Podnoszenie dachów

burkit
Roznosiciel kawy
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek 05 lut 2024, 20:58
Origin ID: buraa18@gmail.com

Podnoszenie dachów

Post autor: burkit » poniedziałek 05 lut 2024, 21:18

Chciałam się pobawić i zbudować coś w stylu zamku.. Zatrzymałam się przy postawieniu wieżyczki na której chciałam umieścić dach.. Zaczęłam go podnosić i.. Nie miałam wcześniej takiego komunikatu.. Co zrobić? Da się ten dach jakoś podnieść? :59-fearful-face:
Załączniki
IMG_20240205_211308.jpg

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » wtorek 06 lut 2024, 00:15

@burkit nic w tym dziwnego bo... przekroczyłaś maksymalne nachylenie dachu :) jesli dach ma być wyższy bardziej szpiczasty, rozszerz go na większa powierzchnię wtedy bardziej go podniesiesz chyba że chodziło ci o taka mała dobuduówke do zamku na jedno pole szerokości. Ps. witaj na forum :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

burkit
Roznosiciel kawy
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek 05 lut 2024, 20:58
Origin ID: buraa18@gmail.com

Post autor: burkit » wtorek 06 lut 2024, 10:17


1:38 - od tego momentu - dlaczego u niej poszło to tak łatwo? Dzięki i też witam 😊

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 07 lut 2024, 21:15

Prawdopodobnie jakaś modyfikacja pozwala na większe wyciągnięcie dachu w każdym razie ja tego myku nie znam :O (ale chętnie poznam jeśli ktoś to wyczai). Ps. fajna ta katedra.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3512
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 09 lut 2024, 15:40

Nie byłabym sobą, gdybym nie znalazła tego cc :P

@Percival159 @SimDels @Kirka @Marvi @bobas52 @Ktosik @burkit @Kropka @Sławek

Acerola użyła tej oto modyfikacji Miszka, tak więc nie popadaj w zwątpienie :)

Dla mnie byłeś i jesteś największym Mistrzem budowlanym na wieki wieków ament!

https://arnies-workshop.notion.site/Pro ... c517a0b803

A tu filmik co nowego Arnies dodał swoim modem (funkcjonalne windy, nieograniczone manipulowanie dachami, ceiling tiles aka oświetlenie, i wiele innych nowinek

https://www.youtube.com/shorts/Dkb40RXc ... ture=share

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3512
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 09 lut 2024, 15:57

ACC Sims używa w swoich pracach także innych modów pobranyh od Twisted Mexi (TOOL, BETTERBUILD), a także z poniższej stronki

https://tech-hippie.com/k-mods/
Ostatnio zmieniony sobota 10 lut 2024, 00:13 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » piątek 09 lut 2024, 22:08

Fajneee :) Dzięki Tobie i Burkit może znów rozkręci nam się budowlanka w simowym światku :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3512
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 10 lut 2024, 00:11

@SimDels Miszka - wgrałam tego moda - i powiem, że jestem zachwytnięta na amen! Rzeczywiście daje to nieograniczone pole manewru dachami i nie tylko.
Ciekawa jestem tylko, czy zameczek aktualnie budowany przeze mnie wysłany do galerii dostanie znaczek modyfikacji czy nie. Ale działa w ten sam sposób narzędzie TOOL, a jednak prace zbudowane z pomocą tego moda niczego takiego nie dostają. Ale jak skończę i wyślę, to się przekonam. Wgrałam też modyfikację od tech-hippie zmieniającą teksturę podłóg made by EA, ale nie widzę wielkiej różnicy :( Może za drugim uruchomieniem coś dostrzegę. A może mam po prostu za słabą kartę graficzną by wyłapała różnicę.

Tak czy inaczej cieszę się, że coś fajnego można zrobić za pomocą tego sprytnego moda.
Jest jeszcze jedna modyfikacja używana przez Marmelad.Art, która zmienia wielkość drzwi i okien - ale dziś nie mam siły szukać jej po speedbuildach tej kreatorki. A właśnie w tekstach pod filmami na youtube umieszczane są linki do użytych modyfikacji. W ten sposób właśnie znalazłam modyfikacje do dachów, których na próżno szukała @burkit.
Może dziewczyna pojawi się jeszcze na forum i znajdzie w swoim temacie niespodziankę :)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3512
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 10 lut 2024, 15:16

Niestety - mam złą wiadomość :( Wyjęłam dla pewności cały folder Mods, stworzyłam nowy, wgrałam do niego tylko ten jeden mod na dachy. Stworzyłam jakąbądź chatynkę i zmodyfikowałam dachy. Przy próbie podejścia do wysłania do galerii od razu zauważyłam kluczyk na obrazku. Czyli gra widzi tego moda i traktuje go jako "ciało" obce :(
Więc wynika z tego zapewne, że aby wysłać do galerii trzeba najpierw po wybudowaniu domu z takimi dachami - mod wyjąć, i wysłać po wyjęciu bo inaczej jest ten sławetny klucz i info, że parcela jest zmodyfikowana. Ciekawa jestem, czy będzie możliwe wysłanie bez tego moda - tzn czy dachy nie powrócą do pierwotnego wyglądu.
Ni i potem - zanim się zacznie pobieranie tak zrobionej parceli - zapewne trzeba NAJPIERW wgrać tego moda do folderu Mods.

Ale nie przejmowałabym się tym aż tak bardzo - bo ten kto chce pobrać parcelę zmodyfikowaną to znajdzie tę pracę w galerii z poziomu gry.

próba.jpg
Ostatnio zmieniony poniedziałek 12 lut 2024, 19:03 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 10 lut 2024, 23:51

W sumie spodziewałem się tego bo jednak gra bez moda znów obniży "za mocno"podniesione dachy ale teraz dzięki Tobie mamy pewność więc dzięki ogromnej za ten test.swoją drogą chatynka bądźjaka intryguje kojarzy mi się trochę także z wieżą kościelna lub bramą miejską w stylu praskim więc może jeszcze go wykorzystasz ? :) można oczywiście chcąc uzyskać bardziej szpiczasty dach zastosować nakładane ozdoby lub jeśli budynek nie ma max wysokości ,schować pomieszczenie pod nim by postawić kolejny.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3512
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 11 lut 2024, 23:06

@SimDels Miszka - to był tylko kwadracik postawiony naprędce, a na nim owe dachy powyciągane na różne wysokości, aby sprawdzić, czy się uda wysłać do galerii bez owego kluczyka.

Przyszło mi jeszcze do głowy, że nie sprawdziłam takiej oto opcji - postawić dachy za pomocą tego moda, wyjść z gry - wejść do folderu Mods i wyciągnąć modyfikację, wejść do gry i sprawdzić, czy dachy opadły do swojej zwykłej wysokości, czy też pozostały wyciągnięte. Jeśli pozostały wyciągnięte - to wysłać parcelę do galerii uprzednio sprawdziwszy, czy jest z tym "pocałunkiem śmierci" czy też nie.
Ale mam za mało czasu, gdyż za chwilę zjawi się u mnie konkurencyjna ekipa budowlana w postaci Aurelii :) Dopiero po jej wyjeździe będę miała swobodny dostęp do kompa.


Przeniosłam się ze swoimi fotkami do swojego kącika, by nie zaśmiecać u Burkit :)
Ostatnio zmieniony poniedziałek 12 lut 2024, 19:18 przez Alibali, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3363
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » poniedziałek 12 lut 2024, 16:54

Robi wrażenie, obrzeża dachu-może spróbuj dać mniejsze i może wtedy te paski znikną.
Ps z zewnatrz bardzo klimatycznie zwłaszcza z powodu narozników po prawej stronie ale bardzo zaciekawiła mnie tez meblościanka z tajemniczymi wejściami, fajnie i tajemniczo to wygląda
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

burkit
Roznosiciel kawy
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek 05 lut 2024, 20:58
Origin ID: buraa18@gmail.com

Post autor: burkit » poniedziałek 12 lut 2024, 17:49

:hearts/heavy-black-heart: :hearts/heavy-black-heart: :hearts/heavy-black-heart:
Sherlocki na 5+ 😄

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4 - budowanie”