Przywitanie

Fajnie, że do nas dołączyłeś! Albo dołączyłaś - nie dyskryminujemy tu nikogo. Chcielibyśmy cię troszkę poznać. Może coś nam o sobie opowiesz?
Gosik
Bloger
Posty: 73
Rejestracja: piątek 11 maja 2018, 23:05
Lokalizacja: Gdańsk

Przywitanie

Post autor: Gosik » piątek 11 maja 2018, 23:24

Cześc!
Aericia wysłała mi wiadomość o tym że wiela osób musiało sie tu przenieść. W takim raz jestem i ja :12-smiling-face-sunglasses:
Ci z tamto forum znają mnie i wiedza czym sie zajmuje ale skoro temat "przywitaj się " to napisze i tu.
Mam na imie Gosia i w tym roku skończyłam 26 lat, jestem po studiach ratownictwa medycznego i teraz pracuje jako ratowniczka. Całe życie mieszkam we Włochy a dopiero kilka lat w Polska, dlatego niektóre słowa totalnie przekrecam.
W simsy wolę grać rodzina niż budować/tworzyć simy dlatego raczej wpisy z tej tematyka będą żadko :09-winking-fac Wstawie tu temat z moją rodzinka Fiołek, która niektórzy już znaja ale to za kilka dni. Mam na dzieje że na te forum będe tak samo dobrze sie bawić i czuć jak na tym starym :14-face-throwing-a-kiss:

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 729
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » piątek 11 maja 2018, 23:35

Hej, Gosiu!

Jesteś już użytkownikiem i możesz pisać spokojnie na całym forum. :)
Bardzo mi miło, że do nas dołączyłaś i koniecznie pokaż nam dalsze losy Fiołków.
Oczywiście, możesz bawić się dobrze na obu forach (tam zostało przecież wiele miłych osób)!
Obrazek

Gosik
Bloger
Posty: 73
Rejestracja: piątek 11 maja 2018, 23:05
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Gosik » piątek 11 maja 2018, 23:39

Przez te kilka miesiąc tyle sie u nich zmieniło że nie wiem co opisać, przedewszystkim na początek musze rozwiązać jakoś problem i chyba z pomoc bedziecie musieli przyjść Wy bo ja już nie mam pomsł jak to zrobić :03-face-with-tears-of-joy: