*pew pew*
Posterunek policji (przynajmniej w zamierzeniu) w klimatach westernu
(ogólnie powinien działać bez zarzutu, przy czym po zaoraniu parceli więźniów wywala na zewnątrz - trzeba "przeładować" parcelę żeby wrócili do celi).
Portiernia:
Cele i pokój przesłuchańska xD
El komendante:
Rzuty xD
Linkeł: https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
Kłaniam się nisko i co złego to nie ja
CSI wild west
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3550
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Marviczu - nie spodziewałam się niczego nowego stylistycznie... A tu proszę... Miły dla oka old fashion, drewienko i kaktusy...Klimaty bonanzowe, tylko patrzeć, jak zza węgła wyjedzie sam
Wyatt Earp aka Johnny Wayne! Albo jaki Patt Garrett... I dostarczy na posterunek związanego Billy Kida alibo innego Apache... Tylko jakieś współczesne te cele... I ubranka nie w paski... I plakatu brak - Poszukiwany żywy lub umarły... Wiem, marudzę... Ale ja Marviczu dzisiejsza nie jestem... Tzn nie napiłam się zawczora, tylko tak mentalnie
Anyway - podoba mi się bardzo
PS _ Teraz czekam na saloon albo tavernę (obowiązkowy burdelik na piętrze!) I dodatkowo jakiś storage czy shoop. I bank! Bank koniecznie, żeby można było napadać! I za co siedzieć Ja się poświęcę i napadnę - w razie co - mam wprawę!
Wyatt Earp aka Johnny Wayne! Albo jaki Patt Garrett... I dostarczy na posterunek związanego Billy Kida alibo innego Apache... Tylko jakieś współczesne te cele... I ubranka nie w paski... I plakatu brak - Poszukiwany żywy lub umarły... Wiem, marudzę... Ale ja Marviczu dzisiejsza nie jestem... Tzn nie napiłam się zawczora, tylko tak mentalnie
Anyway - podoba mi się bardzo
PS _ Teraz czekam na saloon albo tavernę (obowiązkowy burdelik na piętrze!) I dodatkowo jakiś storage czy shoop. I bank! Bank koniecznie, żeby można było napadać! I za co siedzieć Ja się poświęcę i napadnę - w razie co - mam wprawę!
Ostatnio zmieniony niedziela 26 lip 2020, 16:59 przez Alibali, łącznie zmieniany 2 razy.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3374
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Mega pomysł by zrobić posterunek nie tylko funkcjonalny ale i w takim klimacie Świetny bogaty w odpowiednim wystroju gabinet i co nie mniej ważne duża ilość... miejsc noclegowych ;P
Jest oryginalny klimat i funkcjonalność*
*To chyba norma, czasem trzeba poprostu chwile poczekać aż lekarze, naukowcy czy pewnie także policajsi (jeszcze tego ostatniego nie sprawdzałem) przestana się lampić na parcele i raczą wleźć by zacząć swoje codziennie obowiązki jak dawniej w starym wyburzonym budynku. U mnie bynajmniej nie chciało sie naukowcom ruszyć do roboty musieli się namyśleć przez ok 3 simowe godziny
Mając taki komisariat możnaby się pokusić o zabawę w grze w klimacie "dzikiego zachodu" choć póki co cza by było odpuścić sobie koniki
Wspaniały pomysł i świetna praca z klimatem
Jest oryginalny klimat i funkcjonalność*
*To chyba norma, czasem trzeba poprostu chwile poczekać aż lekarze, naukowcy czy pewnie także policajsi (jeszcze tego ostatniego nie sprawdzałem) przestana się lampić na parcele i raczą wleźć by zacząć swoje codziennie obowiązki jak dawniej w starym wyburzonym budynku. U mnie bynajmniej nie chciało sie naukowcom ruszyć do roboty musieli się namyśleć przez ok 3 simowe godziny
Mając taki komisariat możnaby się pokusić o zabawę w grze w klimacie "dzikiego zachodu" choć póki co cza by było odpuścić sobie koniki
Wspaniały pomysł i świetna praca z klimatem
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Poprawiony link do tego XD
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... 251572FD44 - bedzie zawsze dzialal,
Bardzo ładny stylowy budyneczek. Jak powinno byc - aresztowani siedzą w zgrzebnych celach a dyrekcja opływa w luksusy.
Wiezienie jest bardzo trudno stworzyć aby nie wyskakiwaly w nim bugi w grze. Problem jest ze tam sa doczepione do tej EA parceli skrypty "sciezek" simów "więźniów" W grze tylko są tylko dwie takie parcele do ktorych sa dodane te skrypty - logi dla simów NPC. Jedna to wiezienie, a druga to ten klub gdzie rozdaje sie nagrody z dodatku Zostań gwiazdą. We wszystkich innych wypadkach zaprogramowano simy aby wchodziły w interakcje zawsze z konkretnym obiektem - inspektor jogi z mata instruktora, barman z kazdym barem - oboejetnie gdzie ten bar postawimy, a nie z konkretnymi "kratkami" parceli. W tym wypadku to chyba kratki cel, Dodatkowo powiazano tam simy takze z objektami. Wystarczy ze jakis obiekt zostanie wymieniony na na przykład "ładniejdzy" przez architekta albo jakiegos malutkigo objektu zabraknie i simy opuszcza radosnie cele bo juz nie ma tam obiektu do ktorego zostaly skryptem "przywiazane', Z reguły sa to najmniej dwa obiekty ktore musza obowiazkowo tam sie znajdować. Jak jest tylko jeden to więźniów wywali z cel.
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... 251572FD44 - bedzie zawsze dzialal,
Bardzo ładny stylowy budyneczek. Jak powinno byc - aresztowani siedzą w zgrzebnych celach a dyrekcja opływa w luksusy.
Wiezienie jest bardzo trudno stworzyć aby nie wyskakiwaly w nim bugi w grze. Problem jest ze tam sa doczepione do tej EA parceli skrypty "sciezek" simów "więźniów" W grze tylko są tylko dwie takie parcele do ktorych sa dodane te skrypty - logi dla simów NPC. Jedna to wiezienie, a druga to ten klub gdzie rozdaje sie nagrody z dodatku Zostań gwiazdą. We wszystkich innych wypadkach zaprogramowano simy aby wchodziły w interakcje zawsze z konkretnym obiektem - inspektor jogi z mata instruktora, barman z kazdym barem - oboejetnie gdzie ten bar postawimy, a nie z konkretnymi "kratkami" parceli. W tym wypadku to chyba kratki cel, Dodatkowo powiazano tam simy takze z objektami. Wystarczy ze jakis obiekt zostanie wymieniony na na przykład "ładniejdzy" przez architekta albo jakiegos malutkigo objektu zabraknie i simy opuszcza radosnie cele bo juz nie ma tam obiektu do ktorego zostaly skryptem "przywiazane', Z reguły sa to najmniej dwa obiekty ktore musza obowiazkowo tam sie znajdować. Jak jest tylko jeden to więźniów wywali z cel.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
Bardzo mi się podoba pomysł na taki posterunek policji rodem z dzikiego zachodu. Budynek i otoczenie są cudne, idealnie wpasowałaś się z klimatem. Wnętrza już troszkę od tego odbiegają, ale w grze trudno znaleźć westernowe obiekty tego rodzaju, bo nie było jeszcze dodatku o takiej tematyce. Policjant ma do dyspozycji komputery, analizatory odcisków palców i próbek pobranych z miejsca zdarzenia, a szeryf miał tylko rewolwer i naboje.
Wspaniała praca, tym bardziej, że to budynek publiczny, który jest trudniejszy do zaprojektowania.
I teraz grzecznie się pytam - Czemu ten gabinet "El komendante" nie został pokazany w wyzwaniu?
Wspaniała praca, tym bardziej, że to budynek publiczny, który jest trudniejszy do zaprojektowania.
I teraz grzecznie się pytam - Czemu ten gabinet "El komendante" nie został pokazany w wyzwaniu?