sama o tym cxytałam kilka godzin temu gdzieś, ale już nie chce mi się szukać artykułu.


Edit - tu jest inny artykuł na ten temat - z poradą jak owe znikające łóżka naprawić. Trzeba albo samemu, albo poczekać, aż zrobią to twórcy tych cece. EA nie naprawia zawartości custom content, więc nie ma co czekać, aż to naprawi jakaś łata.

https://sims.arhn.eu/2022/08/10/jak-nap ... alne-lata/

A tu przykład z TSR (wzięłam pierwsze lepsze łóżko), że JUŻ się aktualizacją łóżek zajęto (kliknąć należy w zakłądkę description by o tym poczytać)
https://www.thesimsresource.com/downloa ... d/1530086/
Ostatnio zmieniony środa 10 sie 2022, 19:37 przez Alibali, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2037
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » środa 10 sie 2022, 08:11

Frustaracja sie ze mnie wylewa bo cholerny Deaderpool sie poddał i wciaz nie naprawia swojego MCC- Powinien choć zablokować pobieranie tego swojego zepsutego guana, gdyby chciał postepować uczciwie - albo usunac z modu zepsute elementy i zostawic to co tylko działa - czyli kody komend i cheat oparty na kodach EA. Reszte powinien wywalic w cholere - albo dac info ze mod jest zepsuty... Pewnie szuka teraz informatyka lepszego od siebie aby mu pomógł to naprawić, bo to go przerosło...
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2398
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 10 sie 2022, 19:06

Elu, niektórzy po prostu wyrastają z tej gry, i już im się nie chce... Nie chce się Shino na TSR, nie chce się Praline... Nie chce się wielu innym - może i Deaderpool ma też już dość. Mam nadzieję, że odda to w dobre ręce, tak jak zrobił to Twallan z master controllerem do trójki.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2037
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » piątek 12 sie 2022, 10:17

@Alibali
Alu on na tym zarabia najmniej 2 tysiące dolarów miesiecznie wiec spoko - nie odda.
Twócy CC nie maja takiej mozliwości zarabiania bo nie mają opcji "lux" wersji CC za dotacje i normalnej dla reszty graczy. Oczywiscie mogą żądać kasy za swoje dziela na wprost ale wtedy łamią prawo bo "sprzedają" wyrób do którego EA ma prawo własności. System dotacji bardzo zgrabnie to omija i EA nie ma sie do czego przyczepić. Jest info ze Deardpool pracuje nad wersja MCC 2022_5 działajace z ta aktualizacja ale jakoś wolno mu to idzie.. Dotychczas MCC był oparty na kodach EA - a tu trzeba zmodyfikować skrypty.
TurboDeiver rozwiazal to prosto. Wywalil nastolatkow z modu - dla jego modu nastolatków w grze nie ma i WW działa idealnie.
Ale Dreadpool tego zrobic nie moze bo jego mod w duzej mierze jest zwiazany ze skryptem dlugości zycia i grupami wiekowymi - wcale nie jestem pewna czy uda mu sie to przeskoczyć tym bardziej ze EA wartości długosci zycia zmieniła po aktualizacji - EA twierdzi ze to było zamierzone , ale są plotki ze też nie mogli sobie z tym poradzic więc ogłosili ze ten bug jest przez ich " design" wiec to wcale nie jest jakis tam bug ale prawidłowa zmiana - tylko nie wytłumaczyli dlaczego w trybach dlugości zycia skrócili ilosc dni dla toddlersów, dzieci, nastolatków i mlodych dorosłych. Tylko te cztery wiekowe grupy ucierpialy.
Chyba juz czas na TS5, albo Paralives, bo tak jak było w TS3 przyszedl moment ze bugi sa juz nie do opanowania przez programistów EA
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy techniczne”