The Sims 3 - Budyniowe Twarze (Pudding Face Problem)
The Sims 3 - Budyniowe Twarze (Pudding Face Problem)
Cześć!
Jestem Julka ,a to mój pierwszy temat na tym forum
Chciałabym się zapytać jak pozbyć się budyniowych twarz z gry The Sims 3?
Pytam się ponieważ na innych forach nie znalazłam szczegółowej odpowiedzi ,a
to jest jeden z największych problemów trójki polega on na generowaniu przez grę losowych simów z tą samą twarzą np.
Adoptowane dzieci, pokojówki, komornicy itp.
Ten problem jest dla mnie do tego stopnia nie znośny że jak widzę takiego "Pudding Facea" to mam ochotę od razu go usunąć bez zastanowienia.
Jeżeli ktoś wie o co chodzi i chociaż troszkę się w tym orientuje i może mi pomóc byłabym naprawdę wdzięczna
Zdjęcie jak wyglądają budyniowe twarze u kobiet i mężczyzn:
Jestem Julka ,a to mój pierwszy temat na tym forum
Chciałabym się zapytać jak pozbyć się budyniowych twarz z gry The Sims 3?
Pytam się ponieważ na innych forach nie znalazłam szczegółowej odpowiedzi ,a
to jest jeden z największych problemów trójki polega on na generowaniu przez grę losowych simów z tą samą twarzą np.
Adoptowane dzieci, pokojówki, komornicy itp.
Ten problem jest dla mnie do tego stopnia nie znośny że jak widzę takiego "Pudding Facea" to mam ochotę od razu go usunąć bez zastanowienia.
Jeżeli ktoś wie o co chodzi i chociaż troszkę się w tym orientuje i może mi pomóc byłabym naprawdę wdzięczna
Zdjęcie jak wyglądają budyniowe twarze u kobiet i mężczyzn:
Ostatnio zmieniony niedziela 27 maja 2018, 09:31 przez Krzysiula, łącznie zmieniany 3 razy.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
No niestety taka jest uroda Trójki. Mozna sie tego pozbyć ale to wyzsza szkoła jazdy.
Nalezy stworzyc samemu folder mods zaopatrzony w sciagniety plik resource a nastepnie poszukac u Trójkowych Twórcow CC skinu koniecznie z dopiskiem default . Taki skin wrzucony do mods zmieni wszystkich simów ktorzy zyja w Twoim mieście. Mozna wrzucac do mods tylko jeden skin default. Skinów no-defalt mozna mieć klka ale one sluza wyłacznie do poprawiania urody w CAS Twoich granych simów,
Nalezy stworzyc samemu folder mods zaopatrzony w sciagniety plik resource a nastepnie poszukac u Trójkowych Twórcow CC skinu koniecznie z dopiskiem default . Taki skin wrzucony do mods zmieni wszystkich simów ktorzy zyja w Twoim mieście. Mozna wrzucac do mods tylko jeden skin default. Skinów no-defalt mozna mieć klka ale one sluza wyłacznie do poprawiania urody w CAS Twoich granych simów,
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
A co zrobić z nimi żeby przestali się tacy generować?
Słyszałam że można to zrobić w story progression ,ale nie wiem jak?
Słyszałam że można to zrobić w story progression ,ale nie wiem jak?
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
@Krzysiula Nie ma takiej opcji nawet w modach NRaasa w Story Progression - ktorego to modu nie polecam bo obciąża szalenie grę. Mozna w nim jedynie mocno ograniczyc generowanie simów przez grę . nie ma to jednak zupelnie związku z tym jak te nieliczne generowane simy bedą wyglądać! Jedynym jak pisałam roawiązaniem jest uzycie skórki default - tych skorek jest od metra dla Trójki mozna je znalezc na stronie ModTheSims
https://modthesims.info/browse.php?f=34 ... ype=1&gs=2
nalezy tylko zwrocic uwage by wybrana skorka byla koniecznie
default skin
Jak stworzyc folder mods znajdziesz w poradnikach do Trojki na forum EA ale ogolnie - tworzy sie samemu nowy folder, nadaje sie mu imie "Mods" . wkleja sie do srodka plik resource cfg nastepne tworzy sie WEWNĄTRZ tego foldery Mods nowy folder a poprawniej bedzie nazywać go podfolderem i nadaje mu sie nazwe packages, Teraz tworzymy drugi podfolder WEWNATRZ folderu mods i nadajemu mu nazwe a DCCache nastepnie caly folder Mods z tymi dwoma podfolderami w srodku i plikiem resource cfg wklejamy do folderu gry wazne - do tego w Dokumentach nie w Program Files!
Mody i CC wklejamy po pobraniu do podfolderu packages
Ten plik resource spakowany rarem Ci tu podczepiam pod postem - jak na niego klikniesz to sie pobierze na Twoj komputer. Musisz potem na to co sie pobrało kliknac prawym i wybrac opcje "wypakuj tutaj", zeby sie rozpakował - niestety nie mozna przesylać plików nie spakowanych P.S, Proszenie o pomoc na dzis na formalnym forum EA pomyslem dobrym nie jest Zeby komus pomagać trzeba albo znac odpowiedz - wiekszosc tam niewiele wie o Trójce. Niestety Ci ktorzy sie na tym znaja dobrze maja w sobie zero empatii. .
https://modthesims.info/browse.php?f=34 ... ype=1&gs=2
nalezy tylko zwrocic uwage by wybrana skorka byla koniecznie
default skin
Jak stworzyc folder mods znajdziesz w poradnikach do Trojki na forum EA ale ogolnie - tworzy sie samemu nowy folder, nadaje sie mu imie "Mods" . wkleja sie do srodka plik resource cfg nastepne tworzy sie WEWNĄTRZ tego foldery Mods nowy folder a poprawniej bedzie nazywać go podfolderem i nadaje mu sie nazwe packages, Teraz tworzymy drugi podfolder WEWNATRZ folderu mods i nadajemu mu nazwe a DCCache nastepnie caly folder Mods z tymi dwoma podfolderami w srodku i plikiem resource cfg wklejamy do folderu gry wazne - do tego w Dokumentach nie w Program Files!
Mody i CC wklejamy po pobraniu do podfolderu packages
Ten plik resource spakowany rarem Ci tu podczepiam pod postem - jak na niego klikniesz to sie pobierze na Twoj komputer. Musisz potem na to co sie pobrało kliknac prawym i wybrac opcje "wypakuj tutaj", zeby sie rozpakował - niestety nie mozna przesylać plików nie spakowanych P.S, Proszenie o pomoc na dzis na formalnym forum EA pomyslem dobrym nie jest Zeby komus pomagać trzeba albo znac odpowiedz - wiekszosc tam niewiele wie o Trójce. Niestety Ci ktorzy sie na tym znaja dobrze maja w sobie zero empatii. .
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
@kreatora Masz rację ,niektóre osoby znające się tam dobrze na Trójce są bardzo oziębłe i niezbyt miłe. Zastosuję się do tego co napisałaś i kończę na stałe z tamtym forum
Dziękuje i Pozdrawiam
Dziękuje i Pozdrawiam
Wiem, Story Progression obciąża grę, ale jest to sposób na Budynie. https://realsims3.weebly.com/how-to-mak ... erent.html
Znalezione w komentarzach u Merty na YT.
Znalezione w komentarzach u Merty na YT.