Pomysły na nowe meble i "patenty" budowlane...
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3378
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Pomysły na nowe meble i "patenty" budowlane...
The Sims to gra kreatywna, możemy tworzyć nowe ciekawe rzeczy także zupełnie nie przewidziane przez twórców gry choć w pewnej mierze jednak dzięki swobodzie jaką w tym celu dla nas przewidzieli wprowadzając do gry kod mmo (moveobjects).
W The Sims 4 za pomocą tego kodu stworzymy np.nowe ciekawe meble czy ozdoby także imitujące naturę czy ogród oraz nietuzinkowe rozwiązania w bryłach budynków. Ten kod uruchomimy otwierając konsolę kodów (ctrl+shift+c) oraz wpisując "bb.moveobjects" i zatwierdzając (enter). Od tej pory możemy nie tylko powiększac objekty ( klawisze "[" oraz "]" ) ale i podnosic je (klawiszem "9") czy obniżać ( "0") i dowolnie łaczyć z innymi objektami.
Dalej ograniczy nas już tylko wyobraźnia a ten temat powstał z myślą o tym by podzielić się ciekawymi rzeczami, być może rozpowszechnić sposoby na tworzenie ciekawych "nowych" mebli czy innych rzeczy ale także po to by również podzielić się sposobami na inną zabawę w simach niż zwykle.
Będzie to zatem rodzaj zbiorczego poradnika o tym jak ciekawie wykorzystac elementy w grze by min stworzyc coś fajnego tym bardziej, że dzielenie się pomysłami podobnie jak dzielenie się rozgrywką także może dawać dużo frajdy.
Duże okna gotyckie.
Zawsze ciekawił mnie gotyk jednak jak zrobić duże okna rodem np. z gotyckich katedr czy kaplic zamkowych bez nieoficjalnych elementów cc?
To proste choć bardzo przydatny okaże się dodatek do gry "Spotkajmy się" i jak zobaczycie nie z powodu okien czy szachulców
1.Stworzyłem mur max wysokości i na wysokość 2 poziomów na dole łacząc 2 wystające kwadratowe bloki najniższa półścianką.Dodałem średnie okno niżej, najwyższe wyżej.
2.przyczepiłem podpórki w górnej części wystających bloków, powiększając je (tu powiększyłem 5 krotnie) i dostosowałem wysokość (kliknąłem 3xklawisz "9" by podniesć obiekt)
3.Używając półścianki do wypełnienia przestrzeni pod łukiem zamiast normalnej wysokiej ściany, pozbędziemy się czarnego koloru podpórek.
4.Użyłem też jednospadowego dachu.Zmniejszyłem go do szerokości 2 kratek wciągając także wystające ranty z każdej strony.
5.Obniżyłem wysokość daszku dopsowywując do niżej położonego okna.
6.Dodajmy jeszcze... rynny. Tak rynny z dodatku z Windenburgiem dają ciekawy efekt podziałki okna. W dolnej cześci dopasowałem do okna średnia długość a na górne nałożyłem najdłuższe rynny.
Po podwyższeniu fundamentu zastosowane w oknie daszki dają wrażenie "parapetów" okiennych a całośc może wyglądać jak na obrazku poniżej lub podobnie w zalezności od proporcji i zastosowanych elementów.
Ale zaraz zaraz co to za gotyk bez łuków sklepień i kolumn? Nie wszystkoi da się zrobic idealnie ale można stworzyc pewnego rodzaju wrażenie sklepien i ciekawego urozmaicenia oczywiście znów za pomoca kodu moveobjects oraz ponownie elementów z podstawy gry i z dodatku "Spotkajmy się".
Kolumny i sklepienia gotyckie
1.Stawiamy kolumnę,
2.wtapiamy w nią drugą i obracamy (klawiszem "," lub ".").Chodzi nie tylko o estetykę ale o uzyskanie sporej grubości kolumny.
3Można powielić proces poziom wyżej jeśli działamy w większym wnętrzu.
4.Tworzymy tymczasowe ścianki krzyżujące się najlepiej po 2 kratki długości.
1.Dodajemy podpórkę ,powiększamy ok 3 razy... sory nie pamiętam ile, zedytuję jak sprawdze
2.Po ustawieniu padpórek z 4 stron kolumny usuwamy niepotrzebne ścianki
3.Powielamy proces i powstaje nam zaczątek pseudo-sklepień (Tu oddaliłem od siebie kolumny o 5 kratek).
Pamiętając o proporcjach, powielamy zabieg wielokrotnie w zalezności od wielkości wnętrza i efektu jaki chcemy uzyskać.
Aby łatwiej pooglądać sobie wyższe niż jednopoziomowe wnętrze, warto w trybie życia (z simem na parceli) kliknąć będąc na 2 poziomie lub pierwszym klawisz TAB i wtedy możemy cykać ciekawe fotki naszym łukom. Klawiszem "G" likwidujemy widocznośc siatki.By zocazyc sufit lub zdjąć piętra w dół używamy klawiszy page-up, page-down.
Oczywiście możemy dopracować to po swojemu, ozdobic bardziej czy dac mniejsze podpórki pod większe by ulepszyć efekt więc traktujcie to rozwiązanie bardziej jako bazę wyjściową niż jedyny słuszny pomysł na pseudo-sklepienia i kolumny.
Takie rozwiąznie sprawdzi się oczywiście najbardziej we wnetrzach zamkowych czy świątynnych lub w budowlach fantasy.
Mam nadzieje, że ten pomysł lub jego fragmenty przydadza Wam się w projektach simowych
W The Sims 4 za pomocą tego kodu stworzymy np.nowe ciekawe meble czy ozdoby także imitujące naturę czy ogród oraz nietuzinkowe rozwiązania w bryłach budynków. Ten kod uruchomimy otwierając konsolę kodów (ctrl+shift+c) oraz wpisując "bb.moveobjects" i zatwierdzając (enter). Od tej pory możemy nie tylko powiększac objekty ( klawisze "[" oraz "]" ) ale i podnosic je (klawiszem "9") czy obniżać ( "0") i dowolnie łaczyć z innymi objektami.
Dalej ograniczy nas już tylko wyobraźnia a ten temat powstał z myślą o tym by podzielić się ciekawymi rzeczami, być może rozpowszechnić sposoby na tworzenie ciekawych "nowych" mebli czy innych rzeczy ale także po to by również podzielić się sposobami na inną zabawę w simach niż zwykle.
Będzie to zatem rodzaj zbiorczego poradnika o tym jak ciekawie wykorzystac elementy w grze by min stworzyc coś fajnego tym bardziej, że dzielenie się pomysłami podobnie jak dzielenie się rozgrywką także może dawać dużo frajdy.
Duże okna gotyckie.
Zawsze ciekawił mnie gotyk jednak jak zrobić duże okna rodem np. z gotyckich katedr czy kaplic zamkowych bez nieoficjalnych elementów cc?
To proste choć bardzo przydatny okaże się dodatek do gry "Spotkajmy się" i jak zobaczycie nie z powodu okien czy szachulców
1.Stworzyłem mur max wysokości i na wysokość 2 poziomów na dole łacząc 2 wystające kwadratowe bloki najniższa półścianką.Dodałem średnie okno niżej, najwyższe wyżej.
2.przyczepiłem podpórki w górnej części wystających bloków, powiększając je (tu powiększyłem 5 krotnie) i dostosowałem wysokość (kliknąłem 3xklawisz "9" by podniesć obiekt)
3.Używając półścianki do wypełnienia przestrzeni pod łukiem zamiast normalnej wysokiej ściany, pozbędziemy się czarnego koloru podpórek.
4.Użyłem też jednospadowego dachu.Zmniejszyłem go do szerokości 2 kratek wciągając także wystające ranty z każdej strony.
5.Obniżyłem wysokość daszku dopsowywując do niżej położonego okna.
6.Dodajmy jeszcze... rynny. Tak rynny z dodatku z Windenburgiem dają ciekawy efekt podziałki okna. W dolnej cześci dopasowałem do okna średnia długość a na górne nałożyłem najdłuższe rynny.
Po podwyższeniu fundamentu zastosowane w oknie daszki dają wrażenie "parapetów" okiennych a całośc może wyglądać jak na obrazku poniżej lub podobnie w zalezności od proporcji i zastosowanych elementów.
Ale zaraz zaraz co to za gotyk bez łuków sklepień i kolumn? Nie wszystkoi da się zrobic idealnie ale można stworzyc pewnego rodzaju wrażenie sklepien i ciekawego urozmaicenia oczywiście znów za pomoca kodu moveobjects oraz ponownie elementów z podstawy gry i z dodatku "Spotkajmy się".
Kolumny i sklepienia gotyckie
1.Stawiamy kolumnę,
2.wtapiamy w nią drugą i obracamy (klawiszem "," lub ".").Chodzi nie tylko o estetykę ale o uzyskanie sporej grubości kolumny.
3Można powielić proces poziom wyżej jeśli działamy w większym wnętrzu.
4.Tworzymy tymczasowe ścianki krzyżujące się najlepiej po 2 kratki długości.
1.Dodajemy podpórkę ,powiększamy ok 3 razy... sory nie pamiętam ile, zedytuję jak sprawdze
2.Po ustawieniu padpórek z 4 stron kolumny usuwamy niepotrzebne ścianki
3.Powielamy proces i powstaje nam zaczątek pseudo-sklepień (Tu oddaliłem od siebie kolumny o 5 kratek).
Pamiętając o proporcjach, powielamy zabieg wielokrotnie w zalezności od wielkości wnętrza i efektu jaki chcemy uzyskać.
Aby łatwiej pooglądać sobie wyższe niż jednopoziomowe wnętrze, warto w trybie życia (z simem na parceli) kliknąć będąc na 2 poziomie lub pierwszym klawisz TAB i wtedy możemy cykać ciekawe fotki naszym łukom. Klawiszem "G" likwidujemy widocznośc siatki.By zocazyc sufit lub zdjąć piętra w dół używamy klawiszy page-up, page-down.
Oczywiście możemy dopracować to po swojemu, ozdobic bardziej czy dac mniejsze podpórki pod większe by ulepszyć efekt więc traktujcie to rozwiązanie bardziej jako bazę wyjściową niż jedyny słuszny pomysł na pseudo-sklepienia i kolumny.
Takie rozwiąznie sprawdzi się oczywiście najbardziej we wnetrzach zamkowych czy świątynnych lub w budowlach fantasy.
Mam nadzieje, że ten pomysł lub jego fragmenty przydadza Wam się w projektach simowych
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1804
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
Świetnie, że zainaugurowałeś ten kącik z "patentami", które na pewno wzbogacą naszą wspólną zabawę.
Po co wywarzać otwarte drzwi lub odkrywać Amerykę, skoro Kolumb już to zrobił, jeśli można dobrowolnie podzielić się swoją kreatywnością z innymi ... bez pomówienia o kradzież.
W myśl prawa: patent zabezpiecza prawa właściciela rozwiązania technicznego do wyłącznego korzystania z wynalazku będącego przedmiotem patentu w celach zawodowych lub zarobkowych. Biorąc pod uwagę, że mamy tu jednak do czynienia z zabawą, mam nadzieję, że nikt nie potraktuje tego pomysłu za - wykroczenie.
Sama osobiście niejednokrotnie zwracałam się do Was z prośbą o wyjaśnienie jak np: zróżnicować poziomy różnych pomieszczeń w domu czy zrobić belki podsufitowe, które zobaczyłam w pracach Matta. Do tej pory (nie budując ) nie zdawałam sobie sprawy z tego, że istnieje coś takiego, jak narzędzie piwnicy, bo po prostu nie było mi to potrzebne. Dlatego doceniam życzliwość wszystkich osób, które mi pomagają i bezinteresownie dzielą się swoją wiedzą.
Świadomość tego, że tutaj znajdę odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, jest przynajmniej jak dla mnie - bezcenna.
Misiaczku, niekłamany zachwyt zawsze wzbudzała we mnie umiejętność z jaką tworzyłeś mistrzowskie obiekty sakralne. Ostatnia katedra zbudowana na potrzeby SimtopiaCity, to prawdziwa perełka architektoniczna. Dlatego z zainteresowaniem przeczytałam jak wpadłeś na pomysł dużych okien gotyckich oraz kolumn i sklepień w tym samym stylu.
Jak się czyta Twój opis, wydaje się to takie proste i aż dziw bierze, że wykorzystując jedynie elementy z gry można stworzyć coś równie wspaniałego.
P.S Przy okazji znalazłam wyzwanie - https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... AEEA156117 , w którym idealnie byś się odnalazł.
Po co wywarzać otwarte drzwi lub odkrywać Amerykę, skoro Kolumb już to zrobił, jeśli można dobrowolnie podzielić się swoją kreatywnością z innymi ... bez pomówienia o kradzież.
W myśl prawa: patent zabezpiecza prawa właściciela rozwiązania technicznego do wyłącznego korzystania z wynalazku będącego przedmiotem patentu w celach zawodowych lub zarobkowych. Biorąc pod uwagę, że mamy tu jednak do czynienia z zabawą, mam nadzieję, że nikt nie potraktuje tego pomysłu za - wykroczenie.
Sama osobiście niejednokrotnie zwracałam się do Was z prośbą o wyjaśnienie jak np: zróżnicować poziomy różnych pomieszczeń w domu czy zrobić belki podsufitowe, które zobaczyłam w pracach Matta. Do tej pory (nie budując ) nie zdawałam sobie sprawy z tego, że istnieje coś takiego, jak narzędzie piwnicy, bo po prostu nie było mi to potrzebne. Dlatego doceniam życzliwość wszystkich osób, które mi pomagają i bezinteresownie dzielą się swoją wiedzą.
Świadomość tego, że tutaj znajdę odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, jest przynajmniej jak dla mnie - bezcenna.
Misiaczku, niekłamany zachwyt zawsze wzbudzała we mnie umiejętność z jaką tworzyłeś mistrzowskie obiekty sakralne. Ostatnia katedra zbudowana na potrzeby SimtopiaCity, to prawdziwa perełka architektoniczna. Dlatego z zainteresowaniem przeczytałam jak wpadłeś na pomysł dużych okien gotyckich oraz kolumn i sklepień w tym samym stylu.
Jak się czyta Twój opis, wydaje się to takie proste i aż dziw bierze, że wykorzystując jedynie elementy z gry można stworzyć coś równie wspaniałego.
P.S Przy okazji znalazłam wyzwanie - https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... AEEA156117 , w którym idealnie byś się odnalazł.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3378
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Dzięki za miłe słowa Bobi ale i przedewszystkim za Twój pomysł na taki temat, mam nadziejem, że wrzucisz tu także swoje pomysły, których masz bez liku gdy sie chodzi po Twoich domkach. Przyznam cichaczem, że czekam juz na pomysły odnośnie np mebli bo w tym zakresie jakoś brak mi wyobraźni więc tu chętnie pokorzystam z np Twoich genialnych pomysłów.
Dzięki za wyzwanie, może sie przyłączę
Dzięki za wyzwanie, może sie przyłączę
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1804
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
No dobra, nie ma co się czaić, skoro się powiedziało "a" trzeba konsekwentnie brnąć dalej.
Przedstawiam pierwszy pomysł na meble w stylu Bobi . Z góry zaznaczam, że nie wszystkie będą super nowoczesne
Składa się z :
1) "Piedestał nieskazitelny" - Blaty różne - szt.4 pomniejszony ( Alt + [ )
2) Blat "Alfa Beta Phonga" - Blaty - lewy i prawy koniec podniesione na kodzie (Alt+9)
3) szafka "Alfa Beta Phonga" pół pola - podniesiona na kodzie (Alt+9)
4) Półka "Dosięgalna" - Ozdoby ścian - pomniejszona dwukrotnie (Alt+[ ) i podniesiona na kodzie (Alt +9 )
Dywan składa się z następujących dywanów : Mata simolońska + Na miejscu + dywanik Koalicji "Maszyneria" umieszczane dokładnie w takiej kolejności na siebie
Mam nadzieję, że taka forma tego "poradnika" jest wystarczająca .
Przedstawiam pierwszy pomysł na meble w stylu Bobi . Z góry zaznaczam, że nie wszystkie będą super nowoczesne
Składa się z :
1) "Piedestał nieskazitelny" - Blaty różne - szt.4 pomniejszony ( Alt + [ )
2) Blat "Alfa Beta Phonga" - Blaty - lewy i prawy koniec podniesione na kodzie (Alt+9)
3) szafka "Alfa Beta Phonga" pół pola - podniesiona na kodzie (Alt+9)
4) Półka "Dosięgalna" - Ozdoby ścian - pomniejszona dwukrotnie (Alt+[ ) i podniesiona na kodzie (Alt +9 )
Dywan składa się z następujących dywanów : Mata simolońska + Na miejscu + dywanik Koalicji "Maszyneria" umieszczane dokładnie w takiej kolejności na siebie
Mam nadzieję, że taka forma tego "poradnika" jest wystarczająca .
Podobają mi się Delsa gotyki, pracochłonne cudo. Zwłaszcza te sklepienie, choć walczy o moje względy z oknami, zwłaszcza ten detal z daszkiem , potrafię docenić
Bobi segmencik cudny , pomysł ok choć widziałam lepsze w Twoim wykonaniu
Bobi segmencik cudny , pomysł ok choć widziałam lepsze w Twoim wykonaniu
władczyni krainy bez uczuć...
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2230
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Ja tylko moge podziwiac wasza pomyslowosc bo po prostu nie znosze uzywac movera w niczym innym oprocz landscapu i troche przy budowaniu kiedy poprostu MUSZĘ gdzies tam wepchnac kolumnę czy okno. Meble są fajne do ogladania i podziwiania - ale jak to w grze czasem trzeba cos przesunąć czy pozmieniać a wtedy zostajemy nagle z kupą klepek zamiast szafy i trzeba cała konstrukcje mozolnie składać. Gorzej jak taki element ustawiony podnoszonym MOO na póleczce przy takiej okazji wystrzeli w niebo. Mnie sie zdarzylo kiedy zaznajamialam sie z tym kodem i potem butelka, albo gorzej - swiatło lewituje nad chatą XD Niemniej podziwiam pomysłowość i zapał
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3378
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Pobawiłem się odrobinke nowym dodatkiem i sprawdziłem jak można użyć drabinki poza typowym przyklejeniem jej do kei wodnej czyli jako zejścia do morza lub cumy dla pojazdów wodnych; jak widac można spokojnie używac tych drabinek nawet max pięter w górę czyli jak normalnej drabiny albo nawet mega-drabiny tyle, że działa to jedynie na parcelach przybrzeżnych i z wody (z oceanu). Można zrobić sobie zatem np latarnie morską lub smukłą wiezę jesli wejście na drabonke będzie z wody (chyba można pokombinowac tez tak by drabinka była wewnątrz budynku). Wniosek? Zwyczajna drabinka to już tylko kwestia czasu bo animacja wchodzenia po drabinie już jest i zastosowanie podobne tez jest mozliwe
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1804
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
No to mamy rozwiązany problem schodów. Chociaż współczuję simowi wspinaczki np. na wieżowiec . Zdecydowanie wolałabym -windę.
Może się komuś przyda pomysł na "atrapę" kominka
Stworzyłam ją z:
1. Sztuczna fasada kominkowa - Blaty (półki)
2. Kominek elektryczny LV-426 - Oświetlenie
3. Drewniany panel ścienny "Eteryczny" 3 krotnie pomniejszony - Dekoracje różne
4. Ściana działowa "Nielogiczna" 3 krotnie pomniejszona - Dekoracje rózne
5. Krata "Wzorzysta" - Ozdoby ścian
6. Belka na belce 1 raz powiększona - Ozdoby ścian
Komoda retro :
1. Komoda "Spokojna głowa" - Komody przechowywanie
2. Skarby rodziców 2 szt - Dekoracje różne
3. Znak ścienny "Niezajęty" - Dekoracje, ozdoby ścian
Dekoracje pozostawiam w gestii graczy.
Może się komuś przyda pomysł na "atrapę" kominka
Stworzyłam ją z:
1. Sztuczna fasada kominkowa - Blaty (półki)
2. Kominek elektryczny LV-426 - Oświetlenie
3. Drewniany panel ścienny "Eteryczny" 3 krotnie pomniejszony - Dekoracje różne
4. Ściana działowa "Nielogiczna" 3 krotnie pomniejszona - Dekoracje rózne
5. Krata "Wzorzysta" - Ozdoby ścian
6. Belka na belce 1 raz powiększona - Ozdoby ścian
Komoda retro :
1. Komoda "Spokojna głowa" - Komody przechowywanie
2. Skarby rodziców 2 szt - Dekoracje różne
3. Znak ścienny "Niezajęty" - Dekoracje, ozdoby ścian
Dekoracje pozostawiam w gestii graczy.
A ja jestem całym sercem za kominkiem , swetna robota
władczyni krainy bez uczuć...
@SimDels okna gotyckie to świetna robota. Nawet przez myśl by mi nie przeszło, aby użyć właśnie wspomnianych elementów (np. rurek). Dowidziałem się też jak uporać się ze wspornikami, by nie przylegały tylko do ściany. Kiedyś chciałem ich użyć przy kolumnach własnie tudzież innych obiektach, ale nie mogłem sobie poradzić, bo ciągle "lgneły" do ścian. Dzięki Tobie wreszcie wiem, jak to zrobić - postawić ścianę, użyć wsporników, a potem ścianę wyburzyć! Genialne!
Co do drabiny, to zastanawiam się, czy po użyciu kodu MMO będzie można ja wszędzie postawić, a nie tylko w wodzie? Chyba to wypróbuję.
@bobas52 - meble są rewelacyjne! Podoba mi się pierwszy segment ciekawie złożony, przyjemny dla oka jest także kominek, ale moje serce skradła komoda retro. Użyto tylko trzech elementów, ale efekt wspaniały < Na pewno pomysł wykorzystam przy meblowaniu jakiegoś domku
Co do drabiny, to zastanawiam się, czy po użyciu kodu MMO będzie można ja wszędzie postawić, a nie tylko w wodzie? Chyba to wypróbuję.
@bobas52 - meble są rewelacyjne! Podoba mi się pierwszy segment ciekawie złożony, przyjemny dla oka jest także kominek, ale moje serce skradła komoda retro. Użyto tylko trzech elementów, ale efekt wspaniały < Na pewno pomysł wykorzystam przy meblowaniu jakiegoś domku
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3378
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
@Wikki dzięki serdeczne, niestety drabina póki co działa tylko z wody więc w praktyce chyba tylko na tych parcelach z dostępem do morza ale to i tak daje wiele możliwości.
To nie jest pomysł na nowy mebel, ale bardziej ciekawostka.o której budowlańcy i pewnie nie tylko budowlańcy może już wiedzą.
Otóż, używając z malowania terenu "iluzji piasku" i "szorstkiego piasku", które to doszły z najnowszym dodatkiem, funkcjonalną piaskownicę można wybudować wszędzie,
. np. w parku w Wierzbowej Zatoczce. Simowi wzrasta zabawa i nastrójnik, dokładnie tak, jak przy budowie figur na plaży w Sulani.
Jak dla mnie super sprawa!
Otóż, używając z malowania terenu "iluzji piasku" i "szorstkiego piasku", które to doszły z najnowszym dodatkiem, funkcjonalną piaskownicę można wybudować wszędzie,
. np. w parku w Wierzbowej Zatoczce. Simowi wzrasta zabawa i nastrójnik, dokładnie tak, jak przy budowie figur na plaży w Sulani.
Jak dla mnie super sprawa!
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3378
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Bardzo ciekawe i przydatne info Wiki, jestem ciekaw czy w takim razie da sie i muszelke wygrzebać w tej teksturze :O W każdymrazie można już budować w pełni funkcjonalne place zabaw, super i dzięki za to info
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1804
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
W ramach porządków letnich odkurzam nasz "patentowy " kącik... i dorzucam kolejne dwa "wynalazki "
1. Lustrzane wariacje
- Pozioma komoda "Ysabel" - przechowywanie
- 4 szt. szafek z blatem "S.Cargeaux" - blaty
- 2 szt. Pełnowymiarowe lustro "Między wierszami" - dekoracje
- 4 szt. Lustro ścienne "Misja niewykonalna" - dekoracje
2. Kominkowa zabudowa
- 2 szt. Nowoczesna szafka "BlandCo" pole podwójne - blaty
- Kominek "Szukasz ciepła" - dekoracje
- 4 szt. "Nowoczesna szafka "BlandCo" pół pola - blaty
Chwilowo kończę porządki .... cdn
1. Lustrzane wariacje
- Pozioma komoda "Ysabel" - przechowywanie
- 4 szt. szafek z blatem "S.Cargeaux" - blaty
- 2 szt. Pełnowymiarowe lustro "Między wierszami" - dekoracje
- 4 szt. Lustro ścienne "Misja niewykonalna" - dekoracje
2. Kominkowa zabudowa
- 2 szt. Nowoczesna szafka "BlandCo" pole podwójne - blaty
- Kominek "Szukasz ciepła" - dekoracje
- 4 szt. "Nowoczesna szafka "BlandCo" pół pola - blaty
Chwilowo kończę porządki .... cdn
Odświeżam temat
Oto pianina - idealne do domów wiktoriańskich, starych zamczysków czy np. do knajp w stylu Dzikiego Zachodu. Autorką poniższych kombinacji jest AriaSims (w galerii można ją znaleźć pod ID ariahuang124):
. .
Jak wykonać poszczególne pianina i z jakich elementów je stworzyć AriaSims pokazała w tym zabawnym filmiku
Jeżeli ktoś chciałby pobrać powyższe "meble" to są one dostępne w galerii. Podaję link:
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
Oto pianina - idealne do domów wiktoriańskich, starych zamczysków czy np. do knajp w stylu Dzikiego Zachodu. Autorką poniższych kombinacji jest AriaSims (w galerii można ją znaleźć pod ID ariahuang124):
. .
Jak wykonać poszczególne pianina i z jakich elementów je stworzyć AriaSims pokazała w tym zabawnym filmiku
Jeżeli ktoś chciałby pobrać powyższe "meble" to są one dostępne w galerii. Podaję link:
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3550
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Świetne te pianina, na pewno skorzystam - choć chyba widzę tu zastosowanie tego modu @Wikki na obracanie przedmiotów w dowolnym kierunku ("klapa" pianina z półki pod kątem 45 stopni). Pobrałam niedawno parcelę z galerii zarekomendowaną przez ciebie, Wiki (tę toskańską, z winnicą) - i tam zauważyłam również fajną konstrukcję z półek pod różnymi kątami (na piętrze pod oknem), czyli parcela wysłana do galerii mimo zastosowania tego modu pozwalającego umieszczać przedmioty w niestandardowy sposób - nie zapisuje się z kluczykiem - warto to wiedzieć. Dzięki wielkie Delsu za te gotische okna i Bobi - za piękne mebelki własnego pomysłu. Ten barek na pewno znajdzie u mnie miejsce