Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
Dzięki dziewczyny za garść nowinek. Jakoś tak ostatnio przycichło o Paralives, a przecież zbliża się planowana pora oddania gry w ręce graczy - a miało to być wiosną 2022r. Zobaczymy, czy dotrzymają słowa.
Nie powiem, żebym jakoś specjalnie wpadła w zachwyt na widok tych Paraludków. Nie podoba mi się ta kreskowa, komiksowa konwencja... Wydają się przez to jak wycięte z papieru. Może (ciągle nie tracę nadziei) to tylko taka ściema dla konkurencji? Ale ściemą wydawały mi się postaci z czwórki. A okazały się moim koszmarem sennym w realu. Bez ceców nimi nie gram! Do Parafolków nie wiem czy się przekonam, nawet za cenę tych wszystkich suwaków, choć nie powiem - robią wrażenie. Szczególnie ten suwak wzrostu!
Nie powiem, żebym jakoś specjalnie wpadła w zachwyt na widok tych Paraludków. Nie podoba mi się ta kreskowa, komiksowa konwencja... Wydają się przez to jak wycięte z papieru. Może (ciągle nie tracę nadziei) to tylko taka ściema dla konkurencji? Ale ściemą wydawały mi się postaci z czwórki. A okazały się moim koszmarem sennym w realu. Bez ceców nimi nie gram! Do Parafolków nie wiem czy się przekonam, nawet za cenę tych wszystkich suwaków, choć nie powiem - robią wrażenie. Szczególnie ten suwak wzrostu!
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Ciekawy filmik - porównanie latarni w Sims4 i Paralives. Zwróćcie uwagę na kolor nieba i efekty zmierzchania - dużo bogatsze spektrum odcieni. Drzewa w wyglądzie prawie takie same. Ale ładniejszy jest ruch gałęzi drzew na wietrze - widać to na przyspieszeniu. Światło latarni też jest ładniejsze. Na dodatek na filmiku w czasie ok 1:01 z latarnią od Paralibves widać spadający ciekawy obiekt - coś jak meteoryt albo inny niezidentyfikowany obiekt.
Tutaj kolejne porównanie
- fajne są te dyndające na wietrze ozdoby - duszek, oraz tabliczka z numerem domu.
I jeszcze jedno porównanie
Wg mnie póki co idą łeb w łeb. Jednakoż Paralives bije na głowę EA jeśli chodzi o funkcjonalnośc narzędzi urządzania wnętrz. Kupili mnie tymi możliwościami modyfikowania na wszelakie spooby mebli, ścian, ludków... Ludki nie powalają urodą, więc u mnie mają w tym temacie duuży minus. Wg szumnych zapowiedzi z lat wcześniejszych - Paralives powinna ukazać się w tym roku. No, zobaczymy...
Tutaj kolejne porównanie
- fajne są te dyndające na wietrze ozdoby - duszek, oraz tabliczka z numerem domu.
I jeszcze jedno porównanie
Wg mnie póki co idą łeb w łeb. Jednakoż Paralives bije na głowę EA jeśli chodzi o funkcjonalnośc narzędzi urządzania wnętrz. Kupili mnie tymi możliwościami modyfikowania na wszelakie spooby mebli, ścian, ludków... Ludki nie powalają urodą, więc u mnie mają w tym temacie duuży minus. Wg szumnych zapowiedzi z lat wcześniejszych - Paralives powinna ukazać się w tym roku. No, zobaczymy...
- Kropka
- Fotograf
- Posty: 712
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
- Lokalizacja: Kraków
- Origin ID: jasna98
Pytania twórców do społeczności Paralives.
No i znowu zaczynamy nową burzę mózgów!
Nowy motyw przewodni to: Emocje i Nastrój!
Podzielcie się swoimi pomysłami na naszym serwerze Discord: https://discord.gg/paralives
Lub na Reddicie: https://bit.ly/ParalivesFeb2022Brainstorm
Oto kilka pytań, które możesz sobie zadać:
Jakie emocje chcielibyście zobaczyć w grze?
Jak długo powinny trwać nastroje i emocje?
Jakie rodzaje akcji lub interakcji mogą wpłynąć na Twój nastrój? Jak to?
Czy na nastroje i emocje powinny mieć wpływ obecny etap życia Parafolku? Jeśli tak, to jak?
Jak chcesz, aby Twój nastrój lub emocje wpływały na Twoje codzienne czynności (praca, szkoła itp. )?
Jak nastrój Parafolka może wpływać lub wpływać na innych wokół siebie?
No i znowu zaczynamy nową burzę mózgów!
Nowy motyw przewodni to: Emocje i Nastrój!
Podzielcie się swoimi pomysłami na naszym serwerze Discord: https://discord.gg/paralives
Lub na Reddicie: https://bit.ly/ParalivesFeb2022Brainstorm
Oto kilka pytań, które możesz sobie zadać:
Jakie emocje chcielibyście zobaczyć w grze?
Jak długo powinny trwać nastroje i emocje?
Jakie rodzaje akcji lub interakcji mogą wpłynąć na Twój nastrój? Jak to?
Czy na nastroje i emocje powinny mieć wpływ obecny etap życia Parafolku? Jeśli tak, to jak?
Jak chcesz, aby Twój nastrój lub emocje wpływały na Twoje codzienne czynności (praca, szkoła itp. )?
Jak nastrój Parafolka może wpływać lub wpływać na innych wokół siebie?
- Katel
- Budowniczy
- Posty: 138
- Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Origin ID: Katel
Obejrzałam sobie te porównawcze filmiki. Jak dl amnie nowa gra całkiem fajnie się prezentuje na starcie, chociaż podobnie jak Alibali mam mieszane uczucia co do urody folków. Ale poóki co to wszytkie inne zapowiadane funkcje sprawiają, że same ludziki schodzą zdecydowanie na dalszy plan. Szczerze mówiąc liczę na to, że gra ukaże się zgodnie z zapowiedzią. Może zdecydują się wypuścić ją we wczesnym dostępie. Tak czy owak jestem dla niej na duże "TAK", naprawdę rośnie dla simsów spora konkurencja. Przestałam już jednak wierzyć, że jakakolwiek konkurencja mogłaby zmusić leniuchów z EA do roboty, oni już tylko skupili się na odcinaiu kuponów. Tak wiem, nowy pakiet zapowiada się naprawdę ciekawie, ale to i tak nie zrekompensuje mi skopanej kompletnie rozgrywki, której już raczej naprawić się nie da, ew nieco poprawić, co na ich szczęście robią
Co do paralivków, to dopóki gra nie wyjdzie to jeszcze może się tam wiele zmienić. Sam wygląd już przecież się zmienił na lepsze w porównaniu z newsami z samego początku. Zdecydowanie jestem skłonna dać im szansę, nawet takim brzydalom jak teraz są
Co do paralivków, to dopóki gra nie wyjdzie to jeszcze może się tam wiele zmienić. Sam wygląd już przecież się zmienił na lepsze w porównaniu z newsami z samego początku. Zdecydowanie jestem skłonna dać im szansę, nawet takim brzydalom jak teraz są
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Urzadzanie wnęrz i budowanie to bajeczka w porownaniu z simsami. Jednak fakt ze najwazniejsza jest r=ozgrywka i co tu gadać uroda ludzików.
A EA nie powiedziała ostatniego słowa, bo pracuja nad sims 5 prawdopodobnie z ideą jak wykosić rywala, Dla nas to tylko miód na serce bo przy rywalizacji bedziemy dostawać coraz lepsze gry - nie wazne czy paraludki czy simsy. Wygra lepszy ktory zaofiaruje nam lepszą, ciekawszą rozgrywkę oraz lepszy tryb budowy.
To bardzo dobrze ze EA dostala kopa i sie obudziła, Praktycznie te bedzie rywalizacja Sims5 z Paralives One.
A EA nie powiedziała ostatniego słowa, bo pracuja nad sims 5 prawdopodobnie z ideą jak wykosić rywala, Dla nas to tylko miód na serce bo przy rywalizacji bedziemy dostawać coraz lepsze gry - nie wazne czy paraludki czy simsy. Wygra lepszy ktory zaofiaruje nam lepszą, ciekawszą rozgrywkę oraz lepszy tryb budowy.
To bardzo dobrze ze EA dostala kopa i sie obudziła, Praktycznie te bedzie rywalizacja Sims5 z Paralives One.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
Na razie nie jest źle. Co tu dużo mówić, ta gra już wygląda bardzo ładnie i może konkurować z TS4, a to na razie tylko faza tworzenia, chwalą się tym co już potrafią. Jeśli TS5 miałoby wyglądać i funkcjonować jak głoszą plotki, to już wolę albo zostać przy TS4, albo właśnie przenieść się na Paralives. Na razie nie ma się jednak czym aż tak emocjonować, zostawmy skrajne emocje Simsom i Parafolksom, ja dopiero zaczynam z czwórką, i póki co cieszę się z tego co mam.
Co prawda parafolki nie są piękne, ale animacja już na etapie przygotowawczym jest rewelacyjna. Proszę tylko spojrzeć, np. zbyt szybkie obracanie ludkiem sprawia, że kręci mu się w głowie. Świetne, prawda?
Twórcy Paralives obiecują, że teraz częściej będą przesyłać na YouTube krótkie filmiki obrazujące postępy w tworzeniu gry.
Twórcy Paralives obiecują, że teraz częściej będą przesyłać na YouTube krótkie filmiki obrazujące postępy w tworzeniu gry.
- Katel
- Budowniczy
- Posty: 138
- Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Origin ID: Katel
Kochani, wygląda na to, że kolejni spece od gier wzieli się za robotę i powstaje kolejna konkurencyjna produkcja dla simsów Wyszperałam to na steamie, na razie tylko zapowiedź, ale już sam zwiastun wbija w krzesło, jak dla mnie. Na zwiastunie prezentuje się nawet lepiej niż Paralives.
https://cdn.akamai.steamstatic.com/stea ... 1623329166
A tu strona na steamie:
Ciekawostka, że będzie to nasza rodzima produkcja, bo studio jest polskie
https://cdn.akamai.steamstatic.com/stea ... 1623329166
A tu strona na steamie:
Ciekawostka, że będzie to nasza rodzima produkcja, bo studio jest polskie
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Może te obawy są na wyrost ale już wcześniej dało się znaleźć info że ta gra może być oszustwem: https://www.gry-online.pl/newsroom/alte ... ek/zb1ff77 Faktycznie trudno w sieci wyszperać stronę wydawcy (nima?) A tworzenie fejkowej informacji o powstawaniu gry to nowy sposób na wyłudzenie kasy od tych co cha wspierać dany projekt ale byłoby super gdyby obawy okazały się na wyrost bo 2 konkurentów (motywujących EA do pracy) to już byłoby coś tak czy inaczej na pewno powstanie symulatora życia z taką grafą to tylko kwestia czasu
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Też słyszałam już o People of Newberry, nawet zdaje się - tutaj ktoś ją pokazywał... Także tę Alter Life też. Ale obie mimo dużo lepszej grafiki i łatwiejszego panelu budowlanego - wydają mi się dziwnie jakieś i podejrzane... No niestety - dziś trzeba mieć oczy naokoło głowy i raczej nie sięgać zbyt pochopnie do kieszeni.
- Katel
- Budowniczy
- Posty: 138
- Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Origin ID: Katel
Trochę byłoby smutno gdyby okazało się, że zbyt piękne to, żeby było prawdziwe, ale pewnie macie rację. Mnie to po prostu wpadło w oko, więc podrzuciłam . Sama raczej nie jestem skora do sponsorowania czegoś, czego jeszcze de facto nie ma. Ale musicie przyznać, że konkurencja byłaby jednak dobrą motywacją, dla naszych obiboków z EA O People of Newberry nie słyszałam, aż dziw, czego to ludzie nie wymyślą, żeby wyłudzić i się nie natrudzić. Święta racja Alu, oczy trzeba mieć dookoła głowy dzisiaj.
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
@Katel - Kat - - można rzec - parafrazując krążące już powszechnie słowa któregoś polityka - taki mamy klimat... Złodziejstwo i powszechne oszukiwanie chyba już na stałe zagościło w naszym życiu i przywykliśmy...
Wychowałam się w czasach, gdy moja babcia wychodząc w pole - nawet oddalone od domu - drzwi w chałupince zamykała na tzw skobelek - czyli na kołek! Nikt nie wszedł i niczego nie ukradł - a były to lata sześćdziesiąte. Jedynie gdy zbliżał się tabor cygański (widziałam jeszcze przejeżdżające wozy Cyganów - taa jestem starsza od węgla ) - to babcia biegła zamykać kury, bo po takiej "wizycie" nie można się było ich doliczyć... Dziś na każdym kroku jesteśmy okradani - począwszy od zwykłych sprzedawców w sklepie a skończywszy na internecie, w którym okradani jesteśmy notorycznie. Mój mąż pożegnał się właśnie z myślą o grillu gazowym, za który zapłacił sporo kasy, i jak się domyślasz - po sprzedawcy i pieniądzach ślad zaginął. Oddaliśmy kiedyś do naprawy komputer, a gdy wrócił z tej naprawy, to się okazało, że ma wewnątrz gorsze części niż gdy był oddawany, bo pan w serwisie wymienił sobie nasze dobre na swoje - gorsze Innym razem oddany do naprawy komputer z niewykasowanymi a zapisanymi w przeglądarce hasłami został zhakowany, złodziej (pracownik serwisu!) włamał się na nasze konto na allegro (i na pocztę) i w naszym imieniu wystawił do "sprzedaży" telefon komórkowy, którego oczywista nie zamierzał sprzedawać, a jedynie zainkasować pieniądze, i tylko dzięki niesamowitemu zbiegowi okoliczności oszustwo się wydało, zanim kupujący zapłacił. Pewnie i ty mogłabyś mnożyć takie przykłady... Musimy więc mieć te oczy naokoło głowy, co i tak nie gwarantuje, że nie damy się nabrać. Smutne to....
Wychowałam się w czasach, gdy moja babcia wychodząc w pole - nawet oddalone od domu - drzwi w chałupince zamykała na tzw skobelek - czyli na kołek! Nikt nie wszedł i niczego nie ukradł - a były to lata sześćdziesiąte. Jedynie gdy zbliżał się tabor cygański (widziałam jeszcze przejeżdżające wozy Cyganów - taa jestem starsza od węgla ) - to babcia biegła zamykać kury, bo po takiej "wizycie" nie można się było ich doliczyć... Dziś na każdym kroku jesteśmy okradani - począwszy od zwykłych sprzedawców w sklepie a skończywszy na internecie, w którym okradani jesteśmy notorycznie. Mój mąż pożegnał się właśnie z myślą o grillu gazowym, za który zapłacił sporo kasy, i jak się domyślasz - po sprzedawcy i pieniądzach ślad zaginął. Oddaliśmy kiedyś do naprawy komputer, a gdy wrócił z tej naprawy, to się okazało, że ma wewnątrz gorsze części niż gdy był oddawany, bo pan w serwisie wymienił sobie nasze dobre na swoje - gorsze Innym razem oddany do naprawy komputer z niewykasowanymi a zapisanymi w przeglądarce hasłami został zhakowany, złodziej (pracownik serwisu!) włamał się na nasze konto na allegro (i na pocztę) i w naszym imieniu wystawił do "sprzedaży" telefon komórkowy, którego oczywista nie zamierzał sprzedawać, a jedynie zainkasować pieniądze, i tylko dzięki niesamowitemu zbiegowi okoliczności oszustwo się wydało, zanim kupujący zapłacił. Pewnie i ty mogłabyś mnożyć takie przykłady... Musimy więc mieć te oczy naokoło głowy, co i tak nie gwarantuje, że nie damy się nabrać. Smutne to....
Na Patreonie, w ogólnie dostępnym poście, zespół Paralives opowiedział nieco o kierunku artystycznym gry.
https://www.patreon.com/posts/61766929
Generalne wytyczne to:
1/ Wyjątkowy styl, który nas wyróżnia - widząc nasz styl, chcemy, aby ludzie wiedzieli, że pochodzi z Paralives!
2/ Ma służyć rozgrywce - pod koniec dnia naszym głównym celem jest rozgrywka, a nie estetyka.
3/Parafolki powinny się wyróżniać w tle - muszą być łatwe do zauważenia, nawet w dużym zagraconym domu, dla wygody graczy.
4/Szybka produkcja: jesteśmy tylko kilkoma artystami, w przeciwieństwie do dużych firm, w których są ich setki, więc ważne jest, aby mieć styl, który nie jest zbyt wymagający pod
względem czasu. Mamy też triki, aby działać szybko i sprawnie.
5/ Możliwość dostosowania według własnych preferencji - więcej swobody dla gracza!
Koniec postu podsumowano stwierdzeniem, że Paralives ma zabawny, artystyczny styl, który jest idealnie niedoskonały!
1/ Parafolki z ręcznie rysowanymi teksturami, które wyróżniają się w tle. Unikalny styl pozwoli graczom dowolnie dostosowywać swoje postacie.
2/ Ręcznie malowane środowiska, które pasują do postaci. Jest więcej detali i malarskich akcentów na meblach i jest tak samo konfigurowalny jak zawsze.
W komentarzach ktoś stwierdził, że parafolki sprawiają wrażenie wyciętych z papieru ludzików, którymi niektórzy bawili się w dzieciństwie, zakładając na te papierowe laleczki również papierowe ubranka.
Według mnie jest to chyba najlepsze podsumowanie stylu artystycznego, prezentowanego ( przynajmniej na chwilę obecną) przez zespół Paralives.
https://www.patreon.com/posts/61766929
Generalne wytyczne to:
1/ Wyjątkowy styl, który nas wyróżnia - widząc nasz styl, chcemy, aby ludzie wiedzieli, że pochodzi z Paralives!
2/ Ma służyć rozgrywce - pod koniec dnia naszym głównym celem jest rozgrywka, a nie estetyka.
3/Parafolki powinny się wyróżniać w tle - muszą być łatwe do zauważenia, nawet w dużym zagraconym domu, dla wygody graczy.
4/Szybka produkcja: jesteśmy tylko kilkoma artystami, w przeciwieństwie do dużych firm, w których są ich setki, więc ważne jest, aby mieć styl, który nie jest zbyt wymagający pod
względem czasu. Mamy też triki, aby działać szybko i sprawnie.
5/ Możliwość dostosowania według własnych preferencji - więcej swobody dla gracza!
Koniec postu podsumowano stwierdzeniem, że Paralives ma zabawny, artystyczny styl, który jest idealnie niedoskonały!
1/ Parafolki z ręcznie rysowanymi teksturami, które wyróżniają się w tle. Unikalny styl pozwoli graczom dowolnie dostosowywać swoje postacie.
2/ Ręcznie malowane środowiska, które pasują do postaci. Jest więcej detali i malarskich akcentów na meblach i jest tak samo konfigurowalny jak zawsze.
W komentarzach ktoś stwierdził, że parafolki sprawiają wrażenie wyciętych z papieru ludzików, którymi niektórzy bawili się w dzieciństwie, zakładając na te papierowe laleczki również papierowe ubranka.
Według mnie jest to chyba najlepsze podsumowanie stylu artystycznego, prezentowanego ( przynajmniej na chwilę obecną) przez zespół Paralives.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Jak na razie jedyne czym moga przebić smsów to rozgrywka, tryb budowy i koło kolorów.
Jesli cholerna EA sie postara poprawić Sims5 w tych samych 3 tematach, to biorac pod uwagę ich grafikę i wyglad simsów to ta gra EA przebije Pralives razy 10 i znów bedzie najlepszą gra na świecie w dziale gier: Symulator zycia.
Ludziki Parafolków na razie mnie odrzucaja ale oczywiscie w gre grać będę chocby ze wzgledu na tryb budowy - choć jesli coś a Steamie ma zastapiśc Galerię, to Steam w tym dziale padnie z predkoscią swiatła- jak sie zjawi na serwerze 5 milionow uzytkowników jednoczesnie. W Simsy gra wiecej niz 40 milionóe i jaka jest Galeria i Origin kazdy widzi...
Jdnak biorąc pod uwage głupote szefów EA, którzy znowu cisna dzial produkcji Simsów nalegając na wypuszczenie Simsów w wersji symultanicznej rozgrywki on line - idioci nie maja pojecia na czym polega ta gra i mysla o niej jak o jakiejś strzelance typu Battlefield gdzie podstawą jest rywalizacja graczy - Paralives moze sie wybronić, a Sims5 bedzie następna porazką
Jesli cholerna EA sie postara poprawić Sims5 w tych samych 3 tematach, to biorac pod uwagę ich grafikę i wyglad simsów to ta gra EA przebije Pralives razy 10 i znów bedzie najlepszą gra na świecie w dziale gier: Symulator zycia.
Ludziki Parafolków na razie mnie odrzucaja ale oczywiscie w gre grać będę chocby ze wzgledu na tryb budowy - choć jesli coś a Steamie ma zastapiśc Galerię, to Steam w tym dziale padnie z predkoscią swiatła- jak sie zjawi na serwerze 5 milionow uzytkowników jednoczesnie. W Simsy gra wiecej niz 40 milionóe i jaka jest Galeria i Origin kazdy widzi...
Jdnak biorąc pod uwage głupote szefów EA, którzy znowu cisna dzial produkcji Simsów nalegając na wypuszczenie Simsów w wersji symultanicznej rozgrywki on line - idioci nie maja pojecia na czym polega ta gra i mysla o niej jak o jakiejś strzelance typu Battlefield gdzie podstawą jest rywalizacja graczy - Paralives moze sie wybronić, a Sims5 bedzie następna porazką
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Więc jednak |uroda" Parafolków zostanie w takim stadium jaki nam prezentują... Coś poszło nie tak, bo widziałam już próby w kierunku bardziej plastycznie wykonanej postaci. Teraz to rzeczywiście papierowa wycinanka... Ja z kolei największą wagęzawsze przywiązywałam w pierwszej kolejności do wyglądu postaci, a w drugiej do możliwości ozdobienia wnętrza i zewnętrza. Dopiero na kolejnym miejscu był tryb budowania samego domu. Więc jeśli te postaci będą wyglądać tak jak wyglądają, to będę miała dwa sprzeczne przekazy - muszę to mieć (pierwszy) Rzygnę, jeśli zobaczę te gęby w grze (drugi). Nie dam rady patrzeć na Parafolki bez tego rzygu. Są beznadziejnie obrzydliwe.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Ja bym chyba przywykł choć troche dziwnie wyglądaja ludziki zrobione zupełnie inaczej niż ich świat (można ewentualnie usprawiedliwić to inspiracją anime w sensie tej różnicy w grafice otoczenia i postaci). Najwazniejsze żeby gra jednak w ogóle wyszła (nam nie tyle bokiem co na steamie) bo simsiaki czwórkowe po tylu latach jednak trochę już usypiają
Kolejne nowości od zespołu Paralives - niektóre ubrania można łączyć ze sobą lub nosić samodzielnie!!!
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 610
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
Grę w The Sims zaczęłam od Średniowiecza zrobionego na silniku trójkowym, potem kupiłam The Sims 4 i miałam problem z przyzwyczajeniem się do "plastusiowego" wyglądu simów (jak ludziki z plasteliny). Parafolki są dla mnie... "rysunkowe". Niestety nie jest to moim w moim odczuciu rysunek najwyższych lotów. A szkoda, bo jak widać z zapowiedzi, tryb tworzenia i ubierania ludzików ma naprawdę dużo do zaoferowania, tak samo tryb budowy. Różnica między wyglądem otoczenia a wyglądem parafolków zaskakuje i kojarzy się z papierowymi ludzikami z czasów dzieciństwa, którym urządzało się "domki" ustawiając w jakieś przestrzeni plastikowe mebelki.
Grafika ma znaczenie i to duże, choć wyjątkowo dobra rozgrywka jest w stanie sprawić, że wybaczone zostaną niedoróbki na tym polu. Gra jest wciąż w trakcie tworzenia, nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy, więc pozostaje tylko czekać na efekt końcowy.
Grafika ma znaczenie i to duże, choć wyjątkowo dobra rozgrywka jest w stanie sprawić, że wybaczone zostaną niedoróbki na tym polu. Gra jest wciąż w trakcie tworzenia, nie wiadomo jaki będzie efekt końcowy, więc pozostaje tylko czekać na efekt końcowy.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)