Najbardziej twórczy simowi budowlańcy i ich genialne prace
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3672
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Re: Najbardziej twórczy simowi budowlańcy i ich genialne prace
Dziś znalazłam na TSR taki oto fajny domek (bez cece rzecz jasna) - do Sulani. Super pomysł! Nobody jest polskim tworcą (ciekawe, kto się ukrywa pod tym nickiem). Coraz więcej jest polskich kreatorów i meshatorów na TSR - nie tylko wiadoma nam producentka domków
https://www.thesimsresource.com/members ... d/1619853/
https://www.thesimsresource.com/members ... d/1619853/
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3672
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Koleny raz muszę zaktualizować moje cece (genetyczne), które starzeją się najszybciej niestety Ale zamiastr szukać skórek i makeupu współpracującego z nimi - znów oczami strzelam na boki, i wypatrzyłam kolejny - tym razem przezabawny - domek. Nicku autora nie wpiszę bo jest długi i zawiły
Pumpkin House - i wszystko jasne. Nawet owa dynia ma wijące się pędy wokół!
Oczywista - bez cece Na uwagę zasługuje pomysłowe wykorzystanie obiektów z debugu. Przy budowie koautor korzystał z wielu kodów (nie modów) - więc czytać uważnie i uruchomić je PRZED postawieniem domku na parceli.
https://www.thesimsresource.com/downloa ... d/1574994/
Pumpkin House - i wszystko jasne. Nawet owa dynia ma wijące się pędy wokół!
Oczywista - bez cece Na uwagę zasługuje pomysłowe wykorzystanie obiektów z debugu. Przy budowie koautor korzystał z wielu kodów (nie modów) - więc czytać uważnie i uruchomić je PRZED postawieniem domku na parceli.
https://www.thesimsresource.com/downloa ... d/1574994/
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3672
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Bobinko @bobas52 - przeglądając ten dział dopiero teraz obejrzałam filmik, który załączyłaś do swojego posta na poprzedniej stronie. Jestem pod ogromnym wrażeniem, chciałabym sobie postawić tę galerię sztuki w San Myshuno, ale chyba wymaga Wilkołaków, których nie mam i zaczynam się łamać Batuu też kupiłam by móc postawić parcelę Miszki!
Parcela jest świetna, pełni najróżniejsze role - łącznie z centrum odnowy! Jest sala teatralna, czy też kinowa (z pięknie opracowanym centrum dowodzenia projektorami, dźwiękiem i oświetleniem), studio fotograficzne, kawiarnia, dyskoteka...
Rzeczywiście - zakończenie jest przezabawne. I jak zwykle - powtórzę po raz kolejny - nie znam tej gry wcale, skoro większość animacji tanecznych widzę pierwszy raz! Balet wilkołaczy jednak przebija wszystko!
Parcela jest świetna, pełni najróżniejsze role - łącznie z centrum odnowy! Jest sala teatralna, czy też kinowa (z pięknie opracowanym centrum dowodzenia projektorami, dźwiękiem i oświetleniem), studio fotograficzne, kawiarnia, dyskoteka...
Rzeczywiście - zakończenie jest przezabawne. I jak zwykle - powtórzę po raz kolejny - nie znam tej gry wcale, skoro większość animacji tanecznych widzę pierwszy raz! Balet wilkołaczy jednak przebija wszystko!
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3438
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Tak sobie przeglądam pomysły genialnych kreatorów a za budowę statku zabieram się odkąd zobaczyłem te "kadłubki" i maszty z gwiazdorskiego dodatku no i...zabrać się nie mogę tzn. pod wpływem tego tematu zacząłem dopiero parę dni temu cos dłubać ale raczej nie dorównam pomysłowością. Statki w galerii są często naprawdę pomysłowe choć mniej lub bardziej realistyczne (ale co tam realistyka skoro pływać się nie da :O ). Ciekaw jestem czy ktoś pokusił się o taką przebudowę Sulani w stylu powiedzmy Europy południowej lub kolonialnym czyli porty ze statkami na wodzie bo w sumie chyba dałoby się coś fajnego wykrzesać. Swoją drogą naprawdę nic złego by się nie stało gdyby przy braku oficjalnego kreatora otoczeń powstało coś "pustego" do zabawy w stylu New Crest najlepiej bez żadnych budynków w tle.Sulani lubię chyba także z tego powodu, że to taka trochę mapa -piaskownica no i mniejszymi dłubankami jednak można popływać a takie budowane statki nawet stawiane jako domy mieszkalne prezentują się tam wyjątkowo ciekawie
Ps: tych Wilkołaków nie ma się co tak bać, gram co prawda mało ale jak już mi się zdarzy to nie widzę żadnych postaci sikającyh pod siebie itd. i praktycznie w ogóle nie widzę w wilkołaczej postaci nikogo poza tamtym dedykowanym otoczeniem tylko jedynie czasem przypadkowy ludzik dostaje dziwnego strachu i ucieka przed siebie co wygląda przezabawnie i to jest tylko taki niby lęk przed wilkołakami nawet jeśli nie ma ich w pobliżu (Morticia miała taka jazdę u mnie). Oczywiście zawartosć nie każdemu się spodoba ja głównie lubię te okienka i parę drobnych "pierdółek" choć i podarte ubranka mogą się czasem przydać do określonych scenek. Tak czy inaczej zobaczymy czy paki simowe dostana normalniejszych cen na rozgwiazdkę, która w sklepach juz się praktycznie zaczęła.
Ps: tych Wilkołaków nie ma się co tak bać, gram co prawda mało ale jak już mi się zdarzy to nie widzę żadnych postaci sikającyh pod siebie itd. i praktycznie w ogóle nie widzę w wilkołaczej postaci nikogo poza tamtym dedykowanym otoczeniem tylko jedynie czasem przypadkowy ludzik dostaje dziwnego strachu i ucieka przed siebie co wygląda przezabawnie i to jest tylko taki niby lęk przed wilkołakami nawet jeśli nie ma ich w pobliżu (Morticia miała taka jazdę u mnie). Oczywiście zawartosć nie każdemu się spodoba ja głównie lubię te okienka i parę drobnych "pierdółek" choć i podarte ubranka mogą się czasem przydać do określonych scenek. Tak czy inaczej zobaczymy czy paki simowe dostana normalniejszych cen na rozgwiazdkę, która w sklepach juz się praktycznie zaczęła.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3672
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Miszka, ten Plumbobkingdom zrobił te swoje statki (bo ma w swoim dorobku trzy) - w bardzo sprytny sposób - część interakcji, które muszą mieć miejsce na parceli o określonym stylu przebiega na "lądzie". Bo zanim się wejdzie na statek - przed trapem jest coś w rodzaju budki biletowej, i tam też jest część niezbędnych pomieszczeń
Statek restauracja z zewnątrz bowiem wygląda na duży obiekt, i taki jest de facto, ale wewnątrz nie ma zbyt dużo miejsca przez to właśnie, że trzeba było wybudować tę skorupę zewnętrzną. Więc zewnątrz parowiec Magnolia prezentuje się super, ale w środku już jest dużo skromniej. No, ale Magnolia to nie Titanic
W necie znalazłam wnętrza Titanica do Sims4 oraz odtworzone dość wiernie stroje z filmu Titanic zmajstrowane przez innego kreatora - o nicku Lonelyboy ( i to jest ten Koreańczyk, który tak oprotestował Komorebi).
Myślę, że jeśli ty zabrałbyś się serio serio za masztowiec np Santa Maria, to powaliłbyś na kolana nawet Plumbobkingdoma i MarmeladeArt
Przyszło mi teraz do głowy, że można zbudować jacht "zacumowany" w Tartosie na tej parceli plażowej - jest długa i wąska. Za "wodę" robić może basen oraz od frontu woda zrobiona narzędziem stawu. A bna granicy obu iluzji wody tenże jacht czy też mały korab... Trzeba to sprawdzić, czy zadziała.
Wilkołaki kupię chyba, ale muszę jeszcze do tego dojrzeć... Nie są mi niezbędne, ale jak zobaczyłam tej filmik, to się tak uśmiałam - ot takie koty duże...
Statek restauracja z zewnątrz bowiem wygląda na duży obiekt, i taki jest de facto, ale wewnątrz nie ma zbyt dużo miejsca przez to właśnie, że trzeba było wybudować tę skorupę zewnętrzną. Więc zewnątrz parowiec Magnolia prezentuje się super, ale w środku już jest dużo skromniej. No, ale Magnolia to nie Titanic
W necie znalazłam wnętrza Titanica do Sims4 oraz odtworzone dość wiernie stroje z filmu Titanic zmajstrowane przez innego kreatora - o nicku Lonelyboy ( i to jest ten Koreańczyk, który tak oprotestował Komorebi).
Myślę, że jeśli ty zabrałbyś się serio serio za masztowiec np Santa Maria, to powaliłbyś na kolana nawet Plumbobkingdoma i MarmeladeArt
Przyszło mi teraz do głowy, że można zbudować jacht "zacumowany" w Tartosie na tej parceli plażowej - jest długa i wąska. Za "wodę" robić może basen oraz od frontu woda zrobiona narzędziem stawu. A bna granicy obu iluzji wody tenże jacht czy też mały korab... Trzeba to sprawdzić, czy zadziała.
Wilkołaki kupię chyba, ale muszę jeszcze do tego dojrzeć... Nie są mi niezbędne, ale jak zobaczyłam tej filmik, to się tak uśmiałam - ot takie koty duże...
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3672
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Zerknęłam przed chwilą na TSR do kącika tego Nobody. Zrobił (zrobiła?) śłiczny Dom Wróżek - no cc
Więcej fotek jest na TSR
link
https://www.thesimsresource.com/members ... d/1626049/
Więcej fotek jest na TSR
link
https://www.thesimsresource.com/members ... d/1626049/
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3672
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
W poszukiwaniu czegoś, co zastąpiłoby ten nieudany twór w Glimmerbrock jakim jest Akademia Magii trafiłam na ten oto mroczny budynek - bez cc rzecz jasna
autorstwa VirtualFairytales (nomen omen). W galerii nick tego autora - mighty_isa
Więcej fotek można pooglądać na stronce
https://www.thesimsresource.com/downloa ... d/1565898/
Najnowsza praca nosi nazwę Gothic Castle i stosownie do nazwy - jest gotycko i groźnie
https://www.thesimsresource.com/members ... d/1625866/
autorstwa VirtualFairytales (nomen omen). W galerii nick tego autora - mighty_isa
Więcej fotek można pooglądać na stronce
https://www.thesimsresource.com/downloa ... d/1565898/
Najnowsza praca nosi nazwę Gothic Castle i stosownie do nazwy - jest gotycko i groźnie
https://www.thesimsresource.com/members ... d/1625866/
Ostatnio na YouTube natknęłam się na wspaniałe projekty japońskiej twórczyni (a może twórcy) o nicku Yukihyo (kanał na YT https://www.youtube.com/@YukihyoCh/videos. W galerii zaś posiada ID yukihyo6121.
Najczęściej na jednej parceli tworzy (bez CC) całe miasta. Zresztą zobaczcie sami (przykładowe prace)
1. Opuszczone miasto
2. Ulica slumsów
Projektuje jednak nie tylko takie katastroficzne miejsca. Stworzył/a bowiem fantastyczny park rozrywki (co prawa z akcentem halloweenowym, ale miejsce jest wspaniałe z wieloma ciekawymi detalami):
3. Park rozrywki
I ostatnia praca - jarmark bożonarodzeniowy (nie tylko jarmark, ale całe miasteczko z kamienicami)
4. Europejski jarmark bożobarodzeniowy
Zdecydowanie warto zajrzeć na kanał i na profil Yukihyo w Galerii, bo ma ciekawe pomysły wykorzystujące obiekty z gry.
Najczęściej na jednej parceli tworzy (bez CC) całe miasta. Zresztą zobaczcie sami (przykładowe prace)
1. Opuszczone miasto
2. Ulica slumsów
Projektuje jednak nie tylko takie katastroficzne miejsca. Stworzył/a bowiem fantastyczny park rozrywki (co prawa z akcentem halloweenowym, ale miejsce jest wspaniałe z wieloma ciekawymi detalami):
3. Park rozrywki
I ostatnia praca - jarmark bożonarodzeniowy (nie tylko jarmark, ale całe miasteczko z kamienicami)
4. Europejski jarmark bożobarodzeniowy
Zdecydowanie warto zajrzeć na kanał i na profil Yukihyo w Galerii, bo ma ciekawe pomysły wykorzystujące obiekty z gry.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3672
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Ten bożonarodzeniowy jarmark spodobał mi się niesamowicie. Wspaniały pomysł! Brakuje mi tego typu atrakcji tu, gdzie teraz mieszkam. We Wrocławiu co roku jest szaleństwo nie tylko w galeriach, ale na każdym większym placu. Ciekawa jestem, jak będzie w tym roku - zapowiadane są oszczędności w oświetleniu
Aż szkoda, że te wszystkie kramiki, które ta dziewczyna tak pracowicie wypełniła "towarem" - nie są fumkcjonalne. Rwą oczy bogactwem świątecznych prezentów i smakołyków. Może gdyby gdzieś chociaż udało się przemycić stół do sprzedaży i wystawić tam np kule śnieżne, laleczki z Selwadorady - albo minerały - też kolorowe i przyciągają wzrok. Ale pomysł tego jarmarku i wykonanie - zachwycające!
Aż szkoda, że te wszystkie kramiki, które ta dziewczyna tak pracowicie wypełniła "towarem" - nie są fumkcjonalne. Rwą oczy bogactwem świątecznych prezentów i smakołyków. Może gdyby gdzieś chociaż udało się przemycić stół do sprzedaży i wystawić tam np kule śnieżne, laleczki z Selwadorady - albo minerały - też kolorowe i przyciągają wzrok. Ale pomysł tego jarmarku i wykonanie - zachwycające!
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1851
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
Dla miłośników syrenek i trytonów polecam najnowszą pracę ID MarmeladArt o nazwie Syrenia grota - https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false , na którą natknąłem się w Galerii.
Samo zdjęcie nie ukazuje tego jak pomysłowo wygląda to miejsce.
Dlatego polecam również filmik, który zobrazuje tę pracę.
Samo zdjęcie nie ukazuje tego jak pomysłowo wygląda to miejsce.
Dlatego polecam również filmik, który zobrazuje tę pracę.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3672
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Nie wiedziałam za bardzo gdzie wkleić ten link, więc wklejam tu - wszak miło, że doceniono naszą znajomą z polskiego forum oficjalnego
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... -lots-ymts
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... -lots-ymts
Dzień dobry! Nie jestem obyty na tym forum, więc powiedzcie mi proszę czy te domy są tylko bardzo ładne czy też funkcjonalne na tyle, żeby można było wprowadzać do nich Simów?
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3438
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
@Marek pewnie większość jest funkcjonalna ale to musiałbyś sam sprawdzić co i na ile ci się przyda w grze. Na pewno funkcjonalne dla simów budynki i parcele znajdziesz w naszym dziale z pracami uzytkownikó (możesz także zaprezentować swoje rzeczy ; viewforum.php?f=12
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1851
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
Przeglądając Galerię natrafiłam na pracę, która idealnie pasowałaby do naszego wyzwania " Zbuduj Mrok". Twórca jest #/ schnuck01 .
Link do pobrania - https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
Link do pobrania - https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false