Kody do The Sims 4

Mnóstwo ciekawych porad ułatwiających rozgrywkę w The Sims 4
Awatar użytkownika
Agusiamal
Administrator
Administrator
Posty: 78
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 22:07
Lokalizacja: Siewierz
Origin ID: agusiamal

Kody do The Sims 4

Post autor: Agusiamal » piątek 13 kwie 2018, 18:24

Aby otworzyć konsolę kodów PC, należy wcisnąć jednocześnie:
W przypadku komputerów PC (Windows): [CTRL] + [SHIFT] + [C]
W przypadku systemów Mac: [CMD] + [SHIFT] + [C]

Lista podstawowych kodów:

Help - wyświetla listę dostępnych kodów.
fullscreen - włącza tryb pełnoekranowy lub go wyłącza.
headlineeffects on/off - włącza lub wyłącza dymki i kryształek nad głowami Simów.
Resetsim [Imię i nazwisko] - resetuje Sima.
hovereffects on/off - włącza lub wyłącza biały kontur po najechaniu na obiekty i Simów.
FPS on/off - pokazuje liczbę klatek na sekundę lub wyłącza tę opcję.
sims.get_sim_id_by_name [Imię i nazwisko] - pokazuje ID Sima.

Pozostałe kody zaawansowane uruchamiane są za pomocą specjalnego trybu testowego. Abu uruchomić tryb testowy należy w konsoli kodów wpisać:

testingcheats true

Za pomocą tego kodu możliwe jest wykonywanie unikatowych trików bezpośrednio po zaznaczeniu obiektu lub Sima, a także wpisywanie szeregu kolejnych kodów, chociażby tych związanych z umiejętnościami Simów. Kod wpisujemy w wywołanej konsoli. Czasami należy również dodatkowo wpisać kod: AutomationTestingCheats true.
Aby wyłączyć tryb testowy, należy wpisać:

testingcheats false.

Lista kodów w trybie testowym:

Przycisk Shift + wybrany Sim - możesz resetować Sima, dodać go do rodziny, zmienić nastrój oraz zaspokoić jego potrzeby. Dodatkowo możesz aktywować dynamicznie
zmieniające się aspiracje życiowe lub wyłączyć tę opcję.
Przycisk Shift + wybrany obiekt - pozwala na zresetowanie obiektu. W przypadku brudnych obiektów, możemy je wyczyścić. I na odwrót, o ile posiadają taką opcję.
Przycisk Shift + kliknięcie w miejsce - teleportuje zaznaczonego Sima do wskazanego miejsca (najbliżej jak to możliwe).

Kody na simoleony

motherlode - dodanie 50 000 simoleonów do konta.
rosebud - dodanie 1000 simoleonów do konta.
kaching - dodanie 1000 simoleonów do konta.
money [ilość] - ustawia konto Sima na [ilość] simoleonów.
Sims.modify_funds + [ilość] - dodaje [ilość] funduszy.
Sims.modify_funds - [ilość] - odejmuje [ilość] funduszy.
FreeRealEstate on - wszystkie domki stają się darmowe (w podglądzie mapy).
FreeRealEstate off - wyłącza powyższą opcję.

Simowie i aspiracje

sims.hard_reset - resetuje aktualnie wybranego Sima, anulując wszystkie zaprogramowane czynności.
death.toggle - po wpisaniu Simowie nie zginą, ponowne wpisanie wyłącza opcję.
sims.Spawn - dodaje do twojej rodziny losowego Sima.
sims.spawnsimple spawns - dodaje losowego Sima bez włączania go do rodziny.
aspirations.complete_current_milestone - spełnia aktualny poziom aspiracji. Używaj kilkukrotne, aby wykonywać kolejne.
sims.give_satisfaction_points [ilość] - dodaje Simowi [ilość] punktów satysfakcji.

Potrzeby i nastrójniki

stats.fill_commodities_household - wszystkie potrzeby Simów w aktywnej rodzinie zostają zaspokojone.
Sims.remove_all_buffs - usuwa wszystkie nastrojniki wybranego sima
Sims.add_buff EnergizedHigh - Dodaje nastrójnik Pobudzony
sims.add_buff e_buff_energized - Dodaje nastrójnik Pobudzony (na 12 godzin)
Sims.add_buff ConfidentHigh - Dodaje nastrójnik Pewny Siebie
sims.add_buff e_buff_confident - Dodaje nastrójnik Pewny Siebie (na 12 godzin)
Sims.add_buff FlirtyHigh - Dodaje nastrójnik Flirciarski
sims.add_buff e_buff_flirty - Dodaje nastrójnik Flirciarski (na 12 godzin)
Sims.add_buff InspiredHigh - Dodaje nastrójnik Zainspirowany
sims.add_buff e_buff_inspired - Dodaje nastrójnik Zainspirowany (na 12 godzin)
Sims.add_buff FocusedHigh - Dodaje nastrójnik Skupiony
sims.add_buff e_buff_focused - Dodaje nastrójnik Skupiony (na 12 godzin)
Sims.add_buff PlayfulHigh - Dodaje nastrójnik Rozbawiony
sims.add_buff e_buff_playful - Dodaje nastrójnik Rozbawiony (na 12 godzin)
Sims.add_buff SadHigh - Dodaje nastrójnik Smutny
sims.add_buff e_buff_sad - Dodaje nastrójnik Smutny (na 12 godzin)
sims.add_buff feelingangry - Dodaje nastrójnik Rozgniewany
Sims.add_buff Social_Angry -
sims.add_buff unfaithful -
sims.add_buff e_buff_angry Dodaje nastrójnik Rozgniewany (na 12 godzin)
Sims.add_buff Social_Happy Dodaje nastrójnik Szczęśliwy
sims.add_buff e_buff_happy Dodaje nastrójnik Szczęśliwy (na 12 godzin)
sims.add_buff e_buff_uncomfortable Dodaje nastrójnik Nieswój (na 12 godzin)
sims.add_buff e_buff_embarrassed Dodaje nastrójnik Zawstydzony (na 12 godzin)
sims.add_buff social_bored Dodaje nastrójnik Znudzony
sims.add_buff e_buff_bored Dodaje nastrójnik Znudzony (na 12 godzin)
sims.add_buff Buff_Motives_Fun_desperate Dodaje nastrójnik Spięty
sims.add_buff buff_Tense Dodaje nastrójnik Spięty (na 20 dni)

Posiłki, rachunki

objects.consumables_infinite_toggle true - wszystkie posiłki stają się niekończące i niepsujące.
objects.consumables_infinite_toggle false - wyłącza powyższą opcję.
households.autopay_bills - sprawia, że rachunki będą opłacane automatycznie.

Tryb CAS

cas.fullmode - po włączeniu trybu oraz zaznaczeniu wybranego Sima, wpisz poniższe kody, aby uruchomić dodatkowe opcje.
Pozwala również na pełną edycje Sima, po kliknięciu na komodę zaplanuj stroje lub na lustro zmień wygląd.
sims.modify_in_cas - włącza tryb edycji Sima.

Tryb budowania

Przycisk Alt - pozwala umieszczać obiekty poza kratkami.
Przycisk G - likwiduje kratki w trybie budowania.
bb.enablefreebuild - odblokuje możliwość przejścia do trybu budowania na np. ukrytej parceli, w szpitalu itp.
bb.moveobjects - używając tego kodu, można łączyć obiekty (np. łóżko + zasłona do okien = łóżko z baldachimem) i dowolnie je ustawiać.
bb.ignoregameplayunlocksentitlement - odblokowuje "zablokowane" obiekty specjalne.
bb.showhiddenobjects - pokazuje ukryte obiekty z trybu testowego.
Przycisk Ctrl 9/0 - pozwala na podwyższanie i obniżanie obiektów (przy włączonym bb.moveobjects).
Przycisk Shift + ] - powiększa rozmiar zaznaczonego obiektu.
Przycisk Shift + E - pozwala na stawianie wybranego obiektu kilka razy, bez potrzeby ponownego wyboru obiektu.

Umiejętności

stats.set_skill_level [nazwa_umiejętności] 1-15 - ustala poziom danej umiejętności, wpisywać należy bez nawiasów kwadratowych. Przykład: stats.set_skill_level Major_Fishing 10

Kody do wszystkich umiejętności:

stats.set_skill_level Major_Bartending (1-10) - miksologia
stats.set_skill_level Major_Charisma (1-10) - charyzma
stats.set_skill_level Major_Comedy (1-10) - umiejętności komediowe
stats.set_skill_level Major_Fishing (1-10) - wędkarstwo
stats.set_skill_level Major_Gardening (1-10) - ogrodnictwo
stats.set_skill_level Major_GourmetCooking (1-10) - wykwintne gotowanie
stats.set_skill_level Major_Guitar (1-10) - gitara
stats.set_skill_level Major_Handiness (1-10) - majsterkowanie
stats.set_skill_level Major_HomestyleCooking (1-10) - gotowanie
stats.set_skill_level Major_Logic (1-10) - logika
stats.set_skill_level Major_Mischief (1-10) - złośliwość
stats.set_skill_level Major_Painting (1-10) - malowanie
stats.set_skill_level Major_Piano (1-10) - pianino
stats.set_skill_level Major_Programming (1-10) - programowanie
stats.set_skill_level Major_Reaping (1-10) - koszenie
stats.set_skill_level Major_RocketScience (1-10) - nauki kosmiczne
stats.set_skill_level Major_VideoGaming (1-10) - granie w gry wideo
stats.set_skill_level Major_Violin (1-10) - skrzypce
stats.set_skill_level Major_Writing (1-10) - umiejętności literackie
stats.set_skill_level Skill_Fitness (1-10) - sprawność fizyczna
stats.set_skill_level Skill_Child_Creativity (1-10) - kreatywne (dotyczy tylko dzieci)
stats.set_skill_level Skill_Child_Mental (1-10) - umysłowe (dotyczy tylko dzieci)
stats.set_skill_level Skill_Child_Motor (1-10) - motoryczne (dotyczy tylko dzieci)
stats.set_skill_level Skill_Child_Social (1-10) - społeczne (dotyczy tylko dzieci)
stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Communication (1-5) - komunikacja (dotyczy tylko małych dzieci)
stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Imagination (1-5) - wyobraźnia (dotyczy tylko małych dzieci)
stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Movement (1-5) - poruszanie się (dotyczy tylko małych dzieci)
stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Potty (1-3) - korzystanie z nocnika (dotyczy tylko małych dzieci)
stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Thinking (1-5) - myślenie (dotyczy tylko małych dzieci)
stats.set_skill_level Major_Baking (1-10) - pieczenie (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
stats.set_skill_level Major_Photography (1-5) - fotografia (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
stats.set_skill_level retail_maintenance (1-5) - umiejętności handlowe (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
stats.set_skill_level retail_sales (1-5) - umiejętności sprzedawcy (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
stats.set_skill_level retail_workethic (1-5) - etyka pracy (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
stats.set_skill_level Minor_Dancing (1-5) - taniec (z dodatkiem The Sims 4: Spotkajmy się)
stats.set_skill_level Major_DJ (1-10) - umiejętności didżejskie (z dodatkiem The Sims 4: Spotkajmy się)
stats.set_skill_level Major_Singing (1-10) - śpiew (z dodatkiem The Sims 4: Miejskie życie)
stats.set_skill_level Major_Herbalism (1-10) - zielarstwo (z pakietem The Sims 4: Ucieczka w Plener)
stats.set_skill_level Major_Wellness (1-10) - wewnętrzna harmonia (z pakietem The Sims 4: Dzień w Spa)
stats.set_skill_level Major_PipeOrgan (1-10) - gra na organach (z pakietem The Sims 4: Wampiry)
stats.set_skill_level statistic_Skill_Hidden_VampireLore (1-15) - wampirologia (z pakietem The Sims 4: Wampiry)
stats.set_skill_level Major_Parenting (1-10) - Umiejętności Wychowawcze (z pakietem The Sims 4: Być rodzicem)

Relacje

modifyrelationship [imię i nazwisko dwóch Simów oraz liczba] friendship_main
Zwiększa lub zmniejsza pasek przyjaźni. Wpisujemy - modifyrelationship, imię i nazwisko jednego Sima, drugiego Sima, liczbę od 1 do 100 oraz friendship_main. Jeśli chcemy obniżyć pasek, wpisujemy liczbę od -1 do -100.

Przykład: modifyrelationship Mortimer Ćwir Bella Ćwir 50 friendship_main

modifyrelationship [imię i nazwisko dwóch Simów oraz liczba] romance_main
Zwiększa lub zmniejsza pasek miłości. Wpisujemy - modifyrelationship, imię i nazwisko jednego Sima, drugiego Sima, liczbę od 1 do 100 oraz romance_main. Jeśli chcemy obniżyć pasek, wpisujemy liczbę od -1 do -100.

Przykład: modifyrelationship Mortimer Ćwir Bella Ćwir 50 romance_main

Kariera
careers.add_career [nazwa kariery] - daje Simowi wybrany zawód.
careers.remove_career [nazwa kariery] - porzucenie pracy.
careers.promote [nazwa kariery] - awans o jedno stanowisko.
careers.demote [nazwa kariery] - degradacja o jedno stanowisko.

Przykład: careers.add_career TechGuru. W miejscu [nazwa kariery] wpisz:

Astronaut (Astronauta)
Athletic (Sportowa)
Business (Biznes)
Criminal (Przestępca)
Culinary (Gastronomia)
Entertainer (Rozrywka)
Painter (Malarz)
Secretagent (Tajny agent)
TechGuru (Guru techniki)
Writer (Pisarz)
Gradeschool (Podstawówka)
Highschool (Liceum)
Teen_Babysitter (opiekun do dziecka) (dotyczy tylko nastolatków)
Teen_Barista (barista) (dotyczy tylko nastolatków)
Teen_FastFood (pracownik fast foodu) (dotyczy tylko nastolatków)
Teen_Manual (pracownik fizyczny) (dotyczy tylko nastolatków)
Teen_Retail (pracownik sklepu) (dotyczy tylko nastolatków)
Detective (Detektyw) (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
Doctor (Lekarz) (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
Scientist (Naukowiec) (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
Activist (Polityk) (z dodatkiem The Sims 4: Miejskie życie)
SocialMedia (Media społecznościowe) (z dodatkiem The Sims 4: Miejskie życie)
careers_adult_critic (Krytyk) (z dodatkiem The Sims 4: Miejskie życie)

Zablokowany

Wróć do „The Sims 4”