Najbardziej twórczy simowi budowlańcy i ich genialne prace

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1562
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Re: Najbardziej twórczy simowi budowlańcy i ich genialne prace

Post autor: Alibali » czwartek 23 kwie 2020, 19:37

Wikki - ja tylko przeczytałam informacje zawarte pod filmikiem na youtube, i podałam je do wiadomości.... Parceli jeszcze nie postawiłam, więc dzięki za info, bo trochę się zmartwiłam koniecznościś pobierania tego modu.

Awatar użytkownika
El-żunia
Bloger
Posty: 53
Rejestracja: środa 08 kwie 2020, 17:07
Origin ID: LynnCowel

Post autor: El-żunia » poniedziałek 04 maja 2020, 19:38

Czy ktośby chciał tu zamieszkać? :D Bardzo mi się podoba i jestem w szoku, że są wodospAdy w trybie budowania


Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1390
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 04 maja 2020, 20:58

Nie ma wodospadów w trybie budowania. Wodospady się robi za pomocą kodu MO i zraszaczy do fontanny. Sztuka architektury świetna - ale grywalne toto jest zerowe i żadnego pożytku z tego w grze nie ma. . Takie dziełka powstają tylko na zasadzie "Popatrz co ja potrafię i jaka jestem zdolna" Czyli sztuka dla sztuki.
ORIGIN ID Kreatora

Awatar użytkownika
Wikki
Redaktor
Posty: 301
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 18:08
Origin ID: WIKKI04

Post autor: Wikki » środa 06 maja 2020, 20:16

Chciałbym zwrócić uwagę na ostatnią pracę (jak dla mnie rewelacyjną) twórcy Sarina_Sims. Wybudowała ona bowiem zaporę hydroelektryczną, która stanowi niemal dokładne odtworzenie takiego obiektu z gry „The Last of Us” (Ostatni z nas). Akcja gry dzieje się 20 lat po tym, jak świat został zaatakowany przez wirus-grzyba, pozbawiającego ludzi stopniowo pamięci, a potem zamieniającego ich w krwiożercze bestie. Bohater (w którego wciela się gracz) to handlarz bronią i różnościami, który pomaga dziewczynie poszukującej rodziny. Przemierzają ten apokaliptyczny świat, walcząc przede wszystkim o przetrwanie. W tejże hydroelektrowni ma ponoć przebywać brat dziewczyny.



Parcela może być mieszkalną, gdyż zawiera wszelkie potrzebne do życia Sima sprzęty lub można ją zamienić na parcelę społeczną.
Do pobrania jest tylko na TSR
https://www.thesimsresource.com/members ... d/1483988/

Awatar użytkownika
El-żunia
Bloger
Posty: 53
Rejestracja: środa 08 kwie 2020, 17:07
Origin ID: LynnCowel

Post autor: El-żunia » niedziela 10 maja 2020, 23:59


Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1030
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » wtorek 12 maja 2020, 07:15

Trójka miała swój "Skok w przyszłość" a w czwórce zagościło laboratorium NASA. Prace tej twórczyni już niejednokrotnie były pokazywane, dlatego uznałam, że tym bardziej ten projekt powinien zagościć. To perfekcyjna praca.


Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1562
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 14 maja 2020, 12:02

Świetne jest to laboratorium i dołączona story! Dzięki Bobinko!

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1794
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 14 maja 2020, 12:38

Genialne prace.Labo mega, jest tam chyba wszystko co można w labo wymyślkić także siok :O Tama kojarzy mi sie trochę z klimatem gier ale i chyba z nadchodzącym pakiem do Sims4 też (tam będzie jakaś tama sądząc po fotach na SC, leśny modern też fajny, nawiązuje do popularnej dziś coraz bardziej architektury Ten temat to także kopalnia genialnych pomysłów! Naprowadziło mnie to na to, żeby spróbować zrobić kopułę zbliżona do kuli jak nap w cerkwiach bo tej opcji mi zawsze brakowało w dachach w grze a to pokazuje "Halo".
Super temat także jako właśnie inspiracja do podjęcia nowych pomysłów w grze.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
El-żunia
Bloger
Posty: 53
Rejestracja: środa 08 kwie 2020, 17:07
Origin ID: LynnCowel

Post autor: El-żunia » niedziela 17 maja 2020, 10:38

śliczny mały domek

Awatar użytkownika
El-żunia
Bloger
Posty: 53
Rejestracja: środa 08 kwie 2020, 17:07
Origin ID: LynnCowel

Post autor: El-żunia » niedziela 17 maja 2020, 19:36

Jeszcze jedno cudo. Parkig dla samochodów :O

Awatar użytkownika
El-żunia
Bloger
Posty: 53
Rejestracja: środa 08 kwie 2020, 17:07
Origin ID: LynnCowel

Post autor: El-żunia » niedziela 31 maja 2020, 19:25


Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1030
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » sobota 06 cze 2020, 07:30

Kochani, zdaję sobie sprawę, że część z Was obecnie przekopuje kubły ze śmieciami aby znaleźć "cenne" odpady, które posłużą do wytworzenia potrzebnych sprzętów. Dlatego nie jest moim zamiarem odrywanie Was od dbałości o świat (przynajmniej simowy). Gdybyście jednak znaleźli wolną chwilę, zapraszam do obejrzenia budowli, które są przykładem ekologicznego oddziaływań środowiska na architekturę.


Link do Galerii - https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false

Link do Galerii - https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false


Uważam, że obie twórczynie wykazują się niespotykanym zaangażowaniem aby ich projekty współgrały z naturą. Ich niezaprzeczalne piękno budzi szczery zachwyt i uznanie dla talentu architektów :13-smiling-face-heart-shaped-eyes: .

Awatar użytkownika
El-żunia
Bloger
Posty: 53
Rejestracja: środa 08 kwie 2020, 17:07
Origin ID: LynnCowel

Post autor: El-żunia » niedziela 07 cze 2020, 19:43

jestem pod wrażeniem

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 1562
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 08 cze 2020, 21:50

Naprawdęświetne prace @bobas52 i @El-żunia - nawet jeśli to tylko sztuka dla sztuki...

Awatar użytkownika
El-żunia
Bloger
Posty: 53
Rejestracja: środa 08 kwie 2020, 17:07
Origin ID: LynnCowel

Post autor: El-żunia » niedziela 14 cze 2020, 18:23

mETRO W SIMACH. wOW


i JESZCZE TAKIE KOPUŁKI :d

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 1794
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 14 cze 2020, 22:38

Faktycznie genialne te prace, pociąg jest de best :) Dzięki tym filmikom można się dowiedzieć właśnie np jak zrobić kopułę z wcięciem od dołu, dzięki bardzo za te filmy i naprowadzenie na ciekawe "patenty".
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
El-żunia
Bloger
Posty: 53
Rejestracja: środa 08 kwie 2020, 17:07
Origin ID: LynnCowel

Post autor: El-żunia » sobota 27 cze 2020, 15:00

Ok. To jest zabawne :D

Awatar użytkownika
Wikki
Redaktor
Posty: 301
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 18:08
Origin ID: WIKKI04

Post autor: Wikki » wtorek 14 lip 2020, 01:25

Swoją wersję grywalnego komisariatu zaprezentowała, o czym była mowa powyżej w tym temacie, MarmeladArt.
Również w pełni funkcjonalną komendę policji pokazał RGR Gaming
link do Galerii:
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false

Przypomnę tylko, że aby komisariat był grywalny nalezy"
1. Wysłać swojego Sima do pracy na posterunku policji.
2. W partii działki policji trzeba wpisać następujące kody: bb.enablefreebuild i bb.moveobjects.
3. Wyburzyć oryginalny budynek i umieść nowy z Galerii.




Tenże sam Twórca w ostatniej pracy przedstawił swoją wizję Atlantydy. Oto ona
Link do Galerii:
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false


ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxis - Genialni Twórcy”